پلاکــ هفت


پلاکــ هفت

هستم تا باشم، همین.!


من معمولا موزیکای آروم رو بیشتر می‎پسندم. نه اینکه اصلاً شاد گوش ندم، گوش میدم ولی به موقش. اکثر مواقع آهنگای آروم و یا سنتی‎های اخیر رو گوش میدم و در خصوص دکلمه‎ها هم فقط جناب علیرضا آذر رو دنبال میکنم. توی آهنگا تا حالا متن هیچکدوم‎شون رو حفظ نکردم، بیشتر ریتم آهنگ برام مهمه. توی سایتای موزیک که شما خودتون بهتر از من آدرسشونو دارین به این آهنگ سینا حجازی برخوردم . یه کم که گوشش دادم، شاید برای اولین بار به کلی متنش توجه کردم. خیلی جالب بود شعرش در مورد یه زنِ معمولی. بنابراین پیشنهاد میدم به شعرش یه کم دقت کنید..

موزیک : زنِ معمولی

خواننده : سینا حجازی

کیفیت : 320

حجم : 6.00 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم : [لینک]

پخش آنلاین

دسته: {موسیقی} {مونولوگ}

  • [ ۹۴/۰۹/۰۴ ]
    [ پلاک هفت ]

مونولوگ

نظرات (۳۵)

  • آوو کادو
  • تشکر :-)

    +کم حرفو آروم بود ولی اینقدر هم عادی نبود!
    موزیکش رو اصلاً نمی‎پسندم، فقط شعرش یه کم جالب بود..
    خواهش می‎نمایم..:)
  • Haa Med
  • چرا پخش آنلاین مال جیپسی کینگ هست؟
    اشتباه شده.
    اره، اصلاحش کردم..
    ممنانم..:)
  • Haa Med
  • گولمون زدی شش ممیز چهار مگابایت بود.
    400 کیلوبایت بدهکاری.
    :)
    :))))
    تو سایتش زده بود. عجبااا..:|
  • بق بقو
  • :)))
    :))
    :)
    :))
    :)))
    عمق خنده من وقتی این آهنگو گوش دادم :)
    اون یه زنِ معمولیه....
    یادِ خودت افتادی یا چی..؟! O_o
  • آریانا م.ف
  • ای اهنگا به دلتنگی این روزا اضافه میکنه.
    زنا بدون عشقشون یه زن معمولی میشن قبول دارم. دیگه نمیدرخشن. دیگه امیدی ندارن. 
    (دیگه نمیگم تکراریه دیگه انگیزه ای واسه شوخی ندارم رفیقم خوشحال باش.)
    عه..!
    به جانِ خودم بدون اون جمله اصلاً کامنتتون نمی پسندم..:|
  • hatef
  • از سلیقه زیبای شما لذت بردم
    و ممنون بابت معرفی موسیقی
    اما خب من خیلی بد سلیقه ام ..
    و راستش خوشم نیامد :)
    از اینکه شما موسیقی زیبای رو انتخاب کردید شکی نیست ولی خب سلیقه من نم کشیده کمی
    و خوشم نیومد...
    والا خودمم خوشم نیومد از همون اول..:)))
    فقط شعرش رو خوشم اومد برا همین گذاشتمش..:)
  • معصـومــــــه ▄▄▄✐
  • از نظر منم معنیش جالب بود....زنا بدون عشقشون،زنای معمولی میشن....
    والا ما که از این همه احساسِ جنسِ مونث از ابتدای خلقتمون سر در نیاوردیم..:|
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • باحال بود:)
    مطمئنی..؟! O_o
  • اسپریچو !!
  • چقدر جالب!!!!!!!!!
    من همین دیشب اینو تازه پیدا کردم و گوش دادم
    کلا سینا حجازی خیلی باحااله
    اولین باریه که کارشو گوش میدم..
  • gandom baanoo
  • شعرشو بذارید خوب :/
    حالا خوبه میدونید من قراره یه مدت دانلود نکنمااااا !!!

    چرا میزنید..:(
    بفرمایید :..:|
    اون یه زنه معمولیه با آرزوهایه بزرگ
    گذشته رو میشوره و در رویایه فردایه بزرگ
    اون یه زن معمولیه که عشقو باور میکنه
    اینقدر شکست میخوره و زود شوهر میکنه
    دروغ میگه به خودش دنباله لاغر شدنه
    ادامه میده خودشو تو فکره مادر شدنه
    خونه پر از دلتنگیه با قابه عکسایی که نیست
    دیروزو جارو میزنه برایه فردایی که نیست
    اون یه زنه معمولیه من چی میدونم از یه زن
    زنا بدونه عشقشون زنایه معمولی میشن
    اون یه زنه معمولیه من چی میدونم از یه زن
    زنا بدونه عشقشون زنایه معمولی میشن
    
    
    ♫♫♫♫♫♫
    
    خوبه که اونجا نیستم ببینم این شکستنو
    یه روزی پیر میشه و حتی نمیشناسه منو
    من خنده هاشو یادمه اینقده مجبوری نبود
    من باعثه این حالشم قبله من اینجوری نبود
    وقتی که پیشم مینشست تو فکره آزادی نبود
    کم حرفو آروم بود ولی اینقدر هم عادی نبود
    ما هر دو مثله هم شدیم یه چیزی بعد از اون کمه
    من از خودم بدم میاد اون باعثه این حالمه
    اون یه زنه معمولیه من چی میدونم از یه زن
    زنا بدونه عشقشون زنایه معمولی میشن
    اون یه زنه معمولیه من چی میدونم از یه زن
    زنا بدونه عشقشون زنایه معمولی میشن
    
  • فروردین دخت
  • هیچ کس معمولی نیس...هرکسی یه جوری خاصه واس خودش...
    حتی بدون عشق..؟!
    فک نکنم..:|
  • asra ツ..
  • عمو خوب نبود ها هر چند سلیقه ها فرق میکنه متنش بهتر از موزیک بود اما بعضی جاهای متنم ضایع بود :|
    این بود نظر من : دی
    سبک موزیکشو به هیچ وجه نمی‎پسندم ولی هدفم از پست کردنش متنش بود دخترم.. :)
  • mr point
  • بی تو من با بدن ...
    تأمل بر انگیزه..
  • م.ح ...
  • کلا آهنگای این مدلیش خیلی جالبه :) 
    نمی‎پسندم..:|
  • شملیــا ●○●
  • هووم :)
    ها والا.. :)
  • فاطمه ...
  • راست میگه...
    امیدوارم شریک زندگیامون عاشقمون کنن
    به یاد ف.ن لبخند
    راستی ف.ن کجاست..؟؟؟!!!
  • امیرحسین محمودی
  • اون یه زن معمولی ه ....
    بدون عشق..
  • ع . ج
  • :))
    چه قشنگـــــ.

    تا حالا چیزی از ایشون نشنیده بودَم ، ممنون که ایشون رو معرفی کردین. ;)
    مام اولین بارمونه گوش میدیم ولی زیاد باب میل نیست..:)
  • بق بقو
  • به سبکش خندیدم ... 
    خنده دارم هست..:|
  • بق بقو
  • بعدشم براچی باید یاد خودم بیفتم ... ها :/
    هرچی فکر میکنم نمیدونم چرا اینو برات نوشتم..!!!!
  • مهرناز .ج
  • خیلی جالبه این
    ممنون 🌹 
    ممنان..:)
  • زهـرا ...
  • متنشُ خوندم ...
    جُدا از بقیه حرفا
    درد امروزمونُ میگفت ...
    " وقتی که پیشم مینشست تو فکر آزادی نبود ... "
    معنی و مفهوم عمیقی داره، باید به متنش خوب توجه کنی..
  • ❤منتـــظر المـهـدی❤
  • موفق باشید.....
    سلامت باشی عزیز..:)
  • بانو ف تک نقطه
  • سینا حجازی و صداش و مدلش و آهنگاش منو میخندونن نمیتونم رو متن تمرکز کنم -_-
    ملوم نیست فازش چیه..!
  • goli sh
  • خوب بوئ :)
    مرسی ^_^
    خواهش می‎نمایم..:)
  • یک آشنا
  • خوشمان نیامد
    زن معمولی وجود ندارد!!!!
    هر زنی خاصه ، خاص -- امیدوارم درک کنید
    درکش خب طبیعتاً برای جنس من یه کم سخته..
  • gandom baanoo
  • عهههه مرسی!!!
    آخی راس میگه... زنی که عشق نداشته باشه هیچ شگفتی تووجودش نیست :)
    پس راسته..:دی
  • تارا ..
  • شعرش جالب بود ..
    ریتمشم خوب بود
    کلا خوب بود :)
    چه خاص پسند..:دی
  • ❤منتـــظر المـهـدی❤
  • وبتون خداییش عالی هستش خداقوت.....
    نظر لطف و بزرگیتونه این نظر، من مخلصتم..:)
  • Sa Har
  • جالب بود شعرش
    :)
  • gandom baanoo
  • نمیدونم... یعنی فک میکردین چند سالمه؟؟!!! انتظار نداشتین که هم سن آواتارم باشم؟؟؟!!!!! :))
    آخه آواتار خیلی رو ذهن آدم تاثیر داره..:دی
  • بدمست .
  • به به،
    جناب دزد متقلب!
    هیچی بت نگفتم پر رو شدی!
    شماره دو تا پست و بالا پایین کردی، یکی دو تا حذف کردی و بعد سه ماه اومدی شاخ بازی در میاری؟ اون موقع کجا بودی کپی پیست کار؟ ها؟ الان دهن وا کردی؟
    پس تویی ریپورت میدی؟ درستت میکنم! 
    دارم برات دزد متقلب... منتظر پرینت اسکرین های تقلب هات باش دزد بیان!
    خدا شفا دهندست..
    به خدا امید داشته باش..
    ضمنا متوجه پست بالا پایین و 3ماه و اینا نشدم..
    خدا روزیتو یه جای دیگه بده..
  • شقایق وحشی
  • منم موزیک آروم رو ترجیح میدم به خاطر میگرنم
    مرسی بابت اهنگ دوسش میدارم :)
    خواهش میشود..:)
  • بانو ف تک نقطه
  • و این جنگ تمامی ندارد :) 
    اخیرا نه..:)
  • شازده
  • آهنگش خاص بود. مرسی.
    من این روزا آلبوم  حجت اشرف زاده ماه و ماهی رو گوش میدم.
    ممنون..:)
    یه سر به آلبومش میزنم..
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    CopyRight © 2013-2016 - Design By Pelake7 . All rights reserved

    هدايت به بالاي صفحه