پلاکــ هفت


پلاکــ هفت

هستم تا باشم، همین.!


این یکی دو روزه، یه نگاهی به بعضی وبلاگایی که جدید به روز شدن کردم، دیدم همه از دَم تا دُم، در حال ناله کردنن!! ینی همه ها! البته فک نکنید بخاطر محرمه و دارن حرمت نگه میدارنا! نه، اصلا. پستای منقرض شُدَشونم دیدم باز همون فازِ ناله داشت! بابا یه کم فان باشیم! یه ذره بخندیم! یه کم خلاقیت داشته باشیم! چیه صُب تا شب داریم غُر میزنیم و ناله میکنیم! همش شده دَم زدن کاتای عشقی! باید بری برا پستاشون نظر بدی که: مازا فازا..؟!
حالا اینو میگم بعد میبینی پست بعدی خودم آه و نالَست! :)) میگی نه؟ بیبین!

+ البته ناگفته نماند که وبلاگایی که من دنبال میکنم واقعا" یکی از بهترین وبلاگاییَن که تو عمرم دیدم و اینجا جا داره ازشون کمال تشکر رو داشته باشم من بابِ پستای نابی که منتشر میکنن.. ^_^

دسته: {مونولوگ}

  • [ ۹۴/۰۷/۲۸ ]
    [ پلاک هفت ]

نظرات (۲۰)

  • اعصاب من
  • همجور هست
    ولی این پستای اه و ناله، اره جوِ غالب وبلاگاست
    جوِ مارم بهم میریزن..
  • پریسا ایرانی
  • یکی پیدا شد حرف دل منو بزنه :)))
    من خودم چند روزه حس میکنم شکست 
    عشقی خوردم رفیقم هم بهم خیانت کرده 
    از بس مطلب غمگین خوندم :|||| 
    پس تحقیقاتم درست بوده.. :)
  • M. Moradi
  • صدالبته نمیشه تو این ایام خوشحال بود!!!!
    این ایام که جای خود بغیر از این هم ، همین آش و همین کاسَست..
  • ف. ن
  • ناله کردم. دیدم فایده ای نداشت. ناله نکردم. به همین سادگی باید درس گرفت از زندگی...لبخند.
    این روزا صد البته که کسی به ناله های دیگری رو گوش نمیده..
  • آریانا م.ف
  • گاهی ناچاریم
    شما دیگه چرا؟
    از شما غمناک انگیز ندیدم..!
    مگه داریم..!
  • Death MJ
  • ملت بدبخت :/
    منفی هم خودتی.
    عاقا زندگی که به کام نباشه آدم پست ناله میذاره دیگه...
    منفی.. :|
  • محمد StigMatiZed
  • نکته نقضی بود حرف دارم در موردش، ولی علی الحساب کسایی هستن که دور دوراشونو می کنن فانشونو دارن فقط اه و ناله هاشون رو واسه ما میارن ولی می خواستم یه چیز طنز پست کنم دیدم زمانش مناسب نیست.
    اره والا، از زاویه خوبی به پشت پرده نگا کردی..:)
  • یکی دیگر
  • ببخشیر تو رو خدا.... :(
    یا اکثر امامزاده ها..O_O
    چی شده..؟!
  • آوو کادو
  • زندگی واقعا سخت شده، ملت وبلاگ مینویسن تا خودشون رو خالی کنن
    اگه آه و ناله پشت پردَشم حقیقت باشه ادم بدش نمیاد، بلکه دلداری هم میده..
  • شقایق وحشی
  • قبلا وبلاگتونو خوندم ولی یادم نمیاد کاموت گذاشتم یا نه... شاید چون آدما حرفای نگفتشونو تایپ میکنن حرفهایی که اوو روی خسته شونه... 
    بله قبلا افتخار دادین..:)
  • فاطمه ...
  • شما خودتو غمگین نکن آقای پلاک هفت.
    چقد خوبه یکی از آدم تعریف کنه! البت که ما به خودمون نمی گیریم :)
    زیاد اهل غمگین شدن نیستم، معمولا شادم، شاید با هر چیز کوچیکی..
  • گلسا راد
  • من اصولا وقتی خوشحالم پست نمیذارم،هر وقت به یه مورد و دغدغه ای که کاری از دستم واسه حل کردنش بر نمیاد،یا وقتایی که بعضی جریانا و افکار عصبیم میکنه و امکان حرف زدن ندارم میام پست میذارم که خالی شم.درنتیجه نمیتونن شاد باشن دیگه!
    به قول نویسنده وبلاگ شرت نوشت:آدمها نه به بدبختی وبلاگشون و نه به خوشبختی اینستاگرامشون^_^
    ایناستاگرام رو خوب گفتین..:))
  • روشنا ی صبح
  • وبلاگ هایی ک حالت روزنوشت داشته باشن ی کم طبیعیه ک غم و اه و ناله تو پستاشون باشه
    خو طرف هیچ جا نمیتونه حرفشو بزنه میاد اینجا مینویسه بلکه ی کم اروم بشه! ی جور تخلیه روانیه !

    من برعکس خیلی از دوستان که هم نظر شمان من اصلا میلی به نوشتن حرفایی که نمیتونم تو دنیای واقعی بزنم و بیام اینجا بنویسم ندارم..
    معمولا روزمره های جالب رو مینویسم..
  • زهرا
  • ما این پست رو به خودمون گرفتیم و‌مفصصصل راجع بهش توضیح دادیم! شاید سوال بقیه هم بوده خب...یا حتی اعتراض!;-) 
    نه، به خودت نگیر باوا.. :دی
  • تارا ..
  • به شدت موافقم با این پست.
    حالا منم پست بدیم میشه آه و ناله خخخ
    اره، معمولا از هر چی گِلِه میکنم سرم میاد..:))
  • اسپریچو !!
  • چه وب شلووووووغیههههه(((:
    خُب از چه نظر..! :)
  • شقایق وحشی
  • من قبلا اینجا کامنت نذاشته بودم عایا؟! 
    چرا، کامنت دهم همین پست..
  • تب باران
  • سلام علیک. شهادت سید و سالار شهیدان تعزیت باد . عزاداریها قبول.... اولا ماذا فازا !! و بعد اینکه به هر حال ما تشکر رو حتی اگر اینقدر عمومی باشه رو رد نمی کنیم.  و بعدترش اینکه اصولا غم بی جهت و غر بیخود را آدم سالم هم بشنوه مریض میشه. خدا رحم کنه به کسی که دو تا گره ریز هم داره... 
    کلا" از عربِ غیر ایرانی [در عصر جدید] و زبونشون خوشم نمیاد، از بچگی هم عربی و ریاضیم ضعیف بود..
  • روشنا ی صبح
  • خب این که شما میفرمایید برمیگرده به ظرف وجودی هرکسی !
    به طور مثال ظرف من کوچیکه و تاب و توان تحمل بعضی چیزها رو ندارم!پس یا به یکی میگمشون یا ی جایی مینویسم که اروم بشم!
    حالا اون ی جا میتونه وبلاگ یا دفتر و... باشه!
    امثال شما به نظر من! ظرف وجودیتون بزرگه! واسه همینم مسائل غمگین رو برا خودتون نگه میدارید

    یه کم قانعم کردید..:|
    اصن دلم سوخت برا وبای غمگین نویس.:(
  • روشنا ی صبح
  • ی کم ینی دقیقا چقدر! مثلا اندازه ی بند انگشت ؟! :)))))))
    دل سوزوندن رو قبول ندارم 
    چون فایده ای نداره
    نهایتش میشه دعا کرد !
    دقیقا همون اندازه:))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    CopyRight © 2013-2016 - Design By Pelake7 . All rights reserved

    هدايت به بالاي صفحه