پلاکــ هفت


پلاکــ هفت

هستم تا باشم، همین.!


اخیرا" موندم این چه شانسیه که بلاگفا آورده! تقدیره؟ فَلَک زَدگیه؟ بدشانسیه؟ عدمِ رسیدگیه؟ یا چی؟! سالِ 94 سالِ فَلَک شدن بلاگفاست انگار، اونم از نوعِ فلکای معلمای دهه شصتی! دلیلش رو واقعا" کسی جز خود مدیرش نمیدونه، نمیدونم بَد و بیرا بگم! دعا کنم! همدردی کنم! کامنتِ خوب برا آخرین خبرش بذارم! بد بذارم! نمیدونم[!!!]
اخیرا"تر متوجه شدم که زندگیی بدون بلاگفا و اینترنت چقدر خوش میگذره! بدون بلاگفا نمُردم! باورتون میشه؟! قسمت شد یه دستی به سر و گوش لب تاب و سیستم خونگیم بزنم . ان شااله قسمت شمام بشه. ^_^
اخیرا"ترتر متوجه شدم سلول های خاکستریِ یکی از دوستان بلاگفاییم به سلولهای آب و فاضلاب شهری متصل شده! یه مدت سرکارم گذاشت و بعضی از شماهارو هم سرِ کار گذاشت! موندم بعضی از این دوستان برخی از این قضایایی که تو وبشون تعریف میکنن از کجاشون در میارن اینارو که دل همه رو کباب میکنن! واقعا" توی این دنیای مجازی و بعلاوه این بلاگفا اصلا نمیشه اون طرف خطِ امواجِ خروشانِ اینترنت رو حدس زد که چه شخصیتیه .
به هر حال روبراه باشید، بلاگفا بمونید، آپدیت بکنید، فوش به بلاگفا بدید و اینا.. [لطفا جناب خانی خوانده شود]

دسته: {مونولوگ}

  • [ ۹۴/۰۶/۰۶ ]
    [ پلاک هفت ]

نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

CopyRight © 2013-2016 - Design By Pelake7 . All rights reserved

هدايت به بالاي صفحه