پلاکــ هفت


پلاکــ هفت

هستم تا باشم، همین.!


از این امکان استفاده های زیادی میشه کرد. ولی من بعنوان منوی خوب نوشته ها به شما معرفیش میکنم. شما میتونید اسم پستی که بعنوان یه نوشته خوب از سایر دوستانتون می پسندید رو در این منوی بالا قرار بدید. ترکیب رنگی که در بالا می بینید کلاً از رنگ های فلت استفاده شده، لود شدنش خیلی سریعه و کیفیت بالایی داره و اینکه این منوی بالا کاملاً رسپانسیو هست . ینی شما هر کجای قالب که بذاریدش، خودش اتوماتیک سایزش با اون قسمت سِت میشه. کسانی که کار با کد و محل قرار دادنش رو بلدن آموزش رو در ادامه مطلب میذارم و کسانی که بلد نیستن میتونن رنگ یا رنگ های مد نظرشون رو بهمراه تعداد فیلدهاشون بفرستند تا براشون آماده کنم .

دسته: {کدنویس}

کد زیر رو بعد از تگِ <head> قالبتون قرار بدید.. «ویرایش ساختار قالب فعلی»

<style>
.pelake7-text-ad-b { box-sizing: border-box; text-align: right; 
border-radius: 2px; padding: 6px 14px; display: block; 
margin: 3px 0px; box-shadow: -7px 0px rgba(44, 62, 80, 0.48)
 inset; vertical-align: middle; transition: all 0.3s ease 0.1s; }
  .pelake7-text-ad-b:hover{ box-shadow: -700px 0px 
rgba(44, 62, 80, 0.48) inset ,
 -7px 0px rgba(0, 0, 0, 0.28) inset; }  .red-pelake7-text-ad-f 
{ color: #fff; background-color: #E74C3C; }.yelow-pelake7-text-ad-f 
{ color: #fff; background-color: #FFBB00; }.blue-pelake7-text-ad-f 
{ color: #fff; background-color: #3572AB; }.green-pelake7-text-ad-f 
{ color: #fff; background-color: #3073E9; }.greena-pelake7-text-ad-f 
{ color: #fff; background-color: #4CAF50; }.bluea-pelake7-text-ad-f 
{ color: #fff; background-color: #03AFFF; }.black-pelake7-text-ad-f 
{ color: #fff; background-color: #333333; }.Violet-pelake7-text-ad-f 
{ color: #fff; background-color: #8e44ad; }.Hepatic-pelake7-text-ad-f 
{ color: #fff; background-color: #c0392b; }.If-pelake7-text-ad-f 
{ color: #fff; background-color: #DB0A5B; }.Orange-pelake7-text-ad-f 
{ color: #fff; background-color: #ff5400; }
</style>

و بعد، کد زیر رو هر جایی که میخواید این منو در قالبتون نمایش داده بشه بذارید..«ویرایش ساختار قالب فعلی»

[لینک کد]

راهنمایی در مورد لینک بالا:

  1. قسمت های که متن فارسی «پلاک هفت» قرار داده رو پاک کنید و اسم فارسیِ موضوع اون پستِ خوب نوشته رو قرار بدید .
  2. لینک وبلاگ من رو پاک کنید و لینک پستِ خوب نوشته مورد نظر رو بجاش قرار بدید .
  3. کسانی که یک رنگ از مجموعه رنگ ها رو میخوان، بقیه رنگ ها رو در کد پاک کنند . کد هر رنگ کاملاً مشخص شده.
  4. کسانی که مثلا فیلد رو بصورت رنگ قرمز میخوان، بند سوم رو انجام بدن و اون کد رنگ قرمز رو کپی کنن و به هر مقدار که نیاز به فیلد دارن زیر هم کپی کنن .

دسته: {کدنویس}

  • [ ۹۴/۰۹/۰۶ ]
    [ پلاک هفت ]

نظرات (۴۲)

  • پآییــزک :]
  • چه سخــته ! :O
    یه خورده آره..
    هر نفر تو بیان میتونه 2تا وبلاگ داشته باشه، پیشنهاد میکنم یه وب دیگه رو تشکیل بدید و اینها رو اونجا تست کنید، مطمئن باشید 1ماهه راه میوفتید..:)
  • mr point
  • عالیه
    دمت گرم
    یه وبلاگ خوب توی کل بلاگ باشه همین وبلاگ توعه
    دستت طلاست
    :)))
    نوکرم، شکسته نفسی و اینا..:دی
  • Mr. Moradi
  • سلام
    خیلی خوبه ... ولی ...
    اگه بشه یه ستون مخالف ستون اصلی این رو قرار داد و درازی این موارد رو هم کمتر کرد! خیلی خوب میشه ...(برای من مثلا سمت راست میشه مخالف ستون اصلی که چپ هستش) 
    *کدش رو خودتون نوشتین؟!!!! خیلی سخته! عجب حوصله ای دارین :))
    من که تو پست گفتم این سایزش رسپانسیوه..!
    شما هرکجا بذارینش ، عرضش خودش درست میشه..
    شما اگه الان بذاریش زیر هدر، عرضش با هدرت یکی میشه و اگه بذاریش زیر منوهات، عرضش مساوی میشه با عرض منوهات..
    مرادی جان، این فرق داره با لینک دادن به متونِ و اینا، اینجوری نیگاش نکن..:))
  • ❤منتـــظر المـهـدی❤
  • کارهای زیبایی انجام میدید

    سلامت باشید....
    زنده باشین..
  • Mr. Moradi
  • بله بله! حواسم نبود:)) سایزش کلا فوله (یعنی خیلی درسته) :))
    میدونم با اونا فرق داره! اصلا مشخصه! خیلی سخت تره ...
    ...
    فقط یه سوال: میشه یه ستون دیگه هم ساخت دیگه؟ مثل ستون اصلی که جعبه های اصلی (درباره وبلاگ و موضوعات و تبلیغات و...) توش هستن ... 
    باور کن زیاد منظورتو متوجه نشدم..!
  • gandom baanoo
  • اون خوب نوشتهای وبلاگ خودتون خوشکلتره :/
    :)
    صددرصد..:دی
  • مهرناز .ج
  • چقد سخت -____-
    امتحان می کنیم. امیدوارم کل قالب را به فنا ندهیم :)
    نه، خیالتون راحت، که اگر نتونید، قالب بهم نمیریزه..:)
  • بانو ف تک نقطه
  • یعنی اینو بذاریم، بخش پیوند روزانمون که شده خوب نوشت ها آزاد میشه؟ اگه اینه خیلی خوبه، بگردم یه صورتی خوب پیدا کنم براشون :)) 
    اره، مثلا میشه اون خوب‎نوشت‎های دوستانتون رو پاک کنید و یه رنگ از این انتخاب کنید و بجای اون بذارید..
    البته این دستی عمل میکنه و اون مال خود بیانه که شما اسمشو عوض کردین، در مورد راحتیِ کار اون راحتر از اینیه که من معرفی کردم. ولی این قشنگتره..:دی
  • Mr. Moradi
  • ببخشید! ولی فکر کنم این کدتون یه مشکلی داره! هرلینکی بهش میدم بازم داخل وبلاگ خودم میگرده! به این شکل:
    http://bayanbox.ir/view/5655789156011734770/%D9%84%DB%8C%D9%86%DA%A9-%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%86.png

    کد هم به این شکله:
    http://bayanbox.ir/view/4536575975940223481/0.png
    تو عکس دوم که دادی اشتباه داری..!
    طبق دستور عمل نکردی..!
    جلوی این کدِ پایین رو اشتباه عمل کردی . باید اسم پست باشه به فارسی نه آدرس لینک!

    alt=" "

  • یک آشنا
  • چه زیباست
    ولی بسیار دشوار برای انسان چون من :-(
    تو یه وب جداگانه تست کنید، میبینید که حتی آسون تر از لینک دادن به عکس هست..
  • یکی دیگر
  • چه حوصله ای داری :/
    البته که به گَردِ شعرای شما نمی‎رسه..
  • Mr. Moradi
  • حله حله :))
    یه وبلاگ الکی ساختم دارم توش آزمایش میکنم‌:))
    خوب شده هااا :)
    همیشه اونو داشته باش برای همین تمرینات، ببین چقدر پشرفت میکنی..:)
  • Haa Med
  • اوه مای گاد چقدر خوشگله.
    :)))
    دستت درست.
    قابلتو نداره، کُلِشو وردار واس خودت..:)
  • Mr. Moradi
  • :))
    خوب شده؟؟؟ 
    یه مقدار تغییرش دادم با اجازه :)
    اینو برای استفاده گذاشتم . که بد درد کسی بخوره . هر جوری که به میلته تغییرش بده..:)
    اگه ازش استفاده کردی خبرم کن ببینمش..
  • Mr. Moradi
  • تعجب میکنم که میگید باید تو نوشته زیر اسم پست رو به فارسی بنویسم!!! اگه من تو نوشته زیر لینک رو با www نزارم به هیچ وجه به سایت دیگه ای جز وبلاگ خودم ارجاع داده نمیشه!
    alt=" "   من تا تو این کد لینک رو همراه با دبلیو نزارم کار نمیکمنه! یعنی فقط تو سایت خودم میچرخه! 
     حداقل از آزمایشات که اینجور فهمیدم ! 
    :)))

    اشتباه عمل میکنی  وسط این دوتا باید متن فارسی باشه، اسم پست، ربطی به لینک نداره..:دی  
    " "
  • Mr. Moradi
  • استفاده کردم :)‌میتونید در زیر هدر وبلاگم مشاهده کنید :)
    آفرین، دیدی حالا عرضش ست شد با قالبت..:)
  • Mr. Moradi
  • خب اخه من چند بار امتحان کردم ... حتما باید توشون لینک باشه .. الانم کد به شکل زیره:
    http://bayanbox.ir/view/5984220120984025063/1.png
    اگه یه مقدار داخل کدِ alt رو فارسی بنویسم دیگه کار نمیکنه!!!! عجیبه که شما اینطوری میگین! 
    باور کن همین الان با ابزار تست کد اونم بصورت آنلاین دارم تستش میکنم ولی این کاری که میگی نمیشه، ینی میشه و کار میکنه ولی اصولی نیست..:دی
    به هر حال همین که برات مفید بوده خوبه..:)
  • Mr. Moradi
  • اره .. منم از اولش اینطور فکر میکرم! اما نمیدونم این چرا اینجوری عمل نمیکنهO_o
    خیلی ممنون بابت آموزش ...:)) خیلی زیبا شده ..
    مخلصم..:)
  • بانو ف تک نقطه
  • بخوام بذارم زیر منوم ، بازم زیر هد بذارم ؟ میشه دقیق تر بگین آقای پلاک هفت .. ؟ :)
    شما اون کد اول رو بذارید بعد از تگِ <head> این به این شکل..

    حالا کد دوم رو که بصورت لینک دادم رو شما توی قالبتون دنبال این کد زیر بگردید، بعد بالاش یه چند خط سفیده، لینک دومی که دادم رو اونجا پیست کنید..

    <box:categories>
    
  • بانو ف تک نقطه
  • عه چه خوبه :)))

    فقط من اون منبع رو پاک کنم ناراحت میشین ؟ بالای وبلاگم میزنه منبع : پلاک هفت :|

     

    چیکارش کنم؟

    این چه حرفیه، گذاشتم برا استفاده، نه تبلیغات شخصیم:)
    پاک کن..
  • بانو ف تک نقطه
  • خب جاش میاد ولی اسمش نه -_-

    الان آبیه که اوله لینکش هست ، اسمش نه

    منظورتو متوجه نشدم..
  • جو کر
  • سلام همایونفر:) یک کد هم برای ما بنگار که بتوانیم دورا دور شما را بنگریم:)
    سلام!!!!!
    خدا روزیتو یه جای دیگه بده!!!!!
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • چه خفن :-)
    قیافش این شکلیه..:)
  • جو کر
  • همایونفر روزی من دست شما و شماهان است:)
    فیلم جدیدتون مبارک..
  • گلسا راد
  • مرسی:)
    خواهش میکنم، مشکلی داشتین بگین..
  • شملیــا ●○●
  • 😊
    :(
  • معصـومــــــه ▄▄▄✐
  • به چه زبونی بگم مرحبا که شایسته باشه! :) خیلی عالی بود
    چه میکنه پلاک 7!
    مخلصم..:دی
  • جو کر
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    :)فیلم جدید چیست ****؟ من ***** هستم،مودب باش ای ****:)
    مبارک صاحبت باشی..
  • بق بقو
  • سلام..:)

    ️...
    پارسال دوست امسال...
  • بق بقو
  • امسالم دوست دیگ ... :)
    خوب شد تو صندلی داغ گفتم امتحان دارم :|
    معلوم میشه با دقت نخوندید ها :))
    راست میگی، با دقت نخوندم حقیقتش، آخه بیشتر وقتم رو ویرایش پاسخا بود..
  • gandom baanoo
  • واقعا روانیه!!!! :/
    والا بخدا..
  • مهرناز .ج
  • نمی دونم والا...
    اگه شما اینجوری میگین پس حتما همین طوره
    حرفتون سنده.
    مرررررررررسی یک دنیا ممنون 🌹
    شما هم اگهدحس کردین کاری چیزی از ما برمیاد حتما بگید. خوشحال میشیم
    ممنونم از حضورت..:)
  • شقایق وحشی
  • خیلی خوبه هااااا مخصوصا رنگاش من اصن هرجا رنگ ببینم جذبش میشم... ولی سخته:(
    من قسمت برنامه نویسی مغزم تعطیله :/
    شما اگه واقعا قصد داشتین ازش استفاده کنید بگید کمکتون میکنم، با شما که دیگه این حرفارو نداریم..:)
  • امیر پرورش
  • بسیار عالی مِخسی
    قربانــــتــ..
  • محمدرضا گلزاری
  • سلام
    ممنونم عالی بود
    ببخشید اگر میشه وبلاگمو نگاه کنید من یکی از این خوب نوشت ها رو گذاشتم تو وبلاگم اما میره زیر نوشته هام (تیتر اولین مطلبم)چی کار کنم که یا اون بره بالا تر یا این بیاد پایین تر ؟؟؟؟؟؟؟؟
    وبلاگت رو خیلی دست کاری میکنی، اصن یه کم نامیزونه! آموزشهای زیر رو روی وبت پیاده کن همه مشکلاتت حله :
    1- اون خوب نوشت هایی که گذاشتی ، وقتی با موس روش میری باید یه هاله پر رنگ تا آخرِ نوار بره که مال تو الان نمیره. کد زیر رو توی قالب ساختار اصلیت پیدا کن و عدد 700- رو به 1300- تغییر بده.
    .pelake7-text-ad-b:hover{ box-shadow: -700px 0px
    
    2- تو CSS قالبت کد زیر رو پیدا کن و 20- رو به 10- تغییر بده .
    	#wrp .box1_head{
    background:url(//cdn.bayan.ir/blog/templates/233/main-head.png) no-repeat center top;
    width:900px;
    height:92px;
    float:right;
    margin-top:-20px;
    }
    3-. من موندم تو از چه کدی برا هدرت استفاده کردی! الان وبت ، هدر تو هدر شده، دوتا هدر داره! اون هدر و کدی که الان گذاشتی برا هدرت رو کلاً پاک کن، فرض کن اصلاً نمیخوای هدر داشته باشی . این هدر رو پاک کن با کداش . بعد آدرس زیر رو توی قالب CSSت پیدا کن و حذفش کن :
    //cdn.bayan.ir/blog/templates/233/header.jpg
    
    حالا این آدرس رو جایگزینش کن :
    http://bayanbox.ir/view/2959302288253191024/logo94.png
    
  • محمدرضا گلزاری
  • واقعا از لطفتون ممنونم

    خواهش میکنم..
  • محمدرضا گلزاری
  • آقا ببخشیدا من وقتی که کد هدر وبلاگم رو حذف میکنم و بعد اون آدرسو توی css پاک میکنم و اون یکی رو جایگزینش میکنم کلا دیگه هرم پاک میشه
    یه بار کردم قبلا شد ولی نمیدونم چرا الان نمیشه
    فدات شم شما که هر سری داری قالب عوض میکنی مام هی هر سری توضیخ میدیم!!
  • gandom baanoo
  • اومدم اینو رو وبم امتحان کنم هدرم پرید :((((((
    کنترل z هم زدم تا آخر مسیرو برگشتم ولی درست نشد :(
    :)) ، الان که درسته..!
  • gandom baanoo
  • موفق شدم :)
    ایول به شما..:دی
  • gandom baanoo
  • لینک پستو که میذارم باز نمیکنه!!! میگه وجود نداره!!!!
    تو میتونی..:دی
  • gandom baanoo
  • درست شد :)
    من بهت ایمان داشتم..^_^
  • احمد رضا
  • سلام !

    یه سوال :
    این کد رو ، خودتون نوشتید ؟؟؟
    اینو نه..
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    CopyRight © 2013-2016 - Design By Pelake7 . All rights reserved

    هدايت به بالاي صفحه