پلاکــ هفت


پلاکــ هفت

هستم تا باشم، همین.!


شاید به شکل و وجه خوبی (البته از نظر من) با هم آشنا نشدیم ولی به هر حال شدیم.
شاید اتفاقاتی بینمون افتاد و یا انداختن، ولی گذشت و چال شدن.
شاید یه سری اتفاقات میتونست بجای رابطه‎ای دوستانه، رابطه‎ای جبهه‎ای به خودش بگیره ولی خدارو شکر، این عقله، نذاشت.
حسن نیتشو دیدم،شاید دست و بالش به خاطر یه سری قضایا بسته باشه، ولی خوش نیَته.
آدم صبوریه و معمولاً تصمیمای زود،تند و سریع نمی‎گیره و این عملش نشون دهنده شعورشه.
قبلاً هم گفتم، اهل اسم بردن از کسی نیستم و از این اخلاقای بووق ندارم ولی این بار اسم میبرم. از اونی که باعث شد این اتفاقات تموم بشه و یه اتحاد بوجود بیاد و اونم کاربریه به اسم مستعارِ «جوکر»!
ایشون باعث شدند که یه اتحاد برای رو کردنِ دستش بوجود بیاد و این اتحاد موندگار شد . همین ایشون، با اسم من و شما دوستان، تو وبلاگِ دوستانِ این دوست عزیز، فحاشی کردن و به اسم من و یا بعضی از شماها تموم شد. مهم نیست. مهم این بود که دستش برا دو طرف اصلیِ ماجرا رو شد. کسی که وبلاگِ خودش بنا به نمیدونم چه ها دلیلی الان مسدود شده! کسی که چپ و راست پیامایی در شأنِ خودش رو برا من و این دوستمون ارسال میکنه.
این پست رو خیلی زودتر از اینها میخواستم بنویسم ولی چرا تا الان نشد، نمیدونم..!
پینوشت: شاید ببینید کلاً زود به زود پست میذارم و یا اینکه این روزا پستای آموزشی بیشتر میذارم، ولی دلیل داره، دلیلشم اینه که «شاید» 40 - 50 روز بیشتر اینجا نباشم، شاید کلاً دیگه ننویسم و آموزش نذارم، شایدم بتونم هفته‎ای یکی دوبار یه سر بزنم، نمیدونم، بستگی به شرایطِ اون زمانم داره..:) خلاصه علتِ زود آپ کردنم اینه که یه یادگاریِ هر چند بی ارزش اینجا داشته باشم. خیلی از دوستان چه در بیان چه وبلاگای دیگه بصورت خصوصی بابتِ این پستای آموزشی تشکر میکنن ولی با عرض پوزش، بی آدرس پیام میدن و نمیدونم کیا هستن و کجا می نویسن که جواب محبت‎هاشون رو بدم، به هر حال ممنونم ازشون. جو گیر شدم زیاد حرف زدم..:دی
مخلص همگی..:)

دسته: {مونولوگ}

  • [ ۹۴/۰۹/۱۴ ]
    [ پلاک هفت ]

نظرات (۵۳)

  • پریسا ایرانی
  • کاش نری 
    کلی چیز یادم دادی :/ 
    نرو ، خب؟ :( 
    نریا ... چشمم بهته :( 
    ایشااله..:دی
  • فاطمه ...
  • آیکن گریه...
    عه! :دی
  • مـــیـــمـــ ☺☺
  • اصلا هم نفهمیدم اون چل پنجاه روز رو 
    وای باز ذوق مرگ شدم:))))
    هرچی نزدیک‎تر میشم دیرتر میگذره..:(
  • زهـرا ...
  • خدا این دوست خوبُ واستون نگه داره ...
    و اینکه
    هر جا هستین موفق باشین :)
    ممنون فینگول..^_^
  • گلسا راد
  • بنویسین همیشه خب:(
    اگه شرایط اجازه بنماید..:)
  • علی . ج
  • :'((
    هرجآمیری خوش باشی ولی کآش نَرییییییییییی :(((((((((((((((((((((((
    :شکلکِ گریه در حدِ مرگـــــ :''''((
    گریه در حد مرگ!:))
    حالا کو تا 40-50 روز دیگه..:)
  • بانو ف تک نقطه
  • سربازید؟ 
    مترسکو میشناسم

    این پسته
    تهش خیلی سد اند بود... جدا ناراحت شدم 
    نه ، سربازی خیلی وقته از سن من گذشته..:)
    نفرمایید..:)
  • mr point
  • عجب :|
    مش رجب!
    قبل رفتن قولی که بهت دادم رو انجام میدم..:)
  • الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
  • چجوری میشه وبتو دنبال کرد؟
    تو پنل مدیریت وبتون - منوی سمت راست - قسمتِ ارتباط - فیلدِ وبلاگ‎هایی که دنبال می‎کنم..!
  • بق بقو
  • منن نیز به احتمال 99% رفتنی هستم ... از بیان تا مدتی:| البته معلوم نیست:/
    هرچه آرزوی خوبه برای جناب "پلاک 7"

    +این نقطه "یک "مترسک خیلی جالبه چشمک میزنه :دی

    دیگه حرفی ندارم همین :دی
    روبراهیتو آرزو مندم..:)
    اون چشمکِ معنی داره، آی معنی داره ه ه ه..:دی

  • مترسک ‌‌
  • هنگ کردم! همین طوری وبلاگتو باز کردم دیدم عه عکسم این بالاست :))
    فقط می‌تونم بگم خوشحالم بابت رفاقتی که ایجاد شد و ناراحت شدم بابت این‌که گفتی شاید دیگه نباشی... تازه دوست شدیم، نرو خب... :(
    می‌شه خواهش کنم هم‌چنان بنویسی؟
    مخلصم..:)
    بستگی به شرایطم داره، بعضی از دوستان میدونن..:)
    ممنونم از لطفت..:)
  • بق بقو
  • گِرِفتَم ... پس معنی داره ه ه ه ه...:دی
    آره، باید براش آستین بالا بزنین..:))
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • نرو نرو اگه بری جات خالیه !
    لطفا نرین دیگه :(((

    فعلاً هستم:)
    خدایی فکر میکردم کسی به این رفتنه اهمیت نده، اصن ذوق مرگ شدم..:دی
  • زهـرا ...
  • ولی میتونین کمتر سر بزنین که :(
    اونقدرام سرتون شلوغ نمیشه ها :(
    والا اولیشه، تجربه‎ی درست و حسابی که ندارم:دی
    فقط پیش‎بینی کردم، خداکنه همینطور که شما بگید باشه..:)
  • زهـرا ...
  • خب واسه اولی کمکای بقیه هم هست ...
    همیشه ی خدا هم که اون فینگول بیدار نیست :)
    منکه میترسیدم بچه بغلم بگیرم واسه خواهرم سر یه ماه یه پا استاد بچه داری شدم :)
    بیاین خب :((
    من اصالتاً تهرانی نیستم، خانواده و اکثر آشناها یه شهر دیگه‎ان و کمکی وجود نداره طبیعتاً..
    اینجا هم یه چند تا فامیلِ درجه یک و دو هستیم که فاصله خونه‎هامون به اندازه دوتا شهره..:)
  • بق بقو
  • برا چشمکم مگه آستین بالا میزننO_o ... 
    تو دهات ما که میزنن..:دی
  • بق بقو
  • باشه دیگ ... مورد پیدا کردم خبرتون میکنم :دی
    هر چند به صلاح خودتون به فکر باشید :)))
    :)) ممنون..:))
  • Haa Med
  • امیدوارم سزای کاری که کرده رو ببینه.
    شما برید دیگه به کسی سر بزنم؟
    یا مرگ یا پلک هفت.

    :))
    مخلصتم..:))
    سزاش این بود که نمیدونیم چی به چی شد که مسدود شد..!
  • gandom baanoo
  • " فکر نمیکردم این رفتنه برای کسی مهم باشه" ؟!!!! 

    بنده خرزو خان بودم اون همه خودزنان و خودکشان کردم چند روز پیش؟!!!!! 

    اصن منو به حساب نیارید یه وقتا!!!!!! :/ 

    از دست تو:))))
    کلی گفتم بابا..:)
  • اعصاب من
  • همه اومدیم واسه رفتن 
    دنیا محل گذره
    چه دیدی شاید منم فردا به کل رفتم 
    شاید اصلا همین الان رفتم
    مهم اینه تا وقتی هستیم خوب باشیم
    دقیقا مثه تو پلاک جان
    من مخلصِ حسن خان هم هستم..:)
    بچسب به پایان نامه، بیان نون توش نیست، منتظرتم..:)
  • بانو ف تک نقطه
  • بچه؟؟؟؟ 
    بچه..O_O  !؟
  • gandom baanoo
  • یک گندمک هم درست کنید بی زحمت :/ 

    شوخی کردم البته راضی به زحمت نیستم :) 

    باشه، یه (گندمک) هم برا شما میزنم:دی
    دوست داری گندمکت چه رنگی باشه..:دی تا بنا گوش
  • آوو کادو
  • حالا کی بود این جوکر؟!
    بلاگش خیلی خوف بود!!!
    والا نمیدونم،ولی هر کی بود، خوب همه رو میشناخت..!
    عشقش این بود که ازش بترسن..!
  • مهرناز .ج
  • ناراحت شدم :(
    کجا عاخه...
    +کامنتا رو خوندم مبارکههههههههههههه‍. خدا حفظش کنه
    ایشالا همیشه شاد و سلامت باشید
    ولی همچنان ناراحتیما :((
    شما لطف دارین کلاً و همیشه..^_^
    ممنون از نظرتون..:)
  • gandom baanoo
  • وای راست میگین؟! :))) 

    آخ جون :)) 

    آبی دوس دارم :دی 

    ولی تو رو خدا اگه قراره تو زحمت بیوفتین راضی نیستمااا :) 

    فینگول که بودیم، اینجور مواقع جواب میدادیم [کاسه بیار ماست بگیر..:|]
    تنها چیزی که کمترین زمان رو میبره همین ساخت لوگوِ برام..
    فردا برات میزنم، فقط یا کد رنک یا اینکه از اون رنگ یه جایی نمونشو پیدا کن و عکس بگیر بده..
  • بانو ف تک نقطه
  • وا درست گفتم که :| آدمو گمراه میکنین آقای پلاک هفتاااا :/
    :))))))
    نخواستم اینجا مستقیم اشاره بشه..:) معذرت..:))
  • gandom baanoo
  • فرقی نداره، آبی باشه که به وبلاگم بیاد :) 

    وای خیلی داره خوش به حالم میشه :))) 

    چشم..:)
  • Mr. Moradi
  • خداروشکر که رابطتون خوب شده :)) 
    از اولش هم همین فکر رو میکردم که دو دوستین و رابطتون خوبه :))
    عه ؛ چرا اخه ؟؟؟ :( ... شده با پست پیامکی بنویسین .... نوشتن خیلی خوبه :/ البته شما استادین ...
    بابت آموزشا خیلی ممنون ؛ ولی شما حتی اگه آموزش هم نزارین باز هم عزیزین :))
    قربانت بچسبم مرادی جان..^_^
    لطف داشتی و داری..:)
  • gandom baanoo
  • :) 

    نه بابا ناراحت چرا؟! دیگه بدتر از " از دست تو" که نیست ;-)

    هر جور خودتون صلاح میدونید :) 

    :)
  • رامین :)
  • عه آقا ما شمارو تازه پیدا کرده بودیم 
    اسم وبتو خیلی دوست دارم، همیشه تو زهنم می‎مونه..:)
  • روشنا ی صبح
  • :|
    خوشم نمیاد بنویسم نرید! ولی اگه راه داشت هر چند وقت ی بار ی سری بزنید 
    خوشحالم بابت شناختنتون و زمان مفیدی ک تو این وب داشتم :)
    موفق! شاد سربلند و پاینده :)
    همچنین و ممنون از محبت‎هاتون..:)
  • زهـرا ...
  • :'((
    می خند..!:)-
  • بق بقو
  •  ... همه گفتن منم بگم دیگ دم رفتنی :|

    باور کنید اینقدر که صفحه وبلاگ شمارو Reload this page  زدم ... برا وبلاگ خودم نزدم :)
    باشید حالا .... نهایت احساس من :دی
    [ولی جدا ناراحت شدم و هستم :(]
    خعللی ازت ممنونم،یه دونه باشی، اونم واسه نمونه باشی بذارمت تو ویترین..:دی
  • زهـرا ...
  • الان همه جا ساکت ساکته 
    از پنجره ی اتاقم صدای جیرجیرک میاد
    بیانم سوت و کوره
    اومدم اینجا 
    واقعا نزدیک بودم اشکم دربیاداا
    خیلی ناراحت شدم واسه رفتنتون ...
    ولی تونستین یه سر بزنین هرچندوقت یه بار ...
    قالب وبمُ ببینم همیشه یادتون میفتم :)
    ممنون فینگول^_^. ان شااله..:)

  • معصـومــــــه ▄▄▄✐
  • :)یه دوری بزنین حالو و هواتون عوض شد برگرین خونتون.اِ آخه چرا خوووو!
    ان شااله که موندگاریم..:)
  • یک آشنا
  • دوستی همیشه خوبه
    دوست دارم باشی ، ولی میگم شاید جای بهتری میری !
    آرزو میکنم موفق و پیروز باشی
    در ضمن دلمونم تنگ میشه
    ما که یه دونه آشنا بیشتر که نداریم..:)
    ممنون از محبتت:(
  • فروردین دخت
  • کجا....تو رو خدا شما دیگه نرین!
     تازه میخواستم ازتون خواهش کنم بهم یاد بدین چجوری یه قالب مثل قالب اووکادو بسازم...

    :(
    اوووو، تا یه ماه دیگه لااقل هستم..:)
    ممنون از محبتت..:)
  • ٭★ زهرا★٭
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    ****** ** **** **** **** ** *** ** *** ***** ***** *** **** *** ***** ** ** *** **** * *** *** *** *** ** *** ****** **** **** ***** **
    **** **** ****** ************* ***** **** ***** ** ****** ***** ****** * ** ** *** ***** **** ** **** ** ** ** **** **

    + آقای پلاک هفت...من خیلی وقته خاموش می خونمتون...لطفا نرین :(
    تو رو خدا :(
    بابا ما هر دفعه با ذوق میایم وب شما رو بخونیم همین ذوق رو هم از ما می گیرین :((
    نمی خوام اصن :((((
    اول اینکه خیلی معذرت میخوام بابتِ حذف کردنِ یه سری از متناتون، اون قضیه ، یه ماجرایی بود که تموم شده میدونیمش..
    بابتِ ادامه نظرتون باید بگم که محبتتون منو ذوق زده کرد^_^ خیلی ممنونم از حضورتون، اگه شرایط اجازه بده حتماً هستم..:)
  • شقایق وحشی
  • دوستیاتون پر دوام، اتفاقا چند روز پیش آذرستونو به یکی از دوستان که وبلاگش مشکل داشت دادم کجا میخواین برین؟ 
    هستم در خدمتش..
    جایی نمیرم، هستم اگه مجالی باشه..:)
    ممنونم..
  • ❤منتـــظر المـهـدی❤
  • متاسفم.....
    :)
  • ٭★ زهرا★٭
  • خواهش میکنم والا الان اتفاقا خوشحالم که سوء تفاهمات رفع شده!
    و همچنین از اینکه کامنتم ستاره بارون شد هم سخت خرسندم :))))

    خداروشکرررررر
    شما می رفتید کی میخواست تو جواب کامنتایما(در گذشته) و دوستان دیگه بگه: بگو به خدا D:

    قلمتون جوهرش بند نیاد صلوات :))
    این که ناراحت نشدید ، کمالِ ادبتون رو می‎رسونه..:)
    بگو بخدا..:))) [ماشااله همه چیمو میدونینااا:دی]
  • ماه بانو
  • کاش نرین:(
    امیدوارم هر جا که هستین موفق باشین:)
    ممنونم از لطفت ماه بانوی گرامی..^_^
  • م.ح ...
  • آقا من تازه کلی بات کار دارم کجا میخوای بری؟

    علت رفتنت کدو یکی از دلیل هایی که که تو پست گفتم ؟! :)))

    من هنوز نرفتم! گفتم 40-50 روز دیگه..
    دلیلم هیچکدوم از نایی که گفتی نیست..:)
  • ٭★ زهرا★٭
  • و شما به من لطف دارید آقای پلاک هفت...ممنون :)

    بخدا! :)))
    من همون زهراماااا ...رد پای خاطره...اتفاقا تو لینکهاتون هم بودم قبلا...منتهی تعطیل کردم واس مدرسه ولی خب این دلیل نمی شد پلاک7 رو نخونم :))))
    و طاقتی که نداشتیم و بازگشتیم به دیار مجازیمان :/

    آهااااان، یادم اومد:دی
    خب میومدین تو بیان ، چرا رفتین بلاگ اسکای..؟! :|
  • زهرا .ی
  • برید؟؟؟؟
    من تازه اومدم اونوقت شما میخوای بری؟ اصلا مگه داریم همچین چیزی!!!
    :|
    اصن حتی 40 یا 50 روز دیگه هم باشه شما نباید بری .. عه :/
    ایشااله ایشااله..^_^
    ممنونم از محبتت..:)
  • ٭★ زهرا★٭
  • خو آخه من از اولش همون بلاگ اسکای بودم :/
    بعدشم اینکه بیان رو هم باهاش مشکلی ندارم فقط قالباشو دوست ندارم... همین قالب خودمو بعد کلی بدبختی این شکلی کردم توسط یکی از دوستان! :/
    دوست دارم قالبم به عنوان وبم بیاد یا حداقل عکسش اینطور باشه ولی تو بیان که نمیشه این کارو کرد ینی بلد نیستم :/ ! به این جهت با وجود تک و توک کامنت خوریای بلاگ اسکای ما کوچ نکردیم بیان :|
    قالبت شیکه هاا..:)
    آخه از آپدیتت بی‎خبر میمونیم..!:(
  • ٭★ زهرا★٭
  • الام ذوق کردما ...نه که عکسشو خودم طراحی کردم به این جهت ^__^
    ممنون از تعریفتون :))

    البته من تو بیان یه وب درست کردم منتهیییی خالیه چون فقط خواستم داشته باشمش برا روز مبادا!

    امکان تبدیل قالب بلاگ اسکای به بیان هست آیا؟


    نه، باید طراحی کرد..
  • ٭★ زهرا★٭
  • طراحی؟ O_o



    خدا بلاگ اسکای برا ما نگه داره...چه جای خوبیه [آیکون سوت بلبلی]
    :))))
  • asra
  • عاقا دلیلش اینه که میخوایم ما صاحب نوه شیم عمو هم صاحب قینگول : دی
    .
  • یه هاتف
  • این پست رو خداحافظی قلمداد کنیم؟
    صمیم قلب براتون ارزوی موفقیت میکنم و امیدوارم همیشه بنویسید
    نه، البته فعلاً نه..:)
    زنده باشی دوست عزیز..:)
  • sheme lia
  • نهههههه ایهی ایهی :((
    چی نه..؟!
  • sheme lia
  • نروید:/
    سعی می‎کنم..:)
  • تب باران
  • سلام ...خدا قوت ! خیلی نتونستم مطالب اخیرتون رو پیگیری کنم ولی کارتون برام جالبه.آماده سازی برای ننوشتن رو میگم . برخلاف خیلی ها ست. اینکه ماجرا هم تموم شده خودش خوبه . از بابت آموزش ها هم ممنون و طراحی لوگو... امیدواریم به بلاگتون سر بزنید . چه بسا خواستید بنوسید. 
    ممنون از شما و محبتِ بی دریغتون..:)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    CopyRight © 2013-2016 - Design By Pelake7 . All rights reserved

    هدايت به بالاي صفحه