پلاکــ هفت


پلاکــ هفت

هستم تا باشم، همین.!


ببخشید که باعث شدم به زحمت بیوفتید و برای شخص بنده پست بزنید . ممنونم واقعاً. اگر به اهمیت خودم زودتر پی می‎بردم شاید رئیس جمهور میشدم!
ببخشید که پست رو در وبلاگ شخصیتون و بین اون همه از دوستاتون نوشتید و خیلیا بهتون بی احترامی کردن و تو روز اول خودِ دوستانتون اینجوری به پستتون علاقه نشون دادن! (14 مخالف و 5 موافق با مضمون این پست) من شرمنده ام. خجالت زده ام که حتی دوستای خودتون هم باهاتون موافق نیستن و امتیاز مخالف رو دادند .
ببخشید که در مورد خط بالایی شاید حرصتون در بیاد و به دوستانتون بگید بیان به قولِ معروف لایک بدن به پستتون تا از این فضاحت نجات پیدا کنید.
ببخشید که آواتار من برگرفته از آواتار پیش فرض فیسبوکه و نمیدونستم طراحیِش از دوستان شماست و فیسبوک از روی اون کپی برداری کرده! من ممنون میشم همونطور که فیسبوک رو عفو فرمودید من رو هم عفو بفرمایید .
ببخشید که لوگوی نوارآدرس طرح و ایده شما و دوستانتون بوده و من هم خبط کردم و از این امکان استفاده کردم، در صورت امکان بنده رو هم در این مقوله عفو بفرمایید .
ببخشید که طرح و ایده فهرست مطالب من برگرفته تر از ایده شما و دوستانتون بوده و سرویس وبلاگ دهی مثل بلاگفا از ایده شما کپی برداری کرده . من به خدای احد و واحد قسم نمیدونستم بلاگفا از روی طرح شما کپی کرده، خواهشمندم من رو هم همونطور که بلاگفا رو عفو فرمودید ، عفو بفرمایید .
ببخشید که زحمتِ 6 ساعته من در مورد فهرست مطالب رو با لینک دادن به متونتون خودتون مقایسه میکنید . واقعاً مشخصه که شما روزها و بلکه سالها روی این طرح کار کردید و من اون رو (دزدیم)..
ببخشید که توی وبلاگ دوستانتون کامنت های بدون مدرک قرار میدید و وقتی متوجه پیگیری شکایت از مراجع قضایی میشید ، دستور پاک کردن اون رو میدید. البته نا گفته نمونه بنده حقیر از شکایت منصرف شدم و شما میتونید مجدداً دستور بدید کامنت ها به نمایش در بیاد .
ببخشید که در وبلاگ بنده هشتک صلح (#صلح) میفرستید و بعدش از طریق دوستانتون اقدام به پست های گوناگون در مورد بنده میکنید. من شرمنده ام. زحمت شده براتون . ضمناً مگه من با شما و امثال شما رفاقتی دارم که این رفاقت تیره شده باشه که پُش بندش پیام صلح به من میدید!!!!!!!
ببخشید که کامنتِ ناچیز و خصوصی منو اونم با این مضمون « :) » در سایر وبلاگها بهمراه آی پی بنده منتشر میکنید . ببخشید که آی پی من رند نیست .
ببخشید که من شعور و انسانیت دارم و اسمی از کسی نمی برم و آدرس وبلاگی رو منتشر نمیکنم . انشااله سری بعد بهمراه ساز و آواز منتشر میکنم .
ببخشید که به رنگ سبز علاقه دارم، به دکترای زیادی مراجعه کردم ولی این درد علاج نداره و همچنان رنگ سبز رو دوست دارم . قول میدم خودم رو سریعتر اصلاح کنم و رنگ قهوه ای ؛ رنگ خودتون رو دوست داشته باشم .
ببخشید که من متهمم به اینکه تاریخ پستای بلاگفامو تغییر دادم ولی یادم رفته بودم که بگم توی بلاگفا امکان تغییر تاریخ پست وجود داره ولی امکان تغییر تاریخ کامنت کاربران وجود نداره و شرمنده ام که اولین کامنتی که به وبلاگ من ارسال شد مربوط به سال 92 هست و شما اون زمان نهایت پیشرفتت بازی با کِرم تو گوشیِ 1100 بود.
ببخشید که احتمالا هدرِ قالبم شبیه هدرِ یکی از دوستان تو قبیله گوییس در آفریقا باشه، من قول میدم تابستون برم و ازش حلالیت بگیرم .
ببخشید که احتمالا اگر کامنتی ارسال کنید نتونم جواب بدم و در نهایت تایید نمیشه چون دست خطتون بَده و نمیتونم بخونم.
ببخشید که زحمت میوفتید برای من پست میزنید ولی من زیاد تو مباحثِ پربارتون شرکت نمیکنم چون از قدیم گفتن عاقلان دانند .
خلاصه خانوما، آقایون، کهن سالان، آهان داشت یادم میرفت، کودکان، کودکانِ عزیز، شما عزیز دل مایید و ممنونیم که مارو همیشه پست میکنید:)
من همچین اخلاقای مزخرفی ندارم که از این نمونه پست ها بزنم ولی نمیذارن، کم مونده اتاق فکر برگزار کنن برام:) خلاصه شرمنده ی همه ی دوستان..

پینوشت: این حقیر با مشترکِ مورد نظر به اصطلاح هشتکِ #صلح و #رفاقت رد و بدل کرده بودیم و یه جورایی همه چی تموم شده بود و هیچ قصدی به ادامه کش و مَکش ها دیگه وجود نداشت. هرچند من در این مورد این اولین پستیه که زدم در صورتی که من برای بار سوم بود که شاهد این ماجراها بصورت پست بودم ولی عکس العملی نشون ندادم تا اینکه بعد از این رد و بدل کردن پیام های خصوصی بین من و اوشون، دیگه انتظار همچین پستی که از نظر من و لااقل در خصوص خودم ارتباطی به اون شخص نمیدیدم رو نداشتم ، که شدن عامل فتنه در این بین و با این بچه بازیاشون باعث این ماجراها شد. به هر حال بنده حقیر به احترامِ «حرف»، نه شخص، به احترامِ حرفی که اخیراً زده شده خواهش میکنم دیگه در این خصوص کامنتی داده نشه، اگر هم کامنتی داده شد و تایید نکردم ، دال بر بی ادبی و جسارت من ندونید. از همین الان معذرت خواهی میکنم و اینم بگم که به عظمتش قسم خیلی خوشحالم که دیروز تونستم جلوی خودمو تو نوشتنِ پست بگیرم و آدرسی و یا اسمی از کسی نبردم. اهمیت نداره، به هیچ وجه، ولی در مقابل بی عقلیِ بعضیا برام ارزش داشت. مخلص همتونم هستم..:)

دسته: {مونولوگ}

  • [ ۹۴/۰۹/۰۳ ]
    [ پلاک هفت ]

نظرات (۵۳)

  • گلسا راد
  • شما خون خودتو آلوده نکن...
    مریض زیاد پیدا میشه،پست ها رو که کپی میکردن کم بود حالا دیگه پیشرفت هم کردن!
    پیشرفتشون ، دسته جمعی بوده، قبلاً تک تک میومدن برا دعوا الان چنتا چنتا میان..
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • متن سنگینی بود ؛ یه ساعت تنفس :)
    کمه..:|
  • اعصاب من
  • بعضیا بیکارند و خودشون برا خودشون دزد و پلیس بازی عین همون کودکها درست می کنند!
    رئیس شما اینبار بگذر ازشون
    سری بعد بوگو تا بگم بچه ها خاک سفید و قلعه حسن خان بریزن نفلشون کنند!

    وای اگر پلاک 7 حکم حمله ام دهد!
    ;)
    حسن یه دونه ای..
    من نفله این جملت شدم « بعضیا بیکارند و خودشون برا خودشون دزد و پلیس بازی عین همون کودکها درست می کنند!»
  • gandom baanoo
  • ای بابا !!!! چرا؟ آدرسشو بذارین خوب! 

    چرا بعضیا اینجورین ؟! :/

    هنوز مزخرف نشدم تا اون حد که آدرس بدم دخترم..:)
  • بانو ف تک نقطه
  • چقد حرص خوردین :)

     

    حق دارین :)

     

    ما شما رو میشناسیم .. :)

     

    بقیه هم مشکلی دارن بیان بشناسن خب :)

    جالب اینجاست که کلاً همه چیای من ابداعی از اونها بوده، بنده خدا فیسبوق..
  • بانو ف تک نقطه
  • آقا من فهمیدم قضیه از سمت کیه که :||||||||

    :))

     

    قرار بود متوجه نگردیم ؟ :))

    آره، صداشو در نیار، هنوز انسانیت نمرده که..:دی
  • اعصاب من
  • شما آقایی 
    سروری
    جمله مون قابلی نداره
    اصلا اون رو من نگفتم
    متعلق به شما ست! ما رد میشدیم گفتم یه یاداوری بکنیم جملتونو!!
    یه ماچ آبدار *)
    ول کن داداش!
    اینا ارزش این پست گذاشتنم ندارن
    فقط به موقعش باس عمل انقلابی انجام داد! ;)
    من نوکرتم به مولا..:)
    بخدا این سومین وبلاگه اینکارو میکنه، این یکی دیگه خیلی پررو بود، مجبور شدم..
    فرقِ لینک دادن به متن و جاوا رونمیدونن بعد برا من فلسفه بافی میکنن..
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • این همه لشکر آمده 💪💪💪
    به عشق پلاک هفت آمده 💪💪💪
    یکم قافیه و ایناش داغون شد دیگه 😉

    من مخلصم..
  • آریانا م.ف
  • عجب
    یعنی انقدر ملت بیکارن. خخخخ
    راستی خیلی مشهوری خیلی فهموندی بمون خوب که انقدر مشهوری. تکراری نویس ایششش.
    :d
    به هر حال خودتو عصبی نکن باعث کاهش عمر و سفیدی مو میشه منم چند وقته زیاد عصبی میشم.
    قربانت رفیق عزیزم
    تکراری جان چه کنیم، ملت از بیکاری دنبالِ سرک کشیدن و اینکه چی مال کی بوده کی مال کجا بوده رفتن..
  • نرگس جوان
  • پووووووف!
    چرا بضیا اینجورین؟ 
    من نمیفهمم چرا بعضیا دوس دارن واس خودشون دردسر درس کنن!
    دیوونن ولشون کن:))
    دیوونه رو خوب اومدی..
    مخلصم..:)
  • Haa Med
  • زیاد متوجه نشدم. شما رو به انجام برخی کارها متهم کردن؟
    خلاصه بگم، میگن مثلا آواتار من طراحی و ابداعی از فلانی بوده در صورتی که این آواتار پیش فرض فیسبوکه و اینکه مثلا فهرست مطالب اختراع!!!! خودشونه ینی الان این وسط بغیر از من، بلاگفا هم از رو طرحشون کپی زده..!
  • نرگس جوان
  • اهان راستی میخواستم کامنت اول بگم: خوب نکن برادر من! کپی نکن
    :))))))))))))))


    یادم رفت
    آدمِ پاکدامن و غیره کم گیر میاد. منم مبرا نیستم..
    مثلا طرف یه سیلی میزنه به یکی بعد 2تا خیابون اونور تر یکی دیگه میزنه میکشدش..
    بعد میان میگن چون تو سیلی زدی بهش پس تو کشتیش..
    بدون بررسی، اعدام میشی..
  • فاطمه ...
  • خبر از اختلافاتون دارم...
    کاش اینطوری نبود.همین.
    بابا.
    به خدا از ته دل میگم، کاش مجبور به نوشتن این نمیشدم، کاش اون فردِ ایکس اینکارو نمیکرد..
    کاش..
  • آریانا م.ف
  • ولی خوشحالم باش یه جورایی پسرم. این یعنی خیلی خوب بودی
    مغرور نشو:d
    نه به جان عزیزم اینجور آدمی نیستم..
    اینا همه میگذره، بعدا خَندَش بجا میمونه..
  • مهرناز .ج
  • خدارو شکر به اسمتون رحم کردن
    گند اونم پسفردا که دیگه چیزی واسه گیر نداشتن در میاد و کاشف به عمل میاد اسمتونم تقلبی بوده 😂
    من نمیدونستم بیانم پلیس فتا داره که حواسش به همه چی هس 😂
    بالاخره رسانه متخصصان و اهل قلمه دیگه :|

    +میگم یه مطلب بنویسم راجع بهشون، بکوبمشون دوباره بسازم؟
    :))
    خیلیا فکر میکنن شکایت کار سختیه..
    ولی فقط کافیه به پاسگاه محل بری و فرم شکایت تنظیم کنی، ما بقی اقدامات رو تلفنی بهتون خبر میدن و خودشون پرونده رو به فتا ارجاع میدن. اصلاً نیازی به حضور شما تو فتا نیست..
  • ع . ج
  • عجبـــ آدمآیی پیدا میشن :|
    :|
    :|
    :|

    + نهایت حرص بود این پُست
    مشکل اینجاست که قرار بود همه چی تموم شه ولی یه ادمِ...... خراب کرد..
    خراب..
  • زهـرا ...
  • بار دیگه ازین کارا کردن آدرس بدین بپوکونیمشون :دی
    ولی کلا طرف با این پست شما چسبید به دیوار :|
    ان شااله..:))
  • ع . ج
  • این یادم رفت:

    + چِقَ مشهور شدین که این همه زیر ذره بین هستین. D:
    اگه مشهور بودن اینجوریه ، من 6 دنگ تقدیمش میکنم به شما..:))
  • آریانا م.ف
  • یادم باشه واست ی پست بزارم حتمن.
    بگو بخدا..
  • نرگس جوان
  • کامنت دومی ک باید اولی میبود شوخی ای بیش نبود. من خودم کسیم ک همیشه ایدمو از کسی میگیرم اما معمولا کارو ب بهترین نحو ممکن انجام میدم. ایده گیری از نظرم مشکلی نداره. نمیدونم چرا ایشون انقدر رراسون گرون تموم شده. بیخیال
    متوجه شوخی بودن کامنت شدم..
    ینی دیگه اینقد داغ نشدم هنوز..:دی
  • نرگس جوان
  • ب آریانا بگو برا منم پست بذاره لدفن (از این ایکون چشم قشنگا)
    حتما..:))
  • Haa Med
  • آهان گرفتم.
    دیدی تو یه پست دیگه نوشتم عکس و آدرس بده جنازه تحویل بگیر.
    گوش نکردی که.
    باید گوشمالی بدیم کمی.
    :)
    نه، فعلاً شما خون خودتو کثیف نکن عزیز..:دی
  • هاتف
  • دفعه اخرتون بودا انقدر از مردم کپی میکنید !!
    هم شما خجالت بکشید هم فیسبوک!
    برید از اون وبلاگه یاد بگیرید که مخترع رنگ سبزه و پر ایده ..
    :)))
    کپی و دزدیدن پست دیده بودیم اما دزدیدن وبلاگ ندیده بودیم!!!
    شما ناراحت نشید منم زیاد دیدم
    شما برای ما ثابت شده ای پلاگ هفت :)
    فقط به فیس بوک هم بگید انقد کپی نکنه منم به علیرضا شیرازی ک دوست یکی از دوستامه میگم...
    در حین خواندن متن خیلی خندیذم
    ب نظرم این ادما ی بی ارزش حتی ارزش فک کردنم ندارن چ برسه به ارسال پست
    شما با پست دادن بهشون ارزش دادید
    دزد معنوی کثیف تر از دزد مادیه!
    این حاصل هشت سال وبلاگ نویسیمه
    مخلصتم با این نظرت..:دی
  • gandom baanoo
  • نمیدانم تو میدانی که انسان بودن و ماندن چه دشوار  است...

    نمیدانم تو میدانی چه رنجی میکشد آن کس که انسان است و از احساس سرشار است...

    دمت گرم مهندس..:)
  • زهـرا ...
  • آدم به شوخی میگذرونه این کارا رو ...
    شما رو نمیدونم اما منُ خیلی اذیت میکنه ...
    آدم دو دقیقه میاد وب که از فکر و خیالای زندگیش یکم فاصله بگیره 
    این رفتارا رو که میبینه 
    یکی مثل من میگه همون بهتر نیام
    چرا یه نفر باید انقد عقده ای باشه که اینجا رو هم به آدم زهر کنه؟
    بند آخرو خیلی باهات موافقم..
    بخدا قصد پست زدن نداشتم، همه چی بینمون تموم شده بود، رُفقای خودش خراب کردن..
  • مهرناز .ج
  • امیدوارم مشکل زودتر حل بشه
    اگه ی موقع کاری چیزی ازما برمیومد بگید
    مخلصم، این اولین و آخرین پستیه که به این سبک میزنم، روزی هزارتا هم برام پست بزنن دیگه اهمیتی برام نداره..
    اینقد بزنن تا جونشون درآد..
  • Mr. Moradi
  • سلام
    احسنت و یه تبریک به شما ... واقعا عالی بود ...
    شما کاملا عملیات رفع ابهام رو با موفقیت به پایان رسوندین =))))
    عالی بود ؛ یعنی به معنای واقعی کلمه ..... :))))
    ضمناً بازم معذرت میخوام که اوّلش گمان بد کردم ... 
    مرادی جان یه دونه باشی..:)
  • تو کا
  • این آدمهایی که شما اونارو پررو و بیکار لقب دادی!!! تا جایی که من میشناسمشون اصلا ازینکه لینک وبلاگشون ویا ایمشون دقیقا ذکر بشه هیچ ترس و ابایی ندارن و آماده ان تا بیان و از خودشون و حرفی که زدن دفاع کنن و تا تهش هم پاش وایمیسن!! و اصلا هم موضوع رو درهاله ای از ابهام و پشت پرده ای بیان نخواهند کرد!!! شما هم بهتر بود اینکار رو می کردید!! چون اینجور که واضح و مبرهنه موضوع فقط یه رنگ سبز و تشابه آواتار نیست!!!!!!
    موضوع هر چیه که شما بگید..:)
  • mr point
  • منم صبح پست رو دیدم
    ولی بیخیال :)
    بی خیال شده بودم و بودند، ولی نذاشتن..
  • خانم انار
  • عجبا
    شگفتاا..
  • آوو کادو
  • کی بوده که شما رو اذیت کرده؟؟؟
    عکس بده ، تحویل بگیر...
    شما لطف دارین، میگم مراقب باشید اون لوگو و هدری که براتون درست کردم تقلبی نباشه..:)
  • زهـرا ...
  • واسه همین چیزاست که فکر میکنم دیگه خیلی تحمل کنم و اینجا بمونم چند ماهه ...
    کم حال روحیم خرابه بیام اینجا که خراب ترش کنم؟
    حوب شد  اتفاقا گفتید.
    این روزا حرفای رفاقت بعضی آدما هم حال بهم زن شده..
  • ماه بانو
  • ما ک نوشتیم نیاز ب تحقیق هس واصن هم باور نکردیم:/
    شما خون خودتونو کثیف نکنید....
    3دونه نفس عمییییییق -___-
    ممنونم از لطف شما..
    این قضیه با یه دونه نفس عمیقم حل میشه..:)
    سپاس..
  • زهـرا ...
  • حتی گاهی حال بهم زن تر از مخالفات ...
    اینا الان روشنفکرن..
    پست خاطرات جنسیشونو مینویسن بعد دوستانشون زیر پستشون به به و چه چه میکنن..[ببخشید اینو گفتم]
  • فروردین دخت
  • فکر کنم طرف رسما پوکید با خوندن این پست...!!!
    .
    .
    .
    شهرت هم دردسرهای خودشو داره دیگه :دی

    ولی از شوخی گذشته به این جنبه اش هم فکر کنین که کارتون این قدر خوب بوده که کپی کردنش به اسم خودشون...!!
    سبز هم رنگ زیبایی است...
    روزهاتون سبز!

    ممنونم^_^
    نه، اونا چیزی رو کپی نکردن، یه جورایی میگن این رنگ سبر در انحصار خودشونه و آواتار هم ابداعی از خودشونه!!!!
  • ویرگول
  • البته پلیس فتا حواسش به همه چیز هستا، ولی اساسا پلیس هیچ غلطی نمیفرماد در راستای همچه شکایتی و حتی بزرگترش. تست فرمودم که میگم! در نتیجه بدین وسیله ملت رو تهدید نکنید که خیطتون می کنن:|
    پنیر فتا بیشتر واکنش نشون میده تا پلیسش:|
    احتمالا شما به اون فتایی مراجعه کردید که با [ف] فرقون نوشته میشه..
    اشتباه رفتین، اونجا مصالح فروشی بوده احتمالا..:)
  • آقای مربّع
  • بش بگو با برنامه نویسا در نیفت :))
    ما که حقیر تر از اونیم..:)
    ولی اونا حرفه ای ترن ماشااله..:)
  • شملیــا ●○●
  • ای بابا فقط 3 روز نبودما :-p
    چه نادان !
    ها والا، دیدی..:|
  • نوید
  • عههههه! ای بابا.... آقای پلاکــــ هفت من یکی از خواننده های وبلاگتم ولی کامنت نمیذاشتم (ببخشید تو رو خدا شرمنده ام :|). در ضمن از همین چند ماه پیش که بلاگ نویسی رو شروع کردم همیشه طراحی و ایده و کلا کارای شما واسه من الگو بوده! در جریان نیستم چه اتفاقایی افتاده ولی نوشته تون کوبنده و خفن بود :))))

    + شما جزء نامبر وانای بلاگرهای ایرانی هستی داداش ;)
    + ایشالله همیشه موفق و سربلند باشی جیگر جون ^_^
    آقا من جز اینکه بگم مخلصتم حرف دیگه ای نمیتونم بزنم..:)
  • روشنا ی صبح
  • بزن با دیوار یکیش کن!
    بابا ب بقیه چ مربوط ک کی چ اواتار و قالبی داره!!
    اون اگ ب خودش مطمعنه ک کار خودشو بکنه
    اگرم نیس بره ی فکری ب حال خودش بکنه!
    والا:/
    مشکل اینه، کسی داره فتنه بپا میکنه که موضوع ربطی بهش نداره، اصن در حدی نیست که دخالت کنه..
    ممنونم ازتون..:)
  • asra ツ..
  • اشکال ندره عمو از قدیم گفتن ترسو از دور سنگ میندازه
    حالا میخوای منو زهرا بریم حالشو بگیریم گندمی رو هم میبریم ها : دی

    :))))
    یه دونه باشید شماها..:دی
  • ❤منتـــظر المـهـدی❤
  • صداقت شما واقعا عالی بود+....
    شما آقایید..:)
  • بانوی گمنام
  • سلام علیکم
    داشتم پست شمارو میخوندم یاد مطلبی از استاد خودم اقای ارجمندی افتادم وقتی ایشون داشتن صحبت میکردن من فوری نوشتم چون همیشه با خودم که مرور میکنم میبینم که واقعا درسته
    قرار بود تو یه پستی این رو تو وبلاگ بنویسم ولی خوب قسمت اینجا بود که برای شما و بقیه دوستان بنویسم

    آدم های بزرگ ،  درباره ایده ها سخن می گویند

    آدمهای متوسط ، درباره چیزها سخن می گویند

    آدم های کوچک  ، همیشه پشت سر دیگران سخن می گویند

    ◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

    آدم های بزرگ ،  درد دیگران را دارند

    آدمهای متوسط ، درد خودشان را دارند

    آدم های کوچک  ، بی درد هستند

    ◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

    آدم های بزرگ ،  عظمت دیگران را می بینند

    آدمهای متوسط ، به دنبال عظمت خود هستند

    آدم های کوچک  ، عظمت خود را در تحقیر  دیگران می بینند

    ◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

    آدم های بزرگ ،  به دنبال کسب حکمت هستند

    آدمهای متوسط ، به دنبال کسب دانش هستند

    آدم های کوچک  ، به دنبال کسب سواد هستند

    ◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

    آدم های بزرگ ،  به دنبال طرح پرسش های بی پاسخ اند

    آدمهای متوسط ، پرسش هایی می پرسند که ساده اند

    آدم های کوچک  ، می پندارند پاسخ همه ی پرسش هارا می دانند

    ◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

    آدم های بزرگ ،  به دنبال خلق مسئله اند

    آدمهای متوسط ، به دنبال حل مسئله اند

    آدم های کوچک  ، خودشان مسئله اند

    آقای پلاک هفت ببینید همیشه ادم های کوچک دردسر بوده اند پس ناراحت نباشید از این که با شما برخوردی داشتند و یا گفته ای گفتند !
    ان ها کوچک هستند , کوچک ....

    عجب مطلبی گفتین!!
    یه جوری اینو امشب به این پست اضافه میکنم..
    خییلی ممنونم..:)
  • یک آشنا
  • هه - جالب بود !
    ولی من زدم رو بی خیالی
    توام بزن به بی خیالی ، زندگی دو روزه رو با این مسایل پیش پا افتاده ناچیز با افراد بی خرد خرابش نکن
    سلام..:)
    بخدا اهمیت نداره برام، ولی اخیرا سکوتم رو مبنی بر متهم بودنم میدونستن..
    آدمِ کم عقل زیاده..:)
  • gandom baanoo
  • هوووو چقد کامنت :)
    چقد طرفدار :)

    + بعضیام حال دارنا!!! آدم میاد اینجا تا از این غرض ورزیا و برداشت منفی و اعصاب خوردی نداشته باشه!!! چه کاریه آخه؟؟!!!!
    شما که نه... ولی من مثلا برم واسه خودم یه آواتار یا چمیدونم هر چی رو فرضا کپی هم بکنم... که چی حالا؟؟!!!
    میدونم شما کپی نکردیناااا، شما ماشالا واسه خیلیا هم طرح زدید میدونم کاملا... ولی میگم مثلا یکی مث من اگه کپی کنه چی میشه؟؟؟؟؟ منظورم اینه که حتی اگه ادعاشون راستم بود از نظر من که مسخره ست....

    + ولی آواتار من کاملا طراحی خودمه هاااا گفته باشم :)
    باید آواتارتو بررسی کنم..o_O
  • زهـرا ...
  • نه واقعا همینطوره گاهی ..
    من که رفتم وب این آدم اعلام برائت کردم از پستی که راجع به شما گفتن ...
    موافقاتون زیادن ...
    مخلص فینگولم هستیم..:)
  • امیرحسین محمودی
  • اگه بگم فهمیدم دورغ گفتم ولی مثل این که جالب بوده پس

    عالی بود .... عالی
    آقایی..:)
  • بق بقو
  • شما و این همه حاشیه محاله محاله ..

    خوبید ؟ D:
    سلام بانو:)))
    بعد از اون صندلی دااغ فک کردم متواری شدین..:))
    منتظر صندلی سرده هستین که..؟! :دی
  • رامین :)
  • سلام :)
    نابودش کردین ... نابــــــود :)
    سلام عزیز..:)
    به حقِ 5تَن..:)
  • بق بقو
  • سلام Mr :)))
    اولا من همچون درخت بیدی نیستم که به بادهایی همچون صندلی داغ بلرزم :)
    بعدشم 100% برا صندلی سرد هستم اما به یه شرط :)
    اول خودتون برید رو صندلی D:
    داخل پرانتز: از این به بعد منو همکار خودتون تو پلیس فتا بدونید ~_^
    اگه دوس دارید از وبلاگتون متواری شم از یه شیوه دیگه استفاده کنید :(
    میخواید برم ها :|
    حالا بمون شاید یه تخفیفی برات قائل شدم.. :))
  • بق بقو
  • :|
    خُب حتماً تخفیف میدم.. :|
  • بق بقو
  • حیف نمتونم شکلک بزارم حیف ...
    ..
  • ناشناس
  • آخ جون دعوا :|


    + شما خودشو نارحت نکن بلاخره پلیس فتا پلیسی هست که حواسش به همه چی هست اوشون رو دستگیر می کنه :)
    این جمله [ خودشو نارحت نکن ] عیناً یه جای دیگه هم دیدم:)
    الان خیلی ناشناس اومدی..:)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    CopyRight © 2013-2016 - Design By Pelake7 . All rights reserved

    هدايت به بالاي صفحه