پلاکــ هفت


پلاکــ هفت

هستم تا باشم، همین.!


دیروز یه جای خوبی بودم. با یه آدمای نسبتا خوب و البته بسی بهتر و با مطالعه تر از من. دیدم که چقدر عقبم! هم از این فضاها، هم از این آدما! چقدر آدمِ مهم دور و بَرَم هست که من نمی شناسم! چقدر چیز هست که نخوندم. روز به روز هم دارم بزرگتـــــر میشم. پیر بشی و کار مهم کم کرده باشی، خیلی بده هاا! باید یه کم جنبید.
یه آدمی اونجا بود که ما دور اون جمع شده بودیم. آدمِ نیمه ماهی بود. وقتی میگم «نیمه»، منظورم در مقابلِ کامله، وگرنه که خیلی بیش از نصف، خوب بود. یه چیز خیلی مهمی ازش یاد گرفتم! اقرارِ به اشتباه، اقرارِ به ضعف! و برام خیلی ارزشمند بود این اخلاقش.

دسته: {مونولوگ}

  • [ ۹۴/۰۷/۲۹ ]
    [ پلاک هفت ]

نظرات (۸)

  • پریسا ایرانی
  • کاش میشد من هم تو چنین جمعی باشم :(
    هر روز تصویر تکراری من و کتاب و تخت !!
    اقرار به ضعف که بله
    اما نه پیش دشمن !! 

    البته شاید همون دوست هم یه روز دشمنت شه ولی در هر صورت، اقرار چیز خوبیست..^_^
  • اعصاب من
  • افرین
    اینی که همیشه بدونی عقبی خودش موجب پیشرفت می شه
    ینی الان من درحال پیشرفتم..؟ :دی
  • آریانا م.ف
  • الان تو در حال پیشرفتی اگر از عقب افتادگیت درس بگیری. 
    خیلیا کتاباه هست که من نخوندم خیلی چیزا هست که یاد نگرفتم خیلی شهرا هست که ندیدم خیلی فیلمت هست که ندیدم خیلی خیلی...
    اما زمان هست تا پایان عمرم.
    همچین گفتین از عقب افتادگیت درس بگیری که کلا" نا امید شدم از زندگی ، احساس میکنم عقب مانده ذهنیم.. :(
    یه کم ملایم تر نصیحتم کنید.. :((
  • سحر خانم
  • یه جایی خوندم که نوشته بود:

    کسانی که تاریخ را مطالعه نمیکنند ،آن را دوباره تکرار میکنند.

    باشد که رستگار شویم:(

    ان شااله..:))
  • خانم انار
  • شجاعت می خواد
    ما ایرانیا همه شجاعیم..:|
  • الف_لام _ناز :)
  • من وقتی تواین جور جمع ها حاضر میشم ، استرسم بیشتر میشه !
    خودم میدونم کلی کارنکرده دارم ! ولی این باعث میشه ترس هم پیداکنم !که شاید انجام بدم ویاانجام ندم !
    :|
    استرسی نداره، نهایتش بهت میخندن، همین..:|
    شجا[ع] باش..
  • ع . ج
  • دوست عزیز لینک و با شِدَت بسیار بالا دنبال شدین،

    ;)
    چارپاسگزارم و می - تو.. ^_^
  • BaHaR SaMaNi
  • عاشق اینجور جمعام:)
    یه همچین جمعی رو داریم توی پاتوق کتاب ولی دخترارو راه نمیدن[شکلک گریه و عصبانیت]
    و خب خیلی خوبه که ادم به اشتباهش اقرار کنه و بدونه اشتباه کرده و دیگه تکرارش نکنه:)
    فانتزیمه عصن:)
    دخترا که از این جَما ندارن.. :دی تا بنا گوش
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    CopyRight © 2013-2016 - Design By Pelake7 . All rights reserved

    هدايت به بالاي صفحه