پلاکــ هفت


پلاکــ هفت

هستم تا باشم، همین.!


به همین سویِ چراغ وای فایم قسم تو نت چشم به یه پست خورد که کلاً حالم دگرگون شد، خیلی باحال نوشته..:) تو یه شبکه اجتماعی، یکی از کاربراش، این پست رو نوشته بود :
«دلم ازاین آقاها میخواد که میاد یهو عربددده میزنه
عیااااال؟؟؟؟
ماهم باقیافه کاملا مظلومانه میگیم جووووونم آقا؟؟؟؟
داد بزنه بگه ازت عکس مکس تو لاین ماین واین کوفت و زهرماریا نبینماااااا افتاد؟؟؟؟
ماهم بگیم چشمممممم آقا(الکی)
بازعربدددده بزنه عیااال؟؟؟؟
ماهم بگیم جووووونم آقا؟؟؟؟(بازباهمون قیافه معصومانه)
بگه نبینم باپسرمسر چت مت کنیا افتااااااد؟؟؟؟
ماهم دوباره بگیم چشم (بازم الکی) :))
خلاصه هی اون بگه ومابگیم چشم....
بعدیهو داد بزنه عیااااااال؟؟؟ بگم جااااان
بگه این بوووووووس من کو هااااااان؟؟؟؟
خلاصه دیگه ماااااااچ موووووووچ واین حرفا :)))
این چه وضعشه آدم دو دیقه نمیتونه با آقاشون تنها باشه :|»

:))

دسته: {مونولوگ}

  • [ ۹۴/۱۰/۰۳ ]
    [ پلاک هفت ]

نظرات (۴۳)

  • مـــــــــــــــــــــــــــــیـــــــم ☺☺
  • جا داره بگم اصن یه وضی:-))))
    ها والا..:دی
  • mohsen mhbt
  • :))
    ولی آره جون خودش! از این آقاها میخواد!
    فعلا که میخواد..:دی
  • Mr. Moradi
  • :)
    :)
  • gandom baanoo
  • :/ 

    لطفاً به چشم و گوش بسته اینجانب توجه ویژه نمایید!!!!!

    ؛-)

    تو قرنِ بیست و یکیمااا! مث اینکه یادت رفته الانه بچه 12 از یه ادم 40ساله بهتر این چیزا رو میدونم..!
  • mr point
  • خخخ راس گفته 
    والا..
  • روشنا ی صبح
  • نچ نچ !! اینا بداموزی داره ;) :))
    همون جوابی که به گندم بانو دادم برا شما هم صدق میکنه..:دی
  • مترسک ‌‌
  • باحال بود :))
    قوربان شوما..:)
  • حسـ ـن
  • هههه
    ای داد بیداد
    حسن سعی کن از این آقاها باشی..:دی
  • Haa Med
  • این آقاهه چقد عربده میکشه!
    :-)
    اصن یه وضی..:)
  • روشنا ی صبح
  • اره خب!
    متاسفانه...!
    هعـی..
  • خانم مهندس
  • :))

    چقدر قالبت قشنگ شده.
    چشات قشنگ میبینه..:)
  • sheme lia
  • اه اه اصن حالم بد شد
    :)))))
    :)))
  • مهرناز .ج
  • :)))
    :)
  • حسـ ـن
  • داشتیم!
    :)
    :)))
  • خانم انار
  • :|
    :|
  • yalda shirazi
  • من دیگه حرفی ندارم.... :|
    :|
  • آوو کادو
  • :-))
    :)
  • آریانا م.ف
  • وای ترکیدم از خنده. 
    همیشه تورویاهام مردمو اینجور تصور میکردم:D
    ولی یه سوال واسم پیش امده. به نظرت یکی ک تو جونیش هرروز باا یکی چت میکنه میتونه بعدا کنار بزاره این کارو؟ 
    مرسی بابت خنده ای که هدیه دادی.
    نمیدونم، ولی اگه یه چیزی عادت بشه برا ادمف دیگه موندگاره..
    خواهش میکنم.. ^_^
  • ماه بانو
  • :)))اینا بد آموزی داره: )))
    ماشااله سن کاربرای بیان بالاست، بچه که نیستن..:دی
  • خانم الف
  • نچ نچ نچ :/
    بد آموزیه ها :)))
    والا تو این زمونه اینا هیچه..:| قبول داری؟
  • ساینا ...
  • این که خوبه مرد رویاهاش فقط عربده میکشه...
    یه دوست داشتم میگفت دلم میخواد شوهر ایندم از این غیرتیا باشه, حتی دست بزن داشته باشه....!!!!!!!
    خدا شفا بده..:))))
  • ثمین س.ن
  • :دی

    خب دوست داره

    البته رنج سنی هم درنظر بگیریم،داره هی میره بالاتر راج به این تقاضا:||


    قدیما سن ازدواج مشخص بود و الان امارش دست کسی نیست! 25؟ - 28؟ - 35 یا 45؟!
  • آریانا م.ف
  • خیلی بدن بعضی عادتا.
    ولی خوب داشتم کامنتاتو میخوندم. والا مرده رویاهای منم باید یه سه چار وجب شکم داشته باشه و اصلا محل بهم نزاره:D تخس باشه تخس:D
    خودتم شفا پیدا کنی:D
    :))))))))
  • ٭★ زهرا★٭
  • آقای پلاک هفت! من اگه منحرف شدم تقصیر شماعه هاااااا...رفتم جهنم به خدا میگم شما چش و گوش ما رو وا کردیااااا :))))
    خخخخ خیلی باحال بود....فکر کنم دو- سه سال پیش یه متنی شبیه اینو خونده بودم...!
    اصن این متنا رو میخونی نمیشه نخندید!
    مثلا اینجور متنا هم زیاده:
    به سلامتی روزی که بچمون دهنمونو سرویس کنه یه نگاه مظلومانه بندازم بهت
    تو هم بخندی و بگی: دیدی چه غلطی کردیم مامانش؟ :)))

    کلا آرزو بر جوانان عیب نیست و اینا :))
    الان دارم فکر میکنم آیا کامنتم ستاره دار میشه یا نه خخخخ

    + حالا شمام یادتون باشه همچین آقایی بشید برای عیالتون :))))))

    نسلای امروز چشو گوششون از بس بازی که اطرافش داره جر میخوره:))
    بسلامتیت عاااااالی بود =))))))))
  • زهرا .ی
  • :)))))
    :دی
  • gandom baanoo
  • عه خوب من خیلی مثبتم چشم و گوشم بسته س :)))))) 
    الهی..:دی تا بنا گوش
  • یک آشنا
  • جالبه ولی در حد یه فانتری ، اربده زدن آخه سر ایال خیلی حس خوبی نداره
    من که موافقش نیستم :))
    شما در اینده شوهر خوبی خواهید بود..:دی
  • پری بانو
  • هرچی فحش از طفولیت بلد بودم به این پست دادم رفت :))
    مسخره :/
    بیخود :/
    روانی ها :/
    عشق = کشک 
    من برم اسید بخورم بیام :)) 
    ریلکس لطفا..:))))))))
  • ثمین س.ن
  • قبل از 25 .. 15 رو هم اضافه کن،هنوزم داریم کسانی که تو سن پایین میرن خونه ی بخت و تو سن بالا برمیگردن:|
    هعــی..
  • نگین ...
  • :|
    :)))))))))))))
    الان فازت چیه؟!..:دی
  • ٭★ زهرا★٭
  • جر میخوره رو موافقم :))))))))) والا ما قد بچه های ابتدایی الان بودیم همش منتظر بودیم ننه مون با زنبیل بره بازار برامون آبحی و داداش. بخره :/ ولی بچه های الان... از این دست متنا زیاد حفظم :)))
    تووووووووووووپ گفتی..=))))))))
  • صآب خونـِ
  • خخخخخخخخخخخخخخخخخ
    + بی سیم بِزنم بَچه‌های وبلاگِ ... بیان بریزن اینجا دربِ پلاک۷ رو پلمپ کنند به دلیل نَشر ... هاااا
    + خدای خووب بود جوکت خخخ
    قربانت..:)
  • خانم الف
  • آره قبول دارم :)
    آورین..^_^
  • ٭★ زهرا★٭
  • میریم که داشته باشیم یه نمونه دیگه رو:
    موهامو عروسکی می بندم...پیرهن خال خالی می پوشم...جورابای تا به تا... چایی با طعم توت فرنگی درست می کنم...منتظر می شینم تا بیای...درو باز نمی کنم تا خودت کلیدو بندازی و درو باز کنی...می دونم که خسته ای...اما تا منو می بینی چشات چهارتا میشه...نمی دونی بخندی یا حرف بزنی...اما من اصلا بهت فرصت حرف زدن نمیدم ...می پرم بغلت میکنم...یه خسته نباشید میگم...دستتو می گیرم و می نشونمت رو مبل...برات چایی با شیرینی میارم...توأم همونجور مات و مبهوت فقط من و کارامو نگاه میکنی...یه عالمه حرف داری اما با یه لبخند میگی: خنگی خنگ!!!

    :)))
    فانتزیاشوووو..=))))
  • آریانا م.ف
  • خدا خیرت بده خیلی خندوندیمون:D
    بخند تا دنیا به روت هِر و هِر بخنده..:دی
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • باحال بود :)
    قبل امت فیزیک خیلی چسبید :)
    آخ آخ آخ، فیزیک..:)
  • تارا ..
  • چه آقای خشنی :))
    چی بگم والا، ملت خوششن میاد انگار..:دی
  • الف_لام _ناز :)
  • داره میاد !
    .
    .
    .
    آقاشون :||
    ایشااله..
  • ماتادور ...
  • برم تو دیوار؟! |:
    نه نرو..
  • علی ...
  • ;i
    ؟!
  • معصـومــــــه ▄▄▄✐
  • :)))
    یکی رو میشناختم میگفت:انقدر دوست دارم اشتباه کنم شوهرم بخوابونه توگوشم.بعدش به آرزوش نرسید میگفت:شانس ندارم!
    اینا دقیقا جز کدوم گروه آدمیزادن هنوز کشف نکردم!:)
    اینا دیگه کیَن..:))
  • ɴᴏᴏɴ ᴛᴇ
  • سلام(:
    گیل دختر هستمD:
    بالاخره اومدم بیان(:
    عههههههههههههههه، ببین کی اومده :دیییییی
    خوش اومدی..^_^
  • آندر هیل
  • بسیار خرسند گشتیم!

    سریع قسمت نظرات را زدیم تا اندکی عیال را با یارو عربده کش ـه تنها بگذاریم!

    ننه ام گفته این چیزها عیب است و نباید من بدانمشان!

    :))

    :))
    خوش اومدید به منزل ما..:)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    CopyRight © 2013-2016 - Design By Pelake7 . All rights reserved

    هدايت به بالاي صفحه