پلاکــ هفت


پلاکــ هفت

هستم تا باشم، همین.!


تو همون حال وهوایی که یه تصمیم جدی میگیری و اون «عَزمِ» که یه تریلی هم نمیتونه جابجاش کنه رو قلقلک میدی برای انجام اون تصمیم، بعد به خودت میای و میبینی آها! من الان تو بیان چیکار میکنم؟!
بعد متوجه میشی که نه اون تریلی و نه اون قلقلک بیخودت، نتونسته ذره‎ای اون «عَزمِ» رو جزم کنه برای انجام اون تصمیم..! اونجاست که برای هزارمین مرتبه میبینی اونقدرها هم که فکر میکنی موجودِ زنده و خودکنترلی نیستی و از یه کاه هم سرگشته تری حتی! اون هم خیلی بیخودی طور تازه!

دسته: {مونولوگ}

  • [ ۹۴/۰۹/۱۲ ]
    [ پلاک هفت ]

نظرات (۳۶)

  • زهـرا ...
  • :)))))))))))))))))
    به قولِ بچه‎ها [می‏‎خند..!]
    :)
  • بق بقو
  • الان با من هستید آیا ؟!؟!:(
    آخ آخ آخ..
    ینی همش تو بیانی..؟ :دی
  • Mr. Moradi
  • عجب! عمل کردن خیلی سخته ...
    مش رجب! واقعاً..
  • mr point
  • واقعا همینطوره
    یهوی میبینی وسط بیان نشستی بی هیچ دلیل خاصی
    ولی از این عضم ها روزی 10 هزار تا میاد سراغم که 99% ش بر اساس بی پولی میره رد کارش
    در سال یکی شم عملی نمیشه
    بی پولی هم بد دردیه ولی همه چی با پول حل نمیشه..
  • مترسک ‌‌
  • عجب :|
    والا..
  • مـــیـــمـــ ☺☺
  • :)خواهش میشه:))))
    خانوم بچه هااا چطورن؟؟؟:))))
    اره، اینجا هوا خیلی خوبه..:))
  • پریسا ایرانی
  • سلام !!

    امیدوارم حالتون خوب باشه :) و امیدوارم من رو یادتون باشه !! قبلا وبلاگ مینوشتم و به شما هم سر میزنم به دلایلی رفتم و الان برگشتم !! خوشحال میشم بهم سر بزنید :) و اگه تمایل دارید باز هم لینکتون کنم !! شبتون اهسته :) 

    سلام..:)
    اونقدر بی معرفت نشدم هنوز، از لینک درتون نیاورده بودم که..!
    چشم، الان آدرستون رو درست میکنم..:)
  • شملیــا ●○●
  • سرگشته تر از کاهم .....
    شما هم.!
  • م.ح ...
  • اینی که نوشتی طبیعیه اگه اینطور نبود که یه ایرانی و هم وطن ما نبودی که😂😁😂
    از اون زاویه بهش نگاه نکرده بودم..:)
  • خانم انار
  • این همان منم؟؟:|

    پاسخ امد :بلی همان تویی(وژدان جانمان پاسخ داد)
    چه وجدانِ بیداری..:)
  • یک آشنا
  • اگه اینطوری به قضیه نگاه کنیم 
    احتمالا من سرگشته تر از بادم 
    لعنت به این فردایی که همیشه هست و کارایی که به فردا وا میگذارم.
    + البته به نظر من انگیزه خیلی قوی تر از عزم هست. برای خودت انگیزه ایجاد کن :-)
    بیان مگه میذاره..!! :|
  • بق بقو
  • نـــــــــــــــــــَه ... خیر سرم دارم دنبال کد هم میگردم .(تازه اونم نه الان از ظهر :( )

    اما یکی از صفحه های باز شدم(از بعد از ظهر) همین بیان دیگ :/[من کی میخوام خوب شم ها :|]

    کدت رو از من بگیر..
    بیان جان دورت بگردم..:دی
  • آوو کادو
  • که اینطور...
    بله واقعاً..
  • زهـرا ...
  • میخند فقط واسه بچه ها نیس که :|
    ۰فکر نمیکردم شمام به این موضوع دچار باشین  :)))
    مث اینکه فراگیر شده و خیلی حاده :دی
    اصن ناجور..:دی
  • نرگس جوان
  • متاسفانه نه، بدبختانه همینطوره!!!
    چه خشن..:دی
  • Haa Med
  • من عزمم رو جزم کردم که کاری رو انجام ندم.
    دارم کم کم انجامش میدم.
    به قولی لم ش اومده دستم.
    مترسک جان این «لِم» رو هم به ما آموزش بنما..:)
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • باز خوبه شما فارغ التحصیل شدین :)
    ماکه شنبه امتحان داریم و کماکان اینجاییم چی بگیم ! 
    :)
    بگید واویلا و سینه بزنید.. http://bayanbox.ir/view/8279306768354373887/119.gif
  • فاطمه جلالی
  • چه جالب این مطلبُ نوشتید :)

    سخته عَزم رو جزم کردن !
    خیلی..
  • پآییــزک :]
  • منم همینم که :|
    خیلی بده عااا . خیلی اصلا ... :|
    همه همینید که..! :|
  • بق بقو
  • باشه پس از این به بعد کدارو از شما میپرسم ... البته کد پیدا کردم ها الان سعی در فهمش دارم  :|

    دور بیان میگردید :/
    بپرسین..
    آره، دورش بگردم که اینقدره روانه نیازی نیست به دنبالِ چاله چوله‎هاشو پر کنی..!
  • اسپریچو ツ
  • شما به عنوان یک معتاد نباید بیان رو کلا یهویی قطع کنید
    باید اول کمش کنین
    :دی
    ماشااله تجربه! چند نفرو تا الان ترک دادین..؟ :دی
  • زهـرا ...
  • حالا اشکال نداره فینگولتون که بیاد به زودی دیگه فرصت پیدا نمیکنین :))
    ازون خستگی های شیرین :)
    اون که بیاد، خود به خود بیان بدون پلاک میمونه..:)
  • یـک مـعــلـم . .
  • فَإِذا" عَزَمْتَ " فَتَوَکَّلْ عَلَی اللَّهِ . .

    إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الْمُتَوَکِّلینَ . .
    ممنون..:)
  • gandom baanoo
  • نگا نگا... یه روز من نتونستم بیاماااا همه اینجا کامنت گذاشتن زودتر از من! :/
    نگاااا قیافه کامنتااااا .... چه کلاس میذارن بعضیا!!!!! :)
    بعد الان این پست خیلی غیر مستقیم به اعتیادمون اشاره داشت آیا؟!!!!!
    مستقیماً رفتی زیر سوال..:))
  • yalda shirazi
  • امان از این عزمی که هیچوقت جزم نمیشه.. امان...
    نمیخواد که بشه..
  • هاتف
  • خوبه ...
    و اینکه اکثرا مانند شما فکر میکنم
    لطفا اون روبان رو بردارید یا پوزیشنش رو از فیکس خارج کنید
    چون من با موبایل کامنت میدم وقتی زوم میکنم هرجا میزنم روبان میخوره
    و این که ترنس پرنت هم نیست و یک مربع دورش میفته
    مرسی
    به روی چشم..:)
  • الهه --
  • :)

    :)
  • Hossein **
  • شنبه نزدیکه ، از شنبه ، از شنبه  ساعت 7 صبح شروع کن  :)
    از این شنبه ها خیلی اومده و رفته..:)
  • زهـرا ...
  • دیگه نه در اون حدم که :|
    پس تا حدوم حد..؟ :)
  • آقای مربّع
  • یه وقتایی هست که یه‌سری کار داریم که باید بکنیم اما چون اکثر ما بلاگر ها آدمای کمالگرایی هستیم، ترجیح میدیم تا وقتی که تمام قدرتمونو جمع نکردیم شروع نکنیم کاری‌رو. اینه که همش عقب میندازیم و توی این مدت سعی میکنیم با چیزایی مثل بلاگ یا اینستاگرام یا سریال تو این مدت نذاریم ذهنمون overthink کنه
    توجیه از این بهتر نداریم والا..:دی
  • فاطمه ...
  • سلام
    بابا پسری بیاد میری؟ 
    یا کم رنگ میشم یا کلاً محو میشم..:) بستگی به شرایط داره..
  • gandom baanoo
  • عه یعنی الان اعتراف کردین که از من نوشتین؟؟!!!! عه خوب واضح اشاره کنید همه بفهمن!! :))
    از دست تو من چه کنم..؟؟؟
  • فاطمه ...
  • :(
    .
  • زهـرا ...
  • اگه فینگولتون این شکلی بشه که باید بگم بله در همون حد :)))))

       http://www.axgig.com/images/39234021605516009443.gif
    .
  • gandom baanoo
  • چرا همه از دست من مینالن؟؟؟؟!!!!!! :/
    نشونم بده کی بوده..؟
  • gandom baanoo
  • یعنی چی کمرنگ میشم؟!!!!!! شما کمرنگ شی من کجا برم اذیت کنم پس؟!!!! 

    محو دیگه نشین حداقل!!!! 

    همون پستای پوشک و اینا که میتونین بذارین !!!!! :)

    =)))))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    CopyRight © 2013-2016 - Design By Pelake7 . All rights reserved

    هدايت به بالاي صفحه