پلاکــ هفت


پلاکــ هفت

هستم تا باشم، همین.!


امروز رفتم دو مدل شکلات خریدم،  یه هوبی و یه مترو .
بعد از صب تا خودِ الان نیگاشون میکردم o_o ، هی مدام میگم: ینی اینا همون هوبی و متروی 20، 25 سال پیشن؟! که خارجی ترین شکلاتای تهران و حومه :D حساب میشدن؟! خدا میدونه چقد خار و ذلیل افتاده بودن کنارِ بقیه شکلاتا! حتی تو شکلات ایرانیا گذاشته بودنشون :( خدا نصیبِ هیچ کَس و هیچ چیز و هیچ گرگِ بیابونی نکنه اینطور از بالا به پایین اومدن رو.
الان گذاشتمشون پشت لپ تاپ که نتونن پستمو بخونن که باز این حرفای منم یه نمکی بشه رو زخمشون :(

+ من هنوزم از این آدماییم که فک میکنن اشیاء میفهمن ^_^ جدی میگم.

دسته: {مونولوگ} {نوستالژی}

  • [ ۹۴/۰۷/۱۱ ]
    [ پلاک هفت ]

نوستالژی

نظرات (۱۰)

  • پـریـا ـ ف
  • واقعا اشیا هم میفهمن ؟؟؟؟ :دی
    خدا نصیب نکنه حتی نصیب شکلات هوبی : دی
    والا من فک میکنم میفهمن :دی
    خُل و دیونه هم صَدامه.. :|
  • اعصاب من
  • اشیا بهتر از بعضی از ادما می فهمند
    چون بگفته قران هر انچه در اسمانها و زمین است خدا رو تسبیح می کنند ولی بعضی از انسانای نفهم کمتر از اونا می فهمند!
    منم همینو میگم.. :دی
  • زهـرا ...
  • جالبه ها !
    بگو بخدا.. :دی تا بنا گوش
  • لو راز پام
  • من عاشق هوبی ام:(
    مزه هاشونم دیگه مثل همون سالهای بچگی نیست
    هیچی مثِ گذشته نیست کلا..!
  • asra ツ..
  • نانوایی ... روستا.... بز .....اتوبوس... تاکسی تموم شد چوب گذاشتی لای شکالاتا :|
    برو توبه کنن با نارنگی....دی
    بگو مرگ بر شاه..:|
  • گلسا راد
  • واای چقدر خندیدم.یادم میاد بچه بودم الکیی به عروسکام غذا میدادم بعد تعداد لقمه هایی که به هرکدومشون میدادمو میشماردم که واسه یکی بیشتر نشه و بقیه حسودی کنن.
    یکیشونو بیشتر دوست داشتم,دور از چشم بقیه بوسش میکردم دلشون نسوزه:دی
    :))))))))))
    خیلی باحال بودی..:)))
  • آریانا م.ف
  • تووووروخدا بگو هوبی واقعا؟
    ببین منو من یادمه قبلنا هوبی هارنگ جلدشون بنفش بودو و دوسشون نداشتم زیاد ولی الان مرده ی اون طعمشونم ولی نیست. واقعا دیدی؟ عکسشو بزار ...
    والا توسط یه سری وروجک و اینجانت خرده شدن..
    ینی واقعا تو شهر شما خوردنیای قدیمی نیست..؟!!
    اینجا یه مغازه تو محلمونه که تمام خوردنیای قدیمیو داره، سعی میکنم سری بعد از هر کدوم یه نوع بخرم و عکس بذارم ببینید..
  • زهـرا ...
  • شما این بگو بوخدا رو نداشتین چیکار میکردین؟!

    + ینی الان تو ان پست به شکلات ایرانی توهین شد؟
    بگم آقای تدبیر و امید بیاد براتون؟!
    اگه نداشتم خب بیکار بودم و دعا به جونِ شما میکردم..

    +تدبیر و امید هم یه دونست، اونم واسه نمونست..:|
  • خانم انار
  • من هنوزم مترو دوست دارم! هنوزم تکه!

    + اشیا می فهمن
    آفرین که هم عقیده ای.. :)
  • اَسی بولیده
  • اشیاء؟؟!!!!!!!!!

    عجیبه 0_o

    اره..:)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    CopyRight © 2013-2016 - Design By Pelake7 . All rights reserved

    هدايت به بالاي صفحه