پلاکــ هفت


پلاکــ هفت

هستم تا باشم، همین.!


ماسه‎ها فراموشکارترین رفیقای راهَن[!]

پا‎به‎پات میان، اونقدری که بعضی وقتا سماجتشون تو همراهیت، حوصلتو سر می بره.

اما کافیه یه بادی بیاد یا اینکه یه خورده موجی از باد رو زمین بلند شه، تا ردپات برا همیشه از حافظه ضعیفشون پاک شه..

اما در عوض، صدف ها[!]

صدفایی که به پاس اقامتِ یه روزشون تو دریا، تا دنیا دنیاست صدای دریا رو برا هر گوش شنوایی زمزمه می کنن..

و من فکر میکنم که الان ما از نسل ماسه‎ایم..

دسته: {نوستالژی}

  • [ ۹۴/۰۹/۱۴ ]
    [ پلاک هفت ]

نظرات (۳۰)

  • ؟؟؟ !!!
  • سنگین بود تا یه هفته مدارس کلهم تعطیل:))))


    واقعی مثلا من دنبال یه چیزی یه بهونیم واس تعطیل شدن مدرسه!!



    حالا جدا از شوخی دو نقطه..!

    زمان ما جمعه ها هم میرفتیم کلاس..:|
  • مترسک ‌‌
  • صدفم آرزوست...
    آرزو به دل نمونی جَوُن..
  • علی . ج
  • :شکلکِ کف
    :شکلکِ لایک
    :شکلکِ پِرفِکْت
    (همون دایره که با انگشت های شَسْتْ و اشاره می سازیم)
    3> از اینا ولی 45 درجه به چپ..:)
  • Mr. Moradi
  • :)
    :)
  • gandom baanoo
  • یکم آب ، یکم سیمان و به مقدار مورد نیاز شن... ترکیب حاصل بتن میباشد که بسیار بسیار محکم بوده و اصنم از بین نمیرود !!! 

    ( الان فهمیدین من مهندس عمرانم یا بیشتر توضیح بدم؟!!! :دی )

    الان شما از نسل ماسه این؟!!! یعنی سیمان و اینا بریزم روتون ؟!! :))

    مهندس عمران..O_O [جناب خوانی]
    گفتم [ما] از نسل ماسه ایم، نگفتم که [من]..
  • مـــیـــمـــ ☺☺
  • :(
    من همش فک میکردم صدفم گویا اشتباه میکردم:(((
    صدفی پیشه کن..:)
  • مهراد فروتن
  • تو این نسل ماسه ها صدفهایی هم پیدا می شه گاهی.
    باید گشت، 
    چیز های ارزشمند همیشه پنهان اند.
    چیزهای ارزشمند همیشه ارزشمندن..:)
    ممنون..
  • خانم انار
  • خودتون در جواب من نوشتین شما رو باید فلک کرد...

    شخصا معتقدم شما رو باید دار زد به خاطر ای پست:))وسلام!
    یا اکثر امامزاده‎ها..  
    [این شکلکه چقدر شبیه مهران غفوریانه تو سریال در حاشیه:دی]
    ممنانم از دار زدنتون.. :دی
  • Haa Med
  • نوشته ی شما منو یاد کسانی انداخت که یک شبه میان و یک شبه میرن.
    یه بادی اونها رو میاره و با بادی هم میرن.
    من خودم اینطور آدمی نیستم. کسی رو پیدا کنم که در برخی چیزها شبیه خودم باشه، تا هر وقت خودش بخواد، باهاش میمونم.
    پایَتَم رفیق..[چشمک]
  • زهـرا ...
  • نه کی گفته؟؟؟
    من که از نسل صدفم :دی
    بذار ببینمت..  O_o
  • ؟؟؟ !!!
  • جمعه!!مگه داشتیم اصن؟!

    زمانِ ما که بود..:|
  • gandom baanoo
  • خودتونو جزو اون " ما " حساب نمیکنید؟!!!! 

    من حسابتون میکنم نگران نباشین :))


    نه، من منم، ما که نیستم.. :دی
  • زهـرا ...
  • ببخشید یادم نبود باید جدی باشم ...
    بله درست میگین ... 
    و خیلی زیبا نوشتین :)
    حالا شد..
  • ؟؟؟ !!!
  • زمان شما؟مگه زمان شما کی بوده؟!
    نمیدونم، فقط میدونم اون زمان شما فینگول بودین..:)
  • تاج بی بی
  • پیر شی ننه خیلی سنگین بود پست :|
    برم کنار تا شاخی نشدم
    شاخی..؟!
  • زهـرا ...
  • بد الکی میگین راحت باش :|
    گفتم بی رودروایستی بگین که :((
    باور کنین بهتره ... :)
    خخخ
  • نرگس جوان
  • شاید... مطمین نیستم!!
    به خودت اطمینان داشته باش..
  • ؟؟؟ !!!
  • نمیدونی:|؟؟؟

    مممم...خب وقتی من فینگول بودم ینی یکی دو سالم بوده مثلا

    بعداون موقه شما مثلا پونزه سالتون بوده باشه مثلا...

    این ینی شما الان باید سی سالت باشه !!


    پیر شدم دیگه، متوجه‎این که..:(
    دست کمی از 30 نداریم..:)
  • زهـرا ...
  • :|
    خودت چطوری..؟:دی
  • پریسا ایرانی
  • من شخصا کمرم زیر بار جمله شکست :/ 
    من عاشق ماسه ها هستم !! 
    صدف ها الکی زور میزنن
    باید بگذری .... 
    عه! باید گذشت ولی نه از هر چیزی..:|
  • فاطمه جلالی
  • پُر از معنی و مفهوم . . . :)
    خیلی..:)
  • زهـرا ...
  • یه چیزی تو این مایه هام الان :(:
    ینی خودتم نمیدونی فازت چیه..؟! :دی
  • م.ح ...
  • حزب بادن دیگه چه انتظاری میشه داشت از این خیانتکاران :دی 
    اوه، چه عصبی..:دی
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • خاطره خوبی از ماسه ندارم :)
    ولی جمله ی تامل برانگیز و قشنگی بود :-)
    #بی_تملق
    مرسی و تچکرات..^_^
  • زهـرا ...
  • اوهوم :|
    الان فارت ، فازِ سنگینیه..:دی
  • زهـرا ...
  • آره با جزثقیل آوردمش :|
    اصن به جانِ خودم امشب کامل مشخصه..:دی
  • بق بقو
  • من صدفم دیگ ... قبول کنید :)
    این یه مورد رو قبول دارم..:دی
  • نرگس جوان
  • باعشه :)
    آورین..^_^
  • زهـرا ...
  • از کجا مشخصه؟! :/
    از کجاشو نمیدونم، ولی مشخصه کلاً..:|
  • روشنا ی صبح
  • در برابر بعضیا حتی ماسه بودنم اسرافه!
    اون که بله..
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    CopyRight © 2013-2016 - Design By Pelake7 . All rights reserved

    هدايت به بالاي صفحه