پلاکــ هفت


پلاکــ هفت

هستم تا باشم، همین.!


ﺗﺎ ﺑﺤﺎﻝ ﺷﺪﻩ ﻛﻪ ﺍﺯﺗﻮﻥ ﺑﭙﺮﺳﻦ ﭼﺎﻯ ﻣﻰﺧﻮﺭﻯ ﻳﺎ ﻗﻬﻮﻩ ﺑﮕﻴﻦ: ﻓﺮﻗﻰ ﻧﻤﻴﻜﻨﻪ. ﺑﭙﺮﺳﻦ: ﭘﺮﺗﻘﺎﻝ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻯ ﻳﺎ ﻧﺎﺭﻧﮕﻰ؟ ﺑﮕﻴﻦ: ﻓﺮﻗﻰ ﻧﻤﻴﻜﻨﻪ. ﺑﭙﺮﺳﻦ: ﭼﻪ ﻓﺼﻠﻰ رو ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻯ؟ ﺑﮕﻴﻦ: ﻓﺮﻗﻰ ﻧﻤﻴﻜﻨﻪ[!!!]
ﻫﻴﭻ ﻓﻜﺮ ﻛﺮﺩﻳم ﭼﺮﺍ ﻧﺒﺎﻳﺪ ﭼﻴﺰﻯ برامون ﻓﺮﻕ ﺑﻜﻨﻪ ﻳﺎ ﻧﻜﻨﻪ؟ ﻭﻗﺘﻰ برا خودم ﻫﻤﻪ ﭼﻴﺰ ﺑﻰ ﺗﻔﺎﻭﺕِ ﻭ ﺍﻭﻧﻘﺪﺭ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﺑﻪ ﻧﻔﺲ ﻧﺪﺍﺭم ﻛﻪ ﻧﻈﺮم رو ﻣﺤﻜﻢ ﺍﺑﺮﺍﺯ کنم ﭼﺮﺍ ﺑﺎﻳﺪ ﺑﺮﺍﻯ ﺩﻧﻴﺎ ﻭﻛﺎﺋﻨﺎﺕ ﻓﺮﻕ ﻛﻨﻪ ﻛﻪ من ﺍﺻﻼ وجود دارم یا ندارم ؟
ﻭﻗﺘﻰ خودم ﻧﻤﻰ ﺩﻭﻧم ﭼﻰ ﻣﻰ ﺧﻮﺍم ﭼﺮﺍ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ دارم ﻛﻪ ﻛﺎﺋﻨﺎﺕ ﺑﺪﻭﻧﻪ ﭼﻰ ﺑﻪ من ﺑﺪﻩ[!!!]
ﻭﻗﺘﻰ ﻧﻤﻰ ﺩﻭﻧم چه میوه ای دوست دارم ، قهوه دوست دارم یا چای ، ﺧﺪﺍ ﻭ ﺩﻧﻴﺎ  ﺩﺭﻣﻘﺎﺑﻞ منِ ﺑﻰ ﺗﻔﺎﻭﺕ ﭼﻪ ﺗﺼﻤﻴﻤﻰ ﺑﺎﻳﺪ ﺑﮕﻴﺮﻥ؟ حسابی تو این قضیه اعتماد به نفسِ موندم . واقعا" من یکی اعتماد به نفس رو تو این قضایا خجالت زده کردم :دی امروز تو محل کار بهم پرتغال و نارنگی تعارف کردن، در صورتی که دلم پرپر کشان هوای نارنگی کرده بود ولی گفتم فرقی نمیکنه و اونم پرتغال داد:( اصن یه وضی :((

دسته: {مونولوگ}

  • [ ۹۴/۰۷/۰۶ ]
    [ پلاک هفت ]

نظرات (۱۶)

  • ... آبو ...
  • جداً گفتی فرق نمیکنه!!!!!... من برای نارنگی حاضرم آدم بکشم.
    :))
    زین پس میدونم چطوری تصمیم بگیرم، نیوتون با سیب نیوتون شد ومنم با همین نارنگیه پلاک هفت خواهم شد :|
  • ف. ن
  • شده...شاید هر اتفاقات اول متن و هم آخرش...ولی من بی تفاوت نیستم...شاید هم اون اتفاق افتاده ها بخاطر خجالتی بودن و یا زحمت ندادن به طرف مقابلم باشه...
    شاید بخاطر زحمت ندادن باشه ولی بعضی مواقع، «البته در مورد خودمو میگم» ولی کلا من اکثر مواقع برام فرق میکنه ولی میگم فرقی نداره :(
  • اعصاب من
  • پس بگو این همه صغری کبری پیدن برا یه نارنگیه!!

    من برا دننیا و کائنات ارزشی ندارم

    بابا بیخیال!
    سری بعد بگو قهوه
    بگو نارنگی!
    :)))))) خیلی باحالی :))))))
  • فاطمه بانو
  • پرپر کشان :)
    من وقتی شروع می کنم به نارنگی خوردن اصلا نمی فهمم اینی که الان دستمه چندمیه؟ درکتون می کنم :)
    نارنگی بخوری، تعارف نکنی، بشماریشون، حساب دستت باشه و اینا [لطفا جناب خوانی خواند شود]
  • اعصاب من
  • سلامت باشی
    ده کرتم
    فردا میخای ادرس بدم بیا دم مترو محلمون دستفروشه نارنگی داشتش
    7-8-10 کیلو میخریم باهم میخوریم!
    تعارف نمیکنما!
    اره ادرس بده میام ولی توروخدا بذار من حساب کنم.. 
  • اعصاب من
  • باشه حالا اصرار میکنی نصف نصف باهم حساب میکنیم
    یادم اومد دستفروش دم مترو محله خودمون نداشت
    ولی چند روز پیش میوه فروشای دم مترو فرهنگسرا دیدم داشتند!
    روبروشم فررهنگسرا اشراق هست 
    الانم نمایشگاه دفاع مقدس باس توش باشه
    میتونیم باهم بریم اونجا نارنگی بخوریم
    از دکه دم متروم نسکافه و ابجوش مهمونه من!
    شما ساعت رو بده من میام
    منتها 17 به بعد باشه بهتره!
    واسه ساعتش میشه باز باهم صحبت کنیم!

    بگو بخدا :دیییییییییییییییی
    شماره بدم ؟ :دیییییییییییییی تر
  • آریانا م.ف
  • شده حالم یه روز تو یه ساعت خاصی بگیره از کسی و اینجور شم اما هیچوقت اینجور نمیشم زیاد. واقا نمیدونی راهت  چیه؟
    را که مشخصه ولی من کج میرفتم ولی امروز با این نارنگیه رامو پیدا کردم :دی
    تنها فرق من با نیوتون اینه که اون راهشو با سیب پیدا کرد من با نارنگی.. :|
  • گلسا راد
  • توی جامعه ای بزرگ شدیم که تعارف کردن یکی از ستون های روابطش بوده.ما هم با این سیستم بار اومدیم.شایدم گاهی وقت ها اعتماد به نفس رو ازمون گرفته چون عادت کردیم که تعارف کنیم چون ممکنه طرف ناراحت بشه یا خوشش نیاد.
    کلا دچار خود درگیری شدیم...
    اصن یه وضی بخدا..
    حرف حق جواب نداره.. [گل]
  • اعصاب من
  • من مساله ای ندارم شمارتو بده
    اصن یه وضی شدی :|
    حله آقا حله ..
    جنسیتت برا من رفته زیر سوال !
  • اعصاب من
  • برادرم برادرجان!
    بگو بخدا..:دی
  • خانم انار
  • چون همش اهل تعارف تیکه پاره کردن و حرف های صد من یه غازیم!:| با خودمونم تعارف داریم! اگر هم اینطوری نباشه که عــــــَو عیبه:|
    یاد گرفتیم دیگه! ا

    ینجا هنوز نارنگی نیومده:| :گریه ی شدید! :|
    عه نیومده!
    شیطونه میگه از اینجا بگیرم بیام اونجا بفروشم :|
  • asra ツ..
  • پوست نارنگی یا هندونه؟؟ ...دی
    :(((((((
    میام براتااااا.. :|
  • asra ツ..
  • عمو مواظب باش اینقده میای میترسم برات آرپیچی بیان ها از ما گفتن بود :|
    مگه میشه..!
  • یکی دیگر
  • ایشششششش. تعارفی!
    :(
  • فـآطمـ ه دختـرِ پـآییـز :)
  • من کـه ی دونه پرتغالُ ب صد تا نارنگی ترجیح میدم :|
    من هر دو رو دوست میدارم لیکن در آن برهه زمانی نارنگی را بیشتر میپسندیدم [نقطه]
  • asra ツ..
  • گاز اشک آور شده اینم میشه خب :|
    کار نشد نداره :|
    :|
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    CopyRight © 2013-2016 - Design By Pelake7 . All rights reserved

    هدايت به بالاي صفحه