پلاکــ هفت


پلاکــ هفت

هستم تا باشم، همین.!


آموزش گرد کردن آواتار کاربران در کامنت های بیان

در کنترل پنل خودتون وارد فیلدِ قالب بشید و بعد وارد ویرایش CSS قالب فعلیتون بشید .

 

(مرحله اول) 1- در قالب خودتون به دنبال این کد بگردید . [عکس کد در زیر] [لینک کد]

(مرحله اول) 2- وقتی کد بالا رو پیدا کردید حالا عددی که در عکس بالا با زمینه قرمز نمایش داده شده رو از 31 به 60 تغییر بدید .

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

(مرحله دوم) 1- در قالب خودتون به دنبال این کد بگردید . [عکس کد در زیر] [لینک کد]

(مرحله دوم) 2- وقتی کد بالا رو پیدا کردید حالا اون کدهایی که با زمینه قرمز نمایش داده شده رو کلاً پاک کنید و این کد رو جایگزین کنید . [لینک]

« سعی کردم به راحت ترین روش بهتون آموزش بدم. ایرادی داشتین تو کامنت بگید تا کمکتون کنم . این کد و این اقدام فقط مربوط به قالب CSSتون میشه . ضمناً استفاده از این کد ربطی به جاوا اسریپت و غیره جاتِ بیان نداره که نیاز باشه برا عمل کردنش، از بیان امکاناتی رو بخرید. روبراه باشید..:) »

  • [ ۹۴/۰۸/۱۹ ]
    [ پلاک هفت ]

نظرات (۳۶)

  • زهـرا ...
  • ممنون ...
    مخلصم..
  • م.ح ...
  • tnx brother 

    :)) 
    قربانت عزیز.. :)
  • M. Moradi
  • سلام
    خیلی خوب بود:)
    فیض بردیم :))
    فقط یه چیزی:
    شما چیکار کردید که تصویر آواتار خودتون در نظرات نشون داده میشه؟البت با نسبت کوچیکتر نسبت به آواتار نظردهندگان...
    :)
    حقیقتاً خواستم آموزش اونم بذارم که دیگه خسته شدم، انشااله آموزش اونم فردا میذارم..:)
  • M. Moradi
  • خسته نباشید...
    زیا مهم نیست برام...خیلی ممنون بابت همین آموزش...:)
    خواهش میکنم..:)
  • asra ツ..
  • بدک نبود :|
    الان کاملا روحیه گرفتین یا باز تعریف کنم :))
    از فینگول نیز همین بَس است.. :))
  • M. Moradi
  • ببخشین! ولی من خواهر نیستمااا!!! O_o
    ببخشید، نمیدونستم والا..! :)
  • mr point
  • ممنون ازت دوست بزرگوار خودم :)
    مخلصم مستر  جان.. :)
  • M. Moradi
  • :)
    :(
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • کدنویسی بلد بودنم آرزوست!
    :))
    مثلاً الان بلدین، میخواین چیکار کنین..؟!
  • گلسا راد
  • صلا این گرد کردن اواتار کامنتهای فلان یعنی چی?یعنی چی میشه?
    اصلا هم درسها رو مخم اثر سؤ نذاشتن:/
    هیچی، زیاد بهش فکر نکن..:)
    + خط دوم .. ؟؟!
  • گلسا راد
  • واقعا یعنی چی?خب نمیدونم:/
    +خط دوم چشه?
    خوبه عکسشو تو پست گذاشتم خانم دکتر..!
    عکس اواتار خودتو تو کامنتی این پست ببین..
    گِرده..
    و مال وب شما مربع و کوچیک..
    ینی تبدیل کردن اون مربع کوچیک به یه اواتار بزرگتر و گرد..
    آندرستند..؟:|
  • بانو ف تک نقطه
  • همه گرد شدن تو کامنتا :)) 

    من اصالتمو حفظ میکنم :|
    این خوبه که به اصالت پایبندین و من حرفی در جواب ندارم..
    هدف یه کم تنوعِ همین..:)
  • Haa Med
  • بازم ممنون.
    مخلصم..
  • فاطمه ...
  • جالبه 
    باشه سر فرصت پدر :) 
    ان شااله..:)
  • گلسا راد
  • آندرستند به خدا!!!
    +چشمام چپر چلاغ شده...حق بدین بابا:(
    بابا دکتریناااااا..:دی
  • اعصاب من
  • بسیار ممنون
    فدات..
  • gandom baanoo
  • خیلی خوبه هااااا
    ولی کو حال؟!! ولش کن همینطوری مربعی خوبه!!!!
    تازه فکر کنم مال من اصلا نشون نمیده آواتار کامنتا رو :)

     هرجور سلیقتونه..:دی
  • gandom baanoo
  • بالاخره خدا نیروی مضاعفو عنایت کرد و من آواتار کاربرا رو گرد کردم!!!! :))
    خیلی قشنگ شده، به همین چراغ وای فای قسم خیلی خوشحالم که تونستی درستش کنی.. :دی
    مبارکه..
  • gandom baanoo
  • یعنی فکر میکردین از پسش برنیام؟!!!!!!! :دی
    حوصلم نمیشد فقط!! :)))
    حالا فاز تغییر وبلاگ گرفتتم!!! :)
    حالا دیگه هی مزاحم شما میشم!!
    حقیقتش نه، فکر نمیکردم.. :دی
    هستم در خدمتتون..
  • gandom baanoo
  • خخخ 

    خیلی خنگ به نظر میام؟!!! :دی 

    بابا من قیافه م غلط اندازه فقط!!! :)


    =)))
    اخه سوالاتت بوی اماتوری میده:))
  • gandom baanoo
  • خخخخ
    منو اینجوری نگاه نکنید!!!
    من تو دانشگاه واحد برنامه نویسی رو ماکس شدم! خانوم برنامه نویسی صدام میزدن :)))
    راست میگما :)
    ولی خوب کلا آدمیم که وقتی یه چیزی بلدم نمیرم دنبالش که ارتقاش بدم و اینا مگه اینکه تو همون زمان کار داشته باشم باهاش، همین تری دی مکس( نمیدونم نمونه کارای تری دی منو دیدین یا نه) همینم تا چند مدت دیگه یادم بره احتمالا !!
    مهندس گندم بانو..:دی
    اینکه خوبه، الان باید بشینی کد بنویسی برا این ملتِ بیان..:دی
  • gandom baanoo
  • رشته م کامپیوتر نیست ،

    عمران خوندم...

    زبان c++ و ویژوال بیسیک خوندیم ، با این کد نویسی ها فرق داشت :)

    به هر حال مهندس صداتون میکنن و خودتون رو چسبوندید به ما مهندس واقعیا..
    [شوخی]
  • gandom baanoo
  • خخخخ
    آره واقعا!
    شرمندههه :)))
    خواهش می‎کنم..:))))
  • ❤منتـــظر المـهـدی❤
  • تشکر++++.....
    خواهش میکنم داداش..
    من یه نگاه به وبت انداختم دیدم اون سایژ 31 رو که تو این پست گفتم بودم به 60 تغییر بدید رو شما بیشتر تغییر دادین..!
    اگه به میل خودتون بوده که هیچ ولی اگر دقت نکردیدف پس اون رو به 60 تغییر بدید تا استاندارد بشه..
    روبراه باشی..:)
  • زهرا فاطمی
  • سلام
    جالب بود. ممنون. دوست داشتم ماهی گیری یادم می دادین. در مورد کدهایی که تغییر دادین و کدهایی که اضافه کردین بگین که چی هست تا یاد بگیریم ماهی گیری رو به مرور.. ممنون بازهم.

    شاد باشید و سرزنده الهی
    ممنونم؛ انشااله فرصت بشه ، چشم..
  • تبسم راد
  • من برم تو افق محو بشم|:

    :)
  • مهراد فروتن
  • این آموزش ها واقعا عالی اند 
    ممنون 
    قابلی نداره..:)
  • mohsen mhbt
  • دست شما درد نکنه
    ممنونم..
  • سَـ ـداد
  • توی کد قالبم این چیزی که فرمودید نبود!
    چه کنم!
    امکان نداره، درست سرچ کنید، اگه اون کد نباشه که اصلا تو کامنتاتون اواتاری نشون داده نمیشه..!
  • المی ...
  • in niz mord estefade bid
    :)
  • سَـ ـداد
  • نبـــــــــــــــــــــود...
    قتلب CSSتون رو توی وورد بریزید آپ کنید و بدید..
  • محبوبه !!
  • دوس ندارم این آواتار گرد رو :(
    کادر آواتار من باید مربع باشه
    حرص میخورم وقتی تو بعضی وبلاگا گرد میبینمش
    حالا فهمیدم همش زیر سر شماس :@
    هر کسی یه سلیقه ای داره..
    زیاد حرص نخورید که زود پیر میشید..
    والا هیچی زیر سرم نیست..
    پیشنهاد میدم آواتاراتونو مثلثی کنید، یه وب نویسِ متفاوت..
    روبراه باشید دوست عزیز..:)
  • بی نام بی نشون
  • پسر داری نابودم می کنی
    بگو بخدا..:دی
  • علیرضا بیگدلی
  • سلام
    خیلی ممنون عالی بودش!

    سلام، فدای شما..
  • مـاه بـانو :)
  • سـلـآم ممنونم :)

    فقط نمیدونم چرا عکسهای من بیضی شدن تا دایره :))
    درسته که!
  • مـاه بـانو :)
  • ممنونم درست شد ^ـــ^
    بگو بخدا..:| :دی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    CopyRight © 2013-2016 - Design By Pelake7 . All rights reserved

    هدايت به بالاي صفحه