پلاکــ هفت


پلاکــ هفت

هستم تا باشم، همین.!


بد اخلاقی و بد عُنُقی و ابروهای درهم و دروغ گفتن و قسم خوردنای الکیو گول زدن همدیگه و... تا کجا ؟
در واقع آخرش که چی؟ آخرش که کجا؟
ته تهش خیلی که خوشبخت و خوش اقبال باشی، تو دهه پنجم عمرت یکی یکی شروع میکنی به از دست دادن عزیزانت... خیلی که موفق باشی تو دهه ششم عمرت، علم یه دور، دورِ خودش چرخیده و تو دیگه فُسیلی... خیلی که مرغ سعادت رو شونه هات داشته باشی، تو دهه هفتم عمرت فقط یه آنژیو و بالن قلب داری و استخون درد... دعای خیر جد و آبادت که پشت سرت باشه، تو دهه هشتم عمرت به جای خونه سالمندان، یه پرستار تو خونه خودته با ملافه های تمیز، جمع و جورت میکنه و بچه هاتم به دیدنت میان... عمر طولانی و پر برکت که داشته باشی، تو دهه نهم عمرت هیچ کس تو مراسم تدفین و چلوکبابت ناراحت نیست« :) » همه میگن خدا بیامرزدش، خوب عمر کرد؛ و نمیدونن که تو عملا از دهه پنجم عمرت دیگه تو، نبودی..

دسته: {مونولوگ}

  • [ ۹۴/۰۷/۱۹ ]
    [ پلاک هفت ]

نظرات (۱۵)

  • یکی دیگر
  • بعضیا هم از دهه دوم سوم..
    نه دیگه، تا این حد نا امید نیستم..
  • اعصاب من
  • خودت نوشتی!!!!
    نه جان من؟
    حسن میام براتاااا.. :|
    من سه چهار تا کتاب نوشتمااا :|
  • فاطمه ...
  • بنظرم ما اگه دوباره هم به این دنیا بیایم فایده ای نداره...چون اگه بخوایم یکاری انجام بدیم همین الانشم فرصتشو داریم...خدا خودش تو قرآن میگه مگه تو دنیا کم زمان داشتید که الان فرصت دوباره می خواین؟
    امیدوارم عاقبت همه بخیر باشه.
    + واقعا کتاب نوشتید؟ لطفا حتما بگید خیلی مشتاق خوندنشم :)
    نه بابا، کتابم کجا بود :)))
  • آوو کادو
  • ما توی دهه ی سوم استخوان درد داریم!!
    ها والا :))))))
  • اعصاب من
  • آه!!!!!1
    نویسنده ای!!
    بگو فردا برم انقلاب کتاباتو بخرم!
    متنت فوق العاده بود!
    یاد آیه ای سوره حج که تو وبلاگ خودم گذاشتم افتادم
    ادرس مغازمو یادداشت کن ،
    تهران _ انقلاب _ کوچه اول سمت چپ.. :|
  • Death MJ
  • اینجا هرچی شد بشه ... اونورو چیکار کنیم؟ 
    صاف تو فرودگاه جهنم :|
    جهنم مگه فرودگاه داره..! O_O
  • آریانا م.ف
  • میدونم چی میگه دیدم یعنی. ولی... از آغاز...از آغاز...
    زیر دکترا صحبت کن، من متوجه نشدم..!:|
  • asra ツ..
  • جناب اعصاب از صد تا حرف این پلاک هفتی یعنی این عموی هفتی رو یکیشم حساب نکن ... من از بلاگفا از همون پست اول همه پستاشو خوندم الانم این کتابا رو تو منا نوشته داده به عربا اومده تا اونام اصلاح بشن ... دی
    عمو الان دهه شما در چه وضعیه پرستار اوردی خونه .... دی تا کتاب فروشیت
     آباجی زهرا اومدی سلام عرض میکنم ... :))))))))))
    الان دهه شصتیا به قوه الهی و به کوری چشم دهه های منافق، تا دهه شونصدم پیش میریم.. :|
  • asra ツ..
  • یعنی الان استخوناتونو لای ملافه میزارین بعدش میزارین فریزر نگه میدارین ... دی
    شاید..
  • زهـرا ...
  • مگه ما دهه هفتادیا نباشیم که شما پیش برین :دی
    والا منکه هنوز دهه ی دومم وضعم اینه وای به حال دهه های بعد !!
    آباجی اسرا سلاااااام :)
    نسل روغن نباتی که میگن همینه..:)
  • زهـرا ...
  • نه والا روغن نباتی کجا بود!
    اون پیر شی ننه ای که گفتین قبلا؟! دقیقا تا به دهه ی دیگه میشه همون :|
    من که چشمم به جمال دهه ی چهارمم روشن نمیشه!
    ان شااله میشه..
  • امیرحسین محمودی
  • واوو عالی بود
    ولی تلخ 
    خوبه تا دهه چهل خودش بوده من که تازه وارد دهه سوم شدم حس میکنم خسته ام و دیگه برا خودم نیستم و جوری که دیگران می خوان زندگی می کنم و از این قصیه واقعا ناراحتم....
    امیدوار باش امیر جان..:)
  • زهـرا ...
  • عه!
    این بالابر گوشه وب تازه ست نه؟!
    قشنگه :)
    اره، تازه گذاشتمش..
    ممنان..:)
  • زهـرا ...
  • دعا نکنین چون دوس ندارم اونقد زنده باشم! :)
    خُب پس ان شااله زنده باشین.. :دی
  • روشنا ی صبح
  • بعضی ها تاریخ روی قبرش هفتادسالگی رو نشون میده
    ولی تاریخ مرگشون سی سالگیه
    هنوز ب این حد نرسیده و امیدوارم ک نرسه!!
    ان شااله که نرسه..
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    CopyRight © 2013-2016 - Design By Pelake7 . All rights reserved

    هدايت به بالاي صفحه