پلاکــ هفت


پلاکــ هفت

هستم تا باشم، همین.!


دیدین وقتی یه مداد رو به چشمامون نزدیک میکنیم 2تا میشه؟! دلیلش اینه که چشمای آدم لوچ میشه و باعث دوبینی میشه.
بعضی وقتا یه آدمو که خیلی دوس داری، میای خودتو بهش نزدیک میکنی، تمام زمان و انرژیتو برای اون میذاری ، هر لحظه اونو میخوای.
نباید زیاد بهش بچسبی، اون موقَست که چسبشو از دست میده و نَچسب میشه و احساسه مثِ چشامون لوچ میشه و در این صورت با واقع بینی خودمون خداحافظی کردیم.
میگن یه عکاس مشهور تو کتابش نوشته بود: یه عکس فوق العاده نتیجه فاصله مناسب عکاس باموضوع مورد علاقه‎شه..

دسته: {مونولوگ}

  • [ ۹۴/۰۸/۲۸ ]
    [ پلاک هفت ]

نظرات (۴۱)

  • asra ツ..
  • O_o
    O_O
  • آریانا م.ف
  • هاهاها من دیگه این همه مطالب تکراریو کجای دلم جا بزارم؟
    ولی انصافا ایده ی خوبیه نچسب میشن بعضیا وای مخصوصا وقتی میفهمن داری بهشون نزدیک میشی اونوقته که حکمت عوض میشه. 
    ممنون
    بذار تو انباریِ دلت..:دی
    ملومه تجربتون زیاده تو این قضایا..:)
  • شملیــا ●○●
  • خیلی خیلی خیلی دیگه خیلی خیلی قشنگ بود
    خواهش میکنم..:)
  • M. Moradi
  • حرف جالب و به موقعی بود :))
    ....
    حس میکنم صفحه وبلاگتون پهناش بیشتر شده ... به نظرم اینطوری زیباتر شده ...مبارکتون باشه 
    :)
    مرادی یه دونه باشی که اینقد دقتت بالاست..:))
    اره، پهن ترش کردم، خیلی کوچیک بود..:)
  • بیست و دو
  • دوری و دوستی!
    آخ گفتی..
  • یکی دیگر
  • ولی اگه قرار باشه نتونم از نزدیک ترین فاصله نیگاهش کنم همون نباشه بهتره
    نیست؟
    همیشه از نزدیدک دیدن هم ممکنه تکراری بشه برات. نه؟
  • gandom baanoo
  • آخه آدم نمیدونه فاصله مناسب چقدره !!!

    + خوشکل شده وبلاگتون :)

    فاصله ای که همیشه با لبخند به سوژه نگاه کنی..:)
    ممنانم ^_^
  • آریانا م.ف
  • اره والا تو دوستی زیاد بلا سرم اومده وای وقتی میخوای با کسی صمیمی بشی و لی لی به لاالش میزاری درجا فک میکنه کسیه دلت میخواد لهش کنی با مشت بکوبیش تو دیوار با مشت بکوبی تو چشش حنجرشو با دستت در بیاره بخوابونی دوتا بادمجون زیر چشش بلکه دلت خنک شه:D
    +(از کشیدن مو و پنگول(ناخن) خودداری نشود(یعنی استفاده بشه).)
    :))
    نمیدونم ملت ما اینجورین یا کلاً همه مَمالک این‎شکلیَن..!
  • mr point
  • به نظرم همینه :(
    :)
  • زهـرا ...
  • شایدم با نزدیک شدن بهش میفهمی واقعیت اون چیزی نبوده که تو فکر میکردی ...
    نزدیکی هم محدوده داره. زیاد نزدیک بشی، تار میبینی..
  • گلسا راد
  • عالی بود!
    ممنان..:)
  • witch Aura
  • حرف حق
    طبق معمول جواب نداره..
  • Haa Med
  • تجربشو داشتم.
    خیلی واسه خودم بزرگش کرده بودم.
    سه بار بهم نامردی کرد.
    بار سوم منم ولش کردم.

    من یه بارشم تحمل ندارم، ماشااله 3بار. . . :)
  • خانم انار
  • عالی:)

    کاش می شد این حرفو به شین جان حالی کنم:|
    بفرستینش پیش ما تا متوجَش کنیم..:)
  • زهرا فاطمی
  • سلام.
    احسنت به شما و فهم آن عکاس
    البته این ها بین مومنین نیست.. هر چقدر نزدیک تر، ظرافت دیدن ها بیشتر می شود و لوج شدنی نداریم.. منتهی بین دو مومن.. مومن به معنای واقعی.. مومنی که در ارتباطاتش، در دوستی هاش، محو یک چیز هست و همه چیز را به همان چیز می داند.
    می دانم که می دانید که را می گویم..

    الهی که زنده باشید و پر امید.
    ممنونم از حضورِ پُر شورتون.. :)
  • پآییــزک :]
  • درسته ... درست ِ درسته ...
    درستکاری پیشه راهتون..:)
  • روشنا ی صبح
  • کلا خطوط رو باید رعایت کرد
    ی خط فرضی برای هر نوع ارتباطی ترسیم کردن خیلی هم خوبه!
    حداقل من تا الان ضرر نکردم!
    این خط فرضی آینده رو رقم میزنه، و خیلی مهمه..
  • ع . ج
  • چه عکاسِ نویسنده ای D:
    هرکی بوده بچه خوبی بوده..:)
  • امیرحسین محمودی
  • خیلی خوب نسبت دادی .. خیلی خوب
    موافقم ...
    چارپاسگزارم..:)
  • آوو کادو
  • یا باید به اندازه نزدیک شد یا چشم ها رو بست...
    متاسفانه بلدم نیستیم چشمامون رو ببندیم ، مثل نداشتنِ قدرتِ «نه» گفتن..
  • نفس نقره ای
  • چه جالب و قشنگ بود :)
    ممنونم نقره‎ای جان..:)
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • یه حجم خیلی زیادی موافقم باتون:)
    +
    من همیشه به حاضرین در سایت شما حسودیم میشه!
    +
    ۱۱ نفر!
    خدا بده برکت:)
    من از بچگی شما رو میشناسم و همیشه بدنبالِ بالابردنِ آمارِ وبتون بودین..:دی
    عجله نکنید، سبقت میگیرید از خیلیا..
    خوب می‎نویسید..
  • بق بقو
  • به محض خوندن متن این جمله به ذهنم رسید که:

    دور باش عزیز باش‎:)‎

    نمیدونم چرا ، اما رسید دیگه‎:|‎

    حقیقتِ دوست داشتن همینه..
  • آقای مربّع
  • سلام !

    سلام آقــا..
  • پآییــزک :]
  • :))))
    :)
  • gandom baanoo
  • من الان دلم میخواد دوباره اینجا کامنت بذارم! بهانه ای ندارم ولی!!! 


    ولی امـــا.. :دی
  • معصـومــــــه ▄▄▄✐
  • واقعا واقعا واقعا بعضیا جنبه دوست داشته شدن رو ندارن....
    واقعاً..:)
  • مـــیـــمـــ ☺☺
  • بعضی آدم و بعضی چیزا فقط دورنماشون قشنگه:)
    اونا رو باید بذاری رو طاقچه بشینی فقط نیگاشون کنی..:)
  • اسپریچو !!
  • پس اگر چیزی خراب شد تقصیر خودمونه وگرنه طرف مقابل همونه که بود البته درر بعضی مواقع!
    اون که صددرصد..
  • مهرناز .ج
  • احسنت
    متن یک جوری خوب بود که اصن جایی واسه حرف نذاشت :))
    خواهش می‎کنم..^_^
  • asra ツ..
  • بلخره تونستین این آنلاین رو عملی کنین :)

    مگه میشه کاریو بخوام و نشه...؟! :|
    :)
  • asra ツ..
  • اره میشه :|
    جهت تقویت روحیت بود عمو ها :|
    مرسی دخترم.. ^_^
  • asra ツ..
  • میگم میشه کاریو بخواین و نشه :|
    میگی مرسی؟؟ :|
    عمو هم عمو های قدیم حواسشون جمع بود :|
    تشکر بابتِ تقویت روحیه‎ای بود که دادین..:|
  • asra ツ..
  • اها
    حله حله : دی
    قابلی نداش عمو :))
    :))
  • بق بقو
  • آنلاین چیست ؟ O_o
    بعداً یه پست در موردش میذارم..:)
  • asra ツ..
  • عمو هم عمو های قدیم اینقده انلاین نبودن:)))
    آنلاین قضیه داره..
  • gandom baanoo
  • عه چرا پست جدیدتون جای نظر نداره؟!!!!
    زیرش یه لینکِ ورود به یه صفحه دیگه گذاشتم، اونجا جا داره..
  • فاصله داشتن با آدمها...حتی اگه اون آدم مادر یا پدرت باشه...
    فاصله نداشتن با خدا...
    یک زندگی خوب نتیجش...اما دریغ...


    ممنونم خاموش جان..:)
  • شقایق وحشی
  • در دوست داشتن باید فاصله ی قانونی رو رعایت کرد :))
    اگه رعایت نشه فاجعه میشه..:)
  • تارا ..
  • شدیدا موافقم . خیلی شدیدا :)
    :)
  • پآییــزک :]
  • ممنون :))
    خواهش می‎کنم..:)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    CopyRight © 2013-2016 - Design By Pelake7 . All rights reserved

    هدايت به بالاي صفحه