پلاکــ هفت


پلاکــ هفت

هستم تا باشم، همین.!


یه زوج جونی به محل جدید نقل مکان کردن.
صبح اولین روز وقتی که داشتن صبحانه می‎خوردن، از پشت پنجره زن همسایشون رو دیدن که داره لباسایی رو که شسته آویزون میکنه.
زن به شوهرش گفت: ببین لباسارو خوب نشسته[!]
شاید بلد نیست خوب لباسارو بشوره یا اینکه شاید اصلاً پودر لباسشوییش خوب نیست[!]
شوهر ساکت موند و چیزی نگفت..
از اون به بعد هر وقت خانم همسایه لباساشو پهن می‎کرد، این گفتگو اتفاق می‎افتاد و زن از بی‎سلیقگی زن همسایه می‎گفت..
یه ماه بعد زن جوُن از دیدن لباسای زن همسایه که خیلی تمیز بود شگفت زده شد و به شوهرش گفت: نگاه کن[!!!] بالاخره یادگرفت چطوری لباس بشوره:))
شوهرش جواب داد: صبح زود بیدار شدم و پنجره های خونه رو تمیز کردم..[!]

این پنجرهِ هَ؟ همون، اونو یه کم تمیز کنیم و بعد به آدمای زندگیمون نگا کنیم.

دسته: {دیالوگ} {داستان}

    [ پلاک هفت ]

دیالوگ

نظرات (۲۰)

  • ✿شمیم زندگی✿
  • قابل تامل
    ها والا..
  • بق بقو
  • اوهوم , قابل تامل بود :)
    تامل بنما..:دی
  • آوو کادو
  • آفرین به این داستانک...
    پ ما کشک..:|
  • مهراد فروتن
  • چقدر خوب بود این متن واقعا ممنون 

    خواهش میکنم..:)
  • شیکسون (^_^)
  • چه آموزنده و مفید :)

    اره واقعاً..:)
  • محمدرضا گلزاری
  • واقعا زیبا بود ...
    موافقم..:)
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • آره والا.
    به قول قدیمیا کاش اول یه سوزن به خودمون میزدیم بعد بک جوالدوز به همسایه :)
    ایول، ضرب‎المثلو خوب اومدی..:دی
  • Lady cyan ※※
  • اره واقعا... 
    درسته... 
    کاش دید مون رو نسبت به اطراف میشستیم
    الان شستی اومدی اینجا..؟ :دی
  • Mr. Moradi
  • خیلی قابل تامل بود :)
    ولی خیلی وقته خیلیا این پنجره ها رو نشستن , خیلی تاره مال بعضیا :)
    + تصویر پایین هدرتون خیلی خوبه:)) ولی هرچه فکر میکنم کروم رو بیشتر از فایرفاکس دوست دارم ...
    اصن غیر فایرفاکس هیچ مرورگری تو کَتم نمیره..:|
  • آکو لاد
  • چه داستان قشنگ و آموزنده ای
    ممنان..:)
  • life around me
  • خدای فلسفه:))
    اوه..:))
  • Amir Hossein
  • بازهم داستانی تامل برانگیز در پلاک هفت
    احسنت
    با منه!! :دی تا بنا گوش
  • مترسک ‌‌
  • به قول سهراب: چشم‌ها را باید شست، جور دیگر باید دید...
    ایول..:)
  • زهرا
  • :)
    قشنگ بود :)
    :)
  • خانم انار
  • درست است:)

    + در موردِ پستِ قبل کاملا آگاهانه و به شوخی نوشتیم:) امیدوارم جسارت نشده باشه!
    به قولِ جناب خان، میام براتاااا..:| اونقدم خشن نگفتم..:دی
  • خانم خوشبخت خانم خوشبخت
  • دقیقا :(
    یقبناً..:)
  • بق بقو
  • آیا؛اون شکلک بالا داره تبعیض گذاشتنو آموزش میده :|
    اکسپلورر بیچاره :/
    دوره اکسپلوره برای مرور کردن دائمی وب گذشت، قبول کن..^_^
  • بق بقو
  • من که قبول دارم :دی
    ولی گناه داره خب ...کروم کجاست اون که بنظرم از همه عزیز تر باشه :))
    کروم بد نیست ولی بازم به فایر نمیرسه، لااقل برا من یکی..:)
  • ... --
  • والا من که هیچ وقت کثیفی پنجره رو با چیزای دیگه اشتباه نگرفتم!
    :)) داستانه عزیز من داستان، آموزنده، خیالات، عبرت آموز، آندرستند..؟! :دی
  • گربه بنفش
  • عجب داستانی:)خیلی حقیقت طور:))
    خواهش طور..:دی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    CopyRight © 2013-2016 - Design By Pelake7 . All rights reserved

    هدايت به بالاي صفحه