پلاکــ هفت


پلاکــ هفت

هستم تا باشم، همین.!


دیشب یکی از فینگولای وبلاگم آدرس یه ابزار ساخت موزیک پلیر معتبر رو ازم خواست که به فکرش افتادم تا یکی رو برا اینجا بسازم. کد نویسی PHP این ابزار خیلی طولانی و سخته بنابراین PHP رو از ابزار ثامن گرفتم که معتبره هم هست. امیدوارم به دردتون بخوره..

ضمناً آدرس موزیکتون باید لینک مستقیم باشه، به این شکل: [لینک]

دموی موزیک پلیرها


 نوع موزیک پلیر :
آدرس موزیک :
 میزان صدا : %
پخش اتوماتیک :   [درصورت ورود به صفحه ، موزیک اتوماتیک پخش خواهد شد]
پخش مجدد :   [درصورت اتمام موزیک آهنگ مجددا تکرار خواهد شد]
پخش تصادفی :   [درصورت پخش چند موزیک،هر بار بصورت تصادفی پخش میشود]
    
 
دسته: {ابزار}
    [ پلاک هفت ]

نظرات (۳۰)

  • فاطمه ...
  • دم بابا گرم :) 
    دم شمام گرم..:)
  • بهار سامانی
  • اوووووووف
    دمت گرم عجب چیز خفنیه!
    کفم برید:|
    ممنانم، هر روز با یه اسم جدید میای..! :)
  • mr point
  • برای وب هایی که جاوااسکریپت رو نمیشه گذاشت خیلی خوبه
    این هم جاواست متاسفانه..
  • آوو کادو
  • ممنون که راهنما و پشتیبانِ بیان شدی شما :-)
    الان من باید خجالت بکشم که دخالت کردم یا بیان..؟!
  • بق بقو
  • یک ابزارم خوبه عین همینه تقریبا....
    اون سایت که محشره..
  • M. Moradi
  • خیلی خوبه...منم دوست دارم پخش اتوماتیک رو بزنم و وبلاگم یه حس و حال زیبایی پیدا بکنه...اما میترسم حق الناس باشه .. اخه بدون اجازه طرف یه مقدار از حجمش رو صرف دانلود اهنگ کردم...:(
    ولی به نظرم خیلی خوب و جالب هستش....خودمم دوستش دارم...:)
    از حجم کی؟ خونه همسایه؟
  • شملیــا ●○●
  • شما کاربر بسیار مفیدی هستی :)
    ها والا..:)
  • M. Moradi
  • نه!
    از حجم اون بنده خدایی که میاد تو وبلاگم رو میگم! وقتی پخش اتوماتیک رو بزنم خب دیگه دست بازدید کننده نیست که! حجم کم میشه ازش...
    ...
    اگر هم پخش اتوماتیک نزنم کی حوصله داره که کلیک کنه و گوش کنه...خودمم باشم کلیک نمیکنم:)
    آهان، یادمه قبلاً که سایت داشتم یه منو کنار سایت رو اختصاص داده بودم به موزیک برتر هفته..
    اون موزیکی که مورد پسندم بود رو تا یک هفته میذاشتم اونجا و پلی کردنشم دستی میذاشتم نه اتوماتیک..
    کاربر رو کنجکاو می‎شد که ببینه این چه موزیکیه که از نظر مدیر این سایت برتره، و به این واسطه گوشش میداد..:)
  • زهـرا ...
  • آقا بسی بسی تشکر :)
    ما شما رو نداشتیم چیکار میکردیم واقعا؟ :))
    ممنون :)
    اگه من نبودم پلاک هشت اینجا مشغول بودن..:)
    خواهش می‎شود دخترم.. ^_^
  • M. Moradi
  • این هم روش خیلی خوبیه!
    کاربر واقعا وسوسه میشه ببینه چه برتری داره!
    اینکار رو میکنم ان شاالله...
    :)
    👌🙏
    قربانت، وسوسه کنی، خواجه امیری بذاری، پلیر بذاری و اینا..
  • زهـرا ...
  • هیچی پلاک هفت خودمون نمیشه :)
    آها راستی
    چرا "هفت" ؟!
    عه من اینجا جواب سوالتو داده بودم نیست چرا!!!!!
  • زهـرا ...
  • :|
    به مرگ خودم جواب داده بودم:)))))
    گفتم که:
    چون شماره پیرهنم تو باشگاه هفته
    خیابون هفتم و کوچه هفتمیم
    پلاک خونمم هفته.. :)
  • ع . ج
  • ممنون ;)
    خواهش میکنم..:)
  • Haa Med
  • کار خوبی میکنید که این چیزها رو برای دیگران قرار میدید که استفاده کنن.
    :)
    کار ناچیزیه..:)
  • م.ح ...
  • یه راه بهتر به نظرم استفاده از آلئو فلش پلیره فایلی که تحویل میده با هر مرورگری سازگاره شکل میدیا پلیرت رو هم خودت می تونی انتخاب کنی :) 
    راه زیاده داداش..:)
  • بیست و دو
  • فینگول؟!
    بله  فینگول..:)
  • محمد StigMatiZed
  • خدا قوت مهندس
    قربانت بچسبم الهی..:)
  • آریانا م.ف
  • چقدر پست تکراری میزاری خسته نشدی واقعا:d
    ممنون خوب بود.
    به جان خودم این دیگه تکراری نبود.. :|
  • اعصاب من
  • راستی پلاک 7 دانشگاه چی خوندی؟
    منم از 7 خوشم میاد روز هفتم دی هم ب دنیا اومدم
    روانشناسی..
    عه! پس از عدد7 مشترکیم..:)
  • تارا ..
  • چه جالب! چه بلد! آفرین!!
    چه بلد رو خوب اومدی:)))
    ممنانم..:)
  • زهـرا ...
  • عه چه جالب ....
    این همه هفت با هم! :)
    ها والا..^_^
  • زهـرا ...
  • من کد رو کپی میکنم اما وقتی تو قالب میذارمش فقط آدرس وب شما به عنوان منبع میاد چه کنم؟ :/
    شما کد رو بردارید و بذارید جای مناسبی از وبتون. من همین الان یه موزیک گذاشتم رو وبم با همین ابزار. تو منوی سمت راست زیرِ لوگوم قرارش دادم.
  • زهـرا ...
  • خب کد کپی میشه اما وقتی پیست میکنم چیزی نمیاد.
    همینطوری بذارمش؟
    آدرس موزیکی که گذاشتین اشتباهِ!!
    آدرس موزیک باید به این شکل باشه فنگول..:
    http://up.blogel.ir/download/692414/Eyshe%20Modam.mp3
  • حمزه رضائیان
  • تو بیان کپی نمیشه په کنم؟


    احتمالاً امکاناتِ جاوا رو از بیان نخریدید شما..
  • دخترک شهریوری
  • سلام این ابزار برای بلاگفا نمیشه ؟
    آخه وقتی کدم رو می سازم پخش نمیشه
    کد آهنگ اینه
    http://s6.picofile.com/file/8230683568/To_Vals_Tou_Gamou_Eleni_Karaindrou.mp3.html
    این ابزار برا همه وبلاگیه،ایراد شما اینه موزیکتون پسوندhtml هست، باید موزیک رو با لینک مستقیم و پسوند mp3 بذاری،اصلا ابزاری نداریم که غیر mp3 رو تبدیل کنه به موزیک وبلاگ..!
  • مـاه بـانو :)
  • به لینک دانی این جانب خوش آمدید :))

    و اما یک سوال بنده هم میتونم استفاده کنم در وبلاگم آیا ؟ از کجا بفهمم جوا میباشیم ^ـــ^
    ممنونم:) جاوارو باید از قسمت امکانات بخرید از بیان،سالی ۱۰تومن هزینشه..
  • ابوالفضل ابراهیمی
  • سلام اگه بخواهیم جعبه نشون داده نشه ولی موسیقی پخش بشه باید چی کار کنیم؟؟؟
    اگه از ابزار ساخت موزیک همین وب من استفاده کنی ، عددی که جلوی =s هست رو صفر کن، دیگه نشون داده نمیشه..
  • ابوالفضل ابراهیمی
  • برای چندتا موسیقی چی کار کنیم؟؟؟
    از ابزارهای سایت یک ابزار استفاده کن..
  • امید ابراهیمی
  • سلام برا سایتم یه موزیک پیلیر حرفه ایی میخوام اگه میتونی درست کنی بگو تا مدیرت کنم برام یه زحمت درستش کنی ممنون داداش جون منتظرم
    فدات شم موزیک پلیر هرچی هست . تو گوگل هم هستن، اختصاصی بخوای باید هزینه بدی، من بلد نیستم والا..
  • سپیدار ...
  • میشه یه بار - زیر دیپلم - بگین دقیقا چطور میشه تو بیان با استفاده از این مطلب شما موزیک گذاشت؟
    بعد از خرید امکان جاوا اسکریت  :)
    این ابزار هیچ سختی نداره فقط شما باید لینک موزیکی که میذارید، فرمت mp3 باشه . میتونید از سایت پاپ موزیک موزیک رو انتخاب و بذاری تو این ابزار و کدش رو بدست بیاری، کد رو هر جای قالب ساختار اصلیت بذاری کار میکنه .
    مثلا لینک موزیکت باید اینجوری باشه و بذاریش تو ابزار :
    http://dl.pop-music.ir/music/1394/Esfand/Mohammad%20Alizadeh%20Feat.%20Meisam%20Ebrahimi%20-%20Khastam%20%28128%29.mp3
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    CopyRight © 2013-2016 - Design By Pelake7 . All rights reserved

    هدايت به بالاي صفحه