پلاکــ هفت


پلاکــ هفت

هستم تا باشم، همین.!


آقا یه هورمونی چیزی نداریم بدیم این مرغا بخورن سینه نداشته باشن!؟ مثلاً یه کاری کنیم همه رشدشون بره تو پر و پاچه شون؟ بعد با اون یه ذره سینه هم فقط سوپ و پاستا بپزن.. O_o

آقا[تر] ما یه رفیق داشتیم اومد پیشمون گفت این؟ مام یه نگا به دور و بَرمون کردیم و گفتیم نه، این..:| آقا طرف رفت پشت سر ما کلی صفحه 40 برگ و 60 برگ و هرچند برگ شما بگید گذاشت و مارو جلو 4تا رفیق خراب کرد :| و این شد که به حولِ قوه الهی تصمیم گرفتیم دیگه از این ..... نکنیم.

خب آقایی که شما باشین و خانم محترمی که خواهر گُلمون باشه خواهشمندم به‎به و چه‎چه‎تون رو اینجا میکنید دیگه صفحه گذاشتنِ پشت سرمو جای دیگه نبرید، همینجا به خودم بگید. یه اینقد[.] معرفت داشته باشید. ینی یه ذره معرفت تو وجودِ آدم نیست؟ مگه میشه..؟!

« پیشاپیش از 99درصد از دوستان گلم که خداییش برام خیلی خیلی محترمن معذرت خواهی میکنم بابتِ این بندِ آخر، تو دلم مونده بود، شمام که دوست ندارید چیزی تو دلِ من بمونه..:) »

دسته: {مونولوگ}

  • [ ۹۴/۰۸/۱۹ ]
    [ پلاک هفت ]

نظرات (۲۹)

  • روشنا ی صبح
  • ب قول کرمانی ها!
    هیشکیم هشطو شده؟؟؟

    الان چطو شد!کی پشت کی بد گفته! این چیه! اون کیه!
    منم کیم! شما کی هستی!؟؟

    خنک هم عمه ی باراکه! :))
    هم اتاقیم تو اداره کرمانیه :دی
    شهربابک
  • M. Moradi
  • چیزی شده؟!
    اتفاقی افتاده؟!
    اتفاق که زیاده ولی شما عزیزی واس ما..
  • M. Moradi
  • از بند های اول و دوم که چیزی متوجه نشدم!
    فقط منظور بند سوم رو فهمیدم!!!
    :))
    بازم جای شکرش باقیِ..:))
  • آریانا م.ف
  • وااای چقدر تکراری خدایا 
    خیلی باحال بود. ولی نفهمیدم یعنی چی اخرش توضیح بیشتر زیل کامنت پلیز.
    هیچی، این ماجرا به شما نمیچسبه..:)
  • آوو کادو
  • همیشه به سلفی میگفتم برام رون بذاره!!!

    +سلفی عکس نیست!!! کسیه که تو سلف دانشگاه کار میکنه!
    ینی تا این حد صواد مارو کم دیدین که ثلفی رو توزیح میدین..!!؟:|
  • خانم انار
  • یه دوستی دارم می گفت مخم گ*وزید

    بعد خوندن این پست واقعا تجربه کردمش این فرآیند و:))
    پس طعم بی........ دوستانِ ......... رو چشیدین..
  • زهـرا ...
  • فکر کنم من هرچی بوده به خودتون گفتم :))
    شما رو که گذاشتیم تو ویترین ندزدنت از وبمون..^_^
  • نفس نقره ای
  • هععععی!
    از نوعِ سوزناکش..
  • مهرناز .ج
  • چه قدر بدن این دسته از آدما...
    ایشالا این دوست نماها به زودی زود از دور و برتون متفرق شن
    الهی آمین، همچنین..
  • asra ツ..
  • عرضم به حضورتون هر چی گفتم اینجا گفتم یا تو کامنتای خودم غیبتتون شده که اشکارا میبینید:|
    شما یه دونه باشی..:)
  • gandom baanoo
  • خوب من تازه واردم!!! پس با منم نبودید احتمالا!!!! :))
    نه، استغفرالله، شما تازه اومدین باید برید بشینین اون بالا..:)
  • asra
  • این گندمیم از آبجیای قدیمم ها :))


    قدمشون رو چشم..:)
  • Haa Med
  • آدرسی عکسی چیزی بده تا بدم قیمه قیمه ش کونن.
    مخلصم تا ناکجا آباد..
  • آریانا م.ف
  • هیچی این ماجرا به شما نمیچسبه:d
    عجب توضیح قانع کننده ای ممنونم . من برم دیوارو گاز بگیرم
    :)))))
  • بانو ف تک نقطه
  • ای بابا ، ولاتفرقوا دوستان :|

     

    همینجا به صورت هم چنگ بندازید

    ولی اینور اونور دیگه .. :|

     

     

    این کامنتو باید طلا گرفت..
    ممنون..
  • شملیــا ●○●
  • هاع ؟ ؟
    اره، خدابیامرز مرد خوبی بود..
  • بق بقو
  • چی شده...!!!!

    شما تو ذهنت یه بق بقو شبیه فامیل دور در نظر بگیر

    :)) هیچی، شما خوبین؟
  • تارا ..
  • این جا هم مثل دنیای واقعی دوستُ دشمنُ دوست نماُ دشمن نماُ از این چیزا زیاد داره :)
    منم تازه وارد به حساب میام و خیالم از خودم راحته :)))
    شما درست میگین، شاید توقع من زیاده..
  • زهـرا ...
  • آقا الان همه هول کردن نکنه اونی که شما میگین باشن :|
    نه، من در حدی نیستم که کسی بخاطر حرفم بخواد هول کنه ولی اونی که باید می‎گرفت فک کنم گرفت.. :دی
  • بق بقو
  • که با این درد اگ در بند در ماند در ماند....
    الحمدلله ...شما بهترید آقای مجری :)
    :)))
    امروز فرداست که آقای مجری‎رم ممنوع التصویر کنن..
  • بق بقو
  •  :|
    برا چی؟
    این روزا اهالی سینما ، تلویزیون و موسیقی یا دارن میرن اونور آب یا دارن ممنوع‎التصویر میشن یا مجوزاشون در حال ابطاله..
  • بق بقو
  • عجب دلیلیO_o ... واقعا در عجبم از این همه سند و مدرکی که رو کردید...:/
    تک تکشون موثق هستن ...


    در مورد سینما : خانمان چمن ماه و طاهریان
    در مورد تلویزیون : فیتیله‎ای‎ها
    در مورد موسیقی : خیلی از خوانندگان معروف که تعدادشون زیاده و تو همین یکی دوماهه محروم شدن، یه سرچ بزنید متوجه میشید..
    :|
  • بق بقو
  • فرمایش شما متین :)

    +بحث چی بود به چی رسید.[سرچ هم کردم:/]


    بحث داغی بود و فک کنم به نتیجه رسیدیم..:))
  • روشنا ی صبح
  • سه سال در جوار کرمانی اونم از نوع رفسنجانیش زندگی کردم! یعنی تغییر لهجه داده بودم در حد ی رفسنجانی اصل! :|
    +
    بی خیال برادر
    بعضی از ملت اگه حرف ( معذرت میخوام) مفت نزنن روزشون شب نمیشه بیخودی خودتونو نچزونید ب خاطرشون...
    کرمان نرفتم، احساس میکنم بیابونیه..

  • اسپریچو !!
  • اگر کرمان نرفتید نصف عمرتون بر فناست:دی
    بسیار هم اباده خخخخخخخخخ
    مطمئناً میرم..:دی
  • روشنا ی صبح
  • نمیدونم شما کجایی هستید
    ولی خب در واقع اکثر استانهای کویری بیابون زیاد دارن!
    کرمان در کنار بیابون هاش! جاهای سرسبز و باصفا هم زیاد داره مثل سه کنج ابشار راین و...
    اسپریچو خیلی بهتر میتونه اونجا رو معرفی کنه :)

    فقط ی نکته ی مهم داره! خاک رفسنجونش دامن گیره!
    یعنی همچین میگیره ک هیچ رقمه راه در رو نداره!
    :))
    عه! این دوستمون بچه شهربابکه..
    پسته های خوبیم میاره برامون..:دی
  • خانوم کله پز
  • سلام وبلاگتون مث همیشه متفاوته با بقیه ، پستاتونو خوندم این اخری که هیچی نفهمیدم ازش جز بند سوم : دی 

    امرور  اومدم یه سر به دوستان بزنم و برم ، که شماهم جزء شون بودین همیشه شاد باشین آقای پلاک هفت : ) 


    به‎به، سلااام..!
    چه عجب! کجایین شما؟!
    پارسال دوست امسال......... :|
    ممنونم از لطفتون..:)
  • سلما ...
  • همیشه رک بگو رک بنویس:)
    زمونه عوض شده..
  • علی ...
  • سلام ببخشید اون ممنوع التصویر ها و فرار کرده ها کیان؟؟؟فیتیله خیلی کار بدی کرد من خودم ترکم چرا باید ؟؟؟
    عزیز، من هرچی نگا میکنم متوجه ارتباط کامنت شما و پست رو متوجه نمیشم! :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    CopyRight © 2013-2016 - Design By Pelake7 . All rights reserved

    هدايت به بالاي صفحه