پلاکــ هفت


پلاکــ هفت

هستم تا باشم، همین.!


کَلَمو گذاشتم رو نشیمنگاهِ دوست عزیزم، جناب مبل، یه دونه کوسَن هم گذاشتم زیر پام، اصن یه دنیایی شُداا!
اینقده حال میده.. آدما هر چی بیشتر میان بهت نزدیک میشن کمتر می تونی ببینیشون O_o . بعد گوشهامم مچاله شدن چسبیدن به مبله ، اصن صداهارم خوب نمیشوم.. از اون طرفم خون اومده تو مغزم جمع شده مَنگ شدم و کلا" همین چیزایی رو هم که می شنوم نمی تونم خوب تحلیل کنم.
خییلی خوبه هاا! نهایتا" یه سری پا میان بت نزدیک میشن یه چیزای مبهمی میگن، بعد که میبینن توجه نمیکنی یه چندتا کلمه ناملایم بهت میگن و میرن :)

دسته: {مونولوگ}

  • [ ۹۴/۰۸/۰۲ ]
    [ پلاک هفت ]

نظرات (۱۶)

  • BHR SMN
  • چه نگارش جالبی:)
    ممنانم..:)
  • شملیــا ●○●
  • عجب دنیاییه ;-)
    امتحانش کنید..:)
  • فاطمه ...
  • من به خوب شدنتون امیدوارم :)

    ینی الان دیونه‎ام..! :|
  • آوو کادو
  • :-0
    :-)
    اینجوری به قضیه نگاه کن : O_o
  • خانم انار
  • من منگی رو به نوعِ بهترش و بیشترش حس کردم:))


    منگی گاهی لازمه!

    ینی نوعی مدرن‎تر از این..!؟ 
  • شاهین اشتری
  • :)) سلام !
    سلام عزیز دل.. :دی تا بنا گوش
  • سلما ...
  • بعدش بستن چشم ها و یک لبخند خیلی میچسبه:)
    خوب بعد اون طرف که اومده بالا سرت بی‎اعتناییتو دیده ، لبخندتو ببینه دیگه معلوم نیست چه بلایی سرت بیاداا.. :دی
  • ع . ج
  • هممــ قطعاً تجربه خواهم کـــــــرد
    موفق باشی..:)
  • بق بقو
  • عجب توصیفی کردید ها، مراحل خواب من بود:))

    :)) خب پس یه هم حس پیدا شد..:)
  • شقایق وحشی
  • :))))) 
    :)
  • اسپریچو !!
  • بعضی موقع ها این منگی ها چقدر میچسبن(((:
    بیش از حد..:)
  • آریانا م.ف
  • من عاشق همه ی این حسام. یعنی انگار خودم اینو گفتم. مرسی از فضاسازیه عالی
    چارپاسگزارم..:)
    برو تو حس..
  • تارا ..
  • جالبه البته یه بار امتحان کردم جواب نداده، مجبورم کردن به شنیدن متاسفانه :)
    یه کم قدرت بدنی برا این مدل لازمه..:دی
  • روشنا ی صبح
  • مرسی فضاسازی برادر!!
    :)))

    فضاش کاملا تک نفرست..^_^
  • پریسا ایرانی
  • تو این روزای عزیز یه دعا بکن یه وخ شفا یافتی :|||| 
    یه وخ البته ://// 
    ینی میخوای بگین امتحان نکردین تا کنون.. :|
  • گیلِ دختر
  • دوستِ عزیز میخوای ازین ب بعد روی مبل نخوابی؟D:
    نه، به هیچ وجه.. :دی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    CopyRight © 2013-2016 - Design By Pelake7 . All rights reserved

    هدايت به بالاي صفحه