پلاکــ هفت


پلاکــ هفت

هستم تا باشم، همین.!


منویی که تو پست قبل گذاشتم جاوا بود و بعضی از دوستان که دوست داشتن استفاده کنن، جنابِ بیان فرمودند: سَرَم رو میدم ولی امکان جاوا رو رایگان نمیدم و این شد که نشد بعضیا استفاده کنن.
خب الان یه منوی دیگه گذاشتم که بصورت مثلثی گوشه وبتون قرار میگیره و واکنشگرا به موسِ . این منو رو شاید تو بعضی از وبها دیده باشید .
این منو جاوا نیست و توی همه‎ی وبلاگ‎ها قابل استفاده هست .
کد رو آخر قالب ساختار اصلیتون وارد کنید .

[دموی منو]

[دریافت کد منو] رنگ آبی

[دریافت کد منو] رنگ بنفش

[دریافت کد منو] رنگ جگری

[دریافت کد منو] رنگ صورتی

[تست آنلاین کد]

دسته: {کدنویس}

  • [ ۹۴/۱۰/۱۱ ]
    [ پلاک هفت ]

نظرات (۱۹)

  • بی نام بی نشون
  • دمت گرم خیلی آقایی
    قربانت..!
  • یک آشنا
  • این خیلی خوبه 
    ولی نمیشه کاریش کردی شکل اون در بیاد 
    یه حالیه برای وب
    البته دست شما درد نکنه بابت این همه زحمتی که میگشی :))
    نه نمیشه، اگه بخواد کشویی و اونجوری باشه باید جاوا بشه..! مخلصم..:دی
  • mohsen mhbt
  • خیلی هم عالی
    دست شما درد نکنه :)
    قربانت..:)
  • asra ツ..
  • این ها یعنی اخرین نفس های عمو:دی
    اینکه چپ و راست پست گذاشتنا از رو بیکاریه روز جمعه ای و به قول شما نفسای آخرِ..:))
  • منوچهر منطق
  • سلام...لطفا اگه ممکنه یه دکمه هدایت به بالای صفحه با html  طراحی کنید تا من و دیگر کسانی که قابلیت جاوا اسکریپت رو هنوز فعال نکردیم بتونیم استفاده کنیم...
    متاسفانه همه‎ی کدای پرش به بالا و پایین رو با جاوا مینویسن..
  • حسـ ـن
  • الله اکبر...
    :))
    سبحان الله..:))
  • Mr. Moradi
  • به نظر من برای اونایی که جاوا دارن قبلی زیباتر هستش :)
    اما اونایی که ندارن همین هم خوبه :))
    ولی 10000 تومن در سال خیلی هم زیاد نیست ... بالاخره یه مقدار پس انداز هم داشته باشن میتونن بخرن :/
    داشتنِ جاوا می‎ارزه کلاً..:)
  • Haa Med
  • اومدم کامنت بگذارم نوشت
    Service Unavailable
    عجب واکنشی داره این منو :-))
    اصن فوتش کنی میاد بالا..:دی
  • مهراد فروتن
  • ممنون آقای (به زوری) پدر 
    :)
    ممنانم..^_^
  • gandom baanoo
  • ای بابا!!! چرا هی دم از رفتن میزنید؟؟!!! :(
    این بیان به هیشکی وفا نکرده..
  • محمدرضا گلزاری
  • عالی بود ممنونم
    قربانت..
  • gandom baanoo
  • شما به دوستان بیانی تون وفا کنید!!!!!
    خو باشه..^_^
  • gandom baanoo
  • این تست آنلاین کد خیلی عاااالیه :)
    دستتون مرسی
    قربانت..:دی
  • gandom baanoo
  • مشکل اینکه لینکام تو صفحه جدید باز نمیشد رو حل کردم!!!! ( آیکون ذووووق!!! )
    دمت گرم، بیاو گاهی پستای آموزشی بذار..:)
  • gandom baanoo
  • قبلا در موردش خونده بودم نتونسته بودم مشکلو حل کنم، بعد اون ابزار خوب نوشتو نگاه کردم و فهمیدم اون کد رو کجا بذارم :)
    یعنی بازم مدیون آموزشای شمام :)
    ملومه خوب نوشتی..:دی خواهش میکنم..
  • احمد رضا
  • خیلی کارتون عالیه ...

    حرف ندارید ...

    فقط نمیشه اندازه منو رو تغییر داد ؟ ( لطف کنید ، توضیح بدید )
    اندازه ی کجاشو!؟
  • احمد رضا
  • ببخشید اینقد سوال میکنم :

    ولی ، توی وبلاگ من ، منو رفته زیر هد .

    راهی هست که بشه درستش کرد ؟

    بازم ببخشید 
    اتفاقا وقتی داشتم روی این قالب تستش می کردم دیدم میره زیر هدر ولی تست نکردم ببینم میشه از هدر جداش کرد یا نه، الان با گوشی اومدم نت، سر فرصت با سیستم چکش میکنم..
  • احمد رضا
  • ممنون بخاطر جواب

    منظورم ، اینه که الان منو وقتی باز میشه کل صفحه رو میگیره

    میخوام ببینم راهی هست که به جای کل صفحه ، نصف صفحه رو اشغال کنه ؟
    نه، بهم میریزه..
  • ❤منتـــظر المـهـدی❤
  • خیلی عاااااااااالی +++++++

    تشکررررررر.......
    ممنان..:)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    CopyRight © 2013-2016 - Design By Pelake7 . All rights reserved

    هدايت به بالاي صفحه