پلاکــ هفت


پلاکــ هفت

هستم تا باشم، همین.!


فی الواقع و فی الجمله خاک عالم بر سر اون دختری (بلانسبت) که خودشو مضحکه عالم کرده و کلیپ شکست عشقی میذاره به حدِ طوری که آب دهنش سرازیر میشه که حالا مثلاً که چی..!
که حالا مثلاً اون عشقِ مانکنت باهات کات کرده؟ خب به درک اسفل السافلین..:|
فردا هم این ماجرا میشه یه روالِ لایزالِ لا متغیرِ لاینفعِ کل عام و خاص. آدم خندش میگیره از این همه شو! از این همه ادعا! از این همه اصولِ بی قاعده!

مخاطب پست، اون دختریه که خودشو بخاطر یه خواننده به فضاحت کشید..

دسته: {مونولوگ}

    [ پلاک هفت ]

نظرات (۲۱)

  • بهار پاتریکیان D:
  • من روانیِ اون فیلمای خودکشی شم ! :/
    حال آدمو بهم میزنه..:|
  • گلسا راد
  • و اون خواننده هم نشسته از دیدن این شو غش غش میخنده لابد...تمومش هم نمیکنن!!!
    صددرصد..
  • المی ...
  • حالا کاش اون کله پاچه خواننده میبود
    یک هفته س دارم فش فشاو تفای اون دختره عملیو لایک میکنم:-\ 
    البته کلیپایی که مسخره ش کردن خودشو که هیچی:-\ 

    کلیپای مسخرشو دیدم، امیدوارم خود دختره هم حسابی ببینه..:))
  • asra ツ..
  • کدوم؟o_O
    شما کلاس چندمی عمو..؟:| میخوام ببینم به سنت میخوره برات تعریف کنم یا نه..:دی
  • شِمِلـ ــیا
  • اوومم امروز دیدم حالم بد شد اصلا :/

    آدمی میمونه چی بگه :|
    حال خیلیا بد شد..
  • اسپریچو ツ
  • یه نفس عمیق بکشید
    ارووم
    :دی
    آندرستند..:))
  • Mr. Moradi
  • دقیقا نمیدونم ماجرا چیه ولی خاک بر سرش ... :|
    ماجرا از این قراره..:دی
  • ابوالفضل ابراهیمی
  • امکان رای دادن هم بالاخره گذاشتین ....
    مبارکه!!!!

    اره، بیکار بودم گفتم اینو بذارم، خیلی وقت بود دنبال ویرایش و فعال کردن این قسمت بودم..:)
  • فاطمه ...
  • اینارو ول کن بابا!
    از پسری مون چه خبر؟ سلامته؟؟  
    :)
    سلامت باشی، روبراهه خدارو شکر..:دی
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • حالا اگه خواننده هم خواننده بود! جهنم میگفتیم قبوله!

    شاعر در موردش میگه:
    چون که سالار عقیلی شاق است
    ساسی مانکن اش معروف است!
    :دی

    :))))دمت گرم..
  • بق بقو
  • چی شده :/

    چرا من در جریان نیستم/:

    جریان نیست، موجه..:دی همون قضیه ساسی مانکن و اون دخترست..
  • مترسک ‌‌
  • نمی‌دونم از کِی این قدر ذلیل شدیم که بابت یه «بی همه چیز» به معنای واقعی کلمه حاضر میشیم هر کاری بکنیم تا خودمون رو بیش‌تر زیر سوال ببریم...
    جالب اینه که بعدشم کلیپ داده که من حالم خوبه..:|
  • دچــ ــــار
  • بقول شما
    خدا رو شکر این جور کلیپ ها به سن ما نمیخوره و معمولا لینکش بهمون نمیرسه :)
    آره عمو، نیگا نکن..:دی
  • gandom baanoo
  • خب خدا رو شکر انگار من کلا در جریان هیچی نیستم!!!!
    کلا هر اتفاقی که تو این مملکت میافته و ازش پست میزنن من بی خبرم!!!! :/
    آی ام خارجی!!!!!
    :))
    خیلی خارجی..:))
  • bahar ...
  • اوه شما چرا اعصابتون خورده 

    ماجرای جالبیه که خخخ روحمون شادمیشه

     اعصاب خوردی نداره. تاسف داره..:)
  • asra ツ..
  • اجازه عمو ؟
    من هستم بچه مهد کودکی:/
    ماشااله عمو جون..:دی پایدار باشی..:دی
  • خانم انار
  • شکست عشقی؟؟؟

    طرف از تو سالن آرایشگاه در اومده فیلم گرفته گفته حالم خوب نیست! :|

    والا ما رفیقمون شکست عشقی خورد سه ماه گوشه ی خونه تب کرده بود 

    همش عقده های درون ان و جلب توجه

    حتی اونی که گفت زرشک:|
    همون زرشک..:))
  • محسن رحمانی
  • کلا راجبش بحث نکنیم بهتره اینارو باید محلشون نذاشت خودشون از رو میرن
    سنگ پای قروینه..:|
  • زهرا
  • هعی وای!چقد من دلم واس اینجا تنگ شده بود! وای پلاک هفت!وای رنگ سبزش!وای این آقاهه سفیدسبزه!وای یادش بخیر ی زمانی وبلاگتون بهمون سلام میکرد:-D
    وای بابا شدنتون!راستییی سلااام آقای پلاک هفت!خوبید؟نی نی خوبه ایشالله؟سلامته؟:-)
    + در مورد ساسی فقط سکوت می کنم!اصن باس مشت مشت خاک چرنوزیوم ریخت رو سر اینجور دخترا که بلکم ی کلمی کاهویی برنج و موزی در بیاد استفاده مفید داشته باشه :|
    + راستی من رمز اون پست مای فینگیلو خواسته بودم شما اومدین وبم گفتین رمز نداری؟ منم نشد ج بدم. خلاصه که ندارم هیچگونه رمزی B-)

    سلام، چه عجب..:دی وبم هنوزم سلام میکنه..:)
    ممنون، فینگیلمم خوب و روبراهه خداروشکر..^_^
    در مورد اون طرف هم همون سکوت کنین..:))
    رمزم میدم خدمتتون..:)
  • mr point
  • روانین هر سه شون
    دنیا، طلا و ساسی
    موافقم..
  • زهرا
  • پس گوشی من پخشش نمیکنه :-/
    ای جان فینگیل! ایشالله همیشه سلامت باشه و درکنار شما و مامان خانوم گلش با آرامش زندگی کنه :-)
    ممنون که رمزو میدین.چارپاسگزارم:دی
    خواهش میشود و سلامت باشید..^_^
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    CopyRight © 2013-2016 - Design By Pelake7 . All rights reserved

    هدايت به بالاي صفحه