پلاکــ هفت


پلاکــ هفت

هستم تا باشم، همین.!


تا یه مدت پیش فکر میکردم هیچ وقت نمی تونم برنامه ای رو ببینم که یه عده سبک مغز، برای یه عده سبک مغز تر می سازن [البته بلانسبتِ دوستانی که اینجان و میبینن:دی]
 ولــــی.....ولــــی حالا میدونم که هستند موجوداتی که کلا از مغز بهره ای نبردَن و میشینن پای این نوع برنامه ها و غیره جاتِ متوصل به این برنامه ها.
آخه این مزخرفات و برنامه های خارجی [ماهواره ای] چیه می شینن می بینن مردم؟! به شعورشون توهین نمیشه واقعا؟! خار و خفیف نمیشن خودشون جلو خودشون؟!

والله که نمی فهمم بعضیا رو..

دسته: {مونولوگ}

  • [ ۹۴/۰۷/۱۷ ]
    [ پلاک هفت ]

نظرات (۸)

  • اعصاب من
  • منم والا بجون اعصاب موندم!!
    اول این فیلم ترکیا
    بعدش هندیا
    بعدشم بعضی از این بومیا مثه ستایش و........
    اصلا مردم مغز ندارم پا این فیلمای ترکی میشینند!
    اتفاقا" منظور منم بیشتر فیلمای ترکیه ای بود که اولش تو پستم نوشتم بعدش پشیمون شدم و پاکش کردم ..
  • فاطمه ...
  • استغفرالله :)
    من همین ایرانشم نمی بینم چه برسه به...ولی خدایی موزیکاشو دوست دارم دروغ چرا..l
    اول میگه من ایرانیشم به زور میبینم، بعد میگه موزیکاش توپه!
    بالاخره میبینید یا نمیبینید..؟!
    ولی همون [یا میبینید]، چون آمار خوب دستتونه :))))
    اَی آدمِ زرنگـــــــــــــــــ :دی
  • آریانا م.ف
  • نه نمیشن
    منم همینو میگم.
  • زهـرا ...
  • منکه از تلویزیون فقط یه اخبار میبینم و شبکه افق. والسلام!!!
    قضیه ی این فیلم ترکیا هم همون قضیه ی یه دوس دارم که دوس داره با دوست تو دوس بشه تو دوس داری با دوس من که دوس داره با دوس تو دوس بشه دوس بشیه!!!!
    والا !!!!
    مزخرف به تمام معنا ...
    خب اونو ولش کن، آخرش دوستت با اون یکی دوستت دوست شد یا نه..؟!
  • فاطمه ...
  • کلا از تلویزیون خوشم نمی یاد.قبلا دوران مدرسه خیلی دوست داشتم ولی الان کاملا بدم میاد...خب وقتی یه چیزی خوبه چرا بگم بده؟
    موزیکاش خوبن دیگه :)
    حله آقا حله..:دی
  • امیرحسین محمودی
  • چه خشن ...
    !
  • یکی دیگر
  • من یا نمیبینم.. :دی
    خب بسلامتی پس..:دی
  • آوو کادو
  • ذهن ملت به این چیزا عادت کرده متاسفانه
    خب نباید بکنه..
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    CopyRight © 2013-2016 - Design By Pelake7 . All rights reserved

    هدايت به بالاي صفحه