پلاکــ هفت


پلاکــ هفت

هستم تا باشم، همین.!


اخیراً با وبلاگی آشنا شدم به اسم رادیو بلاگی‎ها..
ینی برابری میکنه با رادیو جوانو معارفو، حتی رادیوهای اونورِ بیانی و داخلی و اینجور بساطا. گفتم حالا که وبلاگم رو متبرک کردم با نام این وبلاگ، یه پیشنهاد خداپسندانه بدم خدمتتون که یه سَری به اونجا [همین رادیوهِ] بزنید. ایدشون تو حلق اون سری از دوستانی که ایده که چه عرض کنم، یه سری خزعبلات به بیان پیشنهاد میدن و جالب اینه تو مجلس بیان موضوع با طرح دوفوریتی مطرح و تصویب میشه..!
ایده و کار این دوستان توی این وبلاگ به نوع خودش محشره، این پستشون بد جوری توپه آقا، بدجور..

پیشنهاد میکنم رادیو بلاگی‎ها رو دنبال کنید..:)

دسته: {معرفی سایت}

    [ پلاک هفت ]

نظرات (۱۵)

  • Lady cyan ※※
  • راجبش خونده بودم
    اما نمیدونستم اینقد خوبه:)
    الان دیگه دونستی..:دی
  • آبان دخت ...
  • عاااالیه این رادیوبلاگی ها!
    اخبارشونم که...من هلااااااکشم!خیلی جالبه!خیلی :)))
    موافقم..^_^
  • بهار پاتریکیان D:
  • تیمشون فوق العادست :))
    نمیشناسمشون، ولی در کل حرف ندارن..:)
  • مترسک ‌‌
  • کارشون خیلی درسته D:
    یقینا همینطوره..:)
  • Mr. Moradi
  • اوهوم خیلی خوبه :))
    :)
  • بق بقو
  • ممنون بابت معرفی ...خیلی خوب بود:))
    خواهشات..:)
  • خانم انار
  • تو بیان هم دیگه  تنهاییم
    به نظرم، برعکس..:|
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • دنبال می کنیم دنبال می کنیم :)))
    چه لوگوی باحالی زدین براشون.

    دنبال بنما همانا دنبالتان بنمایند..:دی ممنونم..:)
  • فاطمه ...
  • بابا، مارو فراموش کردی رفت :)
    نه نفرمایید..:) درگیریم والا..:دی
  • gandom baanoo
  • یعنی این لوگویی که شما زدین کل بلاگستانو میذاره تو جیبش :)
    دم شما گرم
    واقعا همیشه نوآوری شما رو تحسین میکنم :)

    + از فینگیل چه خبر؟؟ قبل تولد بیشتر ازش مینوشتین!!! شیطون شده یا نه؟!! ^___^
    نه بابا خواهش میکنم..:)) فینگیلم شیطون در حد لا لیگا اینا، پست بعدی عکسشو میذارم..:)
  • Tamana .....
  • دنبالشون کردم عالین
    ممنان..:)
  • آقای بنفش
  • سلام دوست عزیز ، ممنون بابت لطفی که داری ، واقعا خوشحالیم که مورد پسند واقع شده ، این لوگویی که طراحی کردی هم عالیه ، اگه اجازه بدی ازش استفاده کنیم :)
    سلام رفیق..:) حقیقته، کارتون عالیه..:) لوگو که کلاً واس شماس، ینی کلش واس شماس..:)
  • Elanor :)
  • ممنونم ازتون. به عنوان عضو کوچکی از این تیم مراتب تچکر مندی خودم رو ابراز میکنم! :))

    حقیقتش من اعضا رو نمیشناسم و دقیق نمیدونم گویندگان کیا هستن، میکس کیه و. . . ولی دم تک تکتون گرم..:)
  • آقای بنفش
  • سلام ، ببخشید دوست عزیز خواستم بپرسم امکانش هست این طرح فوق العاده ای که برای رادیو بلاگیها زدید رو با کمی تغییر برای هدر وبلاگ رادیوبلاگیها درستش کنید ؟ منظورم اینه که مثلا اینجوری پشتش سفید نباشه ، یه حالتی که بهش گذاشتنش هدر ؟

    چرا نشه دوست گرامی..:)
    شما طرحتونو بدید منم تا حدی که بلد باشم در خدمتم..:)
    کی بهتر از شما رادیو بلاگیا..^_-
  • آقای بنفش
  • دوباره سلام
    منظورم همین طرحیه که خودتون زدید :)
    لطفا به " ایــــــــــــــــــن " صفحه مراجعه شود :))) 

    خب میدونم داداش، گفتی همین طرح باشه ولی زمینش فرق کنه، منم میگم زمینه مد نظرتو بده تا طرح رو روی اون پیاده کنم، سایزم بده. آندرستند..؟ :دی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    CopyRight © 2013-2016 - Design By Pelake7 . All rights reserved

    هدايت به بالاي صفحه