پلاکــ هفت


پلاکــ هفت

هستم تا باشم، همین.!


این حال، محصول گیج و مَوَنگیِ یه ذهنِ ؛ و به نظر میرسه حق همَست..!
کاشکی میشد ذهن رو قفسه بندی کرد که البته به نظر میرسه قفسه بندی هست ولی نیاز به مرتب شدن داره، پس کاشکی میشد قفسه بندی‎های ذهن رو مرتب کرد، به شکل سلیقه طوری. حتی مثلاً میشد اتاق بندیشم کرد. اگه میشد، من اتاقای زیر رو تشکیل خواهم میداد..:|
اتاق خانواده و فینگیلم
اتاق تصمیم‎های کاری و شغلی
اتاق تصمیم‎گیری سخت و عقب افتاده
اتاق دوستان
اتاق مجازیم
اتاق ترجیحاتم
اتاق خزعبلاتم
اتاق اهدافم
و یه روستا پشت قسمتِ مخچه مغزم

دسته: {مونولوگ}

    [ پلاک هفت ]

نظرات (۳۳)

  • بهار پاتریکیان D:
  • چه دسته بندی جالبی کردین >_<
    ها، دیدی..! :))
  • ویار تکلم
  • اما من فقط اتاق خودم رو تشکیل میدادم!

    اتاقت تو حلقت. آدم اینقد بی فکر..:|
    به فکر زنو بچت باش..:|
  • Mr. Moradi
  • من حتی اگه میتونستم اتاق بسازم ، بازم اتاق‌هام در نداره و همه‌چی پخش و پلا میشه :))
    شما یه انباری کافیته..:دی
  • Lady cyan ※※
  • حیف کردم از این دسته بندی
    ^____________^
    خخخخ ツ
  • علی . ج
  • 3 تا اتاق برام کافیه ؛
    اتاقِ خواب + درآمد زایی ( یعنی بخوابم و پول دربیارم :| )
    wc
    اتاقِ پر از خوردَنی :)
    دیگه چی..؟!:(((
  • مهرناز .ج
  • آقا میگم دو تا اتاقم به پیشنهاد من اضافه کنید
    اتاق کتاب خوانی و اتاق سکوت
    سکوته که واقعا لازمه
    حالا سکوت یه چیزی. کتاب.. !O_O
  • اَسی ...
  • پس بگید ذهنتون قصریه واسه خودش!!!
    اون روستا رو هم اگه یافتید ما رو خبر کنید :|
    روستا؟! گشتم نبود، نگرد خسته میشی..:|
  • مترسک ‌‌
  • همه اینا یه طرف، اتاق فسقل هم یه طرف :))
    ^_^
  • مهدی ایکس
  • :))
    نخند! بشین دیزاین بچین..:|
  • آبان دخت ...
  • دسته بندی و خوب بودنش به کنار یعنی هلاک اون روستام و شرایطی که گفتین! خخخخ دیگه یه پا شهره اون روستا :))))
    خخخخ. اجارش میدم..:دی
  • معین رضایی
  • سلام میشه برای وب بنده یک لوگو بسازید؟
    تو منوس سمت راست:مطرح کردن مشکلات: کامنت بذار. تو پاسخش برات میذارم..
  • بق بقو
  • آقای پدر این چند روز نبودید پس داشتید قفسه هارو مرتب میکردید :)))
    تا حدودی:دی تا بنا گوش
  • آبان دخت ...
  • آها باشه! یه روستای کافه دار پیدا کردین خبرمون کنین پس :دییییییی
    باشه. به کسی نگو دیگه..:دی
  • Eli.m ...
  • اینجوری که خیلی خوب میشد
    دیگه اگر سیتینگ هم داشت عالی مشد میرفتیم تو تنظیمات بعضی حس هارو خاموش میکردیم:-D 
    منوی ویندوز سون دوست داریت یا 10..؟ :))
  • نگین ...
  • ذهن من مطابق با اتاقمه !
    هر وقت اتاقم بهم ریخته ست ینی ذهنمم همینه 
    فکرای تو تخت ریخته کتابای کف اتاق و...
    هر وقت میخوام حالمو خوب کنم و کار مهمی رو شروع کنم اغازش با مرتب کردن اتاقم همراهه
    اینجور که معلومه، این پست من برگرفته از خود شماست..:دی
  • آبان دخت ...
  • یواشکی نوشت: باشه
    در گوشی نوشت: به هیشکی نمیگم

    :دی
    آورین..:دی
  • Eli.m ...
  • ۱۰ بدرد نمیخوره سون باشه لدفا
    موتوچکرم:دی
    خو باشه..:دی
  • mehra
  • اگه دسته بندی مغز عادما دست خودشون بود مغز من به شدت منظم میشد و این عالی بود...منتها زود به زود از دکوراسیونش خسته میشدم و هر چند وقت یبار باید دو سه روزی وقت میذاشتم واسه تغییر و تحولاتش..
    این که خوبه، خدا قوت..:دی
  • فاطمه جلالی
  • چهـ قشنگــ و منظم برنامه ریزی کردین برایِ اتاقاتون :))
    ها، دیدی..:دی
  • gandom baanoo
  • من اگه مغزمو هم اتاق اتاق کنم، باز اونجا هم با آبجی کوچیکه هم اتاقی میشم!!!! :))))
    خوشبحال آبجیت والا..:))
  • ماهیِ نفس کِش! :)
  • :))
    چقد قشنگ!


    +شما روانشناسی بالینی هستین؟؟
    اگه روانشناسی بالینی هستین میشه من یه سوال بپرسم؟
    روانشناسی من مرتبط با شغلمه، نظامیه..:)
  • تارا
  • من " پلاک ۷ " رو از بلاگفا یادمه …
    چقدر خوبه که هنوز انقدر پر انرژی می نویسی !
    اَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَ، تارا..:دی تا بناگوش - سلام..:دی
  • بق بقو
  • اومدم یه شکلک برداشتم ... :دی
    گفتم سلامی هم بکنم :)
    از این شکلکای کرم خورده بر ندار، بذار خوباش برسه بعد از این خوبا بردار..»ذی سلام..:)
  • آبان دخت ...
  • چرا نیستین دیگه؟ :(
    بیان با ما نمیسازه..:)
  • asra ツ..
  • سلام:|
    سلام دخترم، کجا بودی نبودی..؟! :(
  • Haa Med
  • درود. خوب هستید؟
    خوشحالم که دوباره پیداتون کردم. حامد هستم از scarecrow.blog.ir که زدم پاکش کردم. یه مدت نبودم حالا هستم.
    ذهن من که مدتیه قاطی پاتیه.
    به به یاالله، خوش اومدین مجدد، انشااله دیگه بمونی این سری..:دی
  • یک آشنا
  • میشه یه کارایی کرد ولی نه به این دقتی که میخوای :/
    حالا ما یه چی گفتیم..:دی
  • آبان دخت ...
  • عـــــــــــــــــــه اومدین آقا پلاک هفت :)))))))))))))))

    عیدتون مبارکا باشــــــــــــه ^_^
    آرمین کوچولو خوبه؟ روبه راهه؟ :))
    عید شمام مبارک، سلامت باشید، خوبه خدارو شکر..^_^
  • منتـــظر المـهـدی۳۱۳
  • :-)
     :)
  • asra ツ..
  • سلااااااااااااااااااااااااااااام
    علیکککککککککککککک.. :|
  • بنفشک :)
  • کم پیدایین آقای پلاک هفت :))
    درگیر فینگیل خانیم..:))
  • حجت الاسلام والمسلمین اسلام اسکندرپور
  • سلام اقا این لوگو متحرک که گذاشتید ساعت داره و چراغش روشن خاموش میشه اونو چطور توانستید گیف را به جای لوگو بذارید ما که به جای هدر سایتمون گیف میذاریم نمیاره
    لطفا روش این کارو به ما هم یاد بدید
    فک کنم باس امکانشو از بلاک بخرید..
  • asra ツ..
  • چقده سکوت عمو :)
    ساملیکم..:دی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    CopyRight © 2013-2016 - Design By Pelake7 . All rights reserved

    هدايت به بالاي صفحه