پلاکــ هفت


پلاکــ هفت

هستم تا باشم، همین.!


شدیداً عنانِ خودآگاه و ناخودآگاه انواع حسیات و تک سلولی‎ها و غیره‎جاتِ مغزمو دستم گرفتم و اون یه تیکه احمق شناسیِ مغزِ عزوجل رو برداشتم و شستم و در زل آفتاب پهن کردم که این قضیه کشف حجاب [البته اگه میشه بهش گفت حجاب] این دو بازیگر اخیر رو هضم کنم، ولی نشد .
اگه این مدت شبکه‎های اجتماعی و تی‎وی رو دنبال کرده باشید پس خبر از کشف حجاب خانمان صدف طاهریان و چکامه چمن‎ماه دارید . کارشناس نیستم و بحثِ خاصیم در این مورد ندارم و علت این پستمم فقط این بود که خواستم منم یه چیزی گفته باشم فک نکنن لالم..
بگذریم.. اگه مصاحبه خانم صدف طاهریان رو از شبکه‎های ماهواره ای یا کلیپش رو دیده باشدید دیدی که میگفت تو سینمای ایران پیشنهادای شرم‎آور برای بردن بعضی بازیگرای زن به سینما داده می‎شه که یقیناً و قلباً و دستاً و هرچی شما بگید ، این حرفش رو بشدت قبول دارم و حاضرم شخصاً به هر کسی که میخواد اثبات کنم . به قولِ معروف حیف اسلام دست و بالم رو بسته وگر نه این پست رو منور می‎کردم به چنتا عکس و کلیپ که تاحالا ندیدین و نخواهید دید .
یه نمونه از این مافیای معروف بازیگر که آقای م.ش دامت برکاتو باشه، یه پیرمردیه واسه خودش، ولی آخرِ هرچی که شما بگین هست. اکبر عبدیِ عزیز تو یکی از شبکه‎های ماهواره‎ای میگفت که همین آقای م.ش تو دستمزدی که قرار بوده بهش بدن 10میلیون بالا کشیده..!
خب با وجود این مافیا و. . . نباید همچین آبروریزی بشه..؟!

دسته: {مونولوگ}

  • [ ۹۴/۰۸/۱۱ ]
    [ پلاک هفت ]

نظرات (۲۹)

  • بیست و دو
  • من متوجه نشدم خب کشف حجاب کردن به چه منظور؟ یعنی حرفشون چیه؟
    علتشو نمیدونم والا..!
  • OoSsKk OoLl
  • من عصن از این ماجرا بی خبر بودم!!!
    ولی کلی خندیدم:)
    باحال مینویسی:)
    خب یه کم اخبار دنبال بنمت.. :|

    + ممنانم.. :)
  • شملیــا ●○●
  • ............
    بگو بخدا...؟! 
  • خانم انار
  • حالا مثلا سینمای اونور خیلی تمیزه؟؟:)

    سینمای صرفا تجاری همه جا همینه از نظر من البته:)

    + من از خودمون ناراحتم که وقتمون رو صرفِ فحش دادن به اینها می کنیم!:|
    فحشی که ندادیم، داریم در حد خودمون یه تبادل نظر میکنیم، باهاتون موافقم در مورد اینکه اونجا هم همینه..
    ببخشیدا، ولی یه مضرب المثل هست که میگه : خر همون خره ، فقط پالونش فرق میکنه..
  • asra ツ..
  • عمو شما اروم باش وبه اعصابت مثلث .... برا همینه میگم پست بز رو بزارین دیگه:|هعی
    عمو جون نمیذارن والا..:(
  • OoSsKk OoLl
  • ضرب المثلی که گفتی عالی بود😂
    عنوان پست بعدیم میزارمش😂😂😂
    پس بعدا مفتخر خواهیم شد به پستی از حیوان دوست داشتیمون خر.. :دی
  • آوو کادو
  • صرفا جهت اطلاع: نام خانوادگی خانم دوم "چمن ماه" میباشد! ;-)
    نمیدونم چرا من همش فکر میکردم چمن آراست..!!!
    ممنان..:)
  • زهـرا ...
  • والا حجابی هم داشتن که حالا بخوان برش دارن؟!
    نه دیگه، کفش رو دیگه میپوشیدن خدایی.. :|
  • روشنا ی صبح
  • این خانم اینورم که بودن همچین حجابی نداشتن! :|
    +
    حالا از اینکه کلا با سینما و تلوزیون کشور مشکل دارم و قبول ندارم! بگذریم!
    داغون بودن سینمای ما دلیل بر داغون نبودن سینمای اونا نیس!
    اینجا اگه -10 باشه! مطمئنا اونجا -1000 هس! :|
    خب منم همینو میگم..
    اولاً چرا اینجا باید یه بستری رو فراهم کنه که اینا برن..
    دوماً اونایی که دارن میرن بخاطر این مسائل، خَب اونجا مگه از اینجا بهتره..!
  • M. Moradi
  • والا چی بگم!
    اون کلیپایی که میگید مگه مال بچه های بالاس ؟ خب بگید ما هم در جریان باشیم!
    مبه قول خودتون اصلا به این حجابی که اکثر بازیگرا من جمله همینایی که گقتین +نرگس محمدی+ الناز شاکردوست و بقیه ای که من میشناسم اصلا به این به اصطلاح حجابشون نمیشه گفت حجاب,...!
    سینمای ایران خیلی دوست داره شبیه غربی ها بشه.. و داره میشه....
    با بند اخر خیلی موافقم..

    در مورد کلیپ ها هم باید عرض کنم یه فامیل خبرنگار داریم که بسی فضول تشریف داره، تو آرشیو خونگیش کلی مدرک و فیلم داره که اجازه پخش و غیره ندادن. گَه گاهی که بهش سر میزنم، یه سرکیم به اونجا میزنم..:)
  • روشنا ی صبح
  • ی قسمت خیلی مهمش برمیگرده به شخص!
    به قول معروف!خدا کنه ادم بخواد خوب باشه!
    قسمت دیگه اش هم برمیگرده به نظارتی که باید باشه و نیس!
    جماعت سینمایی کلا ی جماعت جدایی محسوب میشن واسه خودشون!
    عین ی منظقه ازاد!

    اونی که میره! به تعبیر من! میره که راحت باشه!
    که فرضا بعدش حرف درنیاد تو کشور خودش! تو ی کشور مسلمان گند زده!
    هرچند اینا میشن مهره های اصلی بازی شیطان بزرگ... :اه
    حالا اونایی که باید از این ماجرا سو استفاده کنن دارن سواستفادهاشونو میکنن..
    چند ماه پیشم یه مجری تلویزیون رفت . البته اسمشو یادم نیست چی بود..
  • ع . ج
  • :|||

    +فقط اسم عَکبَر عبدی رو فهمیدَم :\\\\
    +عآمو اکبر رو دوس میدارَم :)))
    اکبر هم شما رو از دور ماچ میکنه..:)
  • بانو ف تک نقطه
  • م. ش واقعا آدم کثیفیه... ص. ط علیه م. ش بگه من خودم شهادت میدم :|

    ولی من این کارشونو کشف حجاب نمیدونم... انتخاب حجاب میبینم :) 
    انتخاب حجاب هم میتونه دلایل منطقی تری نسبت به دلیل مضحک طاهریان باشه... فساد هست، پس من حجابمو ورمیدارم :||| چقد مربوط و اصلاح کننده و چه ابزار تنبیهی ای :/

    به هرحال
    اختیارشون دست خودشونه، منتها چون یکم هنرمندن، بیشتر به چشم میان وگرنه همه رسما کشف حجابن توی شبکه های اجتماعی :) 


    خب
    اینم از پست من :|
    خب اینا ابروی منو شما رو میبرن با کارشون..
  • Haa Med
  • من اصلاً نه نلویزیون میبینم نه فیلم ایرانی. چند روز یک بار میبینم اونم بخاطر هواشناسی.
    اینکه حجاب رو کشف کردن یا چیزهای دیگه رو هم قراره کشف بکنن یا نه به خودشون مربوطه. امیدوارم در این کشفیاتشون موفق باشن.
    اَی ادم بی تفاوت.. :|
  • گلسا راد
  • وقتی حجاب زورکی باشه،برداشتنش میشه دلیلی برای اعتراض مثلا.خب وقتی به اعتقادات فردی احترام نذاشتن،طبیعیه ک اون هم به مقدسات ما احترام نذاره...این از این...
    اما من الان حساس شدم بفهمم م.ش کیه?معروفه یا پشت پرده?
    م.ش بشدت معروفه، و تو فیلم کیمیا هم، بازیگر افتخاریه..:)
  • خانم ب ...
  • سلام
    من اصلا خبر نداشتم:|
    این ادما رو درک نمیکنم اصلا
    ولی بیشتراشونم که همزمان تو سینمای ایران دارن کار میکنن هم حجاب ندارن

    همینو بگو، اینا که اینجا نداشتن،اونجام ندارن، پس چه مرگشونه!
  • زهـرا ...
  • کفش :)
    سینمای اونور همچین هم گل و بلبل نیست که بخوان با این حرفا برن اونجا!
    به نظرم آدمی که دنبال بهانه باشه برا راحتی و خیلی کارایی که میخواد بکنه و نمیتونه ، هر طور شده اون بهانه رو پیدا میکنه ...
    وگرنه اتفاقا تو این مورد سینمای اونطرف گندش دراومده ...
    گل و بلبلای اینجا پشت پرده ان، و مال اونجا اشکارن..
  • اعصاب من
  • همه این بی حجابی ها و اینجور داستانا بخاطر اینه که درک درستی از اسلام و مفاهیم دینی اون ندارم و صرفا فقط براجبهه گیری و مخالفت با قوانین کشور چنین حرکتیی ازشون سر میزنه

    خدا همه ما را هدایت کنه
    ان شااله..:)
  • خودم ...
  • واقعن شرم اوره.راجبه کثیف بودن اقای م.ش خیلی شنیدم ازشم متنفرم.حس میکنم تو فیلمام خودشو بازی میکنه.
    سلامعلیکم..:)
    م.ش رو گفتم شاید کسی متوجه نشه کیه ولی انگار همه متوجه شدن..:))
  • خودم ...
  • متوجه نشدم :"تو سینمای ایران پیشنهادای شرم‎آور برای بردن بعضی بازیگرای زن به سینما داده می‎شه"ینی چی؟؟

    کلیپ صحبتای طاهریان تو شبکه ماهواره ای ببینید، متوجه میشید..
  • زهـرا ...
  • در ضمن اینم در ادامه ی صحبت یکی از دوستان بگم که حجاب فقط یه عقیده ی فردی نیست.رعایت حجاب با نماز خوندن که یکی از اعمال فردیه کاملا متفاوته ... حجاب جدا از بحث دینی یه مسئله ی اجتماعیه وبه همه ی مردم اون جامعه مربوطه :)
    مخاطب، موضوع رو دریاب..
  • M. Moradi
  • خوبه ادم از این فامیلای خبرنگار داشته باشه هااا! کلی اطلاعات نصیبتون میشه!  اونم به صورت رایگان...:)))
    فقط نفهمیدم م.ش کیه؟!
    :)
  • بانو ف تک نقطه
  • نمیدونم... ما عقایدمون خیلیاش عقاید خودمون نیست... پس بعید نیست گاهی انتخاب کنیم که عقاید خودمونو داشته باشیم مثل بی حجابی...و نمیشه انتظار داشت همیشه طبق عقاید کنسرو شده و به حلق ریخته شده ی دیگران عمل کنن.. آدما حق دارن انتخاب کنن... انتخابشون به کسی ضرر نمیزنه، مثل انتخاب هزاران دختر دیگه... 
    حتی در حد بردن آبروی یه مملکت..؟!
  • شقایق وحشی
  • یاد میم - هه , افتادم :)))))))))میگما شما چه جوری اون قسمت نرم افزار مغزتونو شستین؟ بگین منم قسمت "منشن کردن ناخودآگاه  افراد رو حوادث طول روز " (عجب قسمتی!! ) رو بشورم -_-
    اونجا دیگه کجاست..؟ O_O
  • تارا ..
  • همش دارم فک میکنم م.ش کیه!! کنجکاوی عجیبی منو در بر گرفته.فضول نیستما!! :)) ولی نگرفتم کیه :/


    بازیگر افتخاری سریال کیمیا.. :)
  • آریانا م.ف
  • تکراری بود:D
    اره من یه مدت تو کار تاتر بودم خبر دارم اوضاع سینما و تاتر تو همه دنیا چه خبره و معروف ترینش هم فیلم بربادرفته بود که اه اسم بازیگره یادم رفت تو فیلم اسکاتلر چی بود با رد ازدواج کرد یه سال بعد جدا شد یا همین گوگوش به بهرور وثوق یا خیلیای دیگه. پس اوضاع خرابه خخخ
    ولی من عاشق م. ش هستم خیلی ادم خاصیه حتی اگر عوضی باشه .
    اکبر عبدی عزیز هم خیلی عشق

    ادمای کثیف، میتونن خاص هم باشن..:)
  • mr point
  • اونارو ولش کن
    دیوونه ن خدا شفاشون میده ایشالله
    از چاله تو چاه افتادن ولی گرمن نمیفهمن
    :))
  • تارا ..
  • متاسفانه ندیدم کیمیا رو :)
    اصلا شاید چون خیلی کم سریال میبینم یادم نمیاد :)
    خب ببینید، فیلم به این خوبی..!
  • نرگس جوان
  • م ش که یه مدتی خیلی طرفدار داشت ( حدودا دوره سریال سفر سبز)و حالا هم به شدت مخالف! کلا گندش در اومده هیچکی دیگه دوسش نداره اینطوری که پیداست
    ولی بازم ما نمیدونیم
    نمیتونیم از روی حرف مردم قضاوت کرد
    و در مورد حجاب هم، الان کدوم بازیگره که حجاب درست درمونی داشته باشه؟
    من فقط یکیو میدونم حجابش تقریبا خوبه. نفیسه روشن. والا از هر بازیگری عکس دیدم حجابا داغونه
    اره، موافقم، آدم مظلومیه.. :دی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    CopyRight © 2013-2016 - Design By Pelake7 . All rights reserved

    هدايت به بالاي صفحه