پلاکــ هفت


پلاکــ هفت

هستم تا باشم، همین.!


دَمِ آسانسور بودم که مش قدرت «سرایدار» هم اومد کنارم. بعدِ یه سلام علیک، ازم پرسید ساعت چنده؟
گفتم: ساعت هفتِ «غروب»
گفت: قدیم یا جدید ؟
با یه لبخند گفتم مش قدرت ما به روزیم کلا" :) ، ساعت به وقت جدید الان هفتِ .
گفت: باید میرفتم دنبالِ شوفاژکار، هنو هیچی نشده هوا چه زود تاریک شد الان دیگه نمیاد.
تو همین حین یکی از همسایگان محترم به جمعی دونفره ما اضافه شد و آسانسور هم طبق معمول تو طبقه دوم گیر کرده بود!
بعدِ سلام علیک مش قدرت گفت: آقای محمدی ساعت هنو هفتِ و هوا زود تاریک میشه اصلا همه کارام بهم گره خورده :(
آقای محمدی گفت: هفتِ قدیم یا جدید ؟ :|
و من ناخودآگاه خندیدم به اوضاعِ قدیم و جدید این روزا :))
مزخرف ترین پاسخ به سوال اینه که بپرسی ساعت چنده و جواب بدن «قدیم یا جدید!» :|
یکی از پرکاربردترین سوال و جواب مهرماه همینه بوده و هست، این مصوبه که باعث سردرگُمی ساعتِ بنده خدا شده با هدف صرف جویی تو مصرف برق مصوب شد ولی تا اونجایی که من تو نت تحقیق کردم، تاثیر چندانی نداشته و فقط باعث بهم ریختن اوقات شریفمون شده!
خودِ جناب ساعت هم تو این مونده که الان وقتش به وقتِ قدیمه یا جدید..!!!

دسته: {مونولوگ} {دیالوگ}

  • [ ۹۴/۰۷/۰۲ ]
    [ پلاک هفت ]

مونولوگ

نظرات (۱۰)

  • زهـرا ...
  • من همیشه با مامان بزرگ بابابزرگم سر این قضیه درگیرم!!!!
    چه کاریه آخه؟ :/
    آخ آخ آخ، کل کل سرِ ساعت با ادمای سن بالا چه حالی میده..:دی
  • زهـرا ...
  • والا هر چقدر کَمتونه :دی
    واسه پزشکی دعا کنین تا پرستاری قبول شم :دی
    باشه :)))))))))))))))
  • زهرا
  • من از فروردین تا شهریور بیشتر با این قضیه درگیرم!!نمیدونم چرا!!
    شما کلاستون بالاتره.. :دی
  • فاطمه بانو
  • بدترش اینه هی آویزونِ در و دیوار بشی ساعتای اتاقا و هال و ساعت مچی ها و موبایل و ... رو تنظیم کنی :)

    اونم بجای خودش..:دی
  • judy abbot
  • مامان بزرگ من که اصن به خودش زحمت نمیده ساعتا رو یه ساعت جلو عقب کنه...میگم به خاطر داروهاشه...خو چرا مسئولین رسیدگی نمی کنن؟
    واقعا مسئولین باید جواب شما یکی رو بِدَن.. :)))
  • آقای رایمون
  • الآن ساعت چنده ؟!
    قدیم یا جدید؟ O_o
  • asra ツ..
  • حالا واقعا هفت بود یا فقط به خاطر این که اینجا پلاک هفته خواستی ساعتشم به وقت اینجا پلاک هفت باشه.. دی
    اصلا به همخوانیِ ساعت با اسم وبلاگم دقت نکرده بودم والا..!
    بچه مگه درس نداری..؟! :|
    برو، نون مارو آجر نکن..:|
  • یکی دیگر
  • نظری ندارم :|
    ممنون..:|
  • asra ツ..
  • به من گفتن نمیخواد درس بخونی ماباید ازت درس یاد بگیریم..دی
    انقده میای برا مردم دقتت هم یخ میزنه...:|
    [شکلک سر کوبوندن به دیوار بتونی که زبرم هست]
  • زهـرا ...
  • راستی یه چیزی!
    کامنت زهرا رو دیدم فکر کردم الا که قدیم و جدید نداریم!
    اون مال نیمه اول ساله دیگه نه؟!
    الان همه ی ساعتا یکیه ...
    والا تو دهات ما هرکی ساعت میپرسه جواب میگیره : قدیم یا جدید.. :|
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    CopyRight © 2013-2016 - Design By Pelake7 . All rights reserved

    هدايت به بالاي صفحه