پلاکــ هفت


پلاکــ هفت

هستم تا باشم، همین.!


از نانو لوله های آب رسانِ بافت‎های تک‎سلولی، تا نظم تاریخی بشری فارغ از حرکت رو به جلوی تکنولوژی تا نظم سیارات و کهکشان‎ها، همه و همه، توی این خط الفبای جادها موندن که چرا بشریت جماعت توی ترافیک جاده‎ای وقتی تو یه لاین داره حرکت میکنه و میبینه لاین بغلی به اندازه یه کاپوت پیکان جوانان جا داره ، سرِ این خر آهنین رو کج میکنه و میره تو اون لاین، بعد دوباره همون جای خودشو توی اون یکی لاین میبینه خالیه، بازم کج میکنه میره همونجای خودش، و اینقد این لاین اون لاین میکنه تا به مقصد مبارک برسه . از این نوع اقدامات و تصمیمات سلول‎های خاکسریِ بشریت ، عملاً بنده حقیر عاجزم که علتِ این وسوسه چیست و چرا؟

دسته: {مونولوگ}

  • [ ۹۴/۱۱/۱۵ ]
    [ پلاک هفت ]

نظرات (۲۷)

  • صآب خونـه
  • :|
    چرا؟
    چون چ چسبیده به را..؟!
  • Mr. Moradi
  • :))
    نخند، جواب بده..!
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • تا حالا دو بار اینجوری تصادف کردیم !
    دود از کنده بلند میشه..
  • مترسک ‌‌
  • علتش نداشتن عقله و هیچ علت دیگه‌ای نداره :|
    اصلاً من تا حالا این کارو نکردماااا..
  • مهراد فروتن
  • بی علته :)
    نمیشه که..!
  • یادگار ...
  • شاید علتش اینه که هیچوقت به حق خودمون راضی نیستیم، میخوایم توی موقعیت دیگران هم قرار بگیریم و ...
    پدر من توی پمپ بنزینا همین رفتار رو میکردن، هر دفعه هم بهشون تذکر میدادم؛ آخر سر هم اخرین جایی که وایمیستادن دیرتر از همه جلو میرفت :-)
    شاید اره، یکی از دلیلاش همین میتونه باشه، دم پدرتونم گرم، دروغ نگفتن دود از کنده بلند میشه..:دی
  • ساینا ...
  • بهتر بود میگفتین , بشر از نوع ایرانی ...
    چون فکر میکنن می افتن جلو ,  سریع تر میرسن , خیلی زرنگن مثلا
    نه تا این حد:دی ، من قبلاً چند ماهی روسیه بودم، هیچ فرقی نداره..
  • خانم الف
  • چون همش منتظر استثناییم :|
    میگم شاید این بار اینطوری نشه :/
    و شاید..!
  • آوو کادو
  • علتش عجله است که کار شیطان است...! 
    این تنها نمیتونه باشه..
  • مهرناز .ج
  • دلیلش عقله :)
    عقل که نباشد جان در عذاب است و خلاص :)  
    عقلم آرزوست..:))
  • معصـومــــــه ▄▄▄✐
  • یه جمله معروف دارم در این مواقع که میگم: هرکس به طریقی :)
    :))
  • شِمِلـ ــیا
  • پاسخگو باشید دوستان :D
    اول خودت دوم کسی..:دی خودت جواب بده فعلا..:دی
  • Mr. Moradi
  • خب وسوسه میشن که سریعتر برسن! چه سریعتری و چه رسیدنی!
    فک نکنم..!
  • gandom baanoo
  • چون مرغ همسایه غازه :| 
    آهااا، این درسته..:)
  • روشنا ی صبح
  • دقیقا! عقل چیزیه ک همه ادعا میکنن دارن !
    ولی در عمل خیلیا ندارن!
    دقیقاً..
  • بق بقو
  • من حرفی ندارم :|
    خودت چظوری..؟:)
  • یک آشنا
  • این حرکت ناشیانه که قانون صف رو رعایت نمیکنن ف فقط توی اران اتفاق می افته و فکر نمیکم هیچ کجای دیگر دنیا از این خبرا به این شکل باشه
    فرهنگ باید درست بشه
    چرا، جاهای دیگه هم این قضیه رو دارن، فقط شاید یه کم بیشتر با کمتر..
  • نرگس جوان
  • هر وخت نشستم پشت ماشین و دلیلش رو فهمیدم بهت میگم :)
    خدایا یه ماشین خوشگل بهش بده..
  • تارا ..
  • حرکت خیلی رو اعصابیه :) یه لحظه آدم دیر بجنبه یه ماشین میپیچه جلوی آدم که فاصله خالی شده رو پر کنه
    دقیقاً..:))
  • Haa Med
  • ماشین هم ندارم که این لاین اون لاین کنم :-)
    وضع رانندگی افتضاحه. اصلاً نمیشه بیان کرد.
    خدایا یه ماشینم به این مترسک بده..
  • مهراد فروتن
  • اگه بخوایم جدی راجع بهش بحث کنیم 
    باید وارد جامعه شناسی و روانشناسی بشیم 
    واقعیت اینه که ما ایرانی ها می خوایم به همه چبر خیلی سریع و بدون هزینه (پول، زمان و...) برسیم. 
    این باعث این رفتار و خیلی از رفتار های دیگه می شه. 
    این که گفتم بی علته جدی گفتم؛ واقعا علت حقیقی وجود نداره.  
    علتش البته یکی از علتاش میتونه این باشه که فک میکنیم جای ماشین کناریمون بهتره از جای خودمون بعد یه سر میزنم به لاین کناری ، می بینیم نه، همون جای خودمون بهتره، این تو زندگی هم پیش میاد، قبول داری که؟ :)
  • حانیه رحمانی
  • مسئولین سریعا رسیدگی کنن...
    :))))))))

    یاعلی...
    پَ کوووو این مسئولین..؟! :دی
  • خانم الف
  • بزارین من گواهی نامه مو که تا چند وقت دیگه گرفتم و نشستم پشت ماشین دلیل اصلیشو میگم :))٢
    ینی اول ماشین خردی بعد داری گواهینامه میگیری؟! :دی تا بنا گوش
  • خانم الف
  • نه بابا ماشین کجا بود :||
    بابا اگه ماشینُ بده تازه :/
    انشااله بخری..:)
  • asra ツ..
  • شما به چرا وچگونگیش کارب نداشته باش موتورتو بچسب:دی
    موتورم آرزوست..:( 6روزه دارم دنبال ماشین میگردم ، اون چیزی که دنبالش میگردم رو هنوز پیدا نکردم..:(
  • بق بقو
  • من هنوز میتونم راه برم :)
    ینی بخاطر این حرفت من تا صبح سکوت میکنم..:|
  • مهراد فروتن
  • بله 
    مرغ همسایه اصولا غازه :)))))
    :دی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    CopyRight © 2013-2016 - Design By Pelake7 . All rights reserved

    هدايت به بالاي صفحه