پلاکــ هفت


پلاکــ هفت

هستم تا باشم، همین.!


در این قالب از کدهای جاوا اسکریپت استفاده نشده و بدون هیچ محدودیتی قابل استفاده در سرویس بیان می باشد .

کد قالب ساختار اصلی  -  کد قالب CSS  -  دموی زنده قالب

قالب دل  -  قالب 4حرفی

پینوشت: خدمت اون دوست عزیزی که بصورت خصوصی پیام دادن، اولاً یه کم قوی باش و منیت داشته باش نسبت به معرفی خودت. دوم اینکه این قالب مخصوص بیانه، و کاملاً مشخصه که سرویس دهندش بیانه، بلاگفا که نیست! پس آنچنان نیازی به درج اسم بیان تو خط امضاء نیست.سوم اینکه اون قسمت خط امضا که نوشته شده تمامی حقوق متعلق به [قالب نگارین] می باشد اتوماتیکه و هر کسی که از این قالب استفاده کنه به جای اون [قالب نگارین] اسم اون وبلاگ رو مینویسه و اون کلمه [قالب نگارین] حذف میشه ، مثلا اگه من استفاده کنم ، میشه ( متعلق به [پلاک هفت] می باشد . زود قضاوت نکن..

دسته: {کدنویس}

  • [ ۹۴/۱۱/۱۴ ]
    [ پلاک هفت ]

نظرات (۱۹)

  • gandom baanoo
  • بازگشت پلاک هفت :) 
    .
  • بق بقو
  • ماشاءالله به تلاش بی حد و اندازه شما ... :))
    این قالب رو حدود 1ماه پیش آماده کرده بودم، فقط یه بازنگری ازش مونده بود که فرصت نشد تا امشب، ممنانم..:)
  • بق بقو
  • معلومه خیلی آینده نگرید :دی
    اصن یه وضی، من برم یه قالب دیگه ویرایش کنم..
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • چقد خوب (:
    قابل شما رو نداره..:)
  • Mr. Moradi
  • خیلی خیلی قشنگه :))) رنگشم که آبی  هست ؛)  
    آبیِ آسمونیه نه استقلالی..:)
  • خانم الف
  • سلام و اینا :)
    بازگشتتون مبارک..
    آقا پسرتون خوبن؟ :)
    ممنون، خوبه شکر خدا..:)
  • Haa Med
  • به به بازگشتی خیره کننده.

    ینی تا اون حد..!:))
  • Hossein حسین
  • ایول داری :)
    قربانت بچسبم..:)
  • المی ...
  • عهه چ خوبه
    سبزش کنین بهترترترترترتره:دی
    گفتم بزنم تو کار آبی بینم چی میشه..:دی
  • علی . ج
  • وِری وِری بیوتیفول :))
    بسی ممنانم..:)
  • شِمِلـ ــیا
  • سلام پدر قالب ویرایش کن :)
    به به سلام بر شملیای گرامی..:)
  • آذر ..
  • اسم اق پسر چی شد
    مستر آرمین..
  • یک آشنا
  • و بازگشت شما !!!
    نبودی یه مدت :)
    یه کم درگیر بودم..:)
  • بسیجی گمنام
  • اول : سلام
    دوم : سرنوشت مقلدان خمینی چیزی جز شهادت نیست
     سوم: عالی :)
    چهارم:التماس دعای فرج
    پنجم: عاقبتون بخیر و ختم به شهادت

    سلام، فدای شما..:)
  • مهراد فروتن
  • چه قالب فوق العاده ای :) 
    نظر لطفتونه..:)
  • احمد رضا
  • خیلی جالب و حرفه ای شده :

    - منو های کنارش ، خیلی جالب هستن
    - عکس هدر ، می تونست باحال تر باشه
    - اون قسمت تابلو اعلانات و دوستان ، خیلی جالب هستن
    - ایده انداختن خوب نوشت ها توی هدر ، خلاقانه بود

    - در کل ، معرکه

    خسته نباشید
    در کل لطف دارین..:)
  • پوریا آریافر
  • کارت عالیه :)
    قالب من چطوره؟ 
    فدای شما..:) قالبتون خوبه، سرعتش خیلی خوبه، فقط یه کم پستا پیچ تو پیچه..
  • پوریا آریافر
  • ممنون 
    این اتریبیوت async برای جاوااسکریپت سرعت رو خیلی خوب میکنه همزمان کدهای html با جاوااسکریپت رو با هم میخونه
    البته این رو برای خودم گفتم خواستم بگم منم دو خط خوندم مثلا خخخخخخخخ
    شوخی بود :)))
    پیچ تو پیچ یعنی اینکه پست ها از هم فاصله خوبی ندارن؟

    قربانت بچسبم:) نه، منظورم اینه کنار هم هستن و این سبک معمولا برای سایتای فروشگاهی استفاده میشه، البته این نظر شخصیمه و کاملاً محترم..^_^
  • f pourabbas
  • دوست عزیز وبلاگ بسیار عالی دارید
    میشه به وبلاگ منم سر بزنید و کمکم کنید بهترش کنم و بگید چیا کم داره



    با تشکر
    فدات شم وبت ایرادی نداره، الکی به وبت کد اضافه نکن، هر چی نیاز داری بذار..
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    CopyRight © 2013-2016 - Design By Pelake7 . All rights reserved

    هدايت به بالاي صفحه