پلاکــ هفت


پلاکــ هفت

هستم تا باشم، همین.!


وارد پنل مدیریتِ وبلاگتون بشید و بعد در فیلدِ قالب، وارد «ویرایش ساختار قالب فعلی بشید»

کلمه «پاسخ» رو سرچ کنید و کلاً کلمه [ پاسخ: ] رو حذف کنید و این کد رو جایگزین کنید. [لینک]

الحاقیه: در صورت تمایل به اینکه عکستون حاشیه داشته باشه و گوشه هاش گرد باشه، بجای کدی که در بالا دادم، از این کد استفاده کنید. [لینک]

توجه: در قسمت آدرس عکس ، عکس آواتار خودتون یا هر عکسی رو که دوست دارید آپلود کنید و کدش رو در قسمت مربوطه قرار بدید .

کسانی که کار با فتوشاپ رو بلد نیستن و دوست دارن عکسِ آواتارشون گرد باشه یا گوشه هاش گرد باشه، آدرس عکس مورد نظر رو تو کامنت همین پست ارسال کنن تا ویرایش بشه.

دسته: {کدنویس}

  • [ ۹۴/۰۸/۲۰ ]
    [ پلاک هفت ]

نظرات (۱۸)

  • Haa Med
  • من زمانی عاشق این کارها بودم الان هم هستم.
    کدنویسی رو میگم.
    کد نویسی یه چیزیه که هیچ وقت تکراری نمیشه و پایانیم نداره..:)
    لذت بخش‎ترین کاریه که تو دنیای مجازی انجام میدم..:)
  • شملیــا ●○●
  • خدا شما رو برای کاربرای بیان حفظ کنه :)
    خدا پدر مادر شمارم حفظ بفرماید..:)
  • یه هاتف
  • خوشحالم که از پست خوشتان آمده ...
    ولی خب به اندازه شما هم عالی نمی نویسم .. اگر دوست داشته باشید من لینکتون کنم و بخوانمتون با اجازه ..
    به قلم شما نمی رسه و خوشحال شدم که دوست داشتید
    بابت این  آموزش هم بسیار ممنونم :)
    موفق باشید. ممنون بابت کامنت
    حقیرتر از این حرفاییم..
    شما یه دونه باشی..:)
  • یه هاتف
  • نفرمایید ... نظر لطف شماست ... مرسی
    با اجازه لینک شدید
    خواهش میشود..:)
  • بق بقو
  • آیا میدانستید؟
    نه.. 
  • خانم انار
  • عاقا خیلی مرسی:)
    مخلصیم..:)
  • M. Moradi
  • عالیه....
    این چیزا رو چجوری یاد میگیرین؟!
    کدنویسی خیلی سخته
    اصلا هم سخت نیست، باور کنید یک روز هم کلاس کد نویسی و غیره جاتِ متوصل به کامپیوتر نرفتم..
    تجربیه، یه کم کار کنی یاد میگیری داداش..
  • آوو کادو
  • متشکر مستر کد نویس :-))
    قربانِ شما..^_^
  • زهـرا ...
  • بازم تشکر :)
    چارپاسگزارم..:)
  • بانو ف تک نقطه
  • این که بلد باشین و یاد بدین خیلی خوبه :) 

    جزاکم الله اخوی :{
    عادت به تک خوری ندارم..:)
    سلامت باشی..:)
  • اعصاب من
  • سلام
    یه دونه ای
    دوردونه ای
    آقا گذاشتمت تو ویترین کسی بهت دست نزنه..:دی
  • kaktos
  • خیلی دوست دارم یکم به وبم برسم ولی حس و حالش و ندارم.
    چندتا از پستهات و خوندم جالب بود.
    موفق باشید.
    سلامت باشید..
  • gandom baanoo
  • واقعا دمتون گرم...
    ایشالا خدا یه نیروی مضاعف به من بده تا از آموزشاتون استفاده کنم!!! ؛-)
    سلامت باشید..:)
    ان شااله..
  • بق بقو
  • میخند ...به چی میخند...به ندانستن خود میخند!!! ‎:/‎
    ها والا، حالا شما بگو..:)
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • خداحفظت کنا برادر:)
    سلامت باشید..
  • بق بقو
  • هیچی دیگه شما بخندید... :)(:
    خو باشه..
  • علی ...
  • سلام منم بیام اجاز میدید؟؟؟
    شما صاحب اختیارید آقا علی..:)
  • آکو لاد
  • آدرس عکس رو کجا بزارم ؟
    مشخص نیست
    این کد برا قالبایی که از خود بیان گرفته باشی، قالب شما مال بیان نیست و به نظرم خوب طوریه، چشه..!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    CopyRight © 2013-2016 - Design By Pelake7 . All rights reserved

    هدايت به بالاي صفحه