پلاکــ هفت


پلاکــ هفت

هستم تا باشم، همین.!


                                                                                                                                                            
میدونید که استفاده از شکلک‎ها بهترین روش برای بیان احساسات توی دنیای مجازیه. این شکلکایی که اون بالا میبینید شکلکای محبوب بنده هستن که البته پگ کاملشون حدود 230 تایی میشه :دی بصورت نمونه تو چندتا از کامنتام استفاده کردم و باب میل بعضی از عزیزان شد و درخواست نحوه استفادشونو خواستن که طبق قولی که داده بودم یه سری از این نمونه شکلک‎ها رو قرار دادم که البته به مرور زمان بروزش میکنم و بازم اضافه میکنم . آموزش استفادش رو در ادامه مطلب براتون گذاشتم باشد که مورد پسندِ حُضار گرامی قرار بگیره.. :)
«آدرس این پست رو در منوی وبلاگ قرار میدم که قابل دسترس باشه»
دسته: {کدنویس}
روش اول : عکس ها رو کپی کنید و تو پنجره پاسخ به کامنتاتون پیست کنید .
روش دوم : شما طبق روال عادی مثل عکس زیر به کامنتی که براتون اومده پاسخ میدید..
بعد از نوشتن پاسختون با استفاده از اون دوتا <> که تو عکس زیر نشون دادم ، متنتون رو به کد تبدیل می کنید..
شما روی هر کدوم از شکلک هایی که تو وبلاگ قرار دادم کلیک که بکنید یه کد بهتون میده ، حالا کد رو مثل عکس زیر بذارید دقیقا انتهای متنتون..
حالا دوباره با کلیک روی دکمه <> متن رو از حالت کد خارج کنید و بعد حالت نمایش متن و شکلک رو ببینید و بعدم ذخیره کنید..
دسته: {کدنویس}
  • [ ۹۴/۰۸/۱۲ ]
    [ پلاک هفت ]

نظرات (۳۲)

  • OoSsKk OoLl
  • ممنون:)
    ولی من یاد نگرفتم
    کلا هیچ استعدادی تو این زمینه ها ندارم
    چهار ماهی میشه دارم خودکشی میکنم چار کلوم کد نویسی یاد بگیرم!
    حتی عوض کردن بک گراند هم یاد نگرفتم!
    یه حس اسکل بودن خاصی بهم دست میده تو این مواقع:/
    #لَک آف کانفیدنس

    شما یه بار طبق آموزش پیش برو یاد میگیری.. :دی
  • بق بقو
  •  Cپاس گذار ...از شما!
    خواهش می‎شود..:)
  • M. Moradi
  • سلام
    ممنون
    ولی خب ما که نمیتونیم هربار برای گذاشتن شکلک به اینجا بیایم و رو هر شکلک کلیک کنیم تا کدش رو بگیریم!!! شما هم همینجوری کپی میگیرید؟!
    منم همین کار رو میکنم، عین آموزشی که گذاشتم، میتونید لینکشو یه جا بذارید..
    البته ناگفته نمونه، استفاده زیاد از شکلک هم آدم رو زَده میکنه، بعضی از کامنتا پاسخشون شکلک خورن :دی
    و اونجاست که باید احساستون رو با شکلک بیان کنید.. :)
    (میتونم کدش رو هم بهتون بدم یه صفحه برا خودتون ایجاد کنید و اونجا بذارید، با لینک خودتون)
  • زهـرا ...
  • خیلی تشکر :)
    اون شکلکه که برا اسرا گذاشتین خیلی بانمک بود!
    یادم میاد خندم میگیره :))))))
    :)) اونم بعدا تو آپدیت بعدی میذارم..
  • خانم انار
  • من کلن چهار تا شکلک مورد استفادمه که کد مد نمی خواد

    :|

    :)

    :))

    o_O

    خیلی هم خوبن:))
    معمولا همینان دیگه، تو پاسخ کامنتای قبلیم گفتم، بعضی کامنتا واقعا پاسخشون شکشک خوره..:)
  • فاطمه ...
  • از همه بامزه ترشون اون دختر پسره هستن که آهنگ گوش میدن...تو یه دنیای دیگه ن اصلا :))
    :)) اره اونا فازشون یه چی دیگست..
    4 ساله با این شکلکا اُنس خاصی پیدا کرم، حدود 3ماه تو سایتای خارجی گشتم تا منبع اصلیشو پیدا کردم و کل شکلکاشو جمع کردم، 230 شکلک.. :دی
  • اعصاب من
  •  اَه
    خدایت در بهشت کناد
    دستت درست
    آمین.. 
  • یکی دیگر
  • ووووووووووااااااااااایییییییییییی دنبال همین بودم. دمت گرم :)
    دم خودت گرم.. :)
  • فاطمه ...
  • بابای تلاشگر :) 
    قربانت، ستاره بچینی. . . . :دی تا بنا گوش و بلکه فراتر
  • ع . ج
  • ممنونـــــ ولی یه راهِ خعلی ساده و بسیار راحتــــ هم هست !!! :دی
    رو شکلکِ مورد نظر کلیک راست کنیم بعد کپی ایمیج رو بزنیم [یا عکس مورد نظر را سلکت کنیم بعد از کلید ترکیبی Ctrl+C استفاده کنیم.] بعد بریم هر کجا که دلمون خواست تو کامنت یا مطلب یا ... پِیست کنیم :)))))

    +این راحت تر نیس !!! البته شومآ اصول کار رو گفتین که هیچ وقت دچار مشکل نشیم :))) 
    درسته، اکثر مواقع این کار جواب میده ولی مشکل این کاری که شما گفتین اینه که [البته خیلی کم پیش میاد] عکس خوب لود نمیشه و شکسته میشه..
    ولی با کد اینجوری نمیشه مگر اینکه سیستم خودت یا نِتت مشکل داشته باشه ولاغیر.. :دی
  • شملیــا ●○●
  • 1238747568000پاسگذاریم;-)
    خواهش می شود..:)
  • آوو کادو
  • تشکر
    خواهش..:)
  • M. Moradi
  • ممنون
    متوجه شدم... میتونم کد ها رو تو یه نوت پد بزارم برا هرکدوم یه اسمی بزارم تا دسترسی اسونتر بشه.... خیلی هم عالی...
    بله درسته زیاد استفاده کردنش باعث دموده شدنش میشه
    :)))
    اینم فکر خوبیه..
  • بیست و دو
  • البته جو بیان یه جوریه واقعا شکلک نمیگیره به خودش!!
    عادت شده، وگرنه میگیره..:)
  • Haa Med
  • خدا خیرت بده ننه

    ننه..!
  • mr point
  • خوب قشنگ براشون توضیح بده دیگه :دی
    اون کد همیشه تغییر نمیکنه فقط قسمت یو آر ال ش واسه هر شکلک متفاوته و از قسمت html توی خود ادیتور :دی میتونید تغییر بدیدش دیگه :دی
    متوجه نشدم والا، هرچی شما بگید..:)
  • ❤منتـــظر المـهـدی❤
  • وبتون عالیه

    خداقوت
    سپاسِ بیکران..
  • آقای دارستانی
  • سلام خوشحال میشم با تبادل لینک و دنبال کردن اگه موافق باشید.
    ممنون، موضوع وبلاگ بنده با شما مطابقتِ خاصی نداره..:)
    تشکر..
  • م.ح ...
  • سلام اخوی ممنون بابت این آموزش ای کاش شکلک بوسه هم میذاشتی 
    سلامت باشی..
    به مرور آپدیت میشه..:)
  • میمــ الفــ همزهــ دالــ هــ . . .
  • سلام :)
    وبلاگ خوب و پر محتوایی دارین :)
    خوش حال میشم به وب منم سر بزنید :)
    سلام، ممنونم..
    به رویِ چشم.. :)
  • گلسا راد
  • خداخیرت بده:)))
    برم برا همه کامنت هام ازینا بذارم^_^
    خواهش میکنم..:)
  • معصـومــــــه ▄▄▄✐
  • خوشمان آمد هاااااااا ...وری وری ممنون
    خواهش میکنم.:)
  • Hossein **
  • سلام
    خیلی باحالی پسر
    دمت گرم
    مخلصتم..:)
  • مهراد فروتن
  • خیلی جالب بود
    ممنون
    خواهش می‎کنم..
  • بق بقو
  • عه چقد این شکلکای زیر فَرشتون قشنگ تر بوده :/

    +حالا ببین ها دم رفتنی ... ایننارو دیدم .اما با این حال ازشون استفاده کردم ...:)
    تازه برگردم بیشتر تر هم استفاده میکنم ...خیلی ممنون ^_^
    به مرور اپدیت ترش میکنم..^_^
  • بــآ نـوُ🍦
  • ذکرمنبع که نمیخواد؟ :|
    هیچ کدوم از کارای من ذکر منبع نمیخواد..
  • سعید وکیلی
  • عجب چیزیه !!!


    http://bayanbox.ir/view/3289575584813530289/60.gif
    قابلتو نداره..
  • asra ツ..
  • والا برا ما یه بار قالب ساخت عمو پلاک هفت خودش اونجا رو پر از ذکر منبع کرده بود :|
    آقا مدرکت کو..؟! :|
  • asra ツ..
  • نشون به اون نشون وب شکوفه انارم:/
    اون که زیرش نوشته بودم، دیگه کجا بود..؟! O_O
  • asra ツ..
  • اقا ما وقتی  قالب رو تحویل گرفتیم ها دیدم توش فقط یه در میون نوشته شده عمو پلاک هفت:/
    اقا اصن یه وعضی ... بیاین خودم براتون قالب طراحی میکنم عین دسته انگور:دی
    یه هلیگوپتری میام براتاا..:|
  • asra ツ..
  • نه من خودم میرم نیازی به بدرقه شما با هلیکوپتر نیس:|
    بودی حالا..:))
  • elahe sodagar
  • ممنونم
    خواهش..:)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    CopyRight © 2013-2016 - Design By Pelake7 . All rights reserved

    هدايت به بالاي صفحه