پلاکــ هفت


پلاکــ هفت

هستم تا باشم، همین.!


بچه که بودم خیلیم عالی بودم. البته اون وقتا که نمی فهمیدم، ولی حالا می فهمم چقدر مشنگ بودم..
یکی از چیزایی که از حدود پنج سالگی تا مدتهای مدیدی باهاش درگیر بودم، این بود که فکر میکردم همه و همه و همه حتی پدر و مادرم! آدم فضاییَن و من تنها انسان موجود به این شکل هستم! [روانی هم خودتی :|] فک می کردم اینا این شکلی نیستن و خودشونو شبیه من کردن! بعد اینا مدام دارن از من فیلمبرداری میکنن![این فیلمبرداریو دیگه مطمئنم که همتون داشتید:))] خلاصه فکر می کردم آدما همه چشماشون دوربینه! یه سری از وسایل خونه هم که معلوم نبود کدوما، دوربینَن، بعد یه سری دوربین هم میچسبونن به خودم یا لباسام برای وقتایی که مثلا تو راه مدرسه میرم یا تو یه کوچه ای که هیچ کسی نیست یا جاهای مختلف به جز خونه خودمون و اطرافیان یا هرجایی که قابل پیش بینی نیست برای اونا.
شاید الان به نظر خنده دار برسه  ولی خیـــــــــیلی بد بودا. خیــــــــــــلی..
گاهی ساعت ها پشت پنجره یا پشت در وایمیستادم تا مامان ، بابام یا همسایه هایی که دارن میان  یا رد میشن و یادشون رفته تغییر شکل بِدن یا فک میکنن هنوز زوده تا به من برسن رو ببینم:| ینی تا این حد داغون بودماا !! .
خلاصه بگذریم، تا اینکه حدود پنج سال پیش یه بار با یکی دو تا از دوستام حرف رفتارها و فکرهای احمقانه کودکی شد، منم اینو گفتم. یکی از بچه ها در حالی که هرچی میگفتم بیشتر میفهمید من خُلم گفت یه فیلمی هست که موضوعش خیلی به این فکرت نزدیکه. حتما ببین. «تورومن شو» بود اسم فیلمه. شاید باورتون نشه ، من کلا" به هر نوع فیلمی خندم میگیره تو بعضی از سکانساش ولی این فیلم غم انگیزترین فیلمی بود که تو عمرم دیدم و خدایی اخرِ فیلم بغض کردم..
البته بعضی ازدلایل اون افکار مشنگانه رو خودم میدونم کم و بیش ولی یکی از چیزایی بود که باعث شد من بچگی نکنم..
+ این موضوع اینقد زجرآور بود که من خودم به خدا پیشنهاد دادم به عنوان یکی از عذاب های بلند مدت جهنم ازش استفاده کنه، حالا پروپوزالشو دادم در دست بررسیه اون وَر..
+ جزئیات خیلی داشت این ماجرا، ولی خیلی دراز شد دیگه، تا همینجاشم خیلی حال بهم زن شد پُسته، بسه دیگه، روبراه باشید..

دسته: {مونولوگ} {نوستالژی}

  • [ ۹۴/۰۷/۲۳ ]
    [ پلاک هفت ]

نوستالژی

نظرات (۲۰)

  • روشنا ی صبح
  • بچگی.... نوجوونی و جوونی!!
    اگه بشه اسم کارای منو گزاشت جوونی! میتونم ادعا کنم فقط سه سال جوونی کردم!! از بچگی و نوجوونی خبری نیس...
    پس بقیشو کجا بودین..؟!
    آنتالیا..! :دی
  • فاطمه ...
  • دقیقا اکثر شما پسرا بیشتر چیزا رو به شوخی می گیرید...نمی دونم این خوبه یا بد ولی این پست خوب بود.چون جدی بود.ممنون که تعریفش کردید.
    دوست دارم ببینمش فیلم رو.
    سعی کن نبینیدش..:دی
    من که کارم به بغض کشید، فک کنم شما یه دو سه روزی آبغوره بگیرید..:دی
  • زهـرا ...
  • وای چقد خندیدم :)
    چند سال اینطوری فکر میکردین دقیقا؟؟؟!! :دی
    همین الانم همین فکرو دارم.. :))
  • زهـرا ...
  • :|
    من فضایی ام پس الان :/
    مگه نیستی..!!!
  • آریانا م.ف
  • بابا فقط تو که نبودی خخخ. 
    من همش فک میکردم میتونم برم تویه تلویزیون خخخ. گل بچینم.
    یا همیشه فکر میکردم اسباب بازیام حرکت میکنن و شبا یواشکی بیدار میموندم تا تغییرشونو ببینم. یا مثلا با مداد رنگیام حرف میزدم چند ساعت. میگفتم خوب حالا خوب بخواب:d
    ِساعت ها با لباسام حرف میزدم.
    گاهی اوقات فک میکردم میشه اساسی جادو داشت. 
    البته من یه هری پاتری بودم:D
    یادش بخیر.
    فقط تو اینجور نبودی. منم همیشه فکر میکردم ادم فضایی هستیم. وای یادش بخیر.
    اخی
    :)) شمام یه چی ناجور بودین مث من.. :))
  • گلسا راد
  • خودتون که لابد اسکیزوفرنی و فوبیای جامعه داشتین ولی پس فردا که بچه تون به دنیا اومد اینا رو بهش نگین وجهه تون جلوش خراب میشه:|
    به قول معروف: شما وایرلس، ما قیژقیژ دیال آپ.. :)
  • آریانا م.ف
  • ممنون بابت راهنمای پسرم:D
    خواهش می شود دخترم..:دی
  • Death MJ
  • وای خدا !
    خداروشکر تو کودکیم فقط بازی می کردم و الانم همچنین....!
    این توهما چیه ؟! (با لحن و چخره جناب خان) :0
    ما این بودیم دیگه..:))
    صاف و ساده..
  • کلنگ همساده
  • ترومن شو را می پسندم اصلا با خوندن اول پست دقیقا به یاد همین فیلم افتادم. اما من که بچه بودم فکر می کردم هر طرف تلویزیون که بشینم مجری برنامه کودک منو نگاه می کنه. شش ماه از لجش می رفتم پشت تلویزیون.
    عه اینو منم داشتمااا..:))))))
  • یکی دیگر
  • :))))))))))))
    نخند..:دی
  • الف_لام _ناز :)
  • ازاین فکر ها همه میکردن :|

    من بعضی وقتا حرکات داداش کوچیکم رو تحت نظر میگیرم ، احساس میکنم اونم همینجوری فکرمیکنه !!!!!

    +سلام !:)
    سامعلیکم..:دی
    پس از نسل من هنوزم موجود زنده وجود داره..:)))
    سلام منو به داداشتون برسونید..:دی
  • اعصاب من
  • ایراد نداره آقا پلاکِ هفت، امید داشته باش!!!
    به اکثر امامزاده ها امید بستم..
  • asra ツ..
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام ****... دی
    ولی منم این که یکی داره ازمون فیلم میگیره بدون این که خودمون بفهمیم رو داشتم هربار فک میکردم امروز ما رو هم تو تلوزیون نشون میده ...:|
    علیک سلام..:)
    انتظار بیشتر از اینی نمیشه ازت داشت.. :دی
  • asra ツ..
  • اقا اینی که حذف کردی ملت فک میکننن ببین چی نوشتم ...:|
    ملت چیزی نبود جز از نوشته های خودش .. :|
    ینی اگه من بزنم تو سر خودم، شمام میای میزنی تو سرم..!
    ملت هم ملتای قدیم.. :|
  • زهـرا ...
  • سلام
    یکی تو وبم گفته عین قالبمو میخواد اما با عنوان متفاوت :)

    انصافا وقتشو ندارم، خودتون شاهدین همین قالب خودتون رو من یکماه پیش گفتم دو سه روزه میدم ولی فرصت نشد و اینقد طول کشید..
  • خانم انار
  • فکر های احمقانه ی بچگی:) کم نیستن بی دلیل هم شاید نباشن!

    هر چی هستن دنیای عجیبی ان...
    موج منفی میدن، ناخواسته خونده میشن..
  • پریسا ایرانی
  • من بچه بودم فکر میکردم یه طناب به پشتم بسته شده که من نمیتونم ببینمش اگه دور یه میاه میدویدم برعکسشو هم میرفتم تا طناب باز بشه
    :)))))) 
    اینو گفتم که احساس تنهایی نکنید :|||
    هممون خل مشنگ بودیم !! 
    شمام یه چی ناجور بودین پس :)) [شوخی]
  • نرگس جوان
  • وای یعنی خندیدمااااااا
    ولی واقعا چقد بد ک بچگیت اینجوری تباه شده
    خاطره شد..:دی
    این پستو از زیرِ چال درآوردی..؟! :))
  • نرگس جوان
  • نمیگن از زیر چال! میگن از تو چاله! یا از زیر زمین!! یا از زیر خاک
    بگم بازم؟؟؟

    نخیر. نوستالژی رو زدم
    آیکون خجسته :
    :))
    همیشه فکر میکنم پستایی که از صفحه اول بگذرن دیگه مُردن و کسی نمیخونشون..:)
  • نرگس جوان
  • ولی من بیشتر وقتا وب هایی ک دوست دارم رو از اولین پست میخونم:)
    کاشکی 4تا خواننده مث شما وجود داشت و کاشکی یه ذره منم شبیه شمام بودم!
    والا..
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    CopyRight © 2013-2016 - Design By Pelake7 . All rights reserved

    هدايت به بالاي صفحه