پلاکــ هفت


پلاکــ هفت

هستم تا باشم، همین.!


من اگر مدیر بیان بودم، یه قسمت برای لیست فهرست مطالب میذاشتم تا دسترسی به مطالب برای بقیه سهولت بیشتری داشته باشه.
یه انجمن تشکیل میدادم برای کسانی که کد نویسی بلدن و میتونن به بقیه دوستان کمک کنن تا کسی مجبور نشه بابتِ یه ابزار یا یه کد اچ‎تی‎ام‎الِ ساده، بره 5 تومن پول بده به مدیر یه سایت دیگه.
امکانِ درج کدِ جاوا رو مجانی میکردم تا کسانی که علاقه به پخش موزیک تو وبشون دارن راحت از این امکان استفاده کنن. جدای از اینکه خیلی از کدهای کاربردی الان جاوا هستن و استفاده از این کد ها هم از ماها سلب میشه مگر اینکه امکان جاوا رو خریداری کنیم . 10 هزارتومن در سال مبلغی نیست، ولی برای یه نویسنده کم سن و سال که شاید یواشکی هم نویسندگی میکنه ، پرداختش اونم بصورت مجازی و رمز دوم و غیره‎جات، سخت باشه .
یه قسمتی برای خوب نوشت‎ها یا معرفی دوستان توی منوهام قرار میدادم تا راحت‎تر بشه دوستان رو به هم معرفی کرد.
یه قسمت برای گزارش تخلف وبلاگها قرار میدادم .
تو قسمت صفحات جداگانه، این امکان رو میدادم که بشه یه صفحه رو بصورت جداگانه و با امکان تغییر قالب طراحی کرد، مثل بلاگفا و رزبلاگ .
یه بخشی رو برای بستنِ آی‎پی کاربران مزاحم میذاشتم.
یه فیلدی رو طراحی میکردم که کاربرانی که عضو بیان هستند وقتی وارد وبلاگی میشن که اون رو آشکارا دنبال میکنن (و متقابلاً) عکس پروفایلشون بعنوان کاربرِ دنبال کننده و حاظر در وبلاگ در اون فیلد نمایش داده بشه.
و باید اعتراف کنم اگر بجای بقیه مدیرانِ سیستم وبلاگ‎دهی بودم، نمایش نظرات رو به سبک بیان طراحی می کردم. با آواتار. محشره.

دسته: {مونولوگ}

  • [ ۹۴/۰۹/۰۲ ]
    [ پلاک هفت ]

نظرات (۴۳)

  • فاطمه ...
  • بابای مدیر :)

    ممنونم..:)
    «پشتیبانی بیان»
    :))
  • تاج بی بی
  • الان که فکرشو می کنم می بینم کاش شما مدیر بیان بودید :)
    ینی میشه..؟؟؟!! :دی تا بنا گوش
  • Mr. Moradi
  • پیشنهادات خیلی خوبیه 
    .... 
    به نظرم به بیان هم پیشنهاد بدین شاید بزاره تو لیست کارهایی که میخواد انجام بده ...
    :)))
    میترسم بزنه به فنامون بده مثِ بلاگفا.. :|
  • Mr. Moradi
  • ضمناً اگه مدیر بیان میشدید ؛ حتما مدیر خوبی میشدین .... البته نمیتونم بدونم بهتر از مدیر فعلی یا نه .... :)
    اگه بشم ، یقیناً بلاگ شما رو به دات کام تغییر میدم. اونم مجانی.. :دی
  • تارا ..
  • کاش شما مدیر بیان بودید :)
    مگه میشه! مگه داریم..!
  • بق بقو
  • هوم ... خیلی خوبه 
    خوب همه اینارو پیشنهاد بدید به بیان...
    یه گزارش ساده رو بررسی نمیکنن، حتماً باید کار بکشه به مراجع قانونی بعد شما میگین من اینارو پیشنهاد بدم اونام انجام بدن..!
  • Haa Med
  • اینکه بشه IP یک کاربر رو مسدود کرد خیلی خوبه و منم به مدیران بیان پیشنهاد دادم. سر همین موضوع مجبور شدم چندین بار آدرسم رو عوض کنم چون مزاحمت ایجاد میکردن.
    پیشنهادهای خوبی بود.
    به نظر من بیان (بلاگ) خیلی خوب هست. چندین سال هست که دارم استفاده میکنم. یه زمانی فقط با دعوتنامه میشد عضو شد. خیلی دوستش دارم. هرگز خرابی نداشته.
    :)
    من افسوس میخورم که چرا بیان رو زودتر کشف نکردم..
  • بیست و دو
  • من اگر مدیر بیان بودم اول از همه شیرازی رو کله پا میکردم:/
    :)))))
  • پآییــزک :]
  • کاش شما مدیر بودین :)
    کاش..
  • gandom baanoo
  • یه چیز دیگه هم اگه مدیر بودید انجام بدادید !!! ( فعل اختراع کردم!! ) 

    اینکه وقتی کسی جواب کامنتمونو میده جوابه بیاد برامون و نخوایم دوباره بریم چک کنیم :)

    اینم خوبه هااا.. :|
    من شمارو به مسئولِ اتاق فکر منصوب میکنم..:)
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • مدیر خوبی میشدید ها:)))))
    ---
    باز من اومدم اینجا قلب درد گرفتم!
    حاضرین در سایت ۱۴!
    ---
    پیشنهاداتتون رو حتما بهشون بگین ؛ خوبیه بیان اینه که نظر کاربرا براش مهمه:)
    آقا مدیره👏
    مدیر مدیره👏👏
    خود مدیره👏👏👏
    ماشالا به مدیر:)
    ممنونم:))
    --
    بخدا اینقدرام مهم نیستاا..:دی
    --
    ممنونم، من میدونم لیاقتِ مدیر شدن رو دارم..:)
  • gandom baanoo
  • فقط با اون جریان پخش موزیک موافق نبودم !!! :|
    برای من اهمیت داره، اونم بخاطر سلامی که وبم میده به ملت..:)
  • مهرناز .ج
  • با این تفاسیر اگه شما مدیر بیان بودید همه یکی یه وبلاگ بیان داشتند
    نمیشد نیومد بیان :)))
    به من رای بدین، آدرسِ همتون رو به دات کام تغییر میدم..:دی
  • آوو کادو
  • خیلی هم خوب آقای مدیر :-)
    ممنانم.. :-)
  • مهرناز .ج
  • با چندتا رأی کارتون راه میفته؟
    برم ادم جمع کنم :دی
    به این فکر نکرده بودم..:دی
  • گلسا راد
  • نه،مدیر بشین بعدش هم اختلاص میکنین دیگه باید بیایم پشت میله های زندون کمپوت و سیگار بیاریم براتون:)))
    ولی خداییش همه شون خوب بود.به اضافه ی اینکه کاش امکان منشن کردن نفر دیگه رو زیر پست ها هم داشت.با تچکر^_^
    شانس که نداریم، یقیناً همینطور میشه..:))
    منشن کردن نفر دیگه چیه..؟! O_O
  • آناهــیــ ـــتا
  • من واقعا از بیان ممنونم که امکان گذاشتن موسیقی اتقدر در دسترس نیست.
    یا امکان گذاشتن شمع گل پروانه تو وبلاگ و باقی کد های دیگه که انقدر محیط وبلاگا رو چیپ می کنه و حجم اینترنت آدم رو به فنا می ده.
    من شخصا اگر برم تو وبی و آهنگ پخش بشه, ضربدر روی تب رو می زنم و هیچوقت دیگه اونجا نمی رم. اگر کسی از موسیقی ای خوشش میاد می تونه معرفیش کنه, نه اینکه بقیه رو مجبور کنه به شنیدنش.

    با ساده کردن کد ها موافقم ولی.
    باز نوشتن کد قالب برای بلاگفا خیلی آسونتر از اینجا بود, و قالبای غیر ارجینال هم معمولا بعد یه مدت یه مشکلی پیدا می کنن نمی دونم چرا :-/
    نسبت به موزیک وبلاگا و مصرف حجمِ نت بقیه دوستان موافقم باهاتون ولی بعضیا دلشون به همین چیزا خوشه..
    شمع گل پروانه رو هم خوب اومدی :)))
    قالب‎ها به این دلیل مشکل پیدا میکنن که کدنویسش برای آپ کردن کدها و عکس ها از یه آپلودسنتر معتبر استفاده نمیکنه و یا اگر هم از آپلودسنتر خودش استفاده میکنه بعداً حذفشون میکنه و در نتیجه قالبی که مثلاً شما دارید استفاده میکنید بهم می‎ریزه..
  • gandom baanoo
  • آخ جون سمت گرفتم :) 

    + آخه آدم که یه دونه وبلاگ باز نمیکنه، همه آهنگ ها قاطی میشن، بعدم سلیقه ها یکی نیست و ...

    موافقم..:)
  • روشنا ی صبح
  • اقا این کامنت منشن کردن خیلی خوب بود!
    پیشنهادات شما هم در حد پرفکت بودن ;)
    فک کنم اگه همه ی دوستان حاضر اینا رو ب مسولین بگن شاید فایده ای داشته باشه!
    بعید میدونم بیان از این قرطی بازیا بکنه..:))
  • mohsen mhbt
  • پیشنهادای خوبی بودن
    راستی! براندازی ها و انقلاب ها هم از همین جاها شروع شدن ها! (-B
    ممنون..:)
    من آرزوی پیشرفتِ بیان رو دارم ولاغیر..:)
  • م.ح ...
  • دمت گرم
    دَم شمام گرم..
  • گلسا راد
  • یعنی مثلا من از پست شما خوشم بیاد و بخوام به دوستم هم نشونش بدم،به جای اینکه کلی وقت بذارم و پست شما رو کپی کنم تو وب خودم یا بذارم تو پیوندهای روزانه(که گاهی اصلا بهش توجهی نمیشه),یه ثانیه دوستمو منشن کنم و اون ببینه و بیاد بخونه.یا مثلا من یه پست گذاشتم که دلم میخواد شما حتما ببینیش،بعد منشنتون کنم و شما متوجه بشید^_^
    فانتزی خوبیه ها:)
    بله، میدونم، یکی دیگه از دوستان هم اینو گفت ولی فک کنم بیان اینو قرطی بازی بدونه..:))
  • ماه بانو
  • بیان جان باید بیان پیش شما درس پس بدن:)
    یکی دو جلسه خصوصی باهاش کار کنین لطفا..

    قبلا وقت گرفتن..:)
  • زهـرا ...
  • مسدود کردن آی پی خیلی خوبه ...
    البته ی همه ی پیشنهاداتون همینطورن ...
    یکم اهمیت نمیدن به این کاربرا که! 
    شما امیدوار باشین حتما شرایط برای مدیر شدنتون فراهم میشه :دی
    برا مسدود کردن ای پی من 2روز رو کدش کار کردم، نشد..
  • نرگس جوان
  • پشنهادای خوبی بود. خوبه ک شما مدیر بیان نشدین :دی خجولت زده
    :)))
  • witch Aura
  • آناهیتا:)))
    شمع گل پروانه معرکه بود دوست من :))
    :)
  • آریانا م.ف
  • فعلا که نیستی. انقدرم پست تکراری نزار.:d
    رشتت چیه پسرم انقدر تو این چیزا سرو کار داری. یه علاقه شخصیه یا علمه؟ اخه کارت درسته یه جورایی
    :|
    شخصیه والا..
    ممنونم..^_^
  • mr point
  • متاسفانه هر سیستمی که تا به حال دیدم از این قرتی بازی پای منشن و ... نداشته ولی به نظرم یک سرویس وبلاگدهی خوب باید بی نهایت قابلیت داجته باشه
    معمولا تو هرجا و هرچی، باید یه جای کار بلنگه..
  • زهـرا ...
  • حیف ...
    مسدود کردن لازمه گاهی ...
    همچنان دارم رو کد مسدود کردن کار میکنم..
  • asra ツ..
  • اگه مدیر بیان بودین برامون نارنگی میخریدین :دی
    :)))) یادش بخیر نارنگی..:دی
  • Sa Har
  • سلام
    من تا به همینجاشم ازشون منونم امکاناتش بهتر از خیلی جاهاست

    خیلی کم توقعم من 0:)
    لااقلاز بلاگفا رو پرشین و لوکس بهتره، موافقم..
  • hatef
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    واقعا پیشنهادات خوبی بود کاملا موافقم
    ** ***** ** ***** ** ***** **** ***** ****** **** *** ***** *****
    *** ********* **** **** ****
    ******** ** ** ***** ***** * ** *** ** *** **** **** **** *** ** **** 
    ممنونم داداش، با عرض معذرت ادامه پیام رو حذف کردم چون خودمونی بود..:)
  • آریانا م.ف
  • چرا نمیای درامد راه بندازی مثلا بگی بهم من انقدر پول ازت میگیرم واست یه قلب وبلاگ درست میکنم.
    جدی میگم وقتی کاریو بلدی که هرکسی بلد نیست سعی کن سود ببری ازش.
    اصلاً به این نوع کار کردن فکر نمیکنم، درآمدم رو از یه جای دیگه میگیرم و اینجا هم تفریحیه..
    لذتی که تو اموزش و ارائه کدهای لازمه بدون منت و هزینه هست تو گرفتنِ هزینش نیست. [تکراری بود..؟! :دی ]
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • این مسدود کردن رو هر جور فک میکنم بیان واقعا کم داره:دی
    دارم روش کار میکنم، امیدوارم بتونم درستش کنم..
  • اعصاب من
  • شما الان برا ما حکم مدیر داری!
    خودت سرور مایی..!
  • آریانا م.ف
  • سایت هم بلدی طراحی کنی پسرم؟
    نه، تاحالا کار نکردم..:(
  • بانو ف تک نقطه
  • یه پیشنهاد دیگه هم توی مدیریتتون بگنجونین ..

     

    اینکه یه جایی برامون پیام بیاد که کسی که براش کامنت گذاشتیم ، جواب داده :| معضلیه ..

    آخ اره..
    حتما بعداً اعمال میکنم..:)
  • مهدی ابوفاطمه
  • عزیزجان سلام
    ما رو هم بلینک لطفا تو لیست لینکاتون
    ما شما را لینکیدیم
    در مورد مطالبتون خیلی خوبن و قابل فهم
    موفق باشید
    ممنونم..
  • اسپریچو !!
  • همین که مدیر نیستین اینقدر وعده و وعید میدین 
    اونم دم انتخابات:دی
    بیا وُ برام ستاد بزن.. :دی
    خواهری کن در حقم.. 

  • Hossein **
  • اگرم مدیر بیان ، به این نکته های کاربردی توجه نکرد ، اشکالی نداره ..
    مهم اینکه ما یه همسایه وبلاگنویس داریم که از یه مدیر واردتر و همراه تره  . مخصوصا توی کدنویسی
    به شخصه از وقتی که برای راهنمایی گذاشتی و میزاری ممنونم
    مخلصم داداش..:)
    فردا مدیر جان میاد می‎ترکوندموناا..:دی
  • Hossein **
  • لطفا دو تا سوال:
    1.مگه الان طبقه بندی توی بلاگ فعال نیست ؟ دسته بندی مطالبو که داره
    2. چطوری میشه ایمیل پروفایل بلاگ بیان رو عوض کرد ؟

    طبقه بندی فرق داره با فهرست مطالب. تو فهرست مطالب پیدا کردن مطلب برا کاربر راحت تره..
    نمیشه تغییر داد ولی از طریق فرم تماس با بیان میتونی درخواست بدی..
  • Hossein **
  • سلام
    یه درخواست دارم
    اگه فرصت میکنی یه پست در مورد نحوه ی کار موتورهای جستجو و اینکه چطوری آمارمونو بالا ببریم ، بنویس مهندس . حس میکنم بلاگفا یا میهن بلاگ در یافته شدن بوسیله ی موتورجستجو قوی تر بودن
    سلام..
    فکر خوبیه، فردا مینویسم..:)
    مهندس هم خودتی با جد و آبادت..:)
  • nafas ※※
  • کاش بودی خیلی خوب میشد
    به قولِ مشهدیا [اگِه مِشُد چِه مِشُد] :دی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    CopyRight © 2013-2016 - Design By Pelake7 . All rights reserved

    هدايت به بالاي صفحه