پلاکــ هفت


پلاکــ هفت

هستم تا باشم، همین.!


امروز از سر بی‎حوصلگی رفتم سر وقت کانتکتای لیست موبایلم، خیلی از وقتمو صرف نگا کردن به کانتکا کردم [!] اونقدری که مدتش به ساعت کشید . مشغول بالا پایین کردن شماره‎های ذخیره شده تو کوشیم شدم، به هر اسمی از دوستا و آشناها که میرسیدم یه کم مکث میکردم، چهره و خاطراتی که باهاش داشتم رو مرور میکردم و بعدش میرفتم سروقت شماره و نفر بعدی [!] سرگرمیِ فوق العاده‎ای بود :دی
یه سریا رو کلاً فراموش کرده بودم که کی بودن و یا اصلا این شماره م-ر کدوم م-ر بود ؟! همون که هم کلاسیِ دوران دبیرستان بودیم یا اون که دوران دانشجویی باهم بودیم [!] خلاصه این نشون دهنده بی‎معرفتی من بود که نمیشناختمش، و شایدم بی معرفتی اون[!] دیدنِ اسم یه سریا حس خوبی بهم میداد، همین که اسم و شمارشونو میدیدم، ناخداگاه اون یه تیکه از مغزه بود که تو دو پست قبل گفتم، همون، خاطرات خوشی رو برام زنده میکرد. خلاصه پیشنهاد میکنم هر وقت بی‎حوصله شدید، برید سروقتِ کانتکت بازی :دی حسابی سرحال میشید و روبراه..:)

دسته: {مونولوگ}

  • [ ۹۴/۰۸/۱۳ ]
    [ پلاک هفت ]

نظرات (۲۵)

  • خانم انار
  • من جز اون دو تا کانتکت اولی ها سراغِ بقیه شون نرفتم از وقتی این گوشیِ جدید و گرفتم که میشه یک سال:دی
  • mr point
  • من که هر وقت میرم سر وقت کانتکت های گوشیم همه شونو لعنت میکنم (البته تقریبا)
    آدم خوب توشون خییییییییلی کمه
    خیلی کم
    ولی خوب هستن آدمای خوب
    بیشتر از یکی دو دقیقه هم چک کردنشون طول نمیکشه :دی
    اگه بَدَن چرا سیو کردی شمارشونو..؟! :))
  • م.ح ...
  • موقعی که مخاطب های گوشیمو نگاه می کنم خیلی وقت ها باید فکر کنم اینی که اسمشو ذخیره کردم کیه ؟! خومم باورم نمیشه کی هستن ؟ :دی 
    اره، بعضی وقتا بی معرفت میشیم/میشن..:)
  • نفس نقره ای
  • آخ آخ من این حرکتو سر کلاس انجام میدم! :)) که یه نفر رو پیدا کنم بهش اس ام اس بدم :دی
    اینم باحاله..:))
  • فاطمه ...
  • رو به راه باشی بابا 
    اون خوب نوشت ها حسادت برانگیزن :(
    ممنون دخترم، شمارو که باید کلاً بایگانی وبتون رو اونجا بذارم.. دی
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • من از این کار ها نمیکنم ولی کاری میکنم که به این شبیه هستش
    آخر هر هفته از کل دوستام؛فامیلام و آشناهام هر کدوم که یادم باشن روی کاغذ مینویسم اسماشونو
    بعد پشت کاغذ خاطره؛ حرف قشنگی که طرف زده و ... رو مینویسم!
    خیلی جالبه و پیشنهاد میشه:)

    خب سخته، کاغذ میخواد، قلم میخواد، نوشتن میخواد...
    اووووو، زحمتش زیاده.. :))
  • روشنا ی صبح
  • من بعضی از کانتکتامو ک اتفاقی می بینم! میگم خداروشکر ک دیگه کاری باهاشون ندارم و کاری باهام ندارن!!
    نفس راااااااااااحت میکشم اصلا!
    ..
  • ع . ج
  • اوهومـــ :))
    حتما" میرم ولی کُلِش کانتکتام 20 تا نمیشه :(((((
    من 3تا خط دارم، میخوای شماره همه رو بدم یه کم روحیت بره بالا..؟
  • Haa Med
  • من همین نیم ساعت پیش کانتکت بازی نمودم.
    سَریم به ما میزدی..:)
  • آوو کادو
  • زیاد این کارو میکنم :-)
  • M. Moradi
  • منم قبلا کانتکت هام زیاد بودن و همشونم رمزی با اسامی مخفف! یه حالی میداد این کانتکت بازی اون موقع که زیاد بودن...:)
    اما حالا دیگه در اون حد نیستن... همش دوتا رمزی و پونزده تا معمولی که دوستان نزدیکن! 
    :)
    ...
    در مورد چرایی رمزی بودن اسامی تصور بد نکنید :/
    کانتکای ما پسرا یه چیزای خفنه که بیانش در این مکان موردِ عقوبت ناگواره..:))

    + شما شناخته شده‎اید.. :)
  • زهـرا ...
  • کار قشنگیه کلا :)
    ها والا..
    اون یکی فینگولمون کوش..؟!
  • اعصاب من
  • من هرچند وقت یبار مخاظبایه گوشیمو مرور میکنم تا کسی چهره و خاطراتش از یادم نره
    بالا 300تا مخاطب داره گوشی
    حسن باور کن اینقد رفیق به اسم حسن دارم که برا اینکه گُمت نکنم اسمتو گذاشتم : Hasan-Asab
  • زهـرا ...
  • اون یکی فینگول گفت یه مدت نیست ...
    این میاد ، اون میره .
     اون میاد ، این میره .
    اینا میان ، من میرم.. 
  • آریانا م.ف
  • تکراری بود که باز:d
    اره میفهمم منم گاهی وقتمو صرف اینکار میکنم باور کن
    میتونم بپرسم شما کی اینارو از اونجا خوندین..؟! O_O
    جل الخالق ..!!
  • زهـرا ...
  • فینگول کمتر باشه دردسر شمام کمتر میشه خوبه که :)
    چه دردسری..؟! :))
  • اعصاب من
  • خوبه شما اصلا بذار جیگر کلاه قرمزی
    همین که شماره ما تو گوشی شماست باعثه افتخارمونه

    بذار حسن کاشونی   حححححح
    نه، همین حسن_اعصاب رو بیشتر دوس دارم:))
  • زهـرا ...
  • ببخشید شما یه سایت خوب برا ساخت کد پخش آنلاین آهنگ وب سراغ ندارین؟
    نه والا، من چون خودم کدش رو می‎نویسم زیاد از این ابزارا استفاده نمیکنم، تو گوگل سرچ بزنید سایتای صفحه اولش معتبرن..
  • اسپریچو !!
  • اگر بیکار باشم روزی سه چهار بار کانتک بازی میکنم.یعنی عکس و استاتوس واتس اپ ملت رو چک میکنم:دی
    عینهو خودم.. 
  • تارا ..
  • متاسفانه منم یه کم بی معرفتم چون یه سریاشونو اصلا یادم نیست :((
    پس بی‎معرفتی از خودتونه..:)
  • میبنا
  • از خواننده های خاموشتونم خواستم بعد حدود یه  ماه یه پیام داده باشم :)
    بگو بخدا.. ؟!

    ینی من خواننده خواموشم دارم؟!!!!
    شگفتااااا..

    ممنانم از شما بانو.. :)
  • آریانا م.ف
  • اینارو تو صفحه ی دوستم تو اینستا میخونم.:D
    O_O
  • شقایق وحشی
  • چه بازی جالبی
    بلی..:)
  • بق بقو
  • من البوم عکسمو نگا میکنم...تو گوشیم خیلی شماره ندارم ...سر جمع شاید۳۰ تا بشه‎:|‎
    با این گوشیا، آلبومِ عکسم یادمون رفته چیه اصن..:( [خیلی بده]
  • بق بقو
  • ای بابا ببخشید گوشی خودش خود به خود تیک خصوصی رو زده بود...حواسم نبود برشدارم ‎:/‎
    بله، متوجه شدم..:)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    CopyRight © 2013-2016 - Design By Pelake7 . All rights reserved

    هدايت به بالاي صفحه