پلاکــ هفت


پلاکــ هفت

هستم تا باشم، همین.!


عزیزم کجایی؟ دقیقاً کجایی؟
کجایی تو بی من ، من بی تو کجایم؟
خیلی بده آدم از خودش بپرسه عزیزم کجایی؟ ینی ندونه کجای این دنیاست؟ کار و هدفش چی بوده و چی هست!
بعضی وقتا همین که آپ میکنم ، یه سری از دوستان عزیز و گرامی و مهربونم، بصورت آنی کامنت میدن! خُب عزیزم کجایی؟ دقیقاً کجایی که به این سرعت همیشه تو بیان حضور داری؟:دی
از اینکه بگذریم، گاهی بعضیا فقط دوست دارن یه کامنتی بدن، که البته اکثراً ناشناسن و من تایید نمیکنم، مثلاً پست درباره شکار مارمولکه، طرف کامنت داده : [اره منم قبلاً از این کاکتوسا داشتم ، بهش محبت کن] ینی آدم اگه روزی 3بار کاکتوس رو با تیغ و هسته بخوره کمه..:|

دسته: {مونولوگ}

  • [ ۹۴/۱۱/۲۳ ]
    [ پلاک هفت ]

نظرات (۴۷)

  • خانم الف
  • اولم؟
    فک کنم برای اولین بار تو این وب اولی..
  • المی ...
  • :))
    الان بیام در مورد مارمولک حرف بزنم؟؟

    و باز هم گیاه مورد علاقه:دی
    بخورین مفیده:دی
    از دست تو..
  • Mr. Moradi
  • والا جایی نیستم :))
    تو خود بیانی..:دی
  • شِمِلـ ــیا
  • من همیشه در جواب این عزیزم کجایی یه جمله میگم که برا شما نمیشه گفت :D
    پس ترجیحا سکوت اختیار میکنم
    :))
    خُب خداروشکر..:دی
  • خانم الف
  • همین خوندم به صورت آنی کامنت میذارن سریع اومدم گفتم :دی
    میخند؟ :|      :)))
    برا اولین بار خوب کاری کردی..:))
  • بق بقو
  • من الان کجام :|
    اصن تا به حال این وبلاگ نیومدم :/
    این دیگه آخرش بود..
  • شِمِلـ ــیا
  • دوبار دارم میام هر بار یه نظر تایید شده
    یکم سریعتر ما عجله داریم :)
    چشم..:))
  • مترسک ‌‌
  • هسته؟! کاکتوس مگه هسته داره؟ :|
    خودم می‌دونم کل پست رو ول کردم چسبیدم به خط آخرش، به روم نیارید! :D
    توام همچین بدت از کاکتوس نمیاداا..:))
  • Mr. Moradi
  • یه خوب نوشت دیگه اضافه کنید تا منم بیام دقیقا وسط خوب نوشت ها، فرمانروایی کنم :دی
    میخوای خود جناب کاکتوس رو بذارم اول تا شما بیای وسط..:دی
  • یادگار ...
  • آره منم با این آهنگ محسن چاووشی کلی حال کردم! فقط یکم بعضی جاهاش چرت و پرت داشت!
    دقیقاً به همین فضاحت..
  • شِمِلـ ــیا
  • بسی خندیدم :))))
    به پاسخ نظرا
    به این خنده بسیار نیاز بود ممنونگذارم
    بخند، بخند، یه روز توام پست میذاری درباره احساساتِ نمیدونم چی چی، بعد طرف میاد برات کامنت میذاره ، [عجب مارمولک قشنگیه، نازی] بعد اونوقتم بخند..
  • خانم الف
  • ینی بارای قبل که کامنت میذاشتم خوب کاری نمیکردم؟ :|
    بارای قبلا که نفر اول نبودی..
  • Mr. Moradi
  • لطف میکنید ، فقط به همراه هسته اش بزارید تا از هسته کاکتوس هم برای اولین بار در جهان آفرینش رونمایی بشه  :دی 
    :))
    اونو نوشتم ببینم کیا قبلاً کاکتوس خوردن و میدونن هسته داره یا نه که فعلاً یکیشونو پیدا کردم..
  • اسپریچو ツ
  • اینجا خیلی بار اموزشی داره
    من تازه فهمیدم کاکتوس هسته داره:دی
    امشب دلم ترکید..
  • ZaHrA ...
  • فینگیل خوبه؟!:دی
    ممنونم، خونه نَنَشه، 2شنبه میارمش..
  • Mr. Moradi
  • حالا خوبه گفتم برای اولین بار در جهان آفرینش :)) خسته نباشید:)) 
    برو عامو، تو کامنت قبلیت سوتی دادی..
  • خانم الف
  • سعی نمیکردم بار اول باشم وگرنه میبودم :|
    کار خوبی نمیکردم تا حالا؟
    الان منظورتون اینه که دیگه کامنت نذارم؟ :'(
    داعش بیا منو بخور..
  • خانم الف
  • آخه چرا داعش؟
    من و اسرا و گندم و بق بقو بیایم اینجا رو بریزیم بهم بسه دیگه ، نیست؟ :دی
    بعد از چند وقت اومدم یکم بشورم و برم :|
    داعش از شما با رحم‎تره..
  • Mr. Moradi
  • ما تسلیم :)) 
    این شکلک مربوط به در آغوش کشیدن فینگیلیه یا علامت تسلیمه؟!
    تو کامنتت شکلکی نمیبینم، ولی شکلک آغوش اینه..
  • خانم الف
  • عه عه عه مگه کاکتوس هسته داره؟؟
    مدیونین اگه فکر کنین با خوندن کامنتا فهمیدما :|
    بیا، دست یکیتون رو شد، اصلا پستو نخونده..
  • خانم الف
  • نارنگی نمیخورین عمو؟ :|
    من ذیگه حرفی ندارم..
  • Mr. Moradi
  • بله همینو گذاشته بودم :)) نمیدونم چرا نیومد ... ولی مهم نیست ؛ فکر کردم مربوط به تسلیمه ...
    شکلکا تو کامنت دادن از طرف شما نمیاد، متاسفانه..!
  • خانم الف
  • بفرما تعارف نکنینا :|
    دیگه این بار تو رودروایستی نمونین دلتون نارنگی بخواد بگین پرتقال میخوام خب؟ :|
    فقط کاکتوس..
  • خانم الف
  • بسه زیاد شوخی کردم دیگه عه :|
    پسری چطوره؟ :)
    به سلامتی ماشین خریدین؟ :)
    پسری هم سلام داره..:) اره، امروز خریدم، فردا هم میرم برا کارای سند و اینا..:)
  • خانم الف
  • سلام برسونین بهش :)
    عـــه مبااااارک باشههههه :)
    شیرینی ما کو پس؟ :|
    سلام داره و اینا:دی ممنون، شیرینی هم آدرس بدین من یه گل کاکتوس براتون هدیه بفرستم..
  • خانم الف
  • تا شیرینی نگیرم از اینجا تکون نمیخورم :|
    بیا، خودمم برات فونش میکنم.. http://bayanbox.ir/view/4529782203096776448/31.gif
  • خانم الف
  • :)))))))
    دستتون درد نکنه .. ان شاء الله چرخش همیشه واستون بچرخه :)
    + عمو با اجازه یکی از عکسای اینستاتون رو کِش رفتم :|
    :دی خواهش میکنم، قابلتو نداره، پای مردمه، پای من که نی..:))
  • گلسا راد
  • رنگ کفشاتون با رنگ موهاتون سته:d
    اینو راس گفتی..:دی
  • خانم انار
  • من کاکتوس دوس:) 

    +

    بیانم دوس:)
    یادم باشه یه کاکتوس بدم بگیریش بغل اونم ببوستت..:دی
  • بق بقو
  • نیس تازه اومدم وبتون گفتم دست خالی بده ؛ دیگ اینو سر راه براتون انتخاب کردم ... فروشنده گفت اگه خوب بهش برسید هفته ای 5بار هلو میده  :دی
    http://www.asemooni.com/img/cactus-1.jpg
    اوخــی، الهی و اوینا، جیگر منه..^_^
  • ابوالفضل
  • آقا من عجله ندارم. نمونه کار شما عالیه ، یعنی تو سیستم بیان ندیدم کسی همچی کاری کنه . 

    راستی!! ببخشید تولد بچتون مبارک ! شیرینیش بیا یه قالب برا من بزن ( پولی ) . 

    خیلی عجله ای ندارمم ... فقط میخوام شما انجامش بدی .
    من پولی کار نمیکنم، اگه فرصت شد ، به روی چشم..:)
  • gandom baanoo
  • میخوام یه انجمن حمایت از کاکتوس ها بزنم!!!!! :/ 

    دیگه کم کم داره حقشون ضایع میشه!!!!!!! 

    :) 

    منم بذار مدیر انجمنش..:دی
  • Meredith
  • اووووه.چقد بیان با کلاسه :))) چقدر خوشگله اینجا :) ادم خجالت میکشه میاد وبلاگ های شما رو میخونه ادرس بذاره.کلبه ما درویشیه :))) 
    فعلا که وقت ندارم بخونمتون.همین پست اول با اون متن معرفی وبلاگ رو خوندن خوشم اومد.لینکتون میکنم بعد از امتحانا میام میخونم
    بیان عجب دم و دستگاهی راه انداخته :) 
    اصن یه وضی، قابلتو نداره ، کلش واس شوما..:دی تا بنا گوش
  • yek banoo
  • چجوری کاکتوس رو میخوری؟؟ میپزی یا خام؟؟ پوستشو میکنی؟؟ برام رسپی ش رو بنویس لدفن :)
    رسپی چیست و چرا ؟!
  • Sa Har
  • نمیدونم چرا هیچکدوم از این  کدهای نظر دادن و اینا واسه من انجام نشد
    یه روز انجام بده بعد بگو من بیام ببینم ایراد کارت کجاست..!
  • asra ツ..
  • مورد داشتیم دوستان این کاکتوسه وقتی به من رسید چهار بار هلو داد : دی
    ینی اون کاکتوس رو باید ببوسی بذاری رو لُپات..:))
  • مهرناز .ج
  • الان قشنگ اونایی که همیشه اینجانو شستین پهن کردین رو بند :))
    فقط یه لحظه فکرم رفت سمت اینکه من تا حالا اینجا اول بودم یانه
    یه کم که فکر کردم دیدم نبودم. الان دارم میرم سجده شکر به جا بیارم :)))
    نه بابا، من تو پست هم گفتم که اینا ناشناسن و معمولاً کامنتاشونو تایید نمیکنم، که البته خیلیاشونم میره تو هرز نامه، شما به دل نگیر تورو حضرت عباس..:|
  • ناشناس
  • عزیزم کجایی؟
    ناشناس جان فدات شم خودت کجایی..؟:دی
  • تارا ..
  • خب از کاکتوسا چه خبر ؟ مارمولکا چطورن :))
    سلام دارن خدمتتون..:))
  • تارا ..
  • خب از کاکتوسا چه خبر؟ مارمولکا چطورن :))
    من که گفتم سلام دارن خدمتتون، یه بار دیگه بپرسی میام براتااا..:|
  • slade wilson
  • سلام ببخشید یه سوال پیش اومده 
    این فینگیل یعنی چی؟
    فینگیل به زبان من یعنی بچه، ینی دوران کوچولو موچولویی..:دی نگی موچولویی ینی چی که میام برات..
  • ابوالفضل ابراهیمی
  • منظورم این بود که میشه مارو تو لیست "دوستام" قرار بدید.
    حله آقا حله..:)
  • یک آشنا
  • یاد کجایی جیبوتی افتادم :))))
    خوب بعضی ها آنلاینن دیگه ، این که اشکالی نداره ، خوبم هست تازه
    الان کجایی عزیزم..؟:))
  • بق بقو
  • O_o

    [از همون شکلکایی که از خنده داره له میشه ]
    اَ اینا و این صوبتا دیگه..
  • easylessons
  • سلام وب جالبی دارین 
    و بالاخره من فهمیدم فینگیل یعنی چی 
    سلام، به وبم بیشتر سر بزن، هر چی بیشتر کامنت بدی، شانست تو برنده شدن یک عدد کاکتوس بیشتره، حالا خود دانی..
  • ناشناس
  • هستیم همین دورو برا
    ولی حالم خرابه :(
    آخ که لاتای محل به فدای حالت، نبینم چت باشه..
  • یوسف طهرانی
  • سلام
    ممنونم ازتون بابت چک کردن
    اون ک شما میگید رو دسترسی همیشه کردم احتمال داره موزیلام مشکل داشته باشه ک اینجوری میشه؟ بروزرسانی هم کردم
    بازم ممنون
    از اینجا چک کن ببین مرورگر فایرفاکست بروزه یا نه..
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    CopyRight © 2013-2016 - Design By Pelake7 . All rights reserved

    هدايت به بالاي صفحه