پلاکــ هفت


پلاکــ هفت

هستم تا باشم، همین.!


دموی زنده این تغییر رو میتونید تو نحوه نمایش کامنتای همین وب ببینید.

آموزش در ادامه مطلب..

دسته: {کدنویس}

کد زیر رو توی قالب ساختار اصلیتون پیدا کنید.

<!-- #REPLY -->
<check:if comment_reply>
<div class="align">
<div class="cmt_reply color3">
پاسخ:
<br>(*comment_reply*)
</div>
</div><!-- ALIGN -->
</check:if>
<!-- #/REPLY -->
<div class="cmt_break"></div>

وقتی پیدا کردید، همشو Cut کنید و برید چند خط بالاتر، کد زیر رو پیدا کنید.

<span class="cnt_l">(*comment_body*)</span>

وقتی کد بالا رو پیدا کردید، یه اینتر بعدش بزنید و برید خط بعد و اون کد اول رو که Cut کردید رو اینجا Paste کنید.
توجه: این کدها دوبار تو قالبتون وجود داره و هر دوبار باید همین کار رو انجام بدید.

  • [ ۹۴/۰۹/۲۱ ]
    [ پلاک هفت ]

نظرات (۴۰)

  • Mr. Moradi
  • سلام
    کامنت های وبلاگم رو نگاه کنین
    سایز همشون یکی نیست ... یعنی هرکدوم اندازه جوابشه ....
    اونجوری یه قشنگی ای داره ... اینجوری هم ویژگی های خوبِ خودش رو داره ...
    دیدم، خوبه..:)
  • sheme lia
  • :()
    :)
  • Haa Med
  • بازم کاری زیبا.
    دمتون گرم این همه زحمت میکشید.
    قربانت..:)
  • Mr. Moradi
  • با اینکه کاری رو که نوشتین رو انجام دادم اما باز هم سایزشون متفاوته ....
    اینجوری هم بد نیست :))
    ممنون
    از اول دستکاریش کردی برا همین خوب عمل نمیکنه..
    قربانت..
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • چقد خفن:)
    اینو فهمیدم :)
    حب خداروشکر..:)
  • gandom baanoo
  • شما که قرار بود کدنویسی رو ترک کنید :)
    بعد فک کنم بیفورو نکست رو جا به جا گذاشتین!!!!
    :)
    راس میگیااا، صداشو در نیار..
  • پریسا ایرانی
  • بازم اموزش های عالی :)
    خسته نباشید !! 
    قربانــتـــ.. :)
  • مترسک ‌‌
  • خیلی خوبه ^_^ قبلاً یادم دادی، دمت گرم ^_^
    قربانت بچسبم..:)
  • ابوالفضل ...
  • مرسی رفیق جان.
    قربانت..
  • اعصاب من
  • خیلی ممنون
    فدایی داری
    چاکرم حسن جان..
  • فاطمه جلالی
  • من چرآ از هیچی سر در نمیارم 
    تو کد نویسی فقط تست کردن میتونه کمک به یادگیریت کنه..
  • تاج بی بی
  • خیلی مرسی مهندس جان
    دست گلتون درد نکنه
    مهندس..:)
    قربانت..:)
  • مهرناز .ج
  • چقدر وبلاگتون خوشگل شده. دست راستتون رو سر ما :))
    قربانت..:))
  • یک آشنا
  • جالب است - مررسی بابت آموزش ها
    قربانت..
  • gandom baanoo
  • چون کامنت خودم بود توجه کردماااا :))))
    دنبال یه کامنت و پاسخ جمع و جور میگشتم،دیگه اتفاقی سایز این دوتا مناسب بود..:)
  • ❤منتـــظر المـهـدی❤
  • جالب بودتشکر.....
    ممنان..
  • gandom baanoo
  • نه خیرم... به خاطر حضور پر رنگ خودمه!!! :/
    بر منکرش لعنت..:)
  • ابوالفضل ...
  • اون وقت چیکار کنیم جای " پاسخ:" لوگوی وبلاگمون بیاد؟!
    اینجا مطرح کن تا کدش رو برات بذارم بلکه به درد یکی دیگه هم بخوره..
  • کوثر بانو
  • پلاک 7 مچکریم!
    قربانِ شما..:)
  • مـــیـــمـــ ☺☺
  • :(
    کاش منم کد نویسی بلد بودم یه قالب خوب واسه خودم مینوشتم:|||

    تمرین کن، کار سختی نیست..
  • معصـومــــــه ▄▄▄✐
  • با سپاس :)
    قربانت..:)
  • مـــیـــمـــ ☺☺
  • :/با تشکر 

    ممنانم..
  • زهرا .ی
  • اینم از اون کارای خوبتونه هااا :)

    ایشالا قراره یه آخر هفته بزارم واسه این ُ اون آواتار دوستان :)
    بازم تشکر .
    پس منتظر تغییرات باشیم..:)
  • المی ...
  • بحح بححح ازین دستکاریای باحال:دی

    فک میکردم بعد بلاگفا اصن نمیشه رو بلاگ ازین کارا کرد:|
    به خاطر همین اصن نمیومدم بلاگ تا خودشون شوتمون کردن بیرون:|
    فرقی نداره، فقط بخاطر اینکه CSSش جداست، یه کم گمراه کننده به نظر میاد..
  • asra ツ..
  • عمو خیلی بدی :|
    فینگولم داره به دنیا میاد اما هنوز اون پست درخواستی منو نزاشتی:|
    این روزا گیجم، بگو چه قولی دادم..؟:|
  • asra ツ..
  • قول ندادین من گفتم به شرطی میام صندلی داغ که پست بز رو بزارین شمام قبول کردین دی
    قبول نکردین ها چون گفتین هواستون نیس خواستم کلک بزنم:|
    اَی آدم زرنگ.. O_o
  • تبسم راد
  • خیلی ممنون از لطفتون و وقتی ک گذاشتین(:

    امیدوارم بتونم جبران کنم(:

    خواهش میکنم..
  • سَـ ـداد
  • متشکر...
    خواهش میکنم..
  • mohsen mhbt
  • گرد کردن آواتار و تودرتو کردن رو انجام دادم، دستتون درد نکنه واقعا 
    خواهش میکنم دوست عزیز..
  • سیدمحمدمهدی صدری‌شال
  • ممنون برای منج جای سوال بود که اینا چطوری توی کامنت پاسخ رو می‌نویسن! :)
    همینجوری که الان یاد گرفتی:) موفق باشی..
  • محمدرضا گلزاری
  • خیلی از لطفتون ممنونم عالی بود عالی
    خواهش..
  • محمدرضا گلزاری
  • آقا مثل اینکه اصلا تنظیمات شما به ما نیومده
    کارتون عالیه من خیلی بلد نیستم
    من چرا ارسال نظرم اینجوری شده؟؟؟؟؟؟؟
    چند تا ارسال داره ؟؟؟
    آموزش رو درست اجرا نکردی، خیلیا از این آموزش استفاده کردن و مشکلی نداشتن، یه بار دیگه انجام بدین..
  • sina moaf
  • من قالبم نداره اینی که میگی سرچ کن!
    یا خدا! این دیگه چه قالبی که داری! من سر از این قالب در نمیارم..
  • Nehpon i matecA
  • آقا من اینو انجامش دادم و خیلی خوب شده
    دستت درد نکنه واقعا دل یه ملتی رو شاد کردی

    فقط یه سوال، آواتار بالاس و متن پاسخ پایین.
    بی زحمت یه نگاه بنداز بگو چیکار کنم
    اون کدی رو که برا آواتار تو پاسخ گذاشتیو بده تا اصلاحش کنم..
  • Nehpon i matecA
  • رفیق جان .. این همه شه
    و خب دوبار هم تو ساختار قالب جایگزین کردم

    <span class="cnt_l">(*comment_body*)</span>
                                                                            <!-- #REPLY -->
                                    <check:if comment_reply>
                                        <div class="align">
                                            <div class="cmt_reply color3">
                                                <div style="width:30px;height:30px;border:1px solid #CACACA;border-radius:30%;-moz-border-radius:30%;-o-border-radius:30%;-webkit-border-radius:30%;-ms-border-radius:30%;-khtml-border-radius:30%;background:url('http://bayanbox.ir/view/6956805765261432491/photo-2015-12-14-20-01-17.jpg')  no-repeat center;background-size:100%;"></div>
                                                <br>(*comment_reply*)
                                            </div>
                                        </div><!-- ALIGN -->
                                    </check:if>
                                    <!-- #/REPLY -->

    اون </dive> بعد از 100درصد رو بردار ببین درست میشه..؟
  • Nehpon i matecA
  • برش داشتم و این ارور رو داد:
    خطا در خط 451: تگ <box:page_detail> که در داخل تگ <view:post_comments> ظاهر شده است، اشتباه می‌باشد
    بجای اون کدی که دادی اینو بذار ببینم :
    <span class="cnt_l">(*comment_body*)</span>
    <!-- #REPLY -->
    <check:if comment_reply>
    <div class="align">
    <div class="cmt_reply color3">
    <div style="width:30px;height:30px;border:1px solid #CACACA;border-radius:30%;-moz-border-radius:30%;-o-border-radius:30%;-webkit-border-radius:30%;-ms-border-radius:30%;-khtml-border-radius:30%;background:url('http://bayanbox.ir/view/6956805765261432491/photo-2015-12-14-20-01-17.jpg') no-repeat center;background-size:100%;"></div>
    (*comment_reply*)
    </div>
    </div><!-- ALIGN -->
    </check:if>
    <!-- #/REPLY -->
  • دل بیقرار
  • سلام
    عالی بود فقط یه مشکلی 
    واسه من آواتار نداره علت چیست؟
    آواتار رو خودت باید کدش رو بذاری. تو وبلاگ آموزشش هست اگه بگردی..
  • مـاه بـانو :)
  • انجام شد ^ـــ^

    ممنونم :)
    مبارکه:دی
  • امیر نصرالهی
  • خدایی داداش دمت گرم
    من که به شخصه کلی دعات کردم
    بقیه رو نمیدونم
    چون هم عالی بودن مطالب و هم مهمتر رایگان
    من خودم رو بیان سایت زدم
    منتهی خیلی با ظاهر قالبای بیان،حال نمیکنم و اینور اونور زدم که مطلب هم زیاد نبود تو وب،تا امشب که با سایت خوب شما اشنا شدم
    مرسی 
    قربان شما، لطف دارید..:)
  • عزیز رضاخانی
  • جناب مهندس بابت این همه لطف شما فقط تنها کاری که از دستمون برمیاد بگیم خدا حفظتون کنه
    قربان شما بچسبم والا، لطف داری..:)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    CopyRight © 2013-2016 - Design By Pelake7 . All rights reserved

    هدايت به بالاي صفحه