پلاکــ هفت


پلاکــ هفت

هستم تا باشم، همین.!


احتمالاً یه جایی بین 40 تا 50 سالگی با این طبلِ عزیز کنار میای و کلاً از خیرِ آب کردنِ این دوستِ عزیز میگذری. بله، همون شکم رو عرض میکنم :)
تو همون سال‎ها با کم پُشتیِ موهاتم کنار میای و حتی خیلیم خوشحالی که اون یه ذره کاکُل رو هم داری. وقتی لابلای اون موهای سفیدت یه چنتایی موی مشکی میبینی، بازم خوشحال میشی و فک میکنی که نه بابا، هنوزم جوونی و حسِ جوونی بهت دست میده..:)
تو این دوران دیگه بیشتر به فکرِ خودت و سلامتیت هستی،به خودت بیشتر میرسی، برا خودت مهم‎تر میشی، بیشتر قدر دوستات و اطرافیانتو میدونی .
شاید دلیلش این باشه که اون موقَست که تازه می‎فهمی که جوونی همیشگی نیست. شاید اینکه داری روزای پایانیِ جوونیتو میشماری .
تازه به فکر این میوفتی که کاراییو که باید تو دورانِ جوونی انجام میدادی رو الان دست بکار بشی.
دورانِ میانسالی یه حس دیر شدنه، همراه با «هنوزم کلی وقت داری»، که تو وجودت زنده میشه.
از این دوران میترسم من باب اینکه اون زمان حسرتِ این زمان رو بخورم..

دسته: {مونولوگ}

  • [ ۹۴/۰۸/۲۲ ]
    [ پلاک هفت ]

نظرات (۴۰)

  • معصـومــــــه ▄▄▄✐
  • دورانِ میانسالی یه حس دیر شدنه، همراه با «هنوزم کلی وقت داری»
    آفرین!کل پستتون رو همین جمله خلاصه کرد...
    ممنون از حضورتون..:)
  • بیست و دو
  • یه صفحه هم آدم بذاره که داره میخونه جوانی رفتی زدستم...روی این صندلی هایی هم که تکون میخوره بشینه...عصر جمعه هم باشه...هیج کدوم از بچه هاشم نیومده باشن سر بزنن...آلبوم عکسم رو پاش....
    فک کنم شما دورانی میانسالیِ با کلاسی داشته باشی..
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • به نظرم ذات آدما جوریه که هر طور هم که زندگی کنن بعداً خسرت میخورن که چرا بهتر زندگی نکرده بودن...
    امیدوارم شما جوری زندگی کنید که بعداً بهش افتخار کنید:)
    همینطوره واقعاً..
    همچنین..:)
  • گلسا راد
  • جدی من غصه م گرفت:(
    این به اون دَر..
    [مام بلدین اعصاب نجومی کنیم
    ]
  • gandom baanoo
  • یه جمله ای هست کامل یادم نیست! :) یه تیکه ش اینه:
    اگر جوان میدانست و پیر میتوانست...
    حیف  واقعا...
    یه فیلمی هم بود فکر کنم اسمش این بود :
    in time
    جالب بود که بدن مردم فقط تا 25 سالگی رشد میکرد و بعد دیگه تغییر نمیکردو اونجا به جای پول زمان رد و بدل میشد، و هر کس زمان بیشتری داشت هم بیشتر میتونست خرید کنه هم بیشتر زنده بمونه. وقتی زمانشون تموم میشد میمردن...
    جالب این بود که طرف مثلا 500 سالش بود ولی جوون و سرزنده مونده بود!
    اگر جوان میدانست و پیر میتوانست...
    من شیفته این جمله شدم..
  • روشنا ی صبح
  • میانسالی ب نظرم خیلی بهتر از پیریه حداقل!
    تو میانسلی هنوزم امید داری ک وقت هس!
    ولی تو پیری میدونی ک نفسهای اخره!

    میانسالی شاید کنار حس بد تموم شدن جوونی ی حس خون فرصت داشتن هم داره! ک این خیلی شیرین تره!
    دورانی فینگولیَت یه چیز دیگست..:)
  • آوو کادو
  • من حس میکنم این چیزایی که گفتی یه جایی بین 30 تا 40 سالگیه...!
    من 3سال دیگه 30 سالم میشه ولی اصلا نه شکم دارم نه موهام در حال ریزشنه نه ذره ای احساس ضعیف شدن میکنم..:)
    40 تا 50است..
  • اعصاب من
  • نترس
    ما پشتتیم داداش 
    من مخلصم..:)
  • حمزه رضائیان
  • اوکی قیمتش چقده؟
    سالی 10 هزار تومنِ ناقابل..:)
  • M. Moradi
  • دوست دارم اون زمان راحت باشم...البته منظورم بی دغدغگی نیست...
    ...
    به ابتکار جالبتون و جدیدتون در بخش خوب نوشت ها احسنت میگم :))
    منم همین حس شما رو تو اون دوران دارم که میخوام داشته باشم..

    + یه مدت تو فکرش بودم که یه جوری بقیه رو کنجکاو کنم که به خوب نوشت ها سر بزنن و باهم آشنا بشن، به این نتیجه رسیدم که آواتارشون رو بذارم..
    ممنانم عزیز..:)
  • Sa Har
  • سلام.گاهی توی اوایل سی سالگی هم پیش میاد:-)
    سلام..:)
    اره ولی به نظرم برا کسایی که سختیی زندگی رو بیشتر از یه آدم عادی کشیده باشن..
  • بانو ف تک نقطه
  • نمیدونم چرا یاد این افتادم:
    گورستان ها پر است از جوانانی که میگویند فردا توبه میکنیم

    نمیدونم چرا :|
    عالی بود..
    به فکرم انداختی یه قسمت تو وب بزنم برا جملات ناب..
  • یکی دیگر
  • منم : میترسم من باب اینکه اون زمان حسرتِ این زمان رو بخورم..


    ها والا..
  • شقایق وحشی
  • من از پیر شدن خوشم نمیاد... اینکه از رده خارج شم اوراقی شم....  :( 
    انشالا دل همه مون جووون باشه :)) :) :) 
    پیری هم دورانیه واسه خودش، ملوم نیست بد براشه برا من یا شما یا هر کَس دیگه ای ولی ان شااله خوب براشه و خوش بگذره.. :)
  • مهرناز .ج
  • ما کلا همیشه تو زندگی در حال حسرت خوردنیم.
    دوران کودکی همش می خوایم زود بزرگ شیم
    بزرگ هم شدیم تو حسرت گذشته می سوزیم
    دوران جوونی حسرت نوجوونی
    دوران میانسالی حسرت جوونی
    واین داستان ادامه دارد...
    حاضرم شرط ببندم اگه بعد از میانسالی هم دوره دیگه ای وجود داشت، اون موقع  هم حسرت میانسالی رو میخوردیم
    چرخه خوبی بود.. :)
  • شملیــا ●○●
  • وای حتی دوست ندارم بهش فکر کنم :(
    آشِ کشکِ خالَست..
  • نفس نقره ای
  • چه زاویه دید باحالی :)
    مثبت اندیشیه..:)
    ممنون..
  • زهرا
  • ولی فک کنم برا من از جدی ترین و نگران کننده ترین عوارضش پر حرفی باشه!!!:))
    اوه، میانسال باشی، پر حرفم باشی.. :دی
    ینی دیگه هیشکی حوصلتو نداره.. =))
  • Haa Med
  • کجای کاری بابا. من تو دهه ی سوم زندگی احساس پیری میکنم.
    فکر نکنم به دهه ی چهارم و پنجم برسم.
    من خدارو شکر هر روز از ساعت 7 صبح تا 8 ورزشِ تخصصی [فوتسال] میکنم و همین باعث شده ذره ای این احساس رو نداشته باشم..:)
    یه کم به ورزشت بررسی روبراه میشی..
  • آریانا م.ف
  • جناب پلاک هفت حالا که انقدر پست تکراری میزاری بهتره که من یه چندتا پست نو بدم بزاری تو وبلاگت دل ملت شاد شه:دی
    کافیه الان تمام تلاشتو بکنی. کافیه من الان بیشتر درس بخونم بیشتر به سلامتم برسم صبحا صبحونه بخورم. کمتر جوش بیام سر مسائل کوچیک. وقتمو کمتر پای اس ام اس و چت تلف کنم کمتر دل کسیو بشکنم. اونوقته که تو پیزی احتمال حسرت خوردن کمه. بیشتر به دیگران محبت کن هر چه میکاری پیری درو میکنی. 

    یه تصمیمی گرفتم و اونم اینه که کلیدِ این پلاکِ هفت رو بدم خدمتتون و شما زین پس ادامه بدین..:)
    + محبت همه اینارو میاره..
    ممنونم بامرام.. :)
  • آریانا م.ف
  • نه داش ما کجا پلاک هفت کجا.
    اره محبت از محبت با محبت خارها گل میشود.
    چاکریم . مخلصیم:d
    کرتیم، اصن پاتو بردار نفس بکشیم.. :)
  • زهـرا ...
  • همیشه از اون دوران ترسیدم ...
    ولی اونم از سختی هاست و خدا هم گفته " لقد خلقنا الانسان فی کبد "
    مجبوریم کنار بیایم.
    روایت هم هست بهترین جوون ها کسانی اند که در جوونی مثل پیران باشند ...
    پیر بشی جوون.. :دی
  • زهـرا ...
  • برا همین هم هست که میخوام حول و حوش 45 سالگی بمیرم!
    ولی ما که هنوز فینگولیم و شاااااد :)
    شما فینگولاعمرید..:)
  • آریانا م.ف
  • هاهاها. نفس کش:D
    =))
  • فاطمه ...
  • همواره سلامت باشی بابایی آینده :) 
    زنده باشی دخترم..:)
  • بانو ف تک نقطه
  • ایدمو میفروشم :|
    به هرحال سر چشمش کامنتم بوده :|  :))) 
    :))
    بر منکرش لعنت، می‎خرم.. :دی
  • بانو ف تک نقطه
  • چرا من بلاکم؟ 
    بلاک نیستید، یه کد داشتم درست می‎کردم برا بستن آی پی تو وبلاگ، احتمالاً ای پی که داشتم تست میکردم به مال شما شبیه بوده..:)
    ببخشید..:)
  • بانو ف تک نقطه
  • ترسیدم، داشتم منصرف میشدم و میگذشتم از منافعم :|
    حقت محفوظه..:)
  • خانم انار
  • دوست دارم تو 29 سالگی خون آشام بشم و همون طوری بمونم...همیشه جوون!
    یا اکثر امامزاده ها.. O_O
  • زهـرا ...
  • من نیز دیشب بلاک بودم :|
    یه تست بود، ببخشید..:)
  • زهـرا ...
  • راستی راستی
    قالب وب من اون کدی که شما برای گرد کردن آواتار گذاشتینُ نداره :/
    فرق داره انگاری :)
    نگاش میکنم میگم بهتون..
  • gandom baanoo
  • پس چرا با اون جمله من به فکر نیوفتادین که یه قسمت جمله های ناب بزنید و اینا؟!!!!!!! :)
    با اون جرقه خود، با بعدی اتیشش درست شد..:دی
  • بانو ف تک نقطه
  • آقای پلاک هفت

    من اگه بخوام به جای اون عکس رنگی رنگی بالای قالب وبلاگم

    یه عکس دیگه بذارم

    که کمتر زشت باشه

    باید چیکار کنم ؟

     

    میتونید بهم بگید ؟

    بله میشه، فقط الان با گوشی اومدم، غروب که سیستم اومد دم دستم برات توضیح میدم..
  • زهـرا ...
  • عذرخواهی لازم نبود که :)
    ممنون :)
    بگو بخدا..:دی
  • asra ツ..
  • گذرم از این ورا افتاد گفتم سلام بدم :|
    علیکُمَ سلام دخترم..
    سایَت سنگین شده، پاتو بردار خفه نشیم..:|
  • asra ツ..
  • :|
    :|
  • بانو ف تک نقطه
  • مچکرم *_________*
    خواهش می‎شود..
  • بق بقو
  • من فک نکنم به اون موقه ها برسم :|
    میانسالیو میگم...:/
    چرا نرسی!!
    ینی اینقد نا امید..؟! O_o
  • بق بقو
  • میگم شاید نرسم :|
    بق بقو  ونــــــــــــــــــــــــــــــاامیدی...خِیر، اَص لا و عَبَدا....:)(:

    میرسی، حتماً میرسی.. :)
  • اسپریچو !!
  • یه متن از زویا پیرزاد هستش که حوصله ندارم پیداش کنم :دی ولی مضمونش اینه که ادم تو پیری و میانسالی یه جوون 15 16 ساله اس که فقط ظاهرش پیر شده
    جالبه، ولی از چه نظر؟!
    اصلا تو مُخم نمیره این قضیه..!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    CopyRight © 2013-2016 - Design By Pelake7 . All rights reserved

    هدايت به بالاي صفحه