پلاکــ هفت


پلاکــ هفت

هستم تا باشم، همین.!


دسته: {کدنویس}

  • [ ۹۴/۰۷/۱۲ ]
    [ پلاک هفت ]

نظرات (۱۰)

  • اعصاب من
  • فدایی داری

    الان میخای مانو تو اون معجونت حل کنی؟!!!
    حل کردم رفت..:)))
  • asra ツ..
  • الان میخوای اون شربتو بدی بخوریم ... دی
    یا اسیده میخوای بپاشی o_O
    آب نارنگیه بابا، نترس.. :))
  • زهـرا ...
  • این آقاهه شمایین ینی؟!
    منکه میدونم آب نارنگی نیس!
    ببینین چه خشن نیگا میکنه آدمو [تشویش]
    شما به نیت آب نارنگی بخور ان شااله که اسیده :))) [شوخی]
  • زهـرا ...
  • مااول به خورد خودتون ندیم خودمون نمیخوریم :دی
    والا بخدا، همینو بگو.. :|
  • خانم انار
  • فکر کنم دلستر نارنگی باشه :))

    خیلی متچکریمااا:)
    این نارنگی هم داستان شده.. :دی
  • آریانا م.ف
  • می بینم که دل هیچکیو نشکوندی ها. ممنون
    دستی رد به سینه کسی نزدم خلاصه.. :)
    سعی کردم همتونو با هم قاطی کنم.. :دی
  • یکی دیگر
  • این خدایاهیچ عاقل را .....

    منم؟ کیه؟
    شمایین، ضمن عرض معذرت، اسم طولانی بود جا نمیشد.. :)
  • asra ツ..
  • این فقط بلده نارنگی بخوره خو به ذهنتون نمیرسید بنویسن یکی دیگر
    o_O
    امیدت به خدا باشه، اونه که شفا دهندس..:|
    +من اسم وبلاگارو نوشتم نه مدیرانشونو..
  • لو راز پام
  • انقدر خوشم میاد اسممو توو راس ببینم:دی
    اَی زرنگ..o_O
  • علی ...
  • حیف ما دیر اومدیم تموم شد
    انشااله بعداً بازم پُخت میکنیم..:)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    CopyRight © 2013-2016 - Design By Pelake7 . All rights reserved

    هدايت به بالاي صفحه