پلاکــ هفت


پلاکــ هفت

هستم تا باشم، همین.!


دسته: {عکس}

  • [ ۹۴/۱۰/۱۷ ]
    [ پلاک هفت ]

نظرات (۵۸)

  • پری بانو
  • چقدر شکل این بچه م 
    شکل همه غمگینای دنیام !! 

    هعــی..
  • asra ツ..
  • وضع این روز های همه ما :(
    بدبختیه..
  • امیر پرورش
  • آخی
    گوشی ها رو دیده دلش واسه گوشی داشتن پر زده
    می رم واسش گوشی می خرم
    عسیسم

    +در آینده سوآرز می شه اگه گوشی واسش نخرم
    ++خو پس نمی خرم
    :))
  • ساینا ...
  • واقعا حسرتِ...
    :(
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • هعی...
    :(
  • Mr. Moradi
  • :(
    ....
    :(
  • MehrA ML
  • چقـدر در خـود فرو رفتـن؟
    ...
    خیــلی..
  • روشنا ی صبح
  • خب خداروشکر من شکل این نیستم!
    بچه هامم شکل این نمیشن! :دیی
    خوشا به سعادتت..:)
  • sheme lia
  • عنوان رو دیدم نمیدونم چرا وحشت کردم :/
    نترس، منم..:)
  • حرف دل !...
  • به گزارش «شیعه نیوز»، روزنامه های عربستان در اقدامی هماهنگ، اقدام به نشر مقاله ای مشترک در رابطه با رشد جمعیت در ایران کرده اند.

    "شیعیان دریافتند که اگر اقدام به تولید نسل نکنند تا کمتر از سی سال دیگر، اهل سنت جمعیت غالب در ایران خواهد شد، فلذا ما از تمامی دوستان اسلام درخواست داریم که از این فرصت استفاده کنند و از برادران اهل سنت حمایت کنیم.

    حمایت ما از اهل سنت باید چند جانبه باشد و نباید دوستانمان را تنها گذاریم، شیعیان (روافض) با توطئه ی رشد جمعیت می خواهند اکثریت جمعیت شیعه به نفع خودشان باشد.”

    در ادامه ی این مقاله آمده است: "البته شیعیان خودشان در این امر مقصر بودند و می گفتند زندگی خوب منوط به کمتر داشتن اولاد است.

    از تمامی دوستانمان در ایران می خواهیم که با جدیت تمام اقدام به تولید مثل کنند، نگران اقتصاد هم نباشند، ما از آنها پشتیبانی خواهیم کرد.”

    در پایان این مقاله آمده است: "بیشترین جمعیت اهل سنت واقع در زاهدان است و ما متوقع هستیم که تا چند سال دیگر هیچ شیعه ای نتواند در سیستان بماند. باید رشد جمعیت اهل سنت در ایران پراکنده شود، آمارهای خوبی به دست ما رسیده است و ما متوقع هستیم که شیعیان به زودی زود سرنگون شوند.”
    .
  • آوو کادو
  • خدا کمکمون کنه...
    به دادمون برسه..
  • فاطمه ...
  • نگران پسری هستی بابا؟
    با این نسل جدید، معلوم نی باید چطوری رفتار کرد..!
  • مــــــــ. یــ.مــ
  • واقعیت ِ:-(
    :(
  • مهراد فروتن
  • ای داد بی داد، هی
    ...
    سکوت کنم بهتره 
    ...
    هعی..
  • gandom baanoo
  • آخی ... گوشی نداره!!!!!!! 

    :) 

    :))
  • خانم انار
  • اومدم یه چی بنویسم کامنت حسرت دل و دیدم منهدم شدم
    :)))
  • احمد رضا
  • شاید ، داره حسرت این رو میخوره ، که ، چرا بقیه دارن ، عمرشون رو با گوشی ها ، تلف می کنن و دنبال تفریحات سالم تر نمی رن

    + تصویر بسیار پر معنایی هست 
    :)
  • بانو ف تک نقطه
  • وای با این عنوانتون :/
    فک کردم چی شده :||
    چرا خیلیا ترسیدن..:|
  • ...ما شیعه ها ...
  • متاسفانه شده مشکل اساسی همه خانواده ها....
    اعتیاد مجازی....
    حال چه کنیم..!
  • mohsen mhbt
  • اگه کتاب دستشون بود، حسرت نمیخورد!
    پنجشنبه هفته پیش توی مترو به دوروبرم نگاه کردم بیشتریا سرشون توی گوشی هاشون بود و احتمالا اکثرشون درحال بازی! از شش نفر ردیف جلویی م 5 نفرشون در حال بازی بودن! :-|
    اره، تو مترو 90 درصد گوشی به دستن..
  • گلسا راد
  • خب الان شما یاد بگیرید که تکرارش نکنید!
    تازه گوشی موبایل و این صوبتا هوش بچه رو پایین میاره!
    دیگه خود دانید:))
    شما دوکتورا فقط شعار میدید..:|
  • ابوالفضل ...
  • بگو بیاد با من بازی کنه. من که دلم غنج می ره برا بچه ها و کدک درونم بدجور زنده است. و از قضا پاک پاکم از تمام گوشی افزارها و تمام سهم ام از دنیای مجازی یک وبلاگ متروکه است!
    جدی..! خوشابحالت و دمت گرم..!
  • خانم ب ...
  • سلام
    نمیدونم چرا بعضیا اینطور متوجه شدن که حسرتش بخاطر گوشی نداشتنه...
    دقیقا الان وضع خیلیا بخصوص بچه ها هم همینه 
    دیگه عین قدیما تو کوچه بازی کردن .با وسایل ساده سرگرم بودن و ....براشون جذاب نیست و معنیی نداره که واقعا جای نگرانیه
    موندم در آینده چه وضعی پیش میاد..!
  • یوسف تهرانی
  • سلام
    همه در دنیا کسی را دارند برای خودشان:
    خسرو و شیرین
    لیلی و مجنون
    ویس و رامین
    پیر مرد و پیرزن
    “تو” و اون
    “من” و
    تنهایی

    ممنون از وبلاگ زیبات
    مخصوصا ابزار هایی ک ساختی

    سلام، خواهش می کنم..:)
  • حسـ ـن
  • میگم چه بچه خوبی
    بفرستش خاک سفید و میدون رهبر پشت دانشگاه ما اونجا بچه ها با مواد سرگرمش میکنند و دیگه وقت فوتبال بازی نخواهد داشت
    :))
  • علی ...
  • این دنیاس نو که اومد به بازار کهنه میشه دل ازار
    ای میخوام صد سال سیا نشه..
  • المی ...
  • بچه های امروزی همه همینن:|


    بیجا کردن..:|
  • صآب خونـِ
  • عآره به خودا
    والا..
  • یه هاتف
  • برگرفته شده از دلفین ها پرواز میکنن
    به فامیلمون میگم بیا فوتبال بازی کنیم .. میگه برو باو من وار باید اتک برم ...
    این تصویر واقعیت نداره .. چون بچه ای که توپ باهاشه وجود خارجی نداره ...
    همون قضیه دلفیهاست این تصویر ماهم..
  • مترسک ‌‌
  • :(
    :(
  • Haa Med
  • خیلی بد شده. بچه های زمان ما از دیوار راست بالا میرفتن. یک محله رو با سر و صدا و دویدن و شادی و خنده و انواع بازی ها رو سرشون میگذاشتن ولی حالا چی؟
    آدم چیزهایی از بچه های این زمونه میبینه و میشنوه که اصلاً جای بحث نداره.
    تکنولوژی بد نیست ما فرهنگ درست استفاده کردن از اون رو بلد نیستیم.
    پدر و مادری که دائم سرشون تو گوشی و تبلت و کامپیوتر و بازی و این چیزها باشه خوب معلومه بچه هم اینطور بار میاد.
    موافقم، من خودم تا حدودی دارم رو کار با گوشی خودم تجدید نظر میکنم، خیلی از برنامه ها رو پاک کردم و دارم سعی میکنم فقط در حد یه تماس و sms ازش استفاده کنم..
  • gandom baanoo
  • من نترسیدم ولی :)))) 

    میگم این جریان شیعه نیوز ... فقط میخوام توجهتونو جلب کنم به برنامه ریزی!!! گفته بچه بیارین حمایت میکنیم ... حالا دولت گفته بچه بیارین بعد وضعیت مدارس و خرج بالا و... آدم پشت دستشو داغ میکنه!!! 

    بچه خوبه هاا..^_^
  • تارا ..
  • چقدر گناه داره :)
    اصن یه وضی..
  • خانوم کله پز
  • تصویر دوتا برداشت ازش میشه کرد یکی اینکه حسرت دوباره دورهم فوتبال بازی کردن و شاد بودن های واقعی رو داره دوم حسرت اینکه چراهمه گوشی دارن و این نداره که بنظرمن برداشت  اولی بیشتر به این عکس واین دوره زمونه نزدیکه 

    + حوصله ی ادامه دادن وبلاگمو نداشتم هرچند فقط یه جایی بود که حرفای خودمو توش مینوشتم ولی دیدم موندم و حرفام دیگران رو ناراحت میکنه تصمیم گرفتم که تو وبلاگمم هیچی نگم . بعضی وقتا میام و به دوستان سرمیزنم . ان شاالله همیشه شاد و پیروز باشین . یاعلی
    هدف از تصویرِ من گزینه اول شماست..
    + به هرحال من شما رو فراموش نکردم، هر وقت با این اسم بیایید ، هنوز آشنایید برام، روبراه باشید..:)
  • زهرا .ی
  • کاری نمیشه کرد .. چون هیچ کسی نیست که مردم رو از این خواب بیدار کنه !
    شما مراقب پسری باش :)
    پسری دست بزنه به این چیزا ، رفتم براش.. O_o
  • gandom baanoo
  • بچه عالیه :) 

    ولی نمیدونی خرج مدرسه چقدر زیاده. و اکثر مدرسه ها شدن غیر انتفاعی ....

    اینارو نگو که هنگ میکنم..:|
  • رامین :)
  • آخ ک چقدر با این بچه هه من همذات پنداری کردم :(
    دمت گرم..:)
  • یک آشنا
  • بسیار مفهمومی بود :)
    قربانت..:)
  • علی . ج
  • دقیقاً :((
    :)
  • mr point
  • به دنیای واقعی بازگردیم
    آرزو بر جوانان عیب نیست..:)
  • فاطمه جلالی
  • چقدر حـــــــــــــــرفـــ !
    خیلی..
  • gandom baanoo
  • باشه پس از مدل جدید بچه ها هم نمیگم :/
    ایشالا که فینگول شما از این مشکلا پیدا نمیکنه :)
    ایشااله..^_^
  • یه هاتف
  • جاله همه مون میگییم اشتباهه
    هممون هم محکوم میکنیم
    هممونم ب دست بچه تبلت میدیم
    هممونم بچه دار شدیم واسش میخریم
    ما فقط قشنگ حرف میزنیم همین
    خط اخر نابودم کرد..:|
  • آریانا م.ف
  • اخی بمیرم براش. دنیای بدی شده
    طفلی بچه مردم..:(
  • معصـومــــــه ▄▄▄✐
  • طفلی بچه های نسل امروزو آینده...البته در آینده این لذت خیلی کمبود محسوب نشه احتمالا، چون کسی نیست بگه یادش بخیر!
    اره والا..!
  • ثمین س.ن
  • تکنولوژی:|

    فرهنگ استفاده:|

    مرگ بر استکبار!
    :))
  • ماتادور ...
  • چرا این بچه گردن نداره؟! :/
    رفته تو لاک..:دی
  • ❤منتـــظر المـهـدی❤
  • واقعاعالی بود.....
    ممنان..
  • علی ...
  • میگم من وقتی میام وبتون و این آقاهه سلام میده باید جواب بدم ؟ خسته شدم بوخودا
    آقا، سلام سلامتی میاره، احساس نمیکنی از وقتی که میای اینجا سلامت تر به نظر میرسی؟!:دی تا بنا گوش
  • علی ...
  • خداحافظ شما :)
    همچنین. :)
  • asra ツ..
  • عمو داری لالایی یاد میگیری عخعی: دی
    لالایی خودندنای تورم میبینیییییییییم..:)
  • ɴᴏᴏɴ ᴛᴇ
  • من توی مهمونیا-___-
    همه سرشون توی گوشیه:|
    کلاس داره..:دی
  • asra ツ..
  • عخعی ادامه بده به تمرینت تو میتونی عمو :)))


    + باور کنین امروز داشتم به خانوم کله پز فکر میکردم که یعنی حال مامانش خوب شده اصلا کلی خوشحال شدم اینجا دیدمش :)
    از دوستان قدیم بلاگفایین..:)
  • جوجو کوچولو
  • هعی
    بدبختی این روزا
    :(
  • ناشناس
  • !
    بخشید یه سوال !
    چطور ایمیل مو توی بیان تغییر بدم؟
    امکان پذیر نیست جز اینکه با پیام به بیان درخواست بدی که اونم ایا قبول کنن یا نه..
  • محمدرضا گلزاری
  • سلام
    خواهشا یه لحظه تگ مربوط به هدر رو روی وبتون بگذارید یا اینکه کد مربوطشو برام بفرستید
    اگه میتونید این عکس رو جایگذاری کنید
    http://bayanbox.ir/view/2110540868638260899/%D9%84%D9%88%DA%AF%D9%88.png
    کامنتتون مربوط به پست نیست دوست عزیز،درخواست رو توی منوی سمت راست قسمت مطرح کردن مشکلات بگو..:)
    اینو امشب برات درست میکنم..
  • محمدرضا گلزاری
  • ولی من اصلا اینجوری نیستم
    خوشبحالت..!
  • مهدی ابوفاطمه
  • دنیای مدرنه دیگه!
    :(
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    CopyRight © 2013-2016 - Design By Pelake7 . All rights reserved

    هدايت به بالاي صفحه