پلاکــ هفت


پلاکــ هفت

هستم تا باشم، همین.!


دیشب بسـاطم رو جمع کردم و مثلاً خـیــلی دقیق و منـظم و آروم اومدم روی کـاناپه پذیرایـی.
کمتر کسی اونجا نشسته تا به حـال.
یا بهتره بگم کمتر کسی اونجا میشینه، چون جمله کمتر کسی نشسته تا به حال، غلطه! فی‎الواقع و فی‎الجمله حرص نخورید، این خُزعبلات نشون از فضای خالی مغز نویسنده داره (لابُد).
به هرحال، در حال تماشای یه سری فیلم‎جات بودم که اصلاً متوجه نشدم چطوری از روی کاناپه ذره‎ذره سُر خوردم به اون سمتِ کاناپه و از این طرف سَرَم رسید به نشیمنگاهِ عزیزم.
این گوشای من اصن یه جورایی با این نشیمنگاه‎های خونمون اُخت پیدا کردن از بس تو دنیای مَنگی سَرم رو روشون گذاشتم و گوشام با همین نشیمنگاه ها مُچاله شدن و چسبیدن به سَرَم.
به هر حال‎تر در حالِ کانتکت‎بازی و سرچ کردنِ آی‎دی مردم تو اینستاگرام بودم که نفهمیدم چطوری راهیِ خوابِ زمستونه شدم و گوشی از دستم سُر خورد و هِد تو هِد شدیم باهم و آن چنان برق از سَرَم پرید که تا 3 نصف شب خوابم نگرفت. گوشیه بنده خدا بدتر از من شوکه شده بود . هر چی چراغ داشت روشن شده بودن و خاموشم نمیشدن..
خلاصه مواظب خوابای ناگهانی و افتادن گوشی رو صورتتون باشید فی‎الواقع..:)

دسته: {مونولوگ}

  • [ ۹۴/۰۸/۱۵ ]
    [ پلاک هفت ]

نظرات (۲۰)

  • M. Moradi
  • :)
    :)
  • M. Moradi
  • مراقب باشید:)
    خیلی بده:/
    فی الواقع و فی الجمله وکلاً خیلی بده :(:
    ها والا..
  • خانم انار
  • من گوشی در عینِ بیداری افتاد رو سرتم و لب و لوچه ورم نمود و باد کرد:|+ سیاه هم شد:|

    فی الواقع خیلی شانس آوردین!
    اون گوشی بوده یا پاره سنگ..! :دی
  • آریانا م.ف
  • اوا اینو که قبلا خونده بودم.
    (من وقتی کتاب تو دستمه یهو فیس تو فیس میشیم:d(
    :|
    کتاب چند برگ..؟ :دی
  • روشنا ی صبح
  • خخخخ
    کلا رو کاناپه و ... خوابم نمیبره!
    خیلی سخته!

    پیش اومده با سر رفتم تو لپ تاپ از شدت خستگی و خوابیدن ناگهانی! :))
    گوشی هم مثلا از طبقه دوم تخت افتاده پایین! :دیی
    با سر تو لپ تاپ! :)))

    + از گوشی هم چیزی مونده اصن..! :))
  • نفس نقره ای
  • من نفهمیدم سر خوردی بعد چی شد؟ :|
    تکیه دادم بودم به نشیمنگاه کاناپه، بعد کم‎کم سُر خوردم و سَرَم اومد رو نشیمنگاه.. :|
  • 😎😎😎BAHAR😎😎😎
  • :)
    :)
  • آوو کادو
  • موقع خواب گوشی رو از خودتون دووور کنید!
    من جواب اینو داده بودم قبلاً..!!!

    + چشم..:)
  • ع . ج
  • :))))
    چه نشیمنگاهِ خوبــــــــــــــــــــــــــــــــی :)))
    قابل شما رو نداره..:)
  • شملیــا ●○●
  • مورد گوشی برام پیش نیومده ! :)
    ان شااله پیش نیاد..:)
  • اعصاب من
  • عاقبت فوزولی در آی دی مردم همینه!!!
    حسن خدایی می‎چسبه..
  • بق بقو
  • خیلی این تکیه رو دوس دارم
    "مُچاله شدن و چسبیدن به سَرَم."
    :)(:


    ملومه که خیلی برات پیش اومده..
  • شاهین اشتری
  • من خونه خودمون که بودم (الان خونه دانشجوییم) همیشه میگفتم از همه مبلای خونه باید استفاده شه :)) هر روز روی یکیشون میشستم گاهی نشیمن گاهی پذیرایی :)) کتاب میخوندم و اینا :))
    من معمولا یه حق مالکیت نسبت به کاناپه دارم..:))
  • Haa Med
  • گوشیم پیش از خودم میخوابه یا همزمان با خودم. عادت نداره بیدار بمونه شب ها.
    کار خوبی میکنی، روسَری هم سرش کن..
  • زهـرا ...
  • آخ آخ افتادن گوشی رو صورت :/
    یه ذره ست ولی داغون میکنه صورتتو :|
    بسوزه پدر تجربه..:)))
  • asra ツ..
  • غیبت نکنین :|

    سلام دخترم، رسیدن بخیر..
  • asra ツ..
  • هنو نرسیدم عمو فقط دورا دور کنترل نامحسوس میشه هم پستا هم کامنتای دوستان شمام که عمویی دیگه جای خود داره :|
    بس غیبت نکنین :|
    فال گوش نمون، یا برو یا بیا..:|
  • نرگس جوان
  • :))
    عجب :))))))))
    بازم بکنین این کارارو
    موجبات شادی خنده دیگرانه :))
    اسم وبمو بذارم یک دلقک خوبه..؟!:|
    میام براتاااااا.. O_O
    :((
  • تارا ..
  • تا به حال حس هد تو هد شدن رو تجربه نکردم. خوابم بگیره گوشی رو میذارم کنار.خیلی هم شیک :)))
    خوشبحالت :)) انشااله قسمتت شه، تجربه خوبیه..
    اگه قسمتت نشه ینی نصف عمرت بر فناست.:))
  • فاطمه ...
  • بابا سالمی؟ :)
    سلام دخترم، اون موقع که این پستو نوشتم رو نمیدونم، از نوعی نوشتم ملومه دیگه..
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    CopyRight © 2013-2016 - Design By Pelake7 . All rights reserved

    هدايت به بالاي صفحه