پلاکــ هفت


پلاکــ هفت

هستم تا باشم، همین.!


من الان در حال حاظر یه روستای بدون تکنولوژی میخوام :|
نهایتا" برا یه ماه.. :دی
که زیاد سرد نباشه. که زیادم گرم نباشه. که خُشکم نباشه. که تمیزم باشه. که اهالی روستاش کاربه کار من نداشته باشن. که حیوُن اهلیِ بی خطر زیاد داشته باشه ولی همچنان به من کار نداشته باشن. که خطرناکم نباشه. که یه کافی شاپ خوبم داشته باشه. که بوی طویله هم نیاد توش. که بتونم دوچرخه سواری هم بکنم. که اتاقم آبگرم و حموم هم داشته باشه .که تخت تمیز هم. . .
میگماا، هر چی فکر میکنم میبینم که اینترنت هم :(
میدونم اینترنت تکنولوژیه. اولش هم که گفتم تکنولوژی، اصن تاکید ذهنیم رو اینترنت بود. بعد دیدم واقعا نمیشه.o_o

دسته: {مونولوگ}

  • [ ۹۴/۰۷/۰۷ ]
    [ پلاک هفت ]

نظرات (۱۵)

  • آریانا م.ف
  • این روزا اگه بری روستا واسه یه ماه به جای گرفتن ارامش استرس نداشتن نت روانیت میکنه.
    هرساله واسه تعطیلات عید از 1 تا 13 عید مامانم میره روستا و منم 7م به بعد میرم. خوبه حمامم داره با اب گرم تازه بری سر کوه اینترنت هم کار میکنه:D در حد حالا یه چک کردن وبلاگی.
    اما میدونی اتاق عزیزم و تختمو که قربونشون بشم الهی به همه چی ترجیح میدم:D
    میگم ، این روستاتون چوپون نمیخواد..؟ :دی
  • asra ツ..
  • دستو بالمو نگا میکنم همچین موردی به پستم خورد خبرت میکنم :|
    آخه روستا کافی شابO_o
    تو روستا اونم تو اتاق آبگرمو وحمومO_oبرا این چیزا لطف میکین اون گوشه حیات یخ بندون میرین یخ بندونم میاین جناب عمو خان .... دی
    بگردی پیدا میشه..
    فعلا شما بگرد.. :|
  • آوو کادو
  • این روستا رو تو شمال غربی فرانسه میتونی پیدا کنی!
    نه تو ایران!

    آریانا اینا دارن :|
  • زهـرا ...
  • اینکه نشد روستا !!!! :دی
    اصن بی اینترنت هرگز !
    من فقط چن روز بدون وای فای بمونم قید روستا و طبیعت مبیعتو میزنم!!!!
    نمیشه که!
    می تو .. :دی ی ی 
  • اعصاب من
  • از کافی شاپ به بعدشو که نوشتی هم نباشه من باز میرم 
    کسی سراغ داره بگه بریم!
    البته اگه مهمونمونم کنید خیلی خوبه :))))))
    میگم یه وقت سردت نشه..:|
  • زهـرا ...
  • O_O  or  o_O ؟؟؟؟!!!!!
    :|
  • آریانا م.ف
  • به روستای ما میگن پاریس کوچولو:D خخخخ
    نکنه بروجردین ! :))
  • کلنگ همساده
  • گشتم پیدا کردم اما آدماش به کارم کار دارن!
    :|
  • خانم انار
  • دهکده زاینده رود هست توی چادگانِ اصفهان می تونی یه ویلا بگیری با تمام امکانات ولی تاکید کنی که وایرلس نداشته باشه:))

    تابستونا هواش خوبه ولی زمستونا قندیل بندونه:|

    تنها حیوونی هم که توش من دیدم یه شتر و یه الاغ واسه سواری بود و کلی ماهی تو سد:)

    دوچرخه سواری و پینت بال و .....+ کافی شاپ هم داره!

    کسی هم کاری به کارت نداره!

    ولی بسته های اینترنتی اونجا جواب میده:دی
    خو من یه دونه از اینا میخوام.. :دی
  • زهـرا ...
  • دارتلا رو دوس داشتم :(
    چیشد؟!
    والا نمیرسم برا آپش..:(
  • زهـرا ...
  • والا بوخدا 
    ما که اینطور شنیدیم ...
    من همچنان این شکلیم «O_O»
  • زهـرا ...
  • :|
    اوهوم بهش نمیخوره!
    اما از یه سری جنبه ها شایستشه واقعا!
    نرفتم تاحالا، واجب شد یه مسافرت سر فرصت برم اونجا..
  • م.ح ...
  • گشتم نبود تو هم بیشتر نگرد 

    این آرزو به هیچ طریقی میسر نبود :دی 

    م.ح 

    والا... 
    هعــــی..:)
  • Mr. Moradi
  • چه جای قشنگی :))‌
    پیدا کردین به ما هم خبر بدین :دی
    میدم یه کلبه هم برا شما بسازن، فقط بذار پولدار شم..:)
  • روشنا ی صبح
  • برادر چیز دیگه ای اگه میخواید تعارف نکنینا! بگین!!
    روستای بدون تکنولوژی با اینترنت!
    داغون شدم اصلا!
    :))
    :))) چه کنیم دیه..:دی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    CopyRight © 2013-2016 - Design By Pelake7 . All rights reserved

    هدايت به بالاي صفحه