پلاکــ هفت


پلاکــ هفت

هستم تا باشم، همین.!


گفتم آقا ببخشید از کجا میتونم برم امامزاده علی اکبر(ع)
گفت : چی هست!!!
من : O_O
گفتم یه امامزادست دیگه، آقای محمود کریمی هم اونجا مداحی میکنه.
گفت: نمیدونم ولی از این چیزا که میگی یکی تو تجریش هَـ (منظورش امامزاده صالح بود)

شخصا" اعتقاد خاصی به امام حسین(ع) داشتم و دارم و خواهم داشت. هزاران بار طوافِ خونه خدا رو بهم بدن با یک بار زیارتش عوض نمیکنم . متاسفم برا کسایی که اگه پاش بیوفته تو وبلاگاشون آهنگ نی نای ناش هم میذارن!
به موقش شادم و به موقش ناراحت . به قولِ معروف هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد.

دسته: {مونولوگ} {دیالوگ}

  • [ ۹۴/۰۷/۲۶ ]
    [ پلاک هفت ]

مونولوگ

نظرات (۲۴)

  • زهـرا ...
  • احسنت :)
    طواف :)
    من معمولا پستامو تو نوت پَد مینویسم بعد حسابی ویرایشش میدم بعد میارمش تو وب برا انتشار ولی خدایی اعصابم زیاد نرمال نبود و مستقیم اومدم نوشتم و منتشر کردم، ممنون از اطلاعتان..:)

    + حسن جان فدایی داری، نه عمدی نبود والا سوتی بود .. ^_^
  • اعصاب من
  • بابا چیذر خیلی شلوغه!
    بچه ها از ظهر میرفتند سمت چیذر تا بتونند حداقل داخل بشینند و نرند تو حیاط امامزاده!
    قبول باشه!
    من ساعت 2 رفتم به خیالِ خیال رفیقات ولی دَمِ امامزاده قسمتم شد.. :))
  • زهـرا ...
  • وبتون با پرچم مشکی خیلی قشنگ شده.
    بگو بخدا.. :دی

    هدر وب شمام بسی ناجوانمردانه طرحِ قشنگیه هااااا..
  • یکی دیگر
  • لایک
    چارپاسگزارم..
  • فاطمه ...
  • راستش زیاد سخت نمی گیرم...ولی بعضی ها دیگه احترام نمیذارن هیچ،اصرار دارن بی احترامیشون رو به بقیه هم نشون بدن!!! نمیدونم چرا
    حتی در مورد ماه رمضان هم صدق می کنه.
    دم شمام گرم، خوب از این خُل و چلا قسمتت شده، تجربت بالاست..
  • M. Moradi
  • کاملا درست و منطقی و زیبا فرمودین...

    ممنونم م.مرادیِ عزیز..
  • زهـرا ...
  • این همه توضیح لازم نبود.
    میدونم اشتباه شده.
    گفتم واسه تصحیح :)
    اصن هم رنگِ خودم تصحیحش کردم بماند یادگاری..:د)
  • زهـرا ...
  • نه دعوا نبوده ...
    به هر حال :)
    دیگه ببخشید دیگه.
    یا اکثر امامزاده ها.. O_O
    اینا سرشون به کجا خورده..؟!
    حسن کارِ تو بوده ؟ :|
  • زهـرا ...
  • اون که بعله خیلی قشنگه :)
    همچنان ممنونیم از طراحش :)
    :)) خواهش
  • زهـرا ...
  • به تخته سنگ :|
    مهم نیست که شما خوشحال باشین دیگه لازم نیس به منا پناه ببرین :)
    O_O
  • ف. ن
  • برای من شبها اندوهِ حسین سراغم میاد...وقتی تنهام...میاد توی دلم میشینه و میگه پاشو قرآن بخون تا بفهمی حسین معتقد به واژه های چه کتابی بود...میگه پاشو ببین عاشورا چی بود...درباره ی یاران حسین بخون و ببین چه خصوصیاتی داشتند که شدند یاران حسین...حالِ شبهای تنهاییِ محرم امسالم یک فیروزه ایِ اندوهگینِ...لبخند.
    کاشکی میتونستم ادرس چنتا وبلاگ رو بدم که برید و یه چارتا از این نمونه کامنتا بدین..

  • آریانا م.ف
  • من هر جا و هر اعتقادی داشته باشم به احترام به حرمت ها ادیان اعتقاد دارم. 

    می  تو..
  • روشنا ی صبح
  • ممنونم از اون بنده خدا ک با اعتماد بنفس تمام گفته! چی ه!!!
    یعنی داغون شدم اصلا!!:/

    محیط کاری منم دست کمی نداره طرف با پیراهن نارنجی شبی اومده بود...:|
    پیرهن نارنجی..!
    عجب..!!!
  • زهـرا ...
  • وای خدا ...
    مهربان تر از پدر ...
    چه کرد با من ...
    به عمق معنیش توجه کنی محاله اشکتو در نیاره..
  • زهـرا ...
  • سلیقه تون تو انتخاب نوحه و مناجات خوبه.
    معنای نوحه ست که اونو میسازه ...
    شور هایی که معنای خاصی ندارن زیاد خوب نیستن ...
    اینایی که میذارم سلیقه ایه، باب میل خودمه، خوبه که یه نفر هم سَبک منه..:)
  • محمد StigMatiZed
  • خدا توان فهم حقیقت اراده ش رو بهمون بده، ولی اینکه زیارت کربلا رو با طواف خانه خدا عوض نمی کنید، در نوع خودش جالب بود
    عین حقیقت رو گفتم..
  • negar .s
  • چجوری میشه نسبت به همچین امامی بیتفاوت و بی مهر بود؟!

    ارزومه یک بار هم که شده کربلا و نجف رو زیارت کنم
    بشدت همچنین..
  • شقایق وحشی
  • آهنگی که گذاشتین عالیه :) مرسی
    خواهش می شود..:)
  • گیلِ دختر
  • خب دیدم همونجا ادامه میدی بخاطر همین پرسیدم
    :)
    خُب ممنان..:)
  • فاطمه ...
  • خاله م وقتی داشتم می رفتم همینو گفت..گفت کربلا رو با هیچ جا نمیشه مقایسه کرد...خاکش آدم رو میکشه سمت خودش...یجور دیگه ای هست زیارت اونجا...الهی به حق همین شبها نصیبِ همه ی آرزومندا بشه :) و بابایی آینده
    عجب دعایی ، خیییلی چارپاسگزارم.. :)
  • asra ツ..
  • هر چقدر که فکر میکنم میبینم چقدر حالمون خوش به حالی داره وقتی که همسایه دوتا از امامزاده های معروف شهرمونیم :)
    اتفاقا منم تو فاصله یکی از امامزاده هم..
    شاید 300متریش..
    خیلی هم معروفه و خیلیام ازش حاجت گرفتن..
  • تارا ..
  • خیلی هم عالی :)
    +تو وبلاگ که بازم قابل تحمله امروز تو خیابون آهنگ نی ناش ناش شنیدم..
    من خیلی آدم مذهبی نیستم و معمولا به کسی کاری ندارم ولی احترام به اعتقادات همه مهمه
    خدا شفا بده ان شااله..:|
  • Death MJ
  • حسین... 
    نمی شناسمش...
    :'(
    متوجه منظورِ مبارک نشدم..
  • Death MJ
  • منظوری نداشتم.
    شناختی از ایشون ندارم. 
    همین.
    آهان، دینتون یه چی دیگست..
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    CopyRight © 2013-2016 - Design By Pelake7 . All rights reserved

    هدايت به بالاي صفحه