پلاکــ هفت


پلاکــ هفت

هستم تا باشم، همین.!


فکر میکنم خُب من چی کم دارم از پوشکین و چخوف و داستایوسکی و امثالهم؟!
به عمق متنم که فکر میکنم فقط میتونم با خودم بگم هارهارهارهار
تَهِ این متنی که دارم مکتوب میکنم چقـــدر ازم دوره!
بنویسی و خونده نشی بهتره از اینکه ننویسی و خونده بشی حتی . البته از نظر کلبه پلاک هفتم . خدابیامرز مرحوم فئودور هم کسی بهش توجهی نداشت ولی برنده جایزه نوبل شد! حالا نه اینکه من برنده جایزه انگشتِ طلای بیان میشم، نه. خواستم بگم «اُهُوم» ، ما هنوزم هستیم . هنوز معرفتمون مثه بلاگفا چپه نشده .
متون بالا خزعبلاتی بود از تک سلولی‎های موجود در نانو رشته های مغز من که شاید خودم مفهومِ درونشون رو بدونم، فقط.
از اینکه خیلی وقته به هیشکی سَرَک نمیزنم، عرقِ شرمندگی بر پیشونیم والا. سیم‎پیچیای وبگردیم مختل شده ولی کسی فراموش نشده این وسط. همونطوری که ثابت شدست بهم، که فراموش نشدم.
خوش باشید و روبراه..:)

دسته: {مونولوگ}

  • [ ۹۴/۱۰/۲۳ ]
    [ پلاک هفت ]

نظرات (۸۲)

  • آوو کادو
  • شما هم هرجا هستی خوش باشی و سرفراز :-))
    تشکرات..^_^
  • پری بانو
  • دلمون تنگ شده بود پلاک هفت :)
    قربان شما..^_^
  • Mr. Moradi
  • خیلی هم عالی که هنوز هم مینویسید... جالب بود! نوشتن و خونده شدن رابطه مستقیم دارن... هرچی یهتر و بیشتر نوشته بشه به طبع بیشتر هم خونده میشه...مطمعنا" خیلی خوب مینویسید که حونده میشید ! 
    :))
    فدات..:)
  • مترسک ‌‌
  • اولاً که فدای سرت؛
    ثانیاً این‌که بلاگفای ملعون (!) ضرب‌المثل هم شد :))
    بیچاره :))
    حالا جُکای «بلاگفاست دیگر. . . » ش مونده بیاد بیرون..:))
  • Haa Med
  • تا باشید هستیم و بهتون سر میزنیم.
    :-)
    فدای شما..:)
  • بانو ف تک نقطه
  • آقا ما دیگه شما رو اینجوری نمیپذیرم... دو هفته نشد؟ 😳😥

    هستید در خاطرمان :) 
    یه کم درگیرم والا، ممنون از محبتتون..^_^
  • حسـ ـن
  • ما میدونیم شاه پسرتون تو راهست و بخاطر همینه که مزاحمتونم نمیشیم :)
    فدای تو یکی..:دی
  • تارا ..
  • خوبه که هستید :)
    به نظرم شرمندگی نداره . هرکسی هر وبلاگی رو که دوست داشته باشه می خونه :)
    سلامت باشی به حق پنج تن..:)
  • خانم انار
  • اینقدر غیبت زیاد خوردین یهو حذف نشین این واحدو؟؟

    سلامت باشین
    از همین ترسیدم و حاضری زدم:) زنده باشین
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • :)
    سامعلیکم..:)
  • آذر ....
  • همچنین
    کم پیدایین
    درگیریم..
  • صآب خونـِ
  • ما همـــ حآضــــر ✅
    قربان شما..:)
  • رامین :)
  • گَرَم یادآوری یا نه ، من از یادت نمی کاهم 
    :)
    فدات..:)
  • asra ツ..
  • همه دوستای بلاگفایی سلامت باشن کافیه دیگه نیازی به کامنت نیس عمو خان:)
    خب میدونیم گرفتارین بس نیازی به عرق شرمندگی نیس:)

    فینگیل بلاگیمون سلامت باشه..^_^
  • sheme lia
  • سلام
    چه عجب :))
    خوشحال و شاد و خندان باشید ... قدر دنیا را هم بدانید :)
    سامعلیکم..:دی همچنین..:)
  • علی . ج
  • چـ ه عجب !! رفته بودی با کیمیا خرمشهر رو آزاد کنی اینقَد دیر اومدَی ؟ یا اسیر شُدی ؟ :دی
    والا بچه که بودیم میگفتن خرمشهر رو خدا آزاد کرد..:))
  • آریانا م.ف
  • پلاک هفت عزیز پدر کوچولوی ناز اینده. اینروزا بلاگریا هم درگیر امتحاناتن. وگرنه مگه میشه نیایم. منتظر بودم یه چیزی بزاری. اینر وزا که وقت نداریم ک زیاد نمییایم. همین 
    خوب باشین همگی باهم
    سلامت باشی، پس غایبیا زیاد بودن..:دی
  • روشنا ی صبح
  • میگم ک! چیزه! من اون اولش رو متوجه نشدم:/
    البته با مغز پر از فرمول خیلی هم متوجه نشدنم تعجب ناک نیس!:دییی

    حضوریتون ثبت شد :))
    ممنون که حضورمون رو زدی..:)))
  • mohsen mhbt
  • :)
    پسرتون، فرزند شد یا نه هنوز؟!
    ان‎شااله هفته بعد..^_^
  • مهرناز .ج
  • انشالله که هرجا هستید شاد باشید و سلامت :)
    همچنین شما..:)
  • ابوالفضل ...
  • معرفت چپه ی بلاگفا رو خوب اومدی!
    عینهو حقیقتو گفتم..!
  • نرگس جوان
  • این روزا خیلی ب بچتون فکر کردم و حس  و حال شما و همسرتون و نبودنتون رو هم واس خاطر تولد گل پسرتون میدونستم:)
    شما خیلی گُلید..:)
  • mr point
  • سلول های بینابینی مغزت فکر کنم دیگه رد داده
    نیگرانت شده بودیم :دی

    حضور غیابات از 3/16 م بیشتر داشت میشدا :دی
    بینابینی رو خوب اومدی =))
  • gandom baanoo
  • به به :)
    پدر چشم انتظار :)
    آقا ما که دلمون آب شد واسه این فینگیلتون!!!!!
    فک کن یه درصد من پاتوقمو فراموش کنم!!!!!!
    شما همیشه در یاد ما هستید، همانطور که من در یاد شما هستم :دی
    شما باشید، همین هر از گاهی بودن هم خوبه... این پاتوقو از من نگیرید فقط :)
    یه دونه باشی اونم واسه نمونه باشی بذارمت تو ویترین بقیه فقط نیگات کنن..=))
  • Nehpon i matecA
  • به این سادگیا فراموش نمیشی شما
    پایدار باشی
    قربان شما والا..^_^
  • ❤منتـــظر المـهـدی❤
  • سلامت باشید.....
    همچنین و روبراه باشی..:)
  • زهرا .ی
  • ما که دیگه میدونیم ماجرای نیومدن شما چیه .. :)
    تا رفع شن ما هستیم تا خودتون بیاین :)
    ممنانم از محبتتون..:دی
  • خانم الف
  • هستیم به یادتون :)
    الف؟ :| کجا بودی نبودی..! :|
  • gandom baanoo
  • مشکل از گوشی منه، یا بک گراند وبلاگ تونو عوض کردین  ؟!!!! 
    بخاطر این کدایی که برا آموزش تو وب گذاشتم، رو قالب هم تاثیر گذاشته و سنگینش کرده دیر لود میشه، بک گراند همون قبلیه..
  • بق بقو
  • سلام :)
     غ  -  غ  -  غ  -  ✔  -  غ  -  غ  -  ✔ ....
    من اگه بودم این درسو براتون حذف میکردم .... دانشجو ام دانشجو های قدیم :دی
    سلام =))))))))))))))))))
  • بق بقو
  • خوبید ؟ :)
    ممنونم، شما خوبین؟ شمام کم غیبت نداشتینااا..O_o
  • بق بقو
  • من نیز خوبم شکر ... من خدافظی کردم مال من موجهه...

    خداحافظی؟!O_O خبر نداشتم! عه!
  • فاطمه الف
  • سلام !
    شناختید ؟
    جوجه ^_^
    شمام رو به راه باشید ..
    میام براتااااا.. :|
  • gandom baanoo
  • من پس چرا تو بک گراند یه عالمه شملیا میبینم؟!؟!!!! :/ 
    عه! ایرادی نداره، نمیدونم چرا اینجوری میبینی..!
  • خانم الف
  • بلی الف :)
    یه دوری زدم برگشتم :)
    خوبین شما؟
    ممنون:) خوش برگشتی..:)
  • یوسف تهرانی
  • و دیگر هیچ :/ :)
    یوسف طِرونی..:|
  • بق بقو
  • من الان شوخی کردما ‎‎‎:-(‎

    ان شاءالله آقای فرزند رو به راه باشه^_^



    همچنین می تو..^_^
  • ɴᴏᴏɴ ᴛᴇ
  • حاضر~___^
    ^_^
  • gandom baanoo
  • با گوشی اونطوری میدیدم، با سیستم درسته!!!!!!
    گوشیت نفتیه..:|
  • دل بیقرار
  • خوشمان آمد
    همانا کلبه تان به پالیز میماند
    سپاسان و درود
    ممنون..:)
  • Death MJ
  • دوستت داریم پلاک ؛)
    مخلصم عزیز..:)
  • gandom baanoo
  • نه خیرم :/ 

    :)) 

    میگم نفتیه بگو خب..:|
  • asra ツ..
  • این فینگول عمو به دنیا نیومد ؟:|
    امروز 8 صبح اومد..^_^
  • جوجه
  • وا خب چرا ؟ :(
    چی چرا جوجه..؟! :|
  • asra ツ..
  • وای دست جیغ هورررررررررررررررررررررررررا
    تبریک میگم بهت عمو بلخره بابا شدی :))))
    اره:)) ممنون:دی
  • بق بقو
  • آخِی...جان^_^

    تبریک ،خیلی تبریک آقای پدر‎:)‎

    خیلی خوش حال شدم.

    ان شاءالله سلامت باشه‎:)‎

    ممنونـــــــــــــم از محبتت..^_^
  • مهراد فروتن
  • مبارکه 
    به سلامتی :) 
    ان شاء الله سالم باشه، سالم زندگی کنه و آینده درخشانی داشته باشه. 
    آمین.
    ممنونم، انشااله شاد و روبراه باشی..:)
  • sheme lia
  • سلام
    چه خووووووب
    پدر شدنتون مبارک :)))
    مرســــــــــــــــی ^_^
  • بانو ف تک نقطه
  • آقای پلاک هفت مبارکه بابا شدنتون ^_^
    امیدوارم زندگی سه نفره ی خیلی خیلی خوبی داشته باشین... پر از شادی و خوشبختی و رضایت و موفقیت و لبخند و سلامتی و... ^_^
    ممنونم، انشااله شاد و سرحال باشی در کنار خانواده گرامی..^_^
  • المی ...
  • دیری دیری ری دارار رااراراااااا راااا رااااا دیدارا دیداااممم دام داااااممم دیری دام دیری دام دام دام دام دادا داممم دام دامم دی دام داراااام دام دامممم
    مبارکهههههههههه بابا شدنتوووون^__^
    اهم اهم
    انشالله که خوش قدم باشه و شادیو خوشبختیو پولو خونهو زمینو آپارتمانو ویلا تو شمالو یه باغ منزلو ایناااا هم براتون بیاره...
    اها دیگه همینا
    بازم مباااااااااااااارکههههههههههه
    دیری دام دارااا راارااا رااااا راااا هاااااااااااااااییییی هااااااااااااااییییی هااااااهااااااااااا هاهاهاهاها هااااااااا
    (آیکون المی که بشکنون زنون داره میره وب خودش تا نزدنش)
    :(((((( خیییییلی ممنونم و انشااله همه اینایی که گفتین قسمت خودتونم بشه..:دی
  • gandom baanoo
  • این اسرا چه به موقع سراغ فینگولو گرفته هاااا :)
    همش فک میکردم بهش الهام شده :))))))))))))
    :))این خودش فینگول ماست..:دی
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • سلام ، مبارک باشه آقای پلاک هفت :)))
    ان شالله که همیشه شاد و تندرست باشین کنار هم :-))))
    خیلی خیلی ممنون و انشااله روبراه باشی..^_^
  • مترسک ‌‌
  • مبارکه ;)
    قربانت..:)
  • زهــرا ..
  • سلام سلام :)
    عـــه شما هستین :)
    مبارک باشه پسرتون ...
    تبریـــــــــــــک :)
    ان شاء الله سلامت باشه فینگولیتون ^_^
    علیک سلام:) ممنونم..^_^
  • Haa Med
  • واقعاً از ته دل خوشحال هستم. شما رو ندیدم ولی نمیدونم چطور از شنیدن این خبر این قدر خوشحال شدم.
    بهترین ها رو واسه خودتون تازه به دنیا اومده و همسرتون آرزو میکنم.
    :-)
    خیلی گلی مترسک جان..:)
  • جوجو کوچولو
  • انقدر همه بهتون تبریک گفتم تو پستاشون گفتم منم بیام تبریک بگم
    تبریک :|
    همه لطف دارن شمام لطف دارین، ممنونم..:)
  • Mr. Moradi
  • یه تبریک فوق العادهِ ویژه عرض میکنم خدمتتون :) مبارک باشه ....
    :))
    فدات مرادی جان..^_^
  • دختری درمِه
  • خوب پدری کنید برای پسرتون ایشالاا...
    قدمش پراز خیر وبرکت :-)
    ایشااله، سپاس..^_^
  • فاطمه ...
  • تبریک بابایی 
    ممنونم از محبتت..^_^
  • del nia
  • وووووییییی..نی نی!♥♥♥
    خعلی خعلی مبارکات باشه
    فکرشو بکن..بابا پلاک!اصن بت نمیومداااا!!
    خوشبالت بابا شدی من هیچوق نمیتونم بابا شم:|)))
    :)))) ممنونم از لطفت ^_^
  • خانم ب ...
  • سلااام
    واااای مبارکه.نمیدونستم دارین پدر میشین .خیلی خیلی خیلی تبریک میگم .
    سه ساعت خرده ای دیگه امتحان دارم داشتم میخوندم که گفتم برا اینکه حالم عوض شه بیام یه سری به وبلاگا بزنم و یهو متوجه این خبر شدممم ....
    کلی خوشحال شدم و کلی دیگه هم تبرییییک
    خیـــــــــــــــــلی ممنونم، امیدوارم امتحانتو خوب داده باشی..
  • asra ツ..
  • عمو خواستی کسی از حرفی با خبر نشه بگو به من ها مدیونی نگی: دی
    باشه..=))
  • آذر ....
  • سلام.اقای پلاک هفت مبارکتون باشه و مرسی از تموم زحمتاتون.خدا نگهدارش باشه در هر شرایط و مواردی.
    عکسشو بذارید.
    سلام. ممنونم^_^ ،  چشم انشااله سر فرصت..:)
  • مهرناز .ج
  • انگار من جا موندم :|
    قدم نو رسیده مبارک باشه کلی :)
    انشالله خدا براتون حفظش کنه، خلف بشه، عصای دستتون بشه، اذییتون نکنه و ... :)
    انشالله زیر سایه شما به بهترینا برسه ^__^
    خیلی مبارکه ^__^
    خعلی خعلی ممنونم.. ^_^
  • ثمین س.ن
  • پدر شدین؟؟

    +نمیدونم چرا تعجب کردم:دی

    تبریکات صمیمانه من رو پذیرا باشید جناب:)

    خوبه که باز هم هستید
    مخلصم.. ^_^
  • یادگار ...
  • مبارک باشه آقا
    ان شاءالله که زیر سایه شما و مادرش، رشد! کنه :)
    روز تولد من که به دنیا نیومد:( روز تولد خواهرم رو واسه به دنیا اومدن انتخاب کرد:)
    ممنونم از دعای خوبتون..:)
  • Death Hailer
  • عه؟! :0 فینگول :)))) اونم دوسش داریم :)
    اونم شما رو دوست میداره..^_^
  • خانوم کله پز
  • سلام سلام تبریک تبریک تبریک  قدم نو رسیده مبارک . تو این سال 94 اولین خبر خوشحال کننده ای بود که شنیدم . ازطرف من خدمت خانومتونم تبریک بگید : ) 

    زندگی سه نفرتون پرازلبخند خدا : ) 

    شاد و سلامت باشین 
    خیلی خیلی ممنون از لطف همیشگیت..:)
  • جوجه
  • وای بابا شدیییید ؟ تبریییییکککککک ^_____^
    ممنون جوجه جان..:دی
  • زهرا .ی
  • مبارک باشه فینگولی ^__^
    قربان شما..^_^
  • ɴᴏᴏɴ ᴛᴇ
  • اِ!کوچولو اومد؟؟؟؟:O
    بله بله..^_^
  • المی ...
  • :-/
    بچه 4 روزه رو مگه رمزی میکنن اخه>.<
    بخدا ما به چشم برادری نیگاش میکنیم قووول>.<
    =)))))))))))))
  • الف_لام _ناز :)
  • موبارکا باشه _^

    پدر پلاک هفتمی :)
    ممنون..:دی
  • ... آبو ...
  • اول اینکه تولد تولد تولدش مبارک :)
    دوم اینکه رمز میخوام :)
    فدای شما..:) وبت سفید بخت شده، بالا نمیاد! به ایمیلت فرستادم..
  • بی نام بی نشون
  • اول یک مغذرت چون کامنتم ربطی به پست نداره و پست رو نخوندم
    :(
    میشه لطف کنید بگید بک گراندی که برای وب میگذاریم
    باید چه اندازه ای باشه تا فیت باشه
    بدون حرکت میخوام باشه
    مثل گندم بانو
    عرض هم 900 تاست
    طولش رو موندم
    یه ابزار تو وبم دارم برا همین کار، تو منوی سمت چپ وبم هستش..[ابزار ساخت بک گراند]
  • خانوم کله پز
  • عه من چطور رمزودریافت کنم؟ همش منتظر شازده بودیم الان رمزیش کردین ؟ : (((

    خوبه بچتون پسره ها دختر بود که اینم نشونمون نمیدادین : ) 

    ندیده پسندیدیم خدا حفظش کنه 
    ایمیلی،تلگرامی چیزی بده تا بدم بهت خو..:|
  • رنگ خدایے . . .
  • سلام آقوی پدر :) 

    پیلیز گیو می یود رمز :) 


    آی دی تلگرام:
    Rangekhodaie

    "آقا یک سوال فنی"

    این سایت رو ببینید:
    http://delabad.ir/

    این پلیرهای صوتی و تصویریش رو میخوام با این شکل و شمایل داخل وبم اجرا کنم. چه باید بکنم؟
    به نظر شخصیِ شخصِ شخیصِ من این یه چیز مزخرفه و فقط حجم قالبت رو میبره بالا که اگه یه کاربرم بخواد بهت سر بزنه و ببینه قالبت اینقد دیر میاد بالا میذاره میره کلاً..!
    و اما در باره این ابزا، والا نمیدونم..:| ینی اگه بخواد میتونم درستش کنم ولی دردسر زیاد داره، تو گوگل اگه بگردی ابزار نمونه اینها زیاده..
    اگه وقتم بیشتر آزاد بود شاید میتونستم ازش سر دربیارم، خلاصه معذرت..
  • رامین :)
  • سلام :)
    مبارک باشه :)
    ما نیز تقاضای رمز میکنیم . با تشکر

    فرستادم..
  • تارا ..
  • به به فینگیلی تون خییلی مبارک باشه :)
    آیا رمز تنها به افرادی خاص تعلق میگیره ؟
    ممنونم، فرستادم براتون..:)
  • زهرا
  • سلام بر آقای پدر :)))))
    آقا تبرییییییییک ... به سلامتی... به دنیا اومد فینگول جون؟؟؟؟
    ان شالله پا قدمش براتون خیر باشه
    بسیوووووور خوشحالم از این اتفاق عااااالی...بهترین آرزوها رو براتون دارم

    حالا چرا رمز آقای پلاک هفت؟ :/
    ممنون از محبتت..^_^ رمزو ندادین؟!
  • تُــربــچِــه :)
  • سلام:)
    میگما با گذاشتن پست رمز دار مجبور به شکستن سکوت خوانند های خاموشتون کردین:)
    حالا که اعتراف کردم میشه لطفا رمز؟
    یا نه؟؟
    :)) دادم خدمتتون..:)
  • .....شادان
  • چش نخوره اینجا. چه شلوغه
    سلامت باشی..:)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    CopyRight © 2013-2016 - Design By Pelake7 . All rights reserved

    هدايت به بالاي صفحه