پلاکــ هفت


پلاکــ هفت

هستم تا باشم، همین.!


جدیدا" مد شده هرکی یه پست میذاره میرن و تو نظرات مینویسن «اینو قبلا هم خونده بودم» [!!!!]
به حقِ چیزای ندیده [!!!] طرف با کلی ذوق و شوق و کلمه بالا پایین کردن یه جرقه نیوتونی به مغزش خُطور میکنه تا یه پست از ترشحات مغزیِ خودش بنویسه و اونم در حدِ یه سلام علیک[!] یا گفتن خاطره روزمَرَش، بعد وقتی نظراتو میخونی میبینی یه سریا نوشتن اینو قبلا خونده بودم، ولی جالب بود[!]
دو پست قبلم در مورد کامنتای تبلیغاتی بود ولی اینو دیگه کجای دلم بذارم! این نوع موجودات، «ن» کلمه «نخوانده ام» رو والی محسوب میکنن و معمولا در کامنتاشون روان نویسی میکنن و مینویسن »خوانده ام!»

دسته: {مونولوگ}

  • [ ۹۴/۰۸/۰۹ ]
    [ پلاک هفت ]

نظرات (۲۳)

  • اعصاب من
  • امان امان امان از ذست اینا.......
    امان از صبر ما..
  • M. Moradi
  • اره درست میگین
    اخه خاطرات آدمی رو یا تجربه طرف رو کجا خونده بود؟!
    عجبا از این زمانه!
    ها والا..
  • خانم انار
  • اینها همون تبلیغاتی هان احتمالا:)) ولی خیلی ریز و سوکسی تبلیغ می کنن!
    آفرین..:))
  • asra ツ..
  • این همه پست تکراری پست درخواستیم بزارین خب رفتم اون یکی وبلاگ ها ندیدم :|
    بازنگریه، حیفه اینا اونجا بمونن..:)
  • بق بقو
  • من به شخصه اگه مطلبی رو هم جایی خونده باشم ... هیچ وقت به طرف نمیگم که اینو قبلا خوندم...به قول شما باکلی ذوق و شوق نوشتن یا به عنوان یه پست جدیدگذاشتن...به جاش همون نظری رو که اولین بار خوندم رو بهشون میگم...عجب موردایی به پستتون میخورن ها نادرن:))
    باور کنید اخلاق منم عینهو خودتونه تو این باب..:)
  • شملیــا ●○●
  • عجب !
    مش رجب.. :|
  • بیست و دو
  • پستای تکراریه بلاگفاتونو میذارید اینجا؟!

    گَه گاهی یه بازنگری میکنم تا کم‎کم همشونو بیارم اینجا..
    همه تکراری نیستن، بین پستام، یکی دوتا هم از وب قبلیم میذارم..
    شما به بزرگی خودتون مارم ببخشید..:)
  • mr point
  • اینو قبلا خونده بودم :|
    میام براتاااا.. O_O
  • آریانا م.ف
  • من خوندم:دی
    خواندیم. 
    امدیم نبودید رفتیم:d
    سعادت نداشتم باشم خدمتتون.. :دی ی ی
  • بانو ف تک نقطه
  • آقا وجدانا اینو تو بلاگفاتون "قبلا خونده بودم" ولی خوب بود... -_-
    این دروغا که میگی عینهو راسته.. :)))
  • Haa Med
  • هنوز این مدلی شو نداشتم.

    خداکنه قسمتت بشه.. :|
  • OoSsKk OoLl
  • :)
    این آدما به صورت وحشتناکی رو اعصابن
    من هیچ وقت تایید نمیکنم نظرشونو:دی
    عه خُب گناه دارن..
  • آوو کادو
  • خب حرفی ندارن
    یه چیزی میگن که گفته باشن!!!
  • فاطمه ...
  • هرچه از دوست رسد نیکوست.حتی همین پست قبلا خوانده شده ی شما :)))
    به قول آقای پلاک هفت: والا
    ها والا :)) مردم قَدر نمیدونن..:|
  • ع . ج
  • تا حالا به پستَم نخورده !!!
    امید وارم هم که نخوره.
    ایشااله بخوره.. :|
  • اعصاب من
  • خخخخخخخخخخ
    عاشق نظر مستر پوینت شدم
    حسن..؟ O_o
    با من یکی به دو نکن.. :|
  • نرگس جوان
  • اومدم بگم اینو قبلا خونده بودم دیدم یکی قبل من گفته. :)   :))

    بازم از کدوم کارا بکنم؟ نوشتن یا سر زدن به شما؟
    از همین رمانا دیگه..!
    ولی خب به ما هم که سربزنی بَدمون نمیاد..[شکلک فینگولِ لپ قرمز]

  • زهـرا ...
  • خو منکه دروغ نمیگم!
    واقعا اینو قبلا خونده بودم :|
    وب قبلیتون :دی

    جدا از شوخی واقعا آدمای بی ذوقی ان ...
    خودشونُ یکم بذارن جای کسی که تازه شروع به نوشتن کرده شاید کمی درک کنن ...
    به نام خدا
    کامنتتون متین..
  • اسپریچو !!
  • کلا روضه میخونیداااااا:دی
    نکه گریه کنامونم زیاده، واس همونه.. :دی
  • گلسا راد
  • خوشبختانه تابحال به این جمله برنخوردم...یه جورایی به آدم تهمت دزدی میزنن دیگه!!!
    خب خوبه که، مام دعا بجونشون میکنیم..
  • شقایق وحشی
  • این آقاهه تو وبلاگتون تکون میخوری بهت سلام میده:)))))) 
    حرص نخورین :)))) 
    سلام سلامتی میاره، مگه نگفته بودم..! :دی
  • نرگس جوان
  • خب من مینویسم دیگه! رمانه! ادامه داره
    :)

    و باز هم به شما سر میزنم :)
    شما صاحب اختیارین..:)
  • فاطمه :)
  •   اول سلام:))
    بعضی از مطلباتونو خوندم بقیشو بعدا میخونم:)
    مهمون منم باشین:)
    خوش حال میشم ب منم سر بزنی...
    یاعلی...
    :)
    +گور خر نامه نیز جالب بود :دی
    خواهش میکنم.:)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    CopyRight © 2013-2016 - Design By Pelake7 . All rights reserved

    هدايت به بالاي صفحه