پلاکــ هفت


پلاکــ هفت

هستم تا باشم، همین.!


از طریق کنترل پنل مدیریتتون وارد قالب CSSتون بشید و کد زیر رو پیدا کنید :

    #wrp .box1 .bx_center .post .body .cnt img{
        max-width:98%;
        height:auto;
        margin-right:1px;
        border:0px solid #CCC;
        padding:2px;
    }
    #wrp .box1 .bx_center .post .body .post_list img{
        max-width:98%;
        height:auto;
        margin-right:1px;
        border:0px solid #CCC;
        padding:2px;
    }

بعد از پیدا کردن ، کد زیر دوبار در کد بالا قرار داره، اونارو حذف کنید .

        border:0px solid #CCC;

دسته: {کدنویس}

  • [ ۹۴/۰۹/۲۸ ]
    [ پلاک هفت ]

نظرات (۲۷)

  • آوو کادو
  • ممنون
    بسیار کاربردیه :-)
    خواهش می‎شود..:)
  • مترسک ‌‌
  • برای من که عنایت پروردگار بود و از اولشم border نداشت اما یه چیز کلی بخوام بگم این‌که فلسفه وجودیش رو هیچ وقت درک نکردم؛ خب که چی اصلاً؟ فایدش چیه؟ :|
    باور کن تو این یکی دو ماهِ فک کنم 10 تا پیام خصوصی داشتم برا آموزش رفعِش..:| بیان هم گرفته مارو..:|
  • gandom baanoo
  • قالب من اینا رو نداره!!!!!!!!!!
    روزی 3 بار بگو الحمدالله..
  • حسـ ـن
  • دمت گرم داداش!
    فدات..
  • gandom baanoo
  • عه نه پیدا کردم!!!!
    حله حله :)))
    دستتون درد نکنه واقعا... خیلی بد بود اون کادر دورش!
    پس روزی 50 بار بگو الحمدالله که حل شد..:))
  • ابوالفضل ...
  • بازم ممنون. :-)
    قربانت..:)
  • مهراد فروتن
  • ممنون :)
    ممنون، اونو دادم بهتون..؟؟
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • آقا دم شما گرم :)
    قربانت..:)
  • Mr. Moradi
  • ممنون :)
    خواهش..
  • پری بانو
  • باز هم پلاک هفت مهربان !
    بیا ببین با تعالیمت وبلاگمو چه کردم :)) 
    اسم وبتو هی عوض می نمایی.. ییییییییی :دی
  • خانم الف
  • خیلی ممنون :)
    زنده باشین ...
    سلامت باشی..:)
  • Haa Med
  • من چون هر از چندی هی قالب عوض میکنم، بکار نمیاد ولی خوبه آدم بلد باشه اون رو.
    :)
  • م.ح ...
  • خیلی جیگری :دی 
    حیف نیست دنیای مجازی ر از وجود خودت بی بهره کنی بذاری بری؟
    :)) مخلصم..
  • المی ...
  • امم اوممم چیزه کدوم عکسارو کناره هاشو میحذفه>.<
    من نیم ساعته دارم نیگا وبم میکنم نمیفهمم>.<
    خب شاید وب شما اینجوری نباشه..
  • یک آشنا
  • عالی و کاربردی مثل همیشه 
    مررسی 

    فدات
  • زهرا .ی
  • برا کم حاشیه نداره  :)
    کم حاشیه.. O_O
  • فاطمه جلالی
  • همچنان من نادان در این مسائل :/
    دور از جون..:))
  • gandom baanoo
  • حس میکنم بی حوصله شدین!!!!!
    نه والا، وقت کم آوردم..:(
  • پاییزک :)
  • اوه :) مچکرم :)
    خواهش می شود..
  • مـــــــــــــــــــــــــــــیـــــــم ☺☺
  • :-)
    :)
  • Hossein **
  • عجب نکته ای نوشتی ، یکی از درگیریهای شدید من با وبلاگ بیان بود که آخرش رفتم بعد از تست کردن همه قالبها ، قالب وبلاگ رو عوض کردم .
    پیر شی جوووووون :)
    سلامت باشی..:)
  • شیکسون (^_^)
  • آموزشهای مفیدی گذاشتین، در جهت ارتقای سطح دانش ویرایشگری قالب وبلاگ :دی
    خواهش می‎شود، قابل شما رو نداره والا بخدا..^_^
  • محمدرضا گلزاری
  • خیلی ممنون از لطفتون عالی بود خیلی زحمت کشیدید
    خواهش می‎کنم..
  • ساینا ...
  • قالب من 0px نداره ... 
    همین کد و داره ولی با 1px , همونه ایا …؟!
    اشکال نداره، شما اگه کد زیر روجلوی اون میبینید، طبق آموزشی که دادم کدها رو حذف کنید .
    solid #CCC;
  • ساینا ...
  • یه سوال دیگه :))
    اخه ۲ تا نیست ۴ تاست...
    همشو حذف کنم ؟!
    کد اصلیش تو پست هست، با اون 4تا کدت تطبیق بده، 2تاشون اینجوری هستن..
  • ساینا ...
  • آقا تشکر فراوان... :)))
    حالا میگردم پیدا میکنم 
    خواهش می‎شود..:)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    CopyRight © 2013-2016 - Design By Pelake7 . All rights reserved

    هدايت به بالاي صفحه