پلاکــ هفت


پلاکــ هفت

هستم تا باشم، همین.!


تو وبلاگ قبلیم یه رسم گذاشته بودم به اسمِ همین صندلی داغ که به امیدِ ناامید کننده بلاگفا نیمه تموم موند..! این کار باعث میشه مدیران وبلاگایی که تقریبا تو یه جمع هستن، با همدیگه بهتر آشنا بشن که اصلا مدیر این وبلاگ کیه؟ چرا می نویسه؟ سطح تحصیلاتش چقدره؟ و سوالات نمونه اینها. اولین صندلی داغِ [البته تو این وبلاگ جدیدم] رو با خانم اسرا مدیر وبلاگ دلツ برگزار میکنم .
نمونه پرسش و پاسخ هم به این صورته که در کامنت سوال میشه و در پاسخ همون کامنت مدیر وبلاگ مورد نظر جواب رو میدن. [عکس]
اینم وبلاگ اسرا [دلツ]

دسته: {صندلی داغ}

  • [ ۹۴/۰۸/۰۸ ]
    [ پلاک هفت ]

نظرات (۳۱)

  • پلاک هفت
  • ضمن عرض معذرت خواهی و اینها، بغیر از سوال، کامنتای دیگه تایید نمیشن.. :)
  • mr point
  • واو سندلی داخ :دی
    ==========
    1- خوب اولا یه معرفی اجماعی کنید (سن و تحصیلات و ...)
    2- هدفتون از وبلاگ نویسی چیه؟
    3- برخوردتون با این کامنت های اسپم چیه؟
    4- اصولا رفتار و خلاقیتتون در فضای مجازی با دنیای واقعی یکیه؟
    5- تا به حال در دنیای مجازی و حقیقی کلاه برداری شده ازتون؟
    6- تا به حال فکر کردید که قدرت اجتماع چقدر میتونه باشه؟ (اجتماعی بیش از 2 نفر که در اون یه سری افراد برای هدف خاصی با هم اجتماع میکنن)
    7- به فکر ازدواج هستید یا خیر؟
    8- به عنوان آخرین پرسش و سوزیدن بیش از حد شما :دی نظرتو در مورد این ها بگو
    #امیر تتلو # کهکشان راه شیری #اینستاگرام #مرگ #عشق #رکب خوردن #بلاگ #صندلی داخ
    پاسخ اسراء :
    قبل از هر چیز جا داره به دوتا نقطه اشاره کنم
    1- چرا اینقدر سوالای آسون آسون پرسیدن اصن؟ :|
    2- هر چند میخواستم مهمون صندلی داغ عمو جناب پلاک هفت خودشون باشن اما ...
     سلام
    ................................
    در جواب [mr point]
    1- متولد 70... دانشجوی کارشناسی ارشد
    2- هدفم از وبلاگ نویسی: می نویسم چون هستم ،تا باشم همین :)
    3-کامنت های اسپم : معمولا انواع مختلف دارن مثلا اونی که متنو خونده و یه شکلک لبخند به عنوان کامنت گذاشته خب شاید نظری نداشته جز حس همون لحظه اش بنا براین تبلیغاتی نباشن تاییدشون میکنم و در جوان شاید همون یه لبخندو بزنم .
    4- اخلاقم : میتونم بگم 20درصد شبیه با دنیای واقعیمه یا حتی کمتر نه زیاد
    5- کلاه بردار:مگه داریم مگه میشه ؟؟نه نشده چون کم پیش میاد اعتماد کنم حتی تو دنیای واقعی
    6- قدرت اجتماع : به نظرم حتی دو نفر هم میتونن اگه بخوان به هدفی که دارن برسن ،بس به قدرت اجتماع معتقدم
    7- به فکر ازداوج :خیر
    8- امیر تتلو : اصن اون کیه ؟؟!![شوخی]من تا به حال پیش نیومده طرفدار یا کشته مرده یه خواننده یا بازیگر به خصوصی باشم همین و بس
    کهکشان راه شیری : وقتی بچه بودم هر وقت این کلمه رو میشنیدم فکر میکردم یه عالمه شیر تو هوا غوطه ورن و یه راه درست کردن با اون و عبور ومرور میکنن :|
    اینستاگرام : عضو نیستم و قصد عضو شدن دارم اگه فرصت کنم
    مرگ :به موقعش حلال بسیاری از مشکلاته :)
    عشق : دوست داشتن بهتر از عاشق بودنه ... به نظرم چیزی به اسم عشق به معنای مطلق وجود نداره :|
    رکب خوردن : کباب شدن :|
    بلاگ : تا حالا ثابت کرده بهتراز بلاگفاست و میتونه بهترم باشه .
    صندلی داغ : ایشالله قسمت شمام بشه تا بتونیم جبران کنیم :|
  • نیلوفر
  • چه جالبه =))
    1- تو خونه چقدر آشپزی میکنی؟
    2- 2تا سایت مورد پسندت؟
    3- 3تا وبلاگ مورد پسندت؟
    4- دوست داری کدوم مدیر وبلاگارو از نزدیک ببینی؟
    5- به نظرت یه پسر خوشتیپ چه پسریه ؟
    6- به نظرت یه دختر خوشتیپ چه دختریه ؟
    7- مانتویی هستی یا چادری؟
    8- رنگ لاک مورد علاقت؟
    9- سن مورد نظرت برای ازدواج؟
    10- چرا بلاگ؟
    پاسخ اسراء:
    جواب [نیلوفر]
    1- آشپزی: راستش ممکنه تو یه برهه کلا آشپزی با من باشه وکار داشته باشمیا درس آشپزی نمیکنم و مادر محترم زحمتشو میکشن ... در یه حدی آشپزی میکنم که نمیریم از گشنگی .... دی[شوخی بود ]
    2-دوتا سایت : راستش دوتا فقط یکیش که خیلی میرم حتی شده روزی یه بار سایت شعر نو هستش :) دومیشم سایت خاصی به ذهنم نمیرسه آها مدو لباسم هس ... دی
    3-: سه تا وبلاگ : من همه وبلاگ هایی رو که دنبال میکنم دوس دارم و کسی هم مجبورم نکرده که برم وبلاگ هاشون بس چون از مطالب وبلاگاشون خوشم میاد میرم بس همشون خوبن و خوشم میاد اما بخوام بگمب ا عرض پوزش از دوستان :)
    آبو ، پسر نسبتا خط خطی ، پلاک هفت [عمو با شما نبودم :|]، چهار حرفی، زندگی شاید همین باشد :)
    4- دوس دارم اونایی رو که عضو 1404 هستن رو ببینم و شخص خاصی مد نظرم نیس :)
    5_ پسر خوشتیپ : بیشتر اخلاقه که آدما رو خوشتیپ نشون میده :) یه پسر خوشتیپ باید قبل از همه لباس های درستی پوشیده باشه و موهاشم برق گرفته نباشه :| سوال سختی بود ها [آیکون عصبانی ]
    6- دختر خوشتیب : بازم اخلاقی که گفتم :) و این که چادری باشه کفش اسپورت پوشیده باشه یعنی خوشتیپ:|البته به چادر اکتفا نمیکنم کلا حجاب رعایت شه میشه یه خوشتیپ:|
    7-چادری
    8- زرشکی وصورتی
    9- سن خاصی مد نظرم نیس بلکه شرایط خاص مد نظرمه
    10_ قبلا بلاگفا بودم اما کاری کرد که خانه به دوش شده و راهی بلاگ شدیم و در حال حاضر بهتر از بلاگفاس و امیدوارم بهترم بشه :)
  • M. Moradi
  • اقای پلاک هفت خلاقیت خوبی هستش به نظرم....احسنت....:)
    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    و اینم سوالات:
    برای نوشتن هر پست و انتشارش چقدر فکر میکنید و کلاً چقدر براشون وقت میذارید؟
    دومین و آخریم سوالمم اینه که وبلاگ نویسی در 24 ساعت حدوداً چقدر وقتتون رو میگیره؟
    ....
    اقای پلاک هفت خلاقیت خوبی هستش به نظرم....احسنت....:)
    پاسخ اسراء :
    جواب [M. Moradi]
    چون عمو یعنی همون پلاک هفت نمی تونن جواب بدن من میگم از عوضشون.. دی
    پلاک هفت: نه بابا این چه حرفیه [آیکون خجالتی ] خلاصه کاری بود که از دستمون بر میومد و و چارپاس گزار از شما:) « :)) »
    ........................................................
    بخوام بشینم فکر کنم که چه پستی بزارم که مورد پسند باشه یا یه همچین حرفایی به هیچ وجه ...یهویی به ذهنم میاد و مینویسمشون و و اگر هم به نت دسترسی نداشته باشم تو یاداشت های گوشیم مینویسم تا یادم نره همین :) و معتقدم آنچه از دل بر آید لاجرم بر دل نشیند :) دیگه اگه به دل نمیشینه پوزش از دوستان همینه که هس میخواین بخواین نمی خواینم بازم بخواینم عجبا O_O
    جواب دومین و آخرین سوالتون این که مونده به بیکاری من و حوصله من چون نوشتن و سر زدنم به وب وقت معینی نداره بیکار باشم ممکنه بیشتر وقتمو تو وبلاگ باشم حدودا5 -4ساعتو یا بیشتر و ممکنه بعضی وقتا اصلا دو سه روز نیام وبلاگ :) یا بعضی وقتا که با سیتم کار میکنم همیشه تو وبلاگ هم آنلاینم نمی دونم تونستم جوابتونو بدم یا نه .
    موفق باشین :)
    ............................................
    پلاک هفت : بابا دیگه بیشتر از این خجالتمون ندین داریم آب میشیم خلاقیت من متعلق به همه شما دوستان است [آیکون آب شدن از خجالت]..... دی
    اگه دیگه دفه بعد آوردمت صندلی داغ.. :|
  • خانم انار
  • سلام:)

    خوبی؟؟

    سوال های معرفی رو دوستان پرسیدن پس

    نظرت و در مورد وب هایی که شدیدا می خونیشون بگو!:)

    چرا وب؟؟ مگه اینستا و وایبر و لاین چشه؟؟یا فیس بوق ؟

    نوشته هات چرا خاصه؟؟؟

    چرا شعرهای سپیدتُ واسه انار می گی؟؟(اگه صلاح دیدی چواب نده)

    +

    نظرت به عنوانِ ماهیتابه به عنوان سلاح سرد چیه؟:))


    پاسخ اسراء :
    جواب [خانم انار]
    سلام خانومی خوبم ... خوبی؟:)
    بعضی ازوب ها هستن که وقتایی که آپ میکنن حتما میخونم شاید کامنت نزارم اما میخونم شاید کامنتاشونم بخونم و از نوشته هایی که مبهم مینویسن و یا طوری نوشته هاشونو پیش میبرن که خواننده رو کنجکاو میکنن بخونن کل مطلبو ببینن ماجرا از چی قراره ، دوس دارم ..و تا حالا سه تا از این وب ها به پستم خورده و همچنین چند تا از وب هایی که میخونم در مورد احساسات روز مره شونه و دوست دارم روز مرگی هاو همین طور احساست و چیز هایی که باعث شادی و یا ناراحتی شون میشه  رو بخونم :)

    چرا و ب نه؟! از اون جایی که یه شناختی از خودم دارم و همیشه بعد یه مدت معمولا دلزدگی پیدا میکنم چه لاین باشه یا اینستاگرام یا فیس بوک و یا هر چیزی که یه مدت باهاش سرو کار داشتم و تنها چیزی که تا حالا نسبت بهش بعد سه سال دلزدگی پیدا نکردم همین وبلاگه و به نظرم تو لاین یا تو اینستاگرام پست بزارم که چی بشه اونم پست هایی که همشون بدون استثناء کپی پیست شده حتی خبری ازنوشته های خودشون نیس حتی اگه پستم بزارن  میگن لایک عالی بود و بعد چند ساعت اینگار نه شتری اومده و نه شتری رفته فقط در حد یه پُست و لایک که ارزشی نداره و ماندگار هم نیست:)و دنبال لایک کردن مطالبم نیستم :)

    نمی دونم منظورت از این که نوشته هام خاصه چیه حتی تو یکی از وب ها هم دیدم که نوشته بود مطالب وبم خاصه اما نمیدونم منظورتون چیه اگه سوال رو واضح تر بپرسی ممنون میشم بانو :)

    و در مورد انار : به نظرم انار یه میوه خاص و از بچگی هم دوسش داشتم به نظرم شکوفه دادنش هم در نوع خودش خاص وبی نظیره و حتی دونه دونه کردن انار رو خیلی خیلی دوس دارم یه حس خاصی میده و از یه جهاتی هم بر میکرده به دوسال پیش که .... اگه میشه  در این مورد بیشتر از این توضیح ندم :)

    + در مورد ماهی تابه در مورد صلاح سرد نگو که خاطره ها دارم باهاش از زمان مدرسه وقتی راهنمایی میرفتیم هعی یادش بخیر ... به نظرم صلاح کاملا خوبیست و در رسیدن به اهداف والا بسیار بسیار مفید می باشد ... باشد که رستگار باشید به کمک ماهیتابه ... اجرتان با ماهیتابه دخترم .... دی
  • ع . ج
  • 1. دقیقا" چند سالته؟
    2. متأهلی یا مجرد ؟
    3. به روح اعتقاد داری؟
    4. به آدم فضایی اعتقاد داری؟
    5. به کهکشانی جز راه شیری و کره ای زمین مانند که مثل ما آدَم هایی وجود داره توش اعتقاد داری‌؟ :|
    6. استقلال، پرسپولیس، تراکتور؟
    7. از کدوم نوعِ نوشته وبلاگ هایی دنبال میکنی بیشتر خوشت میاد ؟
    8. ...
    9. ..
    و
    .
    .
    .
    پاسخ اسراء:
    جواب [ع.ج]
    1- ای بابا ای بابااااااااااااااااااااا سن خانوما رو نمی پرسن ها دقیقا24
    2- مجرد
    3-بله اعتقاد دارم
    4- به آدم فضایی اعتقاد نداشتم ،ندارم و نخواهم داشت
    5- بعضی وقتا رااجبش فکر میکنم اما هنوز به نتیجه ای نرسیدم که میتونه موجودات یا انسان های دیگه ای باشن یا نه ...در کل نه اعتقاد ندارم
    6- کلا اهل فوتبال و فوتبال دیدن نیستم بدم میاد اما اگه از بین اینا بخوام بگم تراکتور ... دی
    7- اینایی که مبهم مینویسن و طنزی که مربوط به خود شخص باشه نه کپی شده و روز مرگی هاشون که چه اتفاق هایی براشون میفته و روزاشون چطوری سپری میشه :|
    8 به بعد رو هم برو بشین درساتو بخون بعدش ماشین بازی کن و از پل هوایی عکس بگیر .. ماشین باباتم کش نرو که بگه بنزینش تموم شد آورین ... دی
  • بیست و دو
  • یعنی ما هم سوال بپرسیم؟
    خب سوال من اینه وبلاگ نویسی برات چه نقاط مثبت یا منفی ای داشت یعنی اگر برگردی با توجه به اینکه ببینی برات چه سود و زیانی داشته بازم حاضری وب نویس باشی؟
    فکر میکنی وبلاگت جایگزین چه چیزهایی شد؟!
    پاسخ اسراء :
    جواب [بیست دو ]
    بلی شما هم بفرما بپرس اگه جبران نکردم نسبت به تک تک دوستان:((((((

    بیشتر نقاط مثب داشته تا منفی  .. و منفی هم یک موردبوده که تو بلاگفا زیاد بود امااز وقتی که خانه به دوش شدیم دیگه یکی دو مورد پیش اومده که مربوط به بعضی آدما ی بیشعور  هستش که با لاین و تلگرام اشتبا گرفتن .... نقاط مثبتش میتونم بگم این بود که مطالبی که تو ذهنم بود تونستم بنویسم از ناراحتی هام از شادی هام از روز هایی که پشت سر گذاشتم شاید وقتی مینویسم کسی متوجه نشه چی میگم اما خودم آروم میشم و این که با دوستایی آشنا شدم که بعضی وقتا از یه دوست تو دنیای واقعی بهترن :)

    وبلاگ فقط جایگزین شخص دوم ذهنم شده نه بیشتر :)
  • روشنا ی صبح
  • سلام!
    خیلی نمیشناسم در همین حد ک نوشته های صفحه اولت رو خوندم !
    بازم دوست دارم سوال بپرسم ببخشید دیگه! :)

    1. اگه از دست یکی خیلی خیلی ناراحت باشی چه واکنشی نشون میدی؟
    2. وبلاگ مینویسی که چی بشه؟ منظورم اینه تهش قراره به کجا برسی با وبلاگ نویسی؟ (اینو از خودمم پرسیدما :| )
    3. اگه بفهمی مسیری که یک عمر رفتی اشتباه بوده چه کار می کنی؟؟ برمیگردی به عقب و دوباره شروع می کنی و بابت این اشتباه خودخوری می کنی یا همونجا که هستی زانوی غم بغل میگیری و درجا میزنی یا برمیگردی به عقب و دوباره شروع می کنی و از تجربیاتت برای درست عمل کردن تو مسیر جدید استفاده می کنی؟
    4.هدفت از خوندن وبلاگ هایی ک دنبال می کنی چیه؟ فقط میخونی و کامنت میزنی که اونام بیان نوشته هاتو بخونن یا چون دوستی باهاشون میخونیشون یا میخونی چون حرف حسابی میزنن و پست هاشون چیزی بهت یا میده؟؟


    اینا رو با توجه به همون شناخت نداشتم پرسیدم! اگه خیلی بی ربطه به بزرگواری خودت ببخش :)
    پاسخ اسراء :
    جواب [روشنای صبح ]
    حالا نمی شناسی این همه سوال پشت سر هم ردیف کردین میشناختین دیگه ....:|
    خدا ببخشه ایشالله جبران کنیم و به موقعش شما نیز ببخشید مدیونین فک کنین تهدیده ها :|

    1- وقتی از دست کسی عصبانی بشم مونده به طرف یا به خودم که بخوام حرف بزنم یا نه اما وقتی عصبانی میشم اغلب [همیشه]سکوت میکنم هر چی هم بگه سکوت میکنم اون موقعه اس که طرف مقابل از حرس منفجر میشه .. دی  بس سکوت اختیار میکنم :)

    2-ته تهش میخوام سخنگوی دولت بشم به نظرتون میشم؟! ... :|وبلاگ مینویسم که افکارم رو ی هم تلنبار نشه حرفایی که نمیشه تو دنیای واقعی بگی اینجا مینویسم که مبادا ناگفته بمونن ... دلخوری که یکی باعث میشه ایجاد بشه مینویسم شاید یکی ببینه و در حق دیگری کاری نکنه که دلخوری ایجاد بشه مینویسم که چه چیزی باعث آزار یه نفر میشه تا اگه یادم رفت اینجا ببینم و یادم نره که خدایی نکرده یکی رو آزار بدم، احساس هایی که نمیشه تودنیای واقعی بروز بدی اینجا مینویسم که مبادا تو واقعیت بگن دیونه شده زده به سرش  بخوام بگم زیادن مثال هایی از این قبیل
    و بخوام بگم که ته تهش چی میشه هیچی آروم میشم آروم که این روز ها کم تر به دست میاد :)

    3-مطمئنن گذشته رو مرور میکنم و از نوع شروع میکنم چون یه راه اشتباه آخر دنیا نیست :)

    4- افردادی که من وبلاگ هاشونو میخونم فقط به خاطر دوستی نیس و کامنت هایی که میزارم ممکنه مطالبشونو بخونم وکامنت نزارم و به خاطر این که بیان وب من نمیرم کامنت بزارم اگر این طور بود الان تعداد بازدید کننده های وبم خیلی بیشتر از این بود من مطالب وبشونو میخونم چون خوشم میاد از نوشته هاشون چون یه حس خوبی بهم میده و به نظرم با این پست ها میشه تا حدودی یه شناختی از افراد به دست آورد و همیشه دوست داشتم افراد رو بشناسم و این که ممکنه یه وب برم کامنت بزارم و اون کامنت باعث بشه ادامه بدم کامنت گذاشتنو وبخوام بگم 10 تا کامنت دادی 10 تا میزارم نه اینایی که من به وب هاشون سر میزنم فک کنم تا حدودی به این نتیجه رسیدن که کامنت عوض کامنت نمیزارم همین :)
    ممنون از بزرگوایتون :)
  • بانو ف تک نقطه
  • ای وای این وبو من دوسش دارم 😍

    خب خب خب... 

    چرا انار؟ چرا یه اسم دیگه نه؟ 
    چقد از متنات مخاطب حقیقی دارن؟ 
    یهو مینویسی یا فکر میکنی؟ 


    در آخر
    خیلی وبت خوبه ها^_^
    ای وای خجالتمون دادی [آیکون خیلیییییی خجالتی ]عوضش من خودم بانو رو دوست میدارم دوست جان :)

    1- چرا انار نه ؟! بسی بسی انار را دوست میدارم خیلی دوست ها بالام توضیح دادم که انار یه میوه خاصیه و یه خاطره خوب باهاش دارم و به نظرم افراد باید به یه چیزی علاقه خاصی داشته باشن که معروف به همون باشن و وقتی که یه روزی نبود از خاطره ها کلا نره بلکه یه ردپایی تو خاطره ها به جا بزاره که وقتی مثلا انار رو دیدن بگن اسرا هم انارو خیلی دوست داشت
    " بااین که دوست دارم فراموش بشم اما از فراموش شدن میترسم " برای همین انار رو که باهاش خاطره دارم کردم رد پای ذهن ها :)
    2- بیشتر متن ها شاید داشته باشن کسی چه میدونه :)
    3- نه  یهو مینویسم کم پیش میاد در مورد مطلبی که مینویسم فک کرده باشم :)
    و در اخر


    خوبی از خودته بانو خوب میخونی ^_^
  • بانو ف تک نقطه
  • من همون شماره ی فلانم 



    وبت خیلی خوبه😒😐
    چرا خوب مینویسی؟ 😒
    پاسخ اسراء :
    جواب [بانو ف تک نقطه ]
    همون شماره فلان ؟؟!!!O_oکدوم؟؟؟؟!!!!:| رمزیه الان این ؟؟!! بیااااااااااااااا دم گوشم بگو اینا نشنون... دی
    ممنون بانو لطف داری اونم از نوع خیلی خیلی زیاد همچینم وب خوبی نیس در کل وب خوبی نیس خبر از وبت نداری با اون نوشته های خوبت :)الان رفتیم سر تعارف تیکه پاره کردن ...:))))
    میگم ها واستا ببینم این چماقو کجا گذاشتم بدم یکی بزن خیالت راحت شه :|
  • ... آبو ...
  • من دو تا سوال دارم :)
    1- بهترین وبلاگی که می خونید؟
    2- بدترین وبلاگی که می خونید؟
    پاسخ اسراء :
    جواب[ آبو ]
    آبو ممنون که سوالات کمه :(
    1- یکی نیس بخوام بگم
    آبو ، پسر نسبتا خط خطی ، پلاک هفت ، زندگی شاید همین باشد، چهار حرفی ، قبلنا وبلاگ آخرین ضلع دایره هم بود و وبلاگ قناری معدن..... شاید بازم باشه اما حضور ذهن ندارم باز با عرض پوزش از همه دوستان وبلاگ همتون در نوع خودش خوبه :)
    2_ بدترین هم بوده که یکیش هم چند روز پیش بود که نگم بهتره گنا داره شاید از دید من خوب نبود و این که بدترین وبلاگ هام در نوع خودشون خوبن :)
  • شملیــا ●○●
  • چند سالته ؟ :)
    پاسخ اسراء :
    جواب [شملیا]
    24سالمه
  • گیلِ دختر
  • وااااای من صندلی داغ دوستD:

    1.اگه یه روز بیدار شی و بفهمی کلِ زندگیت فیلم بوده،اسم این فیلمُ چی میذاری؟چه سبکیو براش انتخاب میکنی؟

    2.تیکه کلامی هم داری؟

    3.یکی از مهم ترین اهدافِت تو زندگی چیه؟

    :)
    پاسخ اسراء :
    جواب [گیل دختر]
    وااااااااااااای من دیگر مرد از صندلی داغ :((((
    1- اسمشو میزارم تراژدی محضو کمدی ناب و سبک همین تراژدی وکمدی رو :|
    2- بله تیکه کلام هم داریم :)
    3- رسیدن به همه خواسته هام و امیداوارم برسم همین :)[نا گفته نماند چند مورد رو رسیدم ]
    موفق باشی گیل دختر :)
  • زهـرا ...
  • بَه بَه صندلی داغ ...
    این یکی دیگه فکر میکنم مثل آخرین صندلی داغ نمیشه ... فکر نه با وجود اسرا قطعا :)))
    خب من چی بپرسم از این آباجی خودمون ...
    ۱. نگاه کلیت به زندگی چیه؟
    ۲. متنای وبت مخاطب خاصی دارن؟
    ۳. بهترین جا از نظرت واسه یه سفر چند روزه کجاست؟
    ۴. مذهبی هستی یا نه؟
    ۵. چرا میگی شخصیت مجازیت زیاد شبیه شخصیت واقعیت نیست؟
    ۶. وقتی بیکاری به چه چیزایی بیشتر فکر میکنی؟
    فعلا همینا ...
    یاشا آباجی جان :*
    پاسخ اسراء :
    آباجیت نابود شد چی چی رو به به :|
    شیطونه میگفت جیم شو ... دی
    1- کلی .. زندگی؟؟!!![جناب خوانی خونده بشه ] بخوام بگم زندگی شیرین تر از این حرف هاست و میشه اگه به چیزایی که میخوایم برسیم وتلخش نکنن ،تلخ نشه  که این روز ها همه تو زندگی هاشون یه جورایی تلخی مز مزه میکنن فقط بعضیا کمتر و بعضیا بیشتر همین و بس :)
    2- شاید داشته باشن کسی چه میدونه :)
    3-جمکرااااااااااااااااااااااان عاشق سکوت و آرامش جمکرانم :)
    4- مونده مذهبی رو چی تعریف کنی اگه به نماز و روزه بگی نماز بله در حدی مذهبی هستم که راضیم از مذهبی بودنم :)
    5- آدما بعضی وقتا دوس دارن چیزی باشن که نبودن من در دنیای واقعی کاملا جدی و کم حرف هستم و .....
    6- من بیکار باشم یا نه این فکره ممشغوله :)بیشتر به گذشته به آینده چرا چیزی که میخوایم نمیشه چرا این این طوری شد ، به چیزی که میخوام بشه و چقدر ممکنه همونی بشه که من میخوام  به خیلی چیز ها و چرا و چرا های بیشتر ... :)
    مگه ادامه هم داره سوالات که نوشتی فعلا همینا :|
    سنی ده یاشیاسان  آباجی :)
  • فاطمه ...
  • راستش سوال خاصی ندارم دوستم خسته شد سوالا خیلی زیاده....فقط یه درخواست دارم:
    اینکه اگه خواست بره بی خداحافظی و بی خبر نباشه چون خیلی سخته اسرا... :)
    +خوب باشی الهی 
    پاسخ اسراء :
    جواب [فاطمه بانو]
    ممنون که سوالی نداری هر چند اینم در نوع خودش زرنگیه .. دی
    +فعلا قصد اینو ندارم که برم اگه یه روز هم دیدین بدون خدافظی رفتم مطمئنن دست خودم نبوده و به ملکوت حق بشتافته ام :) چشم حتی برای دوستان خوبی چون تو هم شده بدون خدافظی نمیرم مهر بانوی من :)
    +سایه ات بر قرار دوست جان :)
  • اعصاب من
  • سوالای بقیه دوستامن رو زیاد نخوندم برا همین نمیدونم سوالم تکراریه یا نه
    اولا با نظر فاطمه خانم کاملا موافقم بنده خدا خسته شدند
    ثانیا سوالم اینه امیدوارکننده ترین چیز یا مورد در زندگیتون چی بوده و چی هست؟
    بعد میشه بفرمایید چی میخونید؟
    پاسخ اسراء :
    جواب [اعصاب من ]
    خسته میگین تموم میشه ها :( یعنی تلافی نکردم برا این عمو :|  :)))
    امیدوار کننده ترین برا من تو زندگیم سه نفره :)
    بله جغرافیا
  • Haa Med
  • ویییییی
    الفرار...
    پاسخ اسراء :
    جواب [Haa Med]
    میگم ها ما مقاومت میکنیم شما خودتون رو نجات بدین .. :|
  • بق بقو
  • احساست به عنوان اولین نفری که تو صندلی داغ شرکت کردی چیه وچرا شرکت کردی؟همین :)
    پاسخ اسراء :
    جواب [بق بقو ]
    والا احساسی فراتر از ماو راء طبیعی دارم :|اصن قابل وصف نیست ...:|خدا از عمو پلاک هفت تا دنیا دنیاست راضی باشه :| :)) هیچ احساسی ندارم والا الان به خاطر یه وعده که به من داده شده اینجا هستم :|و شما را ارجاع می دهیم به کامنت های دو پست قبل تر که از این عمو پرسیدیم که صندلی داغ چی شد و پست درخواستی داشتیم و هدفمان از این که صندلی داغ چی شد این بود که خودشون مهمون این برنامه بشن که حالا این ماییم و نوای این صندلی داغ با پستی که وعده داده شده [آیکون تشویش ]به حق این پنج چراغ روشن مودم باشد که رستگار باشید و جزو هدایت شدگان قرار گیرید و من نیز به پست درخواستیم برسم :(
    وعده ای داده نشد، پیشنهادی داده شد و قبولیتی شنیده شد :دی
  • م.ح ...
  • سلام 

    الگوی زندگی شما چه ویژگی برجسته ای داره ؟ 

    پاسخ اسراء :
    سلام
    به نام خدا
    ویژژژژژژژژژگی؟؟!![جناب خانب خوانده شود ].... دی
    خب همیشه آدمایی الگوی من شدن که صبور بودن :)
    گر صب کنی زه گوره حلوا سازی :) [درس گفتم عایا؟!]
  • M. Moradi
  • ببخشید!
    ولی من نمیخواستم دو بار بگم احسنت!
    منتها نمیدونستم اولش بنویسم یا آخرش! برا همین یادم رفت یکی رو پاک کنم...
    به همین سبب دوبار احسنت گفتم! که ناراحتی نداره! یه بارش رو پس میگیرم:)
    من که حرفی نداشتم، با شخص صندلیِ‎داغ رونده مذاکره فرمایید..:|
  • OoSsKk OoLl
  • چی خوشحالتون میکنه؟
    پاسخ اسراء :
    جواب [OoSsKk OoLl]
    زیاد پر توقع  نیستم خیلی وقتا خریدن یه پفکم خوشحالم کرده حتی خریدن این پفک بیشتر از خریدن طلا خوشحالم کرده  :|
    الان اینایی که بخندن شاخ در بیارن به حق این هوای ابری:|
  • asra ツ..
  • جناب اقای مرادی حال شما رو به بزرگواری خودتون میبخشیم هر چند به دل نگرفته بودیم ولی اگر باز تکرار شود حکم میکنیم سر از گردنتان جدا کنند ولا غیر.....دی
    ولاغیر:)))
  • اعصاب من
  • آو یه سوال کلیشه ای که من تو وبلاگ دانشجویی خومون تو صندلی داغهاش همیشه میپرسیدم این بود:

    اگه صحبت یا مطلبی بوده که میخواستی بپرسن و نپرسیدن، خودت بگو!!
    هاااا، اینم خوب بید..!:)
  • asra ツ..
  • ها اینم خوب بید چیه ؟؟!![آیکون کوبیدن سر به دیوار ]
    عمو باور کن اگه تلافی نکنم :|
    اوهوم چیزایی که میخواستم نپرسیدن به خصوص یکیشو اما دیگه فایده نداره نمی تونین از من حرف بکشین محال ممکنه :|
    هااا، اگه گفتی چه سوالی ازت نشده ه ه..؟؟ :دی تا بنا گوش
  • اعصاب من
  • نه اینبارو بگو
    جونِ انار بگو!
    جایزه اش یه انار ابدار و شیرین پیش ما داری!!!
    نمیگه.. O_o
  • asra ツ..
  • 120 کیلو انار بخرین شاید بگم :|
    ینی اگه کاکتوس اعتماد به نفس شما رو داشت، سالی 4بار هلو میداد..
  • asra ツ..
  • قبلا اعتماد به نفس منو داش که سه بار هلو میدتد اورین داره این همه پیشرفتش....:|
    و این که شما اون پستم بزارین شاید بگم....:|
    ینی شما الان کاکتوسین و هلو میدین یا هلویین و محصولِ کاکتوس..!؟:دی
    + کدوم پست آخه..؟!
  • تارا ..
  • خیلی خیلی جالب بود کارتون. خوشم اومد :)
    خواهش می شود والا..
    انشااله قسمتتون شه.. :دی
  • Death MJ
  • ایده ی جالبیه پلاک جان ؛)
    ممنانم عزیز جان..:)
  • gandom baanoo
  • خیلی جالب بود :)

    اسرا جونمو بیشتر شناختم :))

    فکر خوبی بود :)

    :)

    نمیدونم چرا هی میخندم !!!!!

    به قولِ دوستان : می‎خند؟! O_o
  • زهرا فاطمی
  • سلام
    نصف مطالب رو خوندم. باز می یام برای بقیه اش..
    به نظرم بعضی سوالا نباید پرسیده بشه حتی اگه ایشون مشکلی برای جواب دادن نداشته باشن. لزومی بهش نیست و ملاکی برای تشخیص چیزی هم نیست.. باز صلاح مملکت و ایده ی خویش خسروان و شما دانید...

    الهی که زنده باشند و همگی هم شاد و پر امید زندگی کنید..
    سلامت باشین.. :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    CopyRight © 2013-2016 - Design By Pelake7 . All rights reserved

    هدايت به بالاي صفحه