پلاکــ هفت


پلاکــ هفت

هستم تا باشم، همین.!


فک کن من یه موتور داشتم، از اون قدیمیاش، بعد صب به صب، کوله مو با یه طناب قرمز یا آبی [بستگی به رنگ لباسم داره] می بستم پشت موتور، رو اون فلزیه هست که تَهِ تَرکِ موتوراست، اونجا، بعد کلاهمو میذاشتم سرم، سفتش میکردم و قیژژژژ....
بعد خونه مونم حیاط داشت دیگه، [موتوریا خونه شون حیاط داره :)] یه طبقه ست، اون زمان آیفن هم نداشتن، کسی زنگ خونه شونو میزند، مامانشون چادرشو مینداخت سرش و میومد پشت در، می پرسید کیه؟
منم جمعه به جمعه، حول و حوش ساعات 11 صبح، صبحونه خورده و شیکم پر، پاچه هامو میزدم بالا و میومدم تو حیاط، با اون شلنگه که بابام گُلا رو آب میداد، موتورمو میشستم، برق می نداختماا. ظهرم عمو اینا میومدن خونه ما...

دسته: {نوستالژی}

  • [ ۹۴/۰۷/۱۸ ]
    [ پلاک هفت ]

نظرات (۲۱)

  • اعصاب من
  • بعد نهار آبگوشت و پیاز میداشتیم!
    موتورت هم یه خورجین داشت!

    هعی
    خورجین.. :))
  • زهـرا ...
  • چه فانتزیایی :))
    ست رنگ طناب خعلی جالب بود :))
    دروغ گفتم مگه..! :دی
  • زهـرا ...
  • حالا چرا موتور زمان؟!
    خب عشقِ موتور مارو به این فانتزیا برد..
  • یکی دیگر
  • تازه موتورمو فروختم. نگو..........................................
    خب ان شااله سوناتا بخری.. :)
  • زهـرا ...
  • نه دروغ چیه؟ والا! قشنگم هست :)
    جناب اعصاب من، خورجین؟! :دی 

    من بچه بودم بابام موتور داشت. خیلی خاطرات خوبی دارم ازش ...
    یه چیز دیگه ست ...
    موتورِ منو با الاغ اشتباه گرفته این اعصاب ..:|
    الان به موتورمون توهین شد.. :|
  • زهـرا ...
  • فک کنین!
    چقد جالب مثلا کوله تونُ با طناب قرمز یا آبی ببندین پشت الاغ! :دی
    قشنگه ها!!
    :|
    مگه الاغ چشه..؟! :|
  • زهـرا ...
  • چش نیست گوشه :دی
    هیچی والا :/
    کجاش گوشه..؟! O_O
  • asra ツ..
  • جناب اعصاب این خورجوینو خوب اومدین :)))
    عمو اصن در یه وضعی من نمی تونم این توهینو که به الاغت همون موتورت شده رو تحمل کنم با موتورت جناب اعصابو زیر کن ... دی
    و در آخر سر همین شما ها باعث شدین با کم آبی مواجه بشیم خب با شیلنگ آب اون هم آب آشامیدنی آیا نه واقعا آیا الاغ یعنی موتور رو میشورن:|
    همانا شما را باید در خورجین نهاد و در سفری در منا رها نمود.. :|
  • زهـرا ...
  • عه سلاااااام اسرا :دی
    هیچی من غلط بکنم به الاغتون عه نه ببخشید موتورتون توهین کنم! 
    حالا بلدین الاغ سوار شین اصن؟! :)
    دهات ما الاغ زیاد داره، خدمت باشیم..:)
  • زهـرا ...
  • نه خیلی ممنون :|
    خاطره ی خوبی ندارم ازش :///
    سلامتون رو میرسونم..
  • asra ツ..
  • عه سلام زهرا یاخچیسان ؟؟دی تا بنا گوش
    فعلا شما با الاغت یعنی با همون موتورت برا جناب اعصاب بیا تا بعد .. دی
    خب میریم یه دوری تو منا میزنیم میام این که غصه نداره؟؟غصه داره زهرا ؟؟؟
    زهرا تو بیا بریم ... دی
    اینجا جای چاق سلامتی نیستااا..
    داری میری منا، دوستتم با خودت ببر.. ^_^
  • asra ツ..
  • ما هر جا به هم برسیم چاق سلامتی میکنیم عمو تو هم بیا برو توبه کن دیگه اینقدر حسودی نکن ... دی
    :| شما دوتا ..... نمی شید.. :|
  • asra ツ..
  • جای خالی رو خودمون پر کنین ؟!باشه دی
    شما دوتا بهتر از این نمی شید .... دی
    زهرا خوب گفتم دیگه نه بهنظرت چیز دیگه ای هم رسید بگو زهرا آباجی :)))
    :))))
  • زهـرا ...
  • چوخ یاخشیم :دی
    چی نمیشیم بابابزرگ؟! 
    دوس داریم بحرفیم. راضی نیستین خودتون برین منا ! والا :دی
    حالا اسرا ول کنین ان جنابو نمه خبر آباجی؟ :دی تا بناگوش

    :|
  • اعصاب من
  • بابا خورجین رو هم موتور داره هم دوچرخه هم الاغ!
    اندازه خورجیناشون باهم فرق میکنه!
    البته یاماهای قدیمی بابام خورجین نداشت
    ولی دوچرخه بابابزرگم داشت!
    دوستان امشب التماس دعا شدید دارم
    لطفا دعا کنید
    ممنون!
    داستان درست کردی برا من با این خورجینت.. :|
  • سیامک آزرم صوفیانی
  • آی گفتی...

    بَــه، نمردم یه هم عقیده پیدا کردم.. :دی از اینجا تا اصفهون
  • فاطمه ...
  • ازین جمعه ها و اومدن عمو به خونه مون بسی خاطره ی خوب دارم :)
    از موتور خوشم نمی یاد اصلا...به هیچ وجه به بابایی آینده توصیه نمیشه.در مواقع لزوم با کلاه ایمنی حتما :)
    اوکی:))))
  • گلسا راد
  • ست کردنتون مارا به کل نابود کرد:|||
    +اصولا باید رو ترک موتور هندونه بیارن خونه ها!
    اینم طرح خوبیه، چارپاسگزارم :دی
  • زهـرا ...
  • شما دوتا  هیچوقت خسته کننده و تکراری نمیشید :دی تا بناگوش
    از بس که باحالین اصن :)))
    یاخشده آباجی؟!
    میگم بابابزرگ این وبو بسپارین به ما بهتر نیس؟! والا برا راحتی خودتون میگما !!
    از ما گفتن بود :دی

    به پیشنهادتون فکر میکنم o_O
  • Death MJ
  • دوماه دیگه موتور میخرم ؛)
    یه بوق واسه مام بزن..:دی
    یه هندونه هم واسه بچه های اینجا بیار هوس کردن..:|
  • اعصاب من
  • من خربزه دوست دارم بابایی
    عموی منم پمپ بنزین داره..:|
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    CopyRight © 2013-2016 - Design By Pelake7 . All rights reserved

    هدايت به بالاي صفحه